کامیون های قوی تر برای ظرفیت بار بیشتر و سنگین تر

با مجموعه ای به روز رسانی ها که حمل وزن ناخالص تا 150 تن را امکان پذیر میکنند، ولوو های جدید از قبیل FMX،FH و FH16 بهره وری و توانایی بهتری را ارائه میدهند.

دارای طراحی بیرونی بسیار مستحکم، کامیون های سنگین ولوو به صورت ویژه برای این ساخته شده اند تا در شرایط سخت ، همچون معادن و صنایع ساختمان سازی، به کار گرفته شوند. جدید ترین نسل آنها حتی از این هم مستحکم تر است تا ظرفیت بیشتری داشته باشد و بار بیشتری حمل کند.

بخش اصلی و کلیدی که به کامیون های سنگین ولوو اضافه شده است، یک محور گردش (drive axle) جدید است، که به همراه تجهیزات ساختمانی ولوو ،توسعه داخلی یافته است. با استفاده از تجربیات و مهارت های خود در طراحی چرخ لودر و دامپر(نوعی کامیون که به بیل مکانیکی جهت جابجایی مصالح مجهز است)، کامیون های ولوو توانسته اند، ظرفیت حمل بار محور عقب را تا 38 تن بالا ببرند ( نسبت به 32 تن در مدل قبلی).

سیستم تعلیق عقب به روز سانی شده و مستحکم تر شده، و سیستم تعلیق جلو نیز مقاوم سازی شده تا بتواند ظرفیت بیشتری را تحمل کند. امروزه برای یک کامیون 4x8 ، وزن ناخالص (GVW) 58 تن است. این به آن معنا است که ظرفیت حمل بار حدود 15 تا 17 درصد افزایش یافته.

با استفاده از این به روز رسانی ها این امکان ایجاد میشود که وزن ترکیبی از 120 تن به عدد چشمگیر 150 تن برسد.

 سیستم تعلیق مقاوم سازی شده

امکان حمل بار تا 10 تن را امکان پذیر میکند. حمل بار میتواند تا 20 تن افزایش یابد، اگر که از محور های دوگانه جلو استفاده شود

سیستم تعلیق عقب جدید

تقویت شده با بخش های جدید از جمله: شاسی موتور قوی تر، فنر های جدید، بلبرنیگ لاستیکی های بزرگتر و لنگر دوشاخ محکم تر.

محور گردش جدید

اولین توسعه داخلی در کامیون های ولوو طی 20 سال گذشته.

برای خرید لوازم گیربکس ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/08/06
    توپی ها هم فرق کرده انگار شبیه شرکت نفتی قدیم شده
  • کاربر میهمان 1400/08/06
    ببخشید من ولوو 4 و 3 پین دیده بودم اما این پنج یپنه آیا همین باعث شده قدرت مند تر بشه
  • کاربر میهمان 1400/08/06
    خیلی عالیه اگه اجازه ورود به ایران و بدن