ولوو FH

ولوو FH

راهنمای محصول

راهنمای محصول ولوو FH

کامیونی برای آینده

که درحال حاضرحتی توانمندتر است.

می‌گویند که نباید مفهوم برنده شدن را تغییر داد. با این حال، این کاری است که ما همیشه انجام می‌دهیم. ما به معرفی ویژگی‌های جدیدی که به راحتی رانندگی، بازده سوخت و ایمنی اضافه می‌کنند ادامه می‌دهیم و کامیون را برای بسیاری از کاربردها و الزامات حمل و نقل مفیدتر می‌کنیم. ​

فرمان دینامیک - بزرگ‌ترین اختراع پس از فرمان خودکار- را تجربه کنید. در مورد سیستم تعلیق هوایی عقب برای سنگ معدن، سیستم یکپارچه جدید برای خدمات و اطلاعات سرگرم کننده، و تعویض دنده جدید I-Shift با چرخدنده های خزنده، و همچنین کلاچ دوگانه I-Shift مطالعه کنید. بهره‌وری و راحتی رانندگی را به سوی قله‌های جدید سوق دهید. ... به آینده خوش آمدید.

کامیون ولوو FH

نگاهی کلی به ولوو FH

ولوو FH

6- فرمان دینامیک ولو

بزرگ‌ترین اختراع بعد از فرمان خودکار، که به شما این امکان را می‌دهد تا از مانوری بدون زحمت به همراه دقت زیاد لذت ببرید.

8- I-shift

رانندگی آسان همراه با نرم‌افزار صرفه‌جویی در مصرف سوخت است. اکنون موجود در دو نسخه جدید: با دنده‌های کرال برای کارهای سنگین‌تر از قبل، یا با کلاچ دوگانه برای قدرت یکپارچه و یک تجربه رانندگی فوق العاده.

14- فضای داخل کامیون

فضای داخلی جادارتر از همیشه است و شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید می باشد.

18- رابط راننده

جعبه ابزار و سیستم یکپارچه جدید برای خدمات و اطلاعات سرگرم کننده بیشتر یک رابط راننده پیشرو در صنعت را ارائه می‌دهد.

20- I-SEE

کروز کنترل که از قبل برنامه‌ریزی می‌کند. آخرین افزوده ما به نرم‌افزار هوشمند شیفت I انقلابی است.

22- موتورهای دیزلی ولوو

موتورهای ۱۳ لیتری گشتاور قوی با مصرف سوخت بهینه و توانی تا ۵۴۰ اسب‌بخار. همگی استانداردهای یورو ۶ را براورده میکنند.

24- عملکرد و سوخت

ما یک سیستم انتقال قدرت منحصر به فرد ایجاد کرده‌ایم که عملکرد ارتقا یافته‌ای ارائه می‌دهد. و بازدهی سوخت را بهبود بخشیده است.

26- سیستم تعلیق هوایی عقب

نصب چرخ عقب معلق در هوا را برای کاربردهای جاده ای و باربری راحت تجربه کنید.

28- بالابر دو اکسلی

تنها زمانی که نیاز است از اکسل محرک اضافی جفت محرک خود استفاده کنید. بالابر دو اکسلی هنگامی که خالی رانندگی میکنید مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

30- رابط ساخت بدنه

ساخت هر چه زمان کمتری در ساخت بدنه صرف شود، زمان و پول بیشتری ذخیره می‌شود. شاسی ها ویژگیهای بسیار چابکی دارند تا به شما کمک کنند.

32- آینه های دید عقب 

آینه‌های آیرودینامیک، دوربین‌های دید پشت و ستون‌های A عمودی، قابلیت دیدی را فراهم می‌کنند که تا به حال تجربه نکرده‌اید.

36- زمان فعالیت

ارتباط از راه دور ولوو FH را از هر جایی با کارگاه در تماس قرار می‌دهد. قرارداد طلایی را برای به دست آوردن تمام مزایا، و تضمین ۱۰۰ % افزایش زمان کاری امضا کنید.

38- کامیون من

به کامیونتان نگاه کنید و مطمئن باشید که هر وقت رسیدید آماده پرواز است. با این برنامه شما می‌توانید هر جایی که هستید ولوو FH خود را نزدیک نگه دارید.

40- چراغهای جلو ماشین

چراغ‌های جلوی متحرک، چراغ‌های جانبی ایستا، تیرهای اصلی بهبود یافته و بسیاری موارد دیگر.

42- تحمل بار

ECS4 آخرین نسخه سیستم تعلیق الکترونیکی ولوو است. بزرگ‌ترین خبر؟ یک کنترل بی‌سیم.

44- سیستم‌های پشتیبانی راننده 

ولوو آشنایی دیرینه ای با حفظ ایمنی دارد. سیستم‌های حفاظت از راننده پیشرفته ما به طور موثری به راننده کمک می‌کنند تا از تصادف جلوگیری کند.

