آی – شیفت با کامیونهای شرکت ولوو

آی شیفت با کامیونهای شرکت ولوو

آی شیفت نوعی از گیربکس‌های خودکار شرکت ولوو است که برای آسان تر‌کردن رانندگی، ایمن‌تر‌کردن و راحت تر‌کردن آن طراحی شده است. تغییر هر دنده‌ای کاملاً به صورت خودکار زمان بندی شده است. بسته های نرم افزاری ای شیفت متناسب با نیازهای شما طراحی شده است و بسته به مدل کامیون ، آی شیفت‌های مختلفی وجود دارند که امکانات جدیدی را مانند آی- شیفت با چرخ دنده‌های خزنده و آی شیفت با کلاچ دوگانه برای شما فراهم می‌کنند.

چگونه آی شیفت کار می کند؟

آی- شیفت بر اساس دستورالعملی از نظر زمانی نامنطبق وکلاسیک از جعبه دنده طراحی شده است- از این رو طراحی آن فشرده و با بازدهی بالا است. با ای شیفت تغییرات زیادی در واحد کنترل الکترونیکی اتفاق می افتد، که کلاچ و جابجایی‌ها را مدیریت می‌کند. ارزیابی مداوم اطلاعات در مورد سرعت، وزن، کیفیت مسیر و گشتاور داده شده، به هر جابجایی دقت فوق العاده‌ای را اعمال می‌کند. سیستم همچنین با موتور ارتباط دارد و به آن اجازه می‌دهد که دورها و ترمز‌ها را برای بهترین عملکرد میزان نماید.

آی شیفت برای Volvo FH,Volvo FH16, Volvo FM, Volvo FMX و Volvo FEدر دسترس است.

آی شیفت با دنده های خزنده- از هر کجا شروع کنید

آیا بارهای سنگین را با کامیون ولوو حمل می‌کنید؟ آیا این مورد در زمین‌های تپه ای از حالت سکون یا شرایط ضعیف جاده‌ای شروع می شود؟ کامیون خود را با آی- شیفت با دنده‌های خزنده مجهز کنید و این نگرانی را از خود دور کنید. قابلیت استارت زدن آن بهبود می‌یابد، و تنش روی کلاچ شما تا 75% کاهش می‌یابد. شما حق انتخاب بین دو دنده خزنده  به اضافه گزینه دنده‌های معکوس اضافی دارید. نسبت دنده به شما اجازه می‌دهد که به آرامی در سرعت 0.5 تا 2 کیلومتر بر ساعت با کنترل کامل روی گشتاور موتور خود حرکت کنید.

آرام خزیدن، سبک دویدن

با آی شیفت با دنده‌های خزنده، شما لازم نیست که با اقتصاد سوخت یا قابلیت استارت خوردن ولوو مصالحه و سازش کنید. شما می‌توانید هر دو را داشته باشید. فقط یک نسبت سریعتر اکسل عقب را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌دهد وقتی شما در جاده‌های مناسب حرکت می کنید سرعت کروز را در دورهای بسیار کمتر حفظ کنید. برای بازده سوخت شما  بسیار راحت ترو بهتر است.

آی  شیفت با کلاچ دوگانه- راه تازه ای برای رانندگی

آیا ماموریت‌های شما عملکرد بالا و تغییرات سریع دنده را لازم دارد؟ پس به سمت استفاده از آی شیفت با کلاچ دوگانه بروید- آی شیفت شتابی نرم با جابجایی یکپارچه ایجاد می‌کند. دنده را در کسری از ثانیه عوض می‌کند.

شما جریان ثابتی از نیرو را دریافت می‌کنید که می تواند طریقی که رانندگی می‌کنید را تغییر دهد- و بهره وری شما را افزایش دهد. گشتاور ثابت است، بنابراین شما با اطمینان می‌توانید دنده را در وسط پیچیدن عوض کنید. نیروی یکپارچه بار را ثابت نگه می‌دارد. نیروها بصورت مداوم به چرخها منتقل می شوند. و این به معنای آن است که ریسک گیر افتادن یا از دست دادن کنترل ماشین در شرایط لغزندگی جاده به حداقل  می‌رسد. حتی هنگامی که در سراشیبی ترمز می‌گیرید می توانید مطمئن باشید که ایمن هستید و کنترل را به دست دارید.

جریان ثابت نیروها

آی شیفت با کلاچ دوگانه می‌تواند دنده را از قبل انتخاب نماید در حالیکه با دنده‌ای که در حال رانندگی هستید به حرکت ادامه می دهید. یک کلاچ کار نمی کند در حالی که کلاچ دیگر درگیر شده است. این به خاطر دو محور ورودی و ترتیب مبتکرانه چرخ دنده ها و انتخاب آنها می‌باشد، دو دنده می توانند در یک زمان انتخاب شوند. نتیجه چیست؟ تغییر دنده یکپارچه در کسری از ثانیه- بدون قطع کردن انتقال قدرت.

برای خرید قطعات گیربکس ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • 1400/06/31
    سلام وعرض وادب خدمت جناب زهرایی بزرگوار
    ولوو سلطان
    بوده وهست
    وهمیشه آپدیت میشه وبروزرسانی
    ولوو آنلاینه
    که عشق است