مشخصات ولوو جدید غول¬پیکر مدل آیلستون ترنسپورت اف-اچ 540

ماشین­های آیلستون ترنسپورت از مدل لستر بوده و یکی از بزرگ­ترین سفارش ­ها را برای بازار آمریکا تا کنون دریافت کرده­ اند؛ این سفارش مختص به برترین مدل­ روز تراکتورهای ولوو با نام اف­ اچ 540 گلوب­تروتر می­باشد. این خودرو با داشتن ویژگی­هایی مانند 6x2  محور توان­دهی تراکتور، سیستم مجهز به تعلیق هوا، بهره­مندی از شش پکیج دارای آپشن­های مختلف و لوازم جانبی متعدد به وسیله­ی نقلیه­ای منحصربه ­فرد تبدیل شده است.

ریچارد مورس، مدیر مرکز فروش کامیون و اتوبوس­های ولوو در شمال و جنوب، همکاری­های فراوانی با مشتریان انجام داده است؛ او این کار را به منظور دستیابی به خصوصیات جامعی انجام داده که یک خودرو را به اوج خود رسانده و مواردی مانند جذابیت، راحتی، سبک و ایمنی راننده را در اختیار او قرار می­دهد.

این کامیون پنج روز در هفته به منظور حمل­ ونقل مورد استفاده قرار گرفته و صفحات بتنی و زنجیرها را به مقصد یا به عبارتی لندن می­رساند. مکان بارگیری محموله­ های مذکور در پایگاه صنایع اگریگیت واقع در آشبورن قرار دارد.

باج ایلستون وارد، مدیرعامل آیلستون ترنسپورت، در این باره می­گوید: «تمرکز ما این روزها منحصرا بر روی ولوو می­باشد. آن­ها بهترین کامیون­هایی هستند که می­توان خریداری کرد؛ اگر شما خودروهای مناسبی در اختیار مشتری قرار دهید، هیچ­گاه لازم نیست به دنبال بهترین رانندگان برای راندن آن­ها باشید

«ممکن است کمی در این مورد زیاده­ روی کرده باشیم اما من به هیچ­ وجه پشیمان نیستم. این بیانیه فوق العاده ­ای برای شرکت ما با بیش از 100 سال فعالیت بوده و رانندگان را نیز هیجان زده کرده است. ایده ­ی این خودرو بسیار دور از به کار بردن اسب و گاری­ای­ست که پدربزرگم در سال 1918 از آن استفاده می­کرد!»

کامیون­های جدید قبل از ورود به حوزه ­ی کار به منظور انجام کدگذاری­ رنگ ­های افزوده به فروشگاه تخصصی رنگ بدنه واقع در لافبورو مراجعه می­کنند؛ این خودروها مخصوص خرید اجاره­ای بوده و از طریق خدمات مالی ولوو در دسترس مشتریان قرار می­گیرند. آن­ها علاوه بر داشتن هیدرولیک جرثقیل، دارای کناره­ های جانبی سفارشی نیز بوده و از کت­واک کامل نصب شده در قطعات اس­بی برخوردار می­باشند.

کامیون مربوطه به منظور داشتن شباهت­ های بیش­تر با مدل ولوو و تکمیل پکیج چراغ ­های ال­ای­دی، به کلسا فرستاده شده است؛ در آن­جا با توجه به گفته ­ی باج، عمل کلسافیکیشن بر روی خودروی مذکور می­شود. تمامی چراغ ­های لیزری که سفارش داده شده­ اند دارای لامپ ­های داخلی کهربایی چشمک ­زن و نورهای جانبی بوده­ اند. همان­طور که می­دانید، چراغ­ های لیزری کوچک­تر به میله ­های مشبک جدیدی نیاز دارند. دارن لانگدون و تیم حاضر در کلسا این محصول را برای اولین بار در نوع خود به طور اختصاصی برای چراغ­ های لیزری طراحی کرده­ اند. مجموعه­ای دیگر از انواع میله ­های کلسا به عنوان یک کیت محیطی ظاهر شده و زیبایی خودرو را به نهایت خود می­رساند؛ هم­چنین جلوی وارد شدن ضربه ­های بیش از حد در جاده را نیز می­گیرند.