48- لوازم

کامیون خود را برای کارها و نیازهای خود مجهز کنید و آن را برای کاری که انجام می‌دهید، بهینه تر کنید.

فرمان دینامیک ولوو

 پاسخگو به کوچکترین فرمان شما و دیگر هیچ.

فرمان دینامیک ولوو

بزرگترین اختراع پس از فرمان خودکار در حال حاضر در یک سری کامیون، هم به صورت تک محوره و هم دو محوره (محور جلو) تولید می‌شود. اگر آن را امتحان کنید، دیگر هیچ وقت نمی‌خواهید به یک کامیون معمولی برگردید. حتی اتومبیل شما نیز در مقایسه با آن رنگ خود را از دست خواهد داد.

 چطور کار می‌کند؟

​​​​​​​​فرمان خودکار دینامیک ولوو شامل یک موتور الکتریکی متصل به دنده فرمان است. با دریافت ورودی از چندین سنسور، واحد کنترل الکتریکی (‏ECU‏) می‌تواند به همراه اهداف راننده تعیین کند که کامیون به کجا می‌رود. ​

موتور ۲۰۰۰ بار در هر ثانیه، با استفاده از یک اصل به نام "هم پوشانی گشتاور" برای اصلاح حرکات غیرعمدی فرمان و فراهم کردن گشتاور اضافی در صورت نیاز، کنترل می‌شود. روی هم رفته، بدون درنظر گرفتن میزان بار و لاستیک‌ها، یک حس فرمان کامل و پایدار ایجاد میکند.

 EFFORTLESS

فرمان دینامیک ولوو نیروی فرمان را تا ۸۵ % افزایش می‌دهد. ​

ولوو FH

در دنده معکوس:

کنترل کامل بدون هیچ فشاری ​
دنده عقب رفتن با یک کامیون پر از مسافر یکی از چالش برانگیزترین و سخت‌ترین جنبه‌های این شغل است. به خصوص جایی که نیاز دارید تمام توجهتان به اطراف باشد. اما در رانندگی با فرمان دینامیک ولوو این طور نیست. شما می‌توانید با دقت کاملو تقریبا بدون هیچ تلاشی دنده را معکوس کنید. و به محض اینکه فرمان را رها کنید، به طور خودکار به حالت خنثی بر می‌گردد، و فشار را حتی بیشتر کاهش می‌دهد.
علاوه بر این، اگر می‌خواهید برای مسافت‌های طولانی دنده عقب بروید، اینجا یک چیز منحصر به فرد هست. ثبات فرمان آنقدر زیاد است که شما می‌توانید یک کامیون و تریلر را بیش از صد متر معکوس کنید بدون اینکه از مسیر منحرف شوید.

ولوو FH

در سرعت‌های پایین:

به صندلی تکیه دهید و با یک انگشت فرمان بدهید. 

این جایی است که فرمان دینامیک ولوو واقعا روز شما را تغییر خواهد داد. و همچنین آینده‌تان را. چون شما دیگر نیازی ندارید که ماهیچه‌هایتان را برای مانور دادن کامیون در سرعت‌های پایین تحت فشار قرار دهید. فرمان دینامیک ولوو تمام نیروی فرمان مورد نیاز شما را تامین می‌کند. میتوانید با یه انگشت کامیون را هدایت کنید. این کار نه تنها کنترل کامل اتومبیل را به شما می‌دهد بلکه در عمل فشار روی گردن و شانه شما را نیز از بین می‌برد.

ولوو FH

در سرعت‌های بالا:

اجازه ندهید هیچ چیز شما را متوقف کند.

رانندگی مستقیم آنقدر که به نظر می‌رسد آسان نیست. در واقع، شما اغلب باید ضربه ناشی از جاده‌های ناهموار، دست اندازها و علائم جاده‌ای را تحمل کنید. یا مسیر خود را بعد از ترمز کردن بر روی یک سطح با چندین سطح اصطکاک اصلاح کنید. بله، بعضی وقت‌ها بادهای مخالف هم می‌توانند مزاحم رانندگی شما شوند. ​فرمان دینامیک ولوو این امر را به طور کامل تغییر می‌دهد. کنترل خود را بر روی فرمان شل کنید، بر روی ترافیک تمرکز کنید و مطمئن شوید که کامیون تا زمانی که شما بخواهید جهت حرکت خود را تغییر نخواهد داد. ​

I-SHIFT

گیربکس را فراموش کنید.

