هوا از داخل موتور عبور میکند و به داخل سیلندر میرود .
انژکتور سوخت را به هوای فشرده میپاشد و باعث احتراق میشود.
داخل موجی شکل پیستون ها شعله را دوباره به مرکز سیلندر هدایت میکند برای یک احتراق متمرکز و موثر.
هوای گرم از سیلندر و از طریق توربو خارج میشود و وارد سیستم اگزوز میشود بعد هوا و فشار اضافی توسط واحد ترکیبی توربو بازگردانده و دوباره استفاده میشود.
این توربین انرژی را به یک لینک دنده متصل میکند که میل لنگ را هل میدهد و در نتیجه شتاب و قدرت بیشتری به موتور خواهد داد نتیجه موتوری است که در هر مرحله از انرژی موجود حداکثر استفاده را می برد.