روغن موتور VDS-5، 5W-30

قطعات اصلی ولوو

وظیفه اصلی یک روغن موتور، کنترل اصطحکاک و به حداقل رساندن فرسودگی اجزای منفرد متحرک درون موتور است. همچنین روغن موتور باید گرما را جذب کرده و اجزا را در مقابل آلودگی و خوردگی محافظت کند. روغن موتور ولوو، روغنی است که پیشرانه ولوو در هنگام تولید موتورهای ولوو مورد استفاده قرار می­دهد. این نشان­ دهنده کیفیت و اعتماد بر محصولی است که بخشی از موتور و وسیله نقلیه محسوب می­شود.

نحوه کار

روغن موتور جدید ولوو VDS-5، روغنی با کارایی فوق بالا برای موتورهای دیزلی سنگین است که به طور ویژه برای موتورولوو 13 لیتری یورو 6 مرحلهDتوسعه داده شده است.

مشخصات تخلیه ولوو(VDS) متناسب باالزامات موتورهای ولوو به صورت سفارشی ساخته شده وتوسط ولوو وتامین­ کننده، به صورت مشترک طراحی وتوسعه داده شده است تاباموتورهای ویژه پیشرانه ولوو مطابقت داشته باشد.

روغن موتور ولوو VDS-5،روغنی برای موتورهای دیزلی سنگین بافرمول منحصربه فرد ودارای فناوری افزودنی اختصاصی است. این روغن ازنظرعملکرد، کارایی ودوام برای ارائه کارایی بهینه درتمام موتورهای ولوو 13 لیتری یورو 6 مرحله D،طراحی شده است.

روغن موتور ولوو VDS-5 مطابق با استانداردهای رده API FA-4است و نیز مطابق با استانداردهای آینده ACEA F8 و F11 طراحی شده است، در نتیجه قابل استفاده در موتور سایر برندهایی است که این کیفیت­ها را توصیه می­کنند.

روغن کاملاًجدیدفقط برای استفاده درموتورهای مرحله D

روغن موتور ولوو VDS-5با قبلی­ ها سازگار نیست و فقط قابلیت استفاده در موتورهای 13 لیتری یورو 6 مرحله D را دارد.

این روغن با همراهی تأمین کنندگان راهبردی روغن ولوو توسعه یافته وبه طورکامل دروسایل نقلیه درمحیط­های مختلف مورد آزمایش میدانی قرار گرفته است. همچنین درمراحل توسعه وآزمایش موتوراستفاده شده است. به همین دلیل است که ولوو می­ تواندباخیال راحت،VDS-5رابه مشتریانی که به دنبال روغن باکیفیت بالاباویژگی­ های کاهش سوخت هستند،توصیه کند.

برای خرید لوازم یدکی ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