بزرگترین سفارش کامیون برقی تا کنون در آمریکای شمالی

 

تیم اجرایی کمپانی­ توضیع­ کننده و انباردار یا به عبارتی شرکت مرسک، 16 کامیون برقی ولوو VNR8 سفارش داده است. این قرارداد بزرگ­ترین سفارش تجاری­ست که در زمینه­ ی کامیون­ های با آلایندگی صفر آمریکای شمالی به وقع پیوسته است. پس از ثبت سفارش، تمامی 16 خودروی مربوطه مسیرشان را آغاز کرده و از ایالات می­گذرند تا خود رابه مشتریان در سراسر کالیفرنیای جنوبی برسانند.

کامیون برقی ولوو VNR به منظور توزیع بار در مناطق و محله­ ها طراحی شده و کیفیت زندگی ساکنان محلی را نیز حفظ می­کند؛ حمل­ ونقل این ماشین­ها در خیابان و معابر شهری بسیار بی­ سروصدا بوده وبدون استفاده از کربن نیز صورت می­گیرد. کاهش قابل توجه صدا و ارتعاشات بهترین محیط را از نظر کلاس، تمیزی و راحتی برای رانندگان فراهم می­کند.

پیتر وورهُور، رئیس کامیون­ های ولوو آمریکای شمالی در این باره گفته: «حرکت در مسیر استفاده از برق، فضایی بسیار هیجان­ انگیز برای کامیون­های تجاری و تیم­ عملکردی آن­ها به ارمغان آورده است – امروزه شرکت مرسک بزرگ­ترین سفارش خود را از تنها مدل برقی VNR8 دریافت کرده و در تولید سریالی مقیاس­ پذیر، پیشرو شده است. تیم عملکرد این شرکت با پذیرش اعزام 16 ولوو VNR برقی تا پایان سال 2021، تعهد خود را به پایداری محیط­ زیست نشان داده و گام بزرگ دیگری را در کاهش ردپای کربن از صنعت حمل ­ونقل برداشته است.»

مدل­های جدید ولوو برقی VNR، بخشی از استراتژی اداره اجتماعی محیط زیست (ESG) شرکت مرسک بوده که اهداف کربن ­زدایی دارد. شرکت مرسک کمک­ هزینه ­هایی را صرف مدیریت کیفیت هوای ساحل جنوبی ایالت کالیفرنیا کرده و هدف خود از انجام این کار را کاهش آلایندگی در بخش حمل­ ونقل اعلام کرده است. زمانی که کامیون­های برقی جایگزین کامیون­ های دیزلی شده و زیرساخت ­های جدید ایجاد شوند، آینده­ ی بهتری خواهیم داشت. 

جیسون واکر، معاون اجرایی عملیات تیم عملکرد شرکت مرسک، در این باره اظهار کرد: «ما شاهد 30% رشد در مهارت­ های انبارداری و توزیع بوده­ ایم. مشتریان به دنبال قدرت بیش­تر کامیون هستند تا بتوانند تحویل­ هایی با حجم بالا داشته باشند. مدل جدید کامیون­ های برقی ولوو VNR تجربه­ ای دست­ اول در عملکرد حمل بارهای منطقه ­ای در اختیار ما قرار داده و مزایایی زیست­ محیطی فراوانی نیز داشته است. یافته­ های ما به تعیین مراحل بعدی در نوسازی ناوگان­ های­مان کمک کرده زیرساخت­های الکتریکی لازم را برای عملیات­ های آینده برای­مان به همراه دارد

دریافت سفارش­ مشتری­ های کامیون­ های ولوو برقی آمریکای شمالی در دسامبر 2020 آغاز شد. ساخت مدل Q1 2020 در کارخانه ­ی تولیدی "نیو ریور ولی" واقع در دوبلین ویرجینیا به وقوع پیوست.

برای خرید قطعات ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    مطالبتون عالیه
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    ممنون بابت مطالب عالی و مفیدتون
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    ممنون از تلاش شما که اینقدر به روز و سریع هستید