محفظه دیفرانسیل

 

هدف اصلی محفظه دیفرانسیل انتقال قدرت از خط موتور به چرخ­ها و کاهش دنده است. کامیون­های ولوو از محفظه دیفرانسیل­ هایی قدرتمند، قابل اطمینان و باکیفیت بهره می­ برند و اجزای استفاده شده در آن بسیار عملکرد کم­ صدایی داشته و سرویس و نگهداری آسانی دارند.

محفظه دیفرانسیل­ های ولوو نسبت­های تبدیل مختلفی داشته و نیاز­های مختلف شما را پاسخ­گو بوده، مصرف سوخت پایین و انتقال گشتاور مناسبی برای شما فراهم می­ نمایند. تنظیمات دقیق چرخ­دنده ­ها و دوام بالای آن­ ها می­تواند به حس اطمینان شما در استفاده از آن در سرعت­های بالا، مسافت­های طولانی، شرایط خارج از جاده و معادن، کمک نماید.

توصیف فنی

محفظه دیفرانسیل به خودرو امکان دور زدن را با اجازه دادن به چرخ بیرونی برای چرخش سریع­تر نسبت به چرخ درونی، فراهم می­ سازد. با امکان سرعت­های مختلف چرخ­ ها، محفظه دیفرانسیل فرمان­پذیری خودرو را بهبود داده، طول عمر تایرها را بیشتر کرده و ایمنی خودرو را بالا می­برد. قفل دیفرانسیل به عنوان یک مشخصه استاندارد به منظور ایمنی و بهبود چسبندگی در جاده­ های خیس و لغزنده به کار گرفته شده است. آن­ها به نحوی طراحی شده ­اند که بتوانند به عنوان یک سیستم کامل کار کرده و بهترین راندمان و مصرف سوخت را فراهم آورند.

آزمایشات کامل

تمامی قطعات استفاده شده در یک کامیون ولوو به طور کامل تحت آزمایشات فراوان قرار می­گیرند. این امور در آزمایشات لابراتوار، آزمایشات میدانی و تحت شرایط جاده­ ای و آب­ وهوایی شدید انجام می­پذیرد.

دوام متفاوت

این قطعات با بهترین مواد فولادی و تحت آزمایشات فراوان طراحی شده­ اند تا بتوانند مطابق با استانداردهای کیفی ولوو تولید شوند.

قابلیت تعمیر

بخش خدمات ولوو مطابق با نیازهای شما سطوح مختلفی از راه حلهای خدماتی را به شما پیشنهاد می دهد.

 

 راحتی

طراحی بدون ارتعاش و بی سر و صدا، منجر به تولید قطعه ای مطلوب شده که کار با آن راحتی فراوانی به شما عرضه خواهد نمود.

کارایی

طراحی آن به نحوی است که به عنوان جزیی از سیستم نیرو محرکه کار نماید.

خدمات

نگهداری صحیح در دوام و کارایی خودرو نقشی حیاتی ایفا میکند. با استفاده از نگهداری پیشگیرانه، ما از توقفات غیرضروری جلوگیری کرده و زمان بهره وری را افزایش می دهیم. سرویسهای دوره ای مناسب برای محفظه دیفرانسیل و همچنین روغن های باکیفیت توصیه شده توسط ولوو در فروشگاه های محلی ولوو به مشتریان ارائه میگردد.

قطعات اضافی توصیه شده

اگر محفظه دیفرانسیل به سرویس احتیاج داشته باشد، شرکت ولوو لوازم یدکی و خدمات سرویس را مطابق با میزان آسیب وارده به اکسل عقب خودروی تان شامل یونیتهای کامل، کیت یا قطعات یدکی مناسب با نیاز شما را مهیا خواهد کرد. 

کیت چرخ­دنده دیفرانسیل

ست چرخ­دنده محرک دیفرانسیل

 

جهت خرید لوازم دیفرانسیل ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