ولوو FH

چطور کار می کند؟

​​​​​​​​ممکن است عجیب به نظر برسد، اما زیر سطح I- Shift، کهن الگوی انتقال‌های مدرن، یک جعبه‌دنده دستی ناهمگام قدیمی پنهان شده‌است. (‏به همین دلیل، طراحی فشرده و تلفات داخلی پایین دارد.)‏ اما البته موارد بسیار بیشتری در مورد I-Shift وجود دارد. راز آن در واحد کنترل الکترونیکی هوشمند (‏ECU‏) نهفته‌است. این واحد مسئول کنترل سیستم نیوماتیکی است که کلاچ و تغییرات آن را کنترل می‌کند. با دریافت مداوم اطلاعات در مورد سرعت، شتاب، وزن، شیب جاده، گشتاور مورد نیاز و غیره، می‌تواند با دقت بسیار بالایی تغییر دنده را انجام دهد. همچنین ارتباط نزدیکی با موتور دارد که به نوبه خود دور زدن را تنظیم می‌کند و تاثیر ترمز موتور را برای تعویض سریع و راحت دنده تنظیم می‌کند.

ولوو FH

ذهنتان را آسوده میکند.

و اجازه می‌دهد پای چپتان استراحت کند.

رانندگی با Shift-I یک لذت واقعی است. بدون پدال کلاچ می‌توانید به راحتی بنشینید و بر روی دو پای دیگر تمرکز کنید. I-Shift از هوش داخلی خود برای انتخاب سریع و خودکار دنده مناسب در همه زمان‌ها استفاده می‌کند. و این نرم‌افزار مهارت‌های تغییر دنده ای را دارد که حتی برای بهترین رانندگان هم غیرممکن است بتوانند با آن رقابت کنند. با این وجود، اگر بخواهی بیشتر درگیر بشوی، می‌توانید. دکمه روی انتخاب تعویض به شما این امکان را می‌دهد که وارد عمل شده و به صورت دستی دنده خود را تغییر دهید.

ولوو FH

یک گزینه غیر منتظره.
 
I-Shift بدون دسته دنده

اگر عادت به رانندگی با I - Shift دارید، احتمالا متوجه شده‌اید که در واقع چندان از انتخابگر تعویض دنده استفاده نمی‌کنید. به همین دلیل است که ولوو FH به شما گزینه خلاص شدن از شر آن را پیشنهاد می‌دهد و آن را با چهار کلید بر روی داشبورد تعویض می‌کند (‏البته هنوز هم به آسانی در دسترس است)‏. با خالی شدن محل آن می توانید در کابین راحت تر حرکت کنید.

ولوو FH

اجازه دهید I-Shift در مصرف سوخت صرفه‌جویی کند. پول فورا برمی‌گردد.

I-Shift برای صرفه‌جویی در سوخت طراحی شده‌است. اول از همه، تلفات انرژی داخلی کم است - در واقع کم‌تر از جعبه‌دنده‌های دستی است. اما این الکترونیک است که تفاوت واقعی را ایجاد می‌کند. هنگام رانندگی در حالت "اقتصادی"، تعویض دنده همیشه دقیقا به موقع است، تا موتور در کارآمدترین محدوده دور خود کار کند. و بعد از آن هم I-Roll هست. این یک ویژگی منحصر به فرد است که هنگام رانندگی در سراشیبی استفاده می‌شود، به طور خودکار موتور را جدا می‌کند تا از مومنتوم کامیون به جای سوخت استفاده کند. نتیجه؟ مصرف سوخت کم‌تر.کافی نیست؟

ولوو FH

شما میخواهید برنامه I-Shift تان چطور باشد؟

این نرم‌افزار این امکان را به شما می‌دهد که شرایط رانندگی خود را تغییر دهید. از پنج بسته افزودنی انتخاب کنید: مسافت‌های طولانی (‏با یا بدون) I-See برای رانندگی موثر در بزرگراه، توزیع با دستورات هوشمند برای مانور در راه‌های تنگ، ساخت‌وساز که شرایط جاده سخت‌تر را کنترل می‌کند، و حمل و نقل بار سنگین (‏با یا بدون I-See‏)، بهینه‌سازی I-See برای وزن‌های بالاتر از ۸۵ تن. ​

ولوو FH

وقتی همه چیز واقعا سخت می‌شود، I-Shift برای بارهای سنگین آن را آسان‌تر می‌کند.

اگر در یک منطقه کوهستانی و پر از تپه قرار دارید، می‌توانید به شانس خود اطمینان کنید. کاملا مناسب با نیازهای خاص شما، و به شما تمام آسایش و اقتصاد سوخت گیربکس I-Shift را می‌دهد.

ما یک کلاچ با قطر بزرگ‌تر بر روی مکانیزم دمپر، و یک نرم‌افزار کنترل کلاچ و دنده جدید برای گشتاور بالا توسعه داده‌ایم. نتیجه جعبه‌دنده I-Shift است که به طور کامل برای الوار و کار ساخت‌وساز و همچنین دیگر کاربردهای سنگین سازگار شده‌است. این نسخه جدید، I-Shift با دنده‌های کرال نامیده می‌شود.

