شارژر باتری

 

واحد شارژر باتری برای شارژ کردن خارجی باتری کامیون‌ها استفاده می‌شود و باید برای هر کامیون‌داری بخشی از طرح و روند مراقبت از باتری باشد. شارژ کردن باتری از یک منبع خارجی اگر ممکن باشد، باتری را در شرایط خوبی نگه می‌دارد و عمر مفید باتری را طولانی‌تر می کند. شرکت ولوو تراکس کیت شارژر باتری آماده نصب را پیشنهاد می‌دهد.

مشخصات فنی

کیت شارژر باتری، برای اتصال ثابت ساخته و تأیید شده است. این شارژر برای تمام باتری کامیون‌های سربی قابل شارژ در خودروهای دارای سیستم الکتریکی ۲۴ ولت ‌و زمین منفی مناسب است. هنگام شارژ کردن، نیازی به برداشتن کلاهک سلول‌های باتری یا قطع کابل‌ها نیست. این شارژر برای کار در دمای پایین طراحی شده و برای اطمینان از شارژ کارآمد، تعدیل دمای داخلی دارد.این شارژر کاملا به صورت خودکار کار می‌کند و بعد از شارژ شدن کامل باتری، خاموش می‌شود و در حالت آماده‌به‌کار کمترین مصرف برق را دارد و علاوه بر اینکه همیشه باتری را کاملاً شارژشده نگه می‌دارد، می‌تواند حتی باتری‌های کاملا خالی را هم شارژ کند.

آزمایش‌های گسترده

این شارژر برای مطابقت با مقررات ولوو EMC، با درنظر گرفتن نوسانات برق، قطع‌های لحظه‌ای برق، ایمنی در برابر ولتاژ معکوس، محافظت در برابر اتصال کوتاه، تداخل RF و غیره مورد آزمایش قرار گرفته است.

تفاوت

شارژر باتری ولوو با کامیون‌های ولوو سازگار است و برای کار با سیستم مدیریت باتری ولوو (شامل حسگرهای باتری)، به منظور کارایی بهینه طراحی شده است.

خدمات

این شارژر باتری به طور کلی نیازی به خدمات اضافی ندارد. کارهای نصب و تعویض باید توسط تکنیسین‌های خدمات ولوو انجام شود تا استاندارهای ایمنی و کیفیت ولوو تراکس تضمین شود. دستورالعمل‌های نصب در پرتال فروشنده ولوو در دسترس هستند.

برای خرید لوازم برقی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