این خودروها قبل از آغاز خدمت­ رسانی در انبار باردون فروشنده حاضر شده و تکمیل می­شوند. این فرایند هم ­اکنون تحت عنوان قرارداد کامیون ولووی آبی به انجام می­رسد.

او در ادامه می­ افزاید: «بارتون تیمی به شدت بااستعداد است. من به معنای واقعی کلمه نمی­توانم دلیلی برای سرزنش آن­ها بیابم. ساختاری که ما در اختیار آن­ها قرار دادیم بسیار پیچیده بود و آن­ها آن را به یک نقشه­ی کاملا یکپارچه تبدیل کردند. علاوه بر آن، من مطمئن هستم که کامیون­ های مربوطه از نظر خدمات و نگه­داری در دستان اشخاص مناسبی قرار گرفته­ ند.»

مشخصات غول­ آسای ولوو شامل پکیج سوخت طولانی ­مدت بوده که دارای کروز پیش­بینی­ کننده ­ی آی­سی است؛ این ویژگی به شما کمک می­کند تا حداکثر بهره­ وری را از سوخت به عمل آورید. این خودروها دارای بسته ­ی رسانه ­ای نیز هستند که ناوبری ماهواره ­ای ارائه داده آموزش­ های داینافیت مخصوص رانندگان را نیز دارا می­باشند.

ایمنی با ویژگی­هایی مانند پکیج میدان دید ++ و سلامت فعال + تضمین شده و دارای کروز کنترل تطبیقی، فرمان پویا ولوو، پشتیبانی هشدار درایور، سیستم هشدار خروج از خط با فرمان تصحیح ­کننده، پشتیبانی از تغییر مسیر و ترمز کششی می­باشد. سیستم ترمز کم­ سرعتی که بر روی این خودرو نصب شده به صورت خودکار عمل کرده و از جک­نایفینگ یا خم­شدگی بدنه جلوگیری به عمل می­آورد؛ هم­چنین، فرمان­پذیری را نیز به ویژه در بخش­های سراشیبی و جاده ­های لغزنده بهبود می­بخشد.

وارد در ادامه توضیح می­دهد: «من به شدت معتقدم که هزینه اضافی برای ویژگی ­های ایمنی اضافی به راحتی جبران شده اما هرگز دیده نمی­شود. این دلیل دیگری برای به کار بردن کامیون­های ولوو است؛ زیرا آن­ها به خوبی با معنای امنیت سازگار شده و با آن خو گرفته­ اند.»

هم­چنین، رانندگان آیلستون ترنسپورت از نظر ویژگی ­های پالایشی در بهترین موقعیت قرار گرفته ­اند؛ آن­ها دارای پکیج رانندگی ++ و تخت­خواب تک­نفره + هستند. این پکیج­ها مواردی مانند یخچال فریزر 33 لیتری دوقلو را هم برای صندلی راننده و هم شاگرد به همراه دارد. روکش چرم اضافی و کرکره داخلی پارچه­ای براق نیز جزو مواردی­ست که این پکیج دارا می­باشد.

از دیگر ویژگی­های اضافه­ شده می­توان به رینگ­ های آلومینیومی آلکوآ دورا برایت، تلویزیون، مایکروویو و غبارروب اشاره کرد. ارتقاء­هایی نیز برای صندلی راننده تعبیه شده که آن­ها به یک نشیمن شیک تبدیل می­کند. تنظیم الکتریکی دارای حافظه، پشتیبان کمری، سیستم گرمایش و تهویه از جمله مواردی­ست که صندلی­های نسل جدید دارا هستند. ردوبدل توسط جیمز آنوین از کولوییل که تامین­کننده­ی تازه­کار آیلستون ترنسپورت است نیز به تاییر رسیده است.

انتظار می­رود کامیون جدید حداقل هشت سال در ناوگان باقی مانده و سرعت آن در حدود 100000 کیلومتر در سال باشد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    مطالب عالی
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    عالی عالی عالی
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    حرف نداره
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    عالی
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    بسیار عالی
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    واقعا جالبه
  • کاربر میهمان 1400/06/25
    بسیار جالب و زیبا