شرکت Volvo Trucks در حال ثبت سفارش برای کامیون‏های برقی است

شرکت Volvo Trucks سفارش 100 کامیون‏ برقی FM ولوو را از سوی DFDS، بزرگ‏ترین شرکت خدمات حمل و نقل و لجستیک اروپای شمالی دریافت کرده است. تا به امروز، این توافقنامه بزرگ‏ترین سفارش برای کامیون‏های برقی ولوو، و یکی از بزرگ‏ترین سفارشات کامیون‏های برقی سنگین در سطح جهانی است.

راجِر آلم، رئیس شرکت  Volvo Trucksمی‏گوید: «این امر نقطه ‏ی عطفی در تعهد ما به حمل و نقل بدون سوخت‏های فسیل بوده، و همکاری ما با شرکت DFDS بسیار باعث افتخار است. ما در کنار هم به جهان نشان می‏دهیم که حمل و نقل با کامیون‏های برقی راه حلی مناسب و قابل اجرا در زمان حاضر است. به نظر من این موضوع مشتریان بیشتری را ترغیب می‏کند تا با اطمینان قدم در راه برقی ‏سازی بگذارند».

تحویل اولین کامیون‏های برقی FMولوو به DFDS در سه ماه آخر سال 2022 آغاز می‏شود و تا سال 2023 ادامه می‏یابد. این کامیون‏ها برای حمل و نقل در مسیرهای کوتاه و طولانی در سیستم لجستیک DFDSدر اروپا استفاده خواهند شد.

نیکلاس اندرسون، معاون اجرایی و رئیس بخش لجستیک در DFDS این‏طور توضیح می‏دهد: «در DFDS، ما مصمم به ایفای سهم خود در راستای کاهش انتشار CO2 و ایجاد زنجیره‏ ی تأمین پایدار  هستیم. ما  از اهمیت  برقی‏ سازی در مسیر رسیدن به اهدافمان در رابطه با گاز CO2 آگاه هستیم و امیدوارم بتوانیم هم زمان با پیشبرد این تغییر اساسی، الهام ‏بخش دیگران باشیم».

ماشین‏های برقی FMقادر به حمل 44 تن بار (وزن ناخالص ترکیبی) تا بُرد 300 کیلومتر هستند. این مسافت، با یک نوبت پر کردن شارژ در طول ناهار قابل افزایش است. این خودروها دارای قابلیت شارژ هم از طریق مخزن شارژ شبانه (هر کامیون دارای شارژر AC است) و هم از طریق شارژ با قدرت بالا در مسیر (شارژ DC) هستند. DFDS راه حل ارائه شده توسط خدمات مالی ولوو را برای تأمین بودجه برگزیده است.

پیشرفت و نفوذ کامیون‏های برقی در اروپا

 روند برقی ‏سازی در بازار کامیون‏های سنگین رو به رشد است. امسال در اروپا، تاکنون چند صد کامیون بالای 16 تن ثبت شده ‏اند؛ که در این میان، تقریباً 40 درصد مربوط به کامیون‏های برقی ولوو هستند.

راجر آلم، رئیس شرکت Volvo Trucks اظهار می‏کند: «هدف اصلی ما ایجاد تحول در روی آوردن به کامیون‏های برقی بوده، و پیشرو بودن ما در بازار نشان می‏دهد قطعاً در مسیر درست قرار داریم. هدف ما برای سال 2030 این است که نیمی از تحویل جهانی کامیون‏های ما برقی باشد. ما از دیدن بازتاب علاقه‏ ی رو به رشد مشتریان خود در سفارشات شرکت، مخصوصاً این سفارش مهم و تأثیرگذار شرکت DFDS خرسند هستیم».

Volvo Trucks، به عنوان یکی از اولین برندهای کامیون ‏سازی در این مسیر، تولید سریالی کامیون‏های برقی را در سال 2019 آغاز کرد. طیف محصولات، اکنون شامل شش مدل کامیون برقی، یعنی Volvo FH، VolvoFM، Volvo FMX، Volvo FE، Volvo FL و Volvo VNR است که در آمریکای شمالی فروخته می‏شوند.

درباره ی DFDS

DFDS ارائه ‏دهنده ‏ی خدمات حمل و نقل و باربری در داخل و اطراف اروپا بوده، و دارای درآمد سالانه‏ای معادل 19 میلیارد کرون است. 10 هزار کارمندِ این شرکت در بیش از 20 کشور جهان مستقر هستند. دفتر مرکزی DFDSدر کپنهاگ قرار دارد و نام آن در لیست Nasdaqدر کپنهاگ دیده می‏شود.

برای خرید لوازم برقی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • 1400/07/21
    سلام ودرود خدمت مدیر گرامی
    سپس ریس شرکت ولوو راجِر آلم
    که اینگونه کامیونداران را امید وار وخوشحال میکند دمش گرم وعمرش طولانی

    ماشالا ریس سایپا دیزل هم دلالی میکرد
    ماشین ثبت نام کنندگان را نمیداد
    میفرستاد تو شهرک نمایشگاها برا فروش آزاد
  • کاربر میهمان 1400/07/20
    ما ک دسترسی نداریم
  • کاربر میهمان 1400/07/20
    عالی هست
  • کاربر میهمان 1400/07/20
    بسیار عالی و مفید
  • کاربر میهمان 1400/07/20
    پس بالاخره کامیون برقی روی کار اومد