 I-Shift با کلاچ دوبل

ولوو FH

الهام گرفته شده از صحنه مسابقات موتورسواری

ما از دنیای مسابقات الهام گرفتیم و جعبه‌دنده‌ای منحصر به فرد با ویژگی‌هایی ایجاد کردیم که هیچ‌کس تا به حال در صنعت کامیون ندیده است - I – Shift با کلاچ دوبل. با استفاده از کلاچ دوبل بدون هیچ وقفه‌ای در گشتاور و تحویل توان، تغییر توان را تجربه خواهید کرد. و همچنین بدون به خطر انداختن مصرف سوخت. زمانی که وظایف حمل و نقل شما نیاز به عملکرد بالا و تعویض مکرر دنده دارند، I-Shift با کلاچ دوبل، راحتی بی‌نظیری در رانندگی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ولوو FH

کلاچ دوبل I-Shift چه مزایایی دارد؟ 

توان ثابت، بدون قطع گشتاور، و شتاب آرام و پویا - این ها مزایای عمده‌ی رانندگی با کلاچ I-Shift هستند. به این کار جابجایی قدرت می‌گویند و به همین دلیل است که سفر شما راحت‌تر و بهتر خواهد بود. ​

همچنین متوجه خواهید شد که شتاب سریع پیگیری سرعت ترافیک را آسان‌تر خواهد کرد. I-Shift با کلاچ دوبل یک انتخاب عالی برای کاربردهای مورد تقاضا است. ​

I-Shift با کلاچ دوبل همراه با موتورهای D13K با توان ۴۶۰، ۵۰۰ و ۵۴۰ اسب‌بخار در دسترس می‌باشد.

ولوو FH

نوآورانه و در عین حال کاملا اثبات شده
کلاچ دوگانه I-Shift با تغییر دنده نرم و سریع به شما کمک می‌کند، و خطر گیر افتادن و یا از دست دادن قدرت را به حداقل می‌رساند. ​
به لطف معماری پلتفرم نوآورانه، گزینه‌های دیگر I-Shift، مانند کند کننده و PTO امکان نصب بر روی I- Shift با کلاچ دوبل را دارند. ​

ولوو FH

چطور کار می‌کند؟

روی سطح جاده لیز می‌خورید؟
دو کلاچ در جلو گیربکس قرار گرفته‌اند. در حالت عادی، یک کلاچ در حالی که کلاچ دیگر درگیر است، هرز می‌گردد. کلاچ ها و تعویض دنده توسط یک سیستم پنوماتیک، مشابه با I-Shift شناخته‌شده، کنترل می‌شوند. ​

اساسا، گیربکس دوکلاچی می‌تواند دنده بعدی را در حین رانندگی در دنده فعلی از پیش انتخاب کند. زمانی که دنده تغییر می‌کند، کلاچ درگیر فعلی همزمان با درگیر کلاچ هرز قبلی، رها می‌شود. این بدان معنی است که تعویض دنده بدون وقفه در انتقال توان انجام می‌شود. ​

با وجود دو شفت ورودی، چرخ‌دنده و انتخاب المانهای به طور هوشمندانه مرتب شده، دو دنده را می توان به طور همزمان انتخاب کرد.

 I-Shift با دنده کرالی

سریع‌ترین راه برای بهره‌وری؟

سرعت را کم کنید.

I-Shift پیچیده‌تر و رانندگی با آن آسان‌تر شده‌است. جعبه‌دنده خودکار در حال حاضر با انتخاب یک یا دو دنده کرال، به علاوه گزینه دنده‌های معکوس اضافی در دسترس است.

ولوو FH

دنده های باریک

مدول دنده کرالی تنها ۱۲۰میلیمتر به طول و ۴۸ کیلوگم به وزن I-Shift  می افزاید.

ولوو FH

هر جا دلت خواست شروع کن.

اگر بارهای سنگین را حمل کرده باشید، می‌دانید که شروع حرکت بعد از یک توقف گاهی اوقات می‌تواند مشکل باشد، به خصوص در دست‌اندازها و یا شرایط بد جاده. FH خود را به دنده کرال مجهز کنید و این وضعیت به یک خاطره تبدیل میشود. قابلیت شروع حرکت به طور چشمگیری بهبود می‌یابد، و فشار روی کلاچ تا ۷۵ درصد کاهش می‌یابد. ​

ولوو FH

کنترل کامل در هر جهت.

مانور سرعت پایین یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های کار است. به لطف نسبت انتقال تا ۳۲: ۱ (‏و در حالت معکوس تا ۳۷: ۱)‏ دنده‌های کرالی، شما می‌توانید حتی تا نصف سرعت یک I-Shift معمولی، حرکت کنید. اما همیشه کنترل کامل دارید، که مانور دادن با دقت زیاد حتی در شرایط بد را به آسانی برایتان فراهم می‌کند. ​

ولوو FH

به شرایط سخت بله بگویید.

