هندلینگ

هندلینگ عالی یکی از اولویت های اصلی کامیون های ولوو در زمان تولید سری جدیدFH  بوده است .

هندلینگ در تمام شرایط مهم است ولی نکته اصلی امنیت است ما دوست داریم راننده های راحت و آرام را در جاده ببینیم حتی پس از یک روز کاری .

پنج تغییر اساسی در ساختار کامیون ایجاد شده است که همه در هندلینگ عالی خودرو نقش دارند چهار پیشرفت استاندارد جدید شامل یک ساختار جدید در واگن کناری که تضمین خواهد کرد که نیروی کمتری به قالب ساختار وارد میشود .

در واگن جلو کینماتیک المان های فنر بهبود یافته اند .

هندسه سیستم تعلیق اتاقک هم تغییر کرده است و تمام قطعات سیستم تعلیق مجددا تنظیم شده اند از جمله یک تثبیت کننده سفت تر اتاقک .

و یک پایه نیز به فرمان اضافه شده است .

که به راننده اجازه میدهد موقعیت مناسب برای رانندگی را تنظیم کند .

پیشرفت پنجم سیستم تعلیق جلوی جدید است که یک ویژگی اختیاری است .

یک راه حل نوآورانه که اجازه میدهد اکنون هر چرخ بصورت جداگانه نصب شود همچنین فرمان دندانه و شانه نیز دارد تمام این ها تضمین میکند که کامیون نسبت به راننده حساس است ولی نسبت به ناهمواری های جاده بی احساس است چون لرزش ها از یک سمت به سمت دیگر منتقل نمیشوند

ما بابت سیستم تعلیق جلو بسیار هیجان داریم فرمان بیشتر شبیه یک ماشین میشود  پایداری و حس بهتری در جاده به رانندگانی خواهد داد که دنبال این ویژگی ها هستند بازخورد مشتریان در تایید کیفیت هندلینگ بسیار با ارزش بوده است .

روش ما در زمان توسعه هندلینگ انجام محاسبات و شبیه سازی های زیاد در ابتدای کار است ولی در نهایت کار توسط رانندگان آزمایشی حرفه ای ما و همچنین توسط رانندگان حرفه ای ما یعنی مشتریان ما تایید میشود ولی سری جدید ولوو  FH همچنین از ارزیابی های بسیار سختی در میدان آزمایشی ولوو در هلرید سوئد نیز سربلند خارج شده است .

ولوو FH  جدید در جاده بسیار خوب عمل میکند ما ماشین را اینجا در هلرید در شرایط بسیار متفاوتی آزمایش و ارزیابی کردیم با تراکتور ها پشته ها و با وجود و بدون وجود تریلر و مشتریان ما عاشقش میشوند .

 

برای خرید قطعات موتوری ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/07/05
    عالی مثل همیشه