کامیون­ سازی ولوو میزبان رویدادی آنلاین در جهت تسریع حرکت به سوی استفاده از کامیون­های برقی است.

شرکت کامیون ­سازی ولوو در نظر دارد با برگزاری یک رویداد آنلاین بین ­المللی ضرورت گام برداشتن در مسیر تبدیل نمودن کامیون­ ها به کامیون­ های الکتریکی را بررسی نماید. هدف از این رویداد بررسی و معرفی نحوه کار نمودن با کامیون­ های برقی و تشویق صنعت­ های حمل ­و­نقل به وارد شدن در این عرصه و بهره بردن از این کامیون­ هاست.

این رویداد جهانی آنلاین، نه تنها به سوالات رایج در این حوزه پاسخ خواهد داد، بلکه جنبه­ های مهم صنعت الکترو حرکتی را نیز مورد بررسی قرار می­دهد.

راجر آلم مدیر شرکت کامیون ­سازی ولوو اذعان داشته است که: «ما با این ابتکار قصد داریم افراد مشغول در صنعت حمل ­ونقل و نیز خریداران و عرضه­ کنندگان وسایل حمل و نقل سنگین را تشویق کنیم تا نخستین گام­ها در جهت ورود به عرصه الکترو حرکت را بردارند.»

کامیون­ های برقی خودرو سازی سنگین ولوو از سال 2019 وارد بازار شده ­اند و از آن زمان پرداختن به مسئله ضرورت اقدام در جهت مبارزه با تغییرات اقلیمی در دستور کار قرار گرفته است.

آلم در خصوص نحوه انجام این رویداد متذکر می­شود که: «ما در زمینه صنعت خوروسازی الکتریکی پیشرو هستیم و سخت تلاش می­کنیم تا این تغییر تکنولوژی ضروری را گسترش دهیم. در حال حاضر قطعات فراوانی از این پازل در کنار هم قرار گرفته­ اند و امروز وسائل نقلیه بیشتری می­توانند میزان کربن دی اکسید ورودی خود به جو را به طرز چشم گیری کاهش دهند.»

در این رویداد علاوه بر کامیون­ سازی ولوو و رئیس این شرکت، راجر آلم، شرکت­ های خریدار وسایل نقلیه سنگین و افراد مشغول در حوزه حمل ­ونقل نیز حضور دارند که در این میان می­توان به شرکت حمل­ ونقل آمازون و IKEA، مدیران شرکت حمل­ ونقل اروپایی DFDS و شرکت پخش آبجو منهتن در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. ترغیب سیاسی این شرکت­ ها از جانب سیاست­مداران می­تواند سرعت اجرای این طرح را افزایش دهد. علاوه براین، این رویداد برنامه تشویقی دولت آلمان در جهت سرعت بخشیدن به برنامه خوردوهای الکتریکی را نیز برجسته خواهد کرد.

شرکت کامیون سازی ولوو با ارائه انواع خودروهای حمل و نقل از سنگین تا متوسط طیف کاملی از گزینه ها را پیش روی مشتریان سخت گیر و حرفه ­ای قرار می دهد. پشتیبانی این شرکت در 2300 نمایندگی در 130 کشور جهان تضمین شده است. کامیون­های ولوو در 13 کشور جهان مونتاژ می­شوند و در سال 2020 بالغ بر 94000 کامیون در سرتاسر جهان تحویل شده ­اند. ولوو-کامیون یکی از بخش­های شرکت خودرو سازی ولوو است که در زمینه ساخت انواع اتوبوس، تجهیزات ساختمانی، موتورهای صنعتی و دریایی و کامیون فعالیت دارد. این گروه در راستای مسائل مالی و تامین قطعات نیز راهکارهای قابل توجهی ارائه می­کند. شرکت کامیون سازی ولوو بر اساس شعار کیفیت، ایمنی و مراقبت از محیط زیست فعالیت می­نماید.

برای خرید لوازم یدکی ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/07/17
    الی