دنده‌های کرالی به تطبیق پذیری کامیون می‌افزاید و به شما این امکان را می‌دهند که از یک کامیون برای شرایط رانندگی و کارهای مختلف استفاده کنید. هم در جاده هم خارج جاده رانندگی کنید.

در ارتفاعات بالا کار میکنید؟ نیاز به کاربردهای ویژه با سرعت پایین دارید؟ ... مشکلی نیست.

ولوو FH

آرام در دنده کرال برو، راحت سرعت بگیر.  

آیا دنده‌های کرال واقعا می‌توانند به تقویت اقتصاد سوخت شما کمک کنند؟ مطمئنا … چون قبلا، شما اغلب باید به قربانی کردن اقتصاد سوخت برای شروع حرکت تن می‌دادید. اما به لطف دنده‌های کرالی، اکنون می‌توانیم کامیون خود را با یک نسبت محوری سریع‌تر برانیم، که به شما اجازه می‌دهد تا با سرعتی ثابت در دور موتورهای بسیار پایین‌تر در مقایسه با زمانی که در جاده‌های مناسب رانندگی می‌کنید، بمانید. ​

داخل کابین

جهانگرد بازسازی شده

ولوو FH

داخل کابین همراه با امکانات و فضای خالی

ولوو FH

همه چیز در دستان شماست.                                  

استفاده آسان ازجهت‌یابی ومدیریت حمل ونقل. بهبود ارتباطات و افزایش ایمنی. سرگرمی صوتی باکیفیت پیشرفته.سیستم یکپارچه ولوو برای خدمات و سرگرمی های بیشتر، هرچیزی که لازم دارید را در صفحه نمایش ۷ اینچی گرد هم آورده است.

ولوو FH

ارتفاع کاملا ایستاده.
​ارتفاع سقف به اندازه کافی بلند است. ۲۲۰ سانتی متر بزرگ‌ترین کابین موجود است. جهانگرد XL. این فضا نه تنها کاربردی است، بلکه یک حس فوق العاده نیز به شما می‌دهد. ​

ولوو FH

داشبورد ارگونومیک و مدرن

داشبورد با طراحی مناسب نه تنها راضی کننده است بلکه برای یک رانندگی راحت و ارگونومیک با تمام تجهیزات و فضای ذخیره با دسترسی آسان طراحی شده است.

ولوو FH

تنظیم عقب نگه داشتن فرمان متناسب با زاویه گردن.
فرمان کاملا قابل تنظیم با دامنه حرکت ۲۰ درجه ای، رانندگی راحت را ممکن می‌سازد. وقتی وارد کابین می شوید یا از آن خارج میشوید به سادگی کنار می رود. به راحتی توسط یک پدال پا کنترل می‌شود.

ولوو FH

حالت شب.

یک ویژگی ایمنی استاندارد که به شما اجازه می‌دهد تا تمام چراغ‌های عقب را در دسته ابزار، به جز سرعت‌سنج را خاموش کنید. دیگر به خاطر نور حواستان پرت نمی‌شود. این باعث میشود که در شب با امنیت بیشتری رانندگی کنید. با این حال، اگر یک هشدار رخ دهد، در پنل ظاهر خواهد شد.

ولوو FH

کولر داخلی قابل استفاده در حالت خاموش

قدرت خنک کنندگی پیشرو، بدون کوچک کردن فضای داخل کابین یا آیرودینامیک. I-ParkCool کولر دخلی است که امکان خواب راحت در شب را برای شما فراهم می کند.

ولوو FH

همه چیز در دستان شماست.
دکمه‌های کروز کنترل، نمایش اطلاعات صوتی، تلفنی و راننده‌ها به شما این امکان را می‌دهد که کنترل چرخ را حفظ کنید. ​

ولوو FH

کلید کنترل از راه دور الکترونیکی.

این بیشتر از یک کلید است. از دور قفل می‌کند یا باز می‌کند و چراغ‌ها را روشن می‌کند تا به راحتی به کابین برسید. و اگر احساس تهدید می‌کنید، فقط دکمه ترس را فشار دهید تا آژیر را روشن کنید.

ولوو FH

صندلی قابل تنظیم

عقب فرمان گیر نکنید. محدوده تنظیم صندلی در سطح جهانیست. Cm ۲۴ از جلو تا عقب. این به همه راننده ها با هر سایزی امکان نشستن راحت را می‌دهد.

ولوو FH

سیستم صوتی

سیستم صدا شامل هر چیزی که شما برای بهبود تجربه خود در کابین نیاز دارید. دسترسی به رسانه‌هایی مانند اسپوتیفای، دیزر و تون این. DAB / DAB + (‏پخش صوتی دیجیتال)‏به عنوان یک گزینه انتخابی وجود دارد.

