کامیون­های ولوو FH با موتور گازسوز LNG (گاز طبیعی مایع یا بیوگاز)

کامیون­های ولوو FH با موتور گازسوز 

ولوو FH با موتور گازسوز LNG کامیونی برای حمل و نقل سنگین بین شهری و مسافت­های طولانی است. عملکرد و راندن این کامیون دقیقا مشابه ولوو FHاست که شما آن را بعنوان یک تجربه عالی در مسافت­های طولانی می­ شناسید. و تنها تفاوت آن اثر کربنی کمتر و پتانسیل کاهش هزینه ­های سوخت شما می­باشد.

عملکرد بر اساس نیازهای شما

رانش گر مجهز به گازاین خودرو بر اساس تکنولوژی متمایز موتور به کار برده ­شده در ولوو FH است که عملکرد مشابه­ای را ارائه می­دهد—با این تفاوت که انتشار کربن آن بیش از 20% کاهش یافته است*. شما می­توانید از میان قدرت420hp یا 460hp یا محدوده­ هایی از سایر قدرت­ها انتخاب کنید، و در نتیجه نیازی به مصالحه و توافق نیست.

طرح­ های اصلی

یورو 6 با مرحله D. 420hp/2100 Nm. I-Shift. کامیون یدک ­کش یا دارای بدنه سفت. 4×2، 6×2 یا6×4. برد عملیاتی با محدوده بیش از 1000 کیلومتر**.

هزینه سوخت خود را کاهش دهید

مصرف سوخت ولوو FH LNG مشابه با ولوو FH مجهز به دیزل است. با این حال، از آنجا که LNG (گاز طبیعی مایع) غالبا ارزان­تر است، این مدل فرصت خوبی برای کاهش هزینه­ های سوخت شما فراهم می­نماید.

متناسب با برد شما

برد عملیاتی معمولا برای خودروهای سنگین گازسوز بسیار مهم است. موتورهای ما کم­ مصرف، و همراه LNG هستند که برد عملیاتی مناسب برای حمل و نقل­ های بین شهری و مسافت­های طولانی را تضمین می­کند. به منظور بهینه­ سازی کامیون برای یک برد عملیاتی بیش از 1000 کیلومتر، شما می­توانید از بین سه مخزن با اندازه­ های مختلف یکی را انتخاب کنید.

تکنولوژی عالی

موتورهای G13C در کامیون­های ولووFH LNGمبتنی بر پیشرفته ­ترین موتورهای D13K هستند. کارآیی و راندمان این موتور برابر با دیزل است. و شما می­توانید سرویس­های دوره­ای، قابلیت اعتماد و عملکرد مشابه­ای را از این مدل انتظار داشته باشید.

ساخت مبتنی بر ولوو FH

کامیون ولووFH LNG بر اساس ولوو FH—آخرین کامیون مسافت­های طولانی (دوربرد) ساخته شده است.

*کامیون ولوو FH LNGانتشار کربن در هنگام رانندگی در مسافت­های طولانی، به اصطلاح "زیرمحدوده زنجیره انرژی خودرو،" را در مقایسه با کامیونی که از دیزل استاندارد اروپایی استفاده می­کند، تحت پوشش قرار می­دهد.

** مصرف سوخت واقعی و برد برای کامیون­های LNG بسته به عوامل زیادی همانند سرعت رانندگی، استفاده از کروز کنترل، مشخصات خودرو، گنجایش خودرو، سطح­ شناسی یا توپوگرافی واقعی، تجربه رانندگی فرد راننده، تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه، شرایط آب و هوایی، فشار LNG پایگاه سوخت، و وضعیت دما متفاوت است.

برای خرید لوازم موتوری ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/02/15
    دوره اموزش این موتور ها هم جای هس
  • کاربر میهمان 1400/12/17
    لذت بردم واقعا
  • کاربر میهمان 1400/07/08
    عالی