تولید کامیون های جدید شرکت ولوو در چین

شرکت کامیون‌سازی ولوو حق مالکیت تولید کامیون‌های سنگین در چین را در دست می‌گیرد

شرکت کامیون‌سازی ولوو حق مالکیت شرکت وسایل نقلیه سنگین [1]JMC که زیرمجموعه شرکت ژیانگ‌لینگ موتورز[2] است را به دست آورده. این شرکت در تائی‌یوان‌، واقع در استان شانشی چین یک سایت تولیدی دارد. مبلغ این توافق 0.8 میلیارد یوان (تقریباً 1.1 میلیارد کرون سوئد) بوده است. هدف این توافق این است که از پایان سال 2022 تولید کامیون‌های جدید ولوو FH ، ولوو FM و ولوو FMX برای مشتریان چینی در تائی‌یوان آغاز شود.

شرکت کامیون‌سازی ولوو از سال 1934 در بازار چین فعال بوده است. طی دو سال گذشته‌، افزایش و رشد شدید خدمات لجستیکی‌، از جمله تجارت الکترونیکی‌، منجر به افزایش فروش کامیون‌های ولوو در این کشور شده است. در سال 2020‌، بیش از 4500 کامیون سنگین  ولوو به چین وارد شده و به مشتریان چینی تحویل داده شده است. بنابراین شرکت کامیون‌سازی ولوو در راستای استراتژی بلندمدت گروه ولوو‌ تصمیم گرفته تا فعالیت تجاری خود را در چین گسترش دهد.

راجر علم مدیرکل شرکت ولوو می‌گوید: «ما متعهد هستیم که آینده راه‌کارهای حمل و نقل پایدار را شکل دهیم. با توجه به قدمت حضور ما در چین‌، فروش خود را افزایش خواهیم داد و شبکه پرقدرت فروش و خدمات خود را در کنار شرکای حاضر در نمایندگی‌های خصوصی شرکت گسترش می‌دهیم. طی چند سال گذشته‌، شاهد توسعه سریع بازارهای لجستیک و افزایش تقاضا برای کامیون‌ها و خدمات برتر خود بوده‌ایم. برای پاسخگویی به تقاضای اپراتورهای حمل و نقل چینی‌، اکنون زمان مناسبی است که با تولید کامیون‌های سنگین خود در چین زنجیره‌ای از ارزش‌های منطقه‌ای ایجاد کنیم.»

عملیات جاری در تائی‌یوان شامل پرس‌کردن، جوشکاری‌، ساخت کابین‌، رنگ‌آمیزی و مونتاژ نهایی کامیون‌های ولوو خواهد بود. ظرف چند سال پس از سرمایه‌گذاری این کارخانه ظرفیت تولید 15000 کامیون ولوو در سال و همچنین پتانسیل افزایش ظرفیت بیشتر را هم خواهد داشت.

این معامله منوط به رعایت و برآوردن شرایط منعقد شده در قرارداد از جمله تأییدیه‌های قانونی است.

برای خرید قطعات ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    مطالبتون عالی و به روزهه
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    مطالبتون بسیار عالی و مفیده
  • 1400/06/10
    خدا کنه همه لوازم اصل باشه خود چین دخالت نکنه فقط منتاج کنه از چینم بیارن به ایران
  • کاربر میهمان 1400/06/10
    ابرویولوو را میبره چین حالا حوصله کن و ببین میشه مثل اف هاش های ک سایپا دیزل مونتاژ کرده