ولوو FH

قفسه های زیاد
می توانید همه چیز را در این قفسه ها قرار دهید. فضاهای بزرگ جلو، زیر تخت، پشت و بیرون را می توان با نیازهای شما متناسب کرد و همچنین تعداد زیادی قفسه کوچک برای موارد کوچک‌تر نیز وجود دارند. ​

ولوو FH

نورپردازی داخلی پیشرفته.
۱۳ چراغ قوی و بهینه که برای نورپردازی عالی داخل کابین طراحی شده‌اند. همه آن‌ها به راحتی در سه مرحله از پیش تعیین‌شده و یا با دیمر کنترل می‌شوند. هنگام رانندگی در تاریکی چراغ‌های قرمز را برای حفظ دید در شب روشن کنید. ​

ولوو FH

ECC  با حسگرهای کیفیت هوا انجام می‌شود.
 کنترل آب و هوای الکترونیکی با منافذ هوای درجه یک و بسیاری از حسگرها و فیلترها، هوا را تصفیه می‌کنند. نتیجه، کیفیت بی‌رقیب هوا، تخلیه آببهبود یافته و یک محیط بدون خشکی است. ​

ولوو FH

تخت‌خواب بزرگ و راحت برای خوابیدن یا استراحت کردن.
دیگر لازم نیست سخت و فشرده بخوابید. تخت پایینی بزرگ است و راحتی درجه یکی را فراهم می‌کند. حتی یک تخت تاشو بزرگ هم دارد. و بخش سر آن می‌تواند تا ۵۵ درجه زاویه بگیرد. ​

ولوو FH

آب تمیز در هر جایی.
اگر آب تازه می‌خواهید، لازم نیست زیاد دور بروید محفظه خارجی دارای یک مخزن
۷ لیتری مجهز به شیر آب است. 

ولوو FH

حد آسمان است

علاوه بر این احساس فوق‌العاده، پنجره با شیشه دودی آن بهترین خروجی اضطراری است که تا به حال دیده‌اید. این پنجره دارای کرکره خورشیدی و یک پشه‌بند است و می‌تواند با یک دریچه کنترل‌شده به صورت الکترونیکی نصب شود.

ولوو FH

ترمز الکتریکی برقی.

ترمز در حالت توقف، با کنترل الکتریکی با یک سوئیچ داشبوردی با دسترسی آسان کنترل می‌شود. به طور خودکار با کلید خاموش کار می‌کند- با کمی کمک از EBS - و به طور خودکار در هنگام رانندگی آزاد می‌شود.

ولوو FH

امکان نصب یک تلویزیون ۱۹ اینچ را دارد.
ولوو FH می‌تواند از کارخانه آماده نصب یک مجموعه تلویزیون کامل با براکت، خروجی و پریز برای برق و سیگنال تلویزیون بوده و همچنین یک ورودی AUX برای اتصال تلویزیون به سیستم صوتی را داشته باشد.

ولوو FH

یک سواری راحت
تمام امکانات مختلف تعلیق کابین را داراست. موقعیت دنده فرمان بهبود یافته. هندسه انتهای جلویی که به خوبی طراحی شده‌است. موتور به نرمی بالا می‌رود. و موارد بیشتر... ما گام‌های زیادی برای ایجاد راحتی در کلاس جهانی و لذت بردن از رانندگی برداشته ایم. ​

ولوو FH

فضایی برای تست الکل Alcolock

الکل در وسایل نقلیه جایی ندارد، دلیل وجود alcolock نیز همین است. کارخانه این دستگاه را روی ولوو FH شما نصب می‌کند و یک پیام برای مشتریان شما ارسال می‌کند که چقدر ایمنی جاده‌ای را جدی می‌گیرید.

رابط راننده

ولوو FH

دنیایی از اطلاعات سرگرم‌کننده در دستان شما

جهت‌یابی آسان و ارتباط بهتر. مدیریت موثرتر راهبری. سیستم یکپارچه کامیون‌های ولوو برای خدمات و سرگرمی همه چیز را روی یک صفحه نمایش لمسی یکپارچه - برای یک تجربه رانندگی راحت‌تر - کنار هم قرار می‌دهد. ​

استفاده از آن آسان است و می‌توان آن را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش، از طریق فرمان صدا یا با دکمه‌های روی فرمان اجرا کرد. تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارید اینجاست. در یک جا. در ارتباط بمانید.

ولوو FH

اطلاعات در مرکز هستند.

نگاهی سریع به مرکز صفحه سرعت‌سنج برای به دست آوردن اطلاعات کلیدی در مورد دنده، حالت تغییر دنده، کروز کنترل (تطبیقی)، ترمزهای کمکی و سرعت‌سنج کافی است.

ولوو FH

نمایش اطلاعات راننده.

