کابین کامیون FMX ولوو جدید

برای چالش برانگیز ترین محیط ها یعنی وقتی که باید آماده همه چیز باشید راه جدیدی برای عبور از مرز های بهره وری

 

یک کابین کاملا جدید که عناصر طراحی جسورانه و مطمئنی را شامل میشود طراحی واحدی آن تعویض قطعات را آسان میسازد این وسیله با چراغ جلو ها و محافظ های جلوی LEDهفتی خودش...مناسب محیط های کاری سخت و دائما در حال تغییر است .

برای موقعیت رانندگی ارگونومیک تر یک فرمان رانندگی جدید با تقویت چرخش سر اضافه شده است .

این پیشخوان ابزار که برای بهینه سازی تعاملات راننده طراحی شده... شامل یک دسته ابزار تماما دیجیتال

و یک داشبورد پر دوام مقاوم در برابر گرد و خاک با فضای اضافی میشود .

یک صفحه نمایش ابزار با رزولوشن بالا که رابط کاربری آن بدیهی است...بسته به موقعیت بین 4 نمای متفاوت میتواند جابجا شود دسترسی به صفحه نمایش 9 اینچی آسان است و آن را میتوان به روش های مختلفی کنترل کرد .

این صفحه نمایش سرگرمی رسانه ای راهیابی اطلاعات ترابری و نظارت با دوربین را فراهم میکند .

برای دوام در سخت ترین شرایط نسخه فولادی دریچه سقف در دسترس است .

فضای این کامیون fMX جدید بیشتر است و مخزن آن ویژگی های بهتری دارد .

در اتاقک خواب یک تخت بلند با ارتفاع مناسبی جهت نشستن وجود دارد که برای کار کردن عالیست .

ما برای حفظ دمای مناسبی در کابین عایق بهبود یافته ای را به آن اضافه کرده ایم... که در به حداقل رساندن سروصدای خارجی هم موثر است .

جابجایی از صندلی به تخت با دنده I-SHIFT جدید و باریک ترمان... که طراحی آرگونومیکی دارد از همیشه راحت تر است در مکان های فعالیت FMX  پیدایی جهت حفظ امنیت امری کلیدی است .

حالا این کامیون با خط پنجره کناری پایین آمده و آینه های کنار دوباره طراحی شده... دید کنار بهتری دارد و بخاطر اهمیت بسیار بالای پیدایی شما میتوانید که یک دوربین کنجی را به در سمت مسافر اضافه کنید ...

تا پیدایی را در امتداد وسیله به میزان زیادی افزایش دهید همه نماهای دوربین را میتوان در صفحه نمایش کناری نمایش داد .

پیشخوان کنترل کشش جدید به راننده کمک میکند...تا چه در جاده معمولی و چه در جاده خاکی موقعیت های خطرناک احتمالی را راحت تر و سریع تر مدیریت کند تنها کافیست که دستگیره را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا به تدریج به کشش بیشتری برسید.

ما یک هزار چرخ 38 تنی شگفت انگیز را برای تجهیزات محور پشت معرفی کرده ایم ... که با ظرفیت ترابری افزایش یافته بهره وری را به میزان قابل توجهی بهبود میدهد.

بار محور برای تعلیق های هوای جلو تا 10 تن به ازای هر محور افزایش یافته است برای کامیون های دارنده محور مرده Tag یا Pusher زاویه های فرمان تا حدود 7 درجه افزایش یافته اند امری که به مانور بهتر و استهلاک کمتر تایر منجر میشود سامانه بازدارنده سرعت در سرازیری و سیستم ترمزی که بصورت الکترونیکی کنترل میشود... بصورت پیش فرض در کامیون وجود دارند امری که این کامیون FMX جدید را امن تر هم میکند .

سامانه بازدارنده سرعت در سرازیری و سیستم ترمزی که بصورت الکترونیکی کنترل میشود... بصورت پیش فرض در کامیون وجود دارند امری که این کامیون FMX جدید را امن تر هم میکند.

FMX بهبود های امنیتی اضافه زیادی را ارائه میدهد این بهبود ها شامل سیستم هوشمند تشخیص تابلو های راهنمایی و رانندگی میشود ما خدمات و پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه میکنیم این خدمات و پشتیبانی شامل نظارت همزمان شبانه روزی میشوند ...

چون ما میدانیم که زمان کار وسیله در حال حاضر نسبت به گذشته مهم تر است ما قبل از اینکه نواقص تبدیل به مشکلات بشوند آن ها را شناسایی عیب یابی و رفع میکنیم ما ابتکار را به پیشرفت تبدیل میکنیم و برای ساخت فردا پیشرفت را متحول میکنیم .

برای خرید لوازم بدنه ولوو کلیک کنید

 

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/08/12
    حضرت ایکس بگو تحریمها برداشته شوند
    من تشنه پشت رولتم
    ای حضرت عشق
    تناژهای نامنظم
  • 1400/08/12
    اف ام ایکس خدای کمپرسی من خودم دارم