صفحه نمایش ۴ اینچی اطلاعات زیادی را نشان می‌دهد. با استفاده از دکمه‌های فرمان چیزی را که می‌خواهید ببینید انتخاب کنید. نمای سفارشی شده به شما این امکان را می‌دهد تا سه عدد دلخواهتان مانند شمارنده‌های مختلف، پشتیبانی هشدار راننده یا شاخص بار را انتخاب کنید. اگر خطایی رخ دهد، پیام در متن روشنی به شما می‌گوید که چه چیزی اشتباه است. هیچ ریسکی در مورد تشخیص اشتباه وجود ندارد. قابل تهیه به صورت یک صفحه نمایش تک‌رنگ یا رنگی.

ولوو FH

نمایش اطلاعات ثانویه.

این تکنولوژی به شما امکان دسترسی به سیستم یکپارچه برای خدمات و سرگرمی را می‌دهد. ناوبری، مدیریت حرکت، ارتباطات، افزایش ایمنی و کیفیت سرگرمی صوتی - همه چیز در یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی وجود دارد. ​

راهبر GPS داخلی

ولوو FH یک راهبر داخلی کاملا تطبیق یافته دارد. این راهبر با دانستن مشخصات داخلی کامیون از اطلاعات نقشه استفاده میکندد تا راهی را انتخاب کنید که مناسب بار محوری شما و ارتفاع وسیله نقلیه‌تان باشد. این راهبر به راحتی با داینافیت نیز تطابق می‌یابد و می‌تواند GPS دقیق مقصد را از دفتر دریافت کنید.

سیستم صوتی

سیستم صدا شامل هر چیزی که شما برای بهبود تجربه خود در کابین نیاز دارید. دسترسی به رسانه‌هایی مانند اسپوتیفای، دیزر و تون این و DAB/DAB+‏ به عنوان یک گزینه اضافی. شما می‌توانید با کابل USB یا AUX یا اینترنت بیسیم به تلفن همراه هوشمندتان وصل شوید.

تلفن

دو تلفن می توانند با بلوتوث وصل شوند، همزمان شما می توانید در دفتر تلفن بگردید یا با میکروفون صحبت کنید یا از اسپیکرها گوش بدهید.

داینافلیت  

نمایش مجزایی نیاز نیست. تمام اطلاعات از سیستم مدیریت حمل و نقل ولوو در نمایشگر وجود دارد.

بازخورد راننده

به شما کمک میکند زمان رانندگی و استراحت را مدیریت کنید، و به شما میگوید که وقت استراحت است.

I-SEE

حالا هر راهی ارزش به خاطر سپردن را دارد.

ولوو FH

 قبل از سربالایی‌ها: پرواز کنید.

وقتی من - ببینید که یک سربالایی نزدیک است، اجازه می‌دهد که سرعت افزایش یابد، به حد بالای سرعت نزدیک ‌می‌شود، تا مومنتوم بگیرد. کامیون می‌تواند مدت بیشتری در دنده بالاتر بماند.

در بالای سربالایی: کاهش سرعت با انتقال به دنده‌های پایین.

هنگام بالا رفتن I-See از دانش ذخیره‌شده خود برای جلوگیری از کاهش دنده غیرضروری به سمت بالا استفاده می‌کند. شما بدون هدر دادن سوخت در دنده پایین، به آرامی به بالا نزدیک می‌شوید. ​

در بالای سربالایی آرام بمانید.

وقتی به سراشیبی نزدیک می‌شویم، I-See کامیون را از شتاب غیر ضروری دور نگه می‌دارد. ​

قبل از سرپایینی: خلاص برانید. 
درست قبل از سراشیبی، چرخ زنجیر به طور موقت از کار می‌افتد و به کامیون اجازه می‌دهد که به راه خود ادامه دهد. این کار باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود و نیاز به ترمز را به حداقل می‌رساند. ​

روی تپه‌های رو به پایین: ترمز به موقع.

I-See میداند که چه زمانی شیب تمام میشود. بنابراین، هنگام سرعت گرفتن در سراشیبی، می‌تواند ترمز موتور را به آرامی در زمان مناسب -به جای ناگهانی در پایان- به کار گیرد تا برای توپوگرافی بعدی آماده شود.

حفظ مومنتوم
وقتی یک سربالایی درست پس از یک سرپایینی قرار دارد، I-See واقعا به سمت خود می‌آید. به کامیون اجازه می‌دهد که خلاص برود و سرعت و نیروی لازم برای بالا رفتن از تپه را با سرعت کم‌تر بدست آورد. ​

I-Cruise

بخشی از I-See، با نام I-Cruise خوانده میشود. این بخش یک کروز کنترل هوشمند است که سرعت را برای حداقل مصرف سوخت تنظیم می‌کند. شما می‌توانید آن را به طور جداگانه سفارش دهید و در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنید. ​

ولوو FH

مصرف سوخت کم‌تر. فقط کروز کنترل را فعال کنید.

I-Shift و GPS را با یک کروز کنترل هوشمند ترکیب کنید و I-See را خواهید داشت. این یک سیستم منحصر به فرد است که توپوگرافی جاده را یاد می‌گیرد و آن را در یک پایگاه‌داده مرکزی ذخیره می‌کند. زمانی که شما در حال رانندگی هستید، به طور خودکار از این دانش برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت در طول یک چرخه رانندگی استفاده می‌کند (‏زمانی که I-Cruise تمام مدت درگیر است)‏.

ولوو FH

هرجا که باشی می‌توانی از پردازش ابری کمک بگیرید.

I-See شیب‌های واقعی راحفظ می‌کند و لازم نیست که قبل از این مسیر را طی کرده باشید تا بتوانید در مصرف سوخت صرفه‌ جویی کنید. I-See تمام تپه‌ها در یک پایگاه‌ داده رایگان برای استفاده همه کامیون‌های دیگر ذخیره می‌کند. تا زمانی که کسی مسیر را قبلا طی کرده باشد،I-See می‌تواند داده‌ها را دانلود کند و فورا شروع به ذخیره سوخت کند.

موتورهای دیزل ولوو

مصرف سوخت بهینه از اینجا آغاز می‌شود.

ولوو FH

منحنی گشتاور ولوو. آن را در پدال گاز احساس می‌کنید.

نیروی گشتاور در دورهای پایین عالی است. یک محدوده گشتاور حداکثری بسیار وسیع. گشتاور اوج به توان اوج می‌رسد. پیشتازی ولوو در تکنولوژی موتور دیزل تنها با مقایسه منحی موتورها، قابل مشاهده است. شما شتاب سریع، قدرت کشش عالی، کنترل راحت در سرعت پایین و سواری لذت بخش با سرعت کروز را تجربه خواهید کرد.

ولوو FH

از ۴۲۰ تا ۵۴۰ اسب‌بخار. همه آن‌ها یورو ۶ هستند.

دامنه موتور ۱۳ لیتری برای ولوو FH شامل چهار توان مختلف است: ۴۲۰، ۴۶۰، ۵۰۰ و ۵۴۰ اسب‌بخار. شما می‌توانید مطمئن باشید که همیشه یکی هست که برای عملیات حمل و نقل شما مناسب باشد.

ولوو FH

ساخته شده برای بازده سوخت بالا

ما می‌توانیم به لیست کردن آنچه که موتورهای ولوو را در مصرف سوخت بهینه بی رقیب میکند ادامه دهیم اما بیایید روی اخباری تمرکز کنیم که موتورهای ما را به پیش می‌برد. سیستم جدید انژکتوری ریلی در همه موتورهای D۱۳. افزایش نسبت تراکم در مدل‌های ۴۲۰ و ۴۶۰ - و یک توربو بهینه‌سازی‌شده جدید در سطوح ۵۰۰ و ۵۴۰ - همگی به بازده بهبود یافته اضافه می‌شوند. در نتیجه شما از مزایای آن بهره می‌برید. محیط هم همینطور. ​

ولوو FH

VEB+. تا ۵۱۰ اسب‌بخار قدرت ترمزی.

سایش لنت ترمز را کاهش می‌دهد. ترمز موتور انحصاری ولوو تا ۳۷۵ کیلووات (‏۵۱۰ اسب‌بخار) ‏در D۱۳ جذب می‌شود، که به لطف طراحی منحصر به فرد میل بادامک با چهار بازوی محرک است. این روش که با روش I - Shift و کروز کنترل ادغام شده‌است، به شما این امکان را می‌دهد که بدون به خطر انداختن ایمنی و یا مصرف سوخت، سرعت متوسط بالایی را حفظ کنید.

ولوو FH

INLINESIX

۶ سیلندر. ۷ یاتاقان برای توزیع نیرو. قابلیت اطمینان هرگز قدیمی نمی‌شود.

انژکتورهای کنترل شده با EMS

فشار پاشش تا ۲۴۰۰ بار با زمان بندی عالی، به لطف سیستم مدیریت موتور (EMS). ​

سیستم تهویه بسته‌ی محفظه میل‌لنگ

گازهای محفظه میل‌لنگ را برای بهبود کیفیت هوا در اطراف وسیله نقلیه، بازیافت می‌کند. ​

مکانیزم زمان بندی عقب

یک طراحی فشرده و کاهنده وزن، کمپرسور هوا را به همراه فرمان خودکار، روغن و پمپ‌های تغذیه سوخت، تقویت می‌کند. ​

پمپ‌های هیدرولیک با کلاچ

محدوده پمپ‌های هیدرولیک موتور شامل دو نوع قابل تفکیک است. ​

عملکرد و سوخت

بهبود بهره‌وری

حفظ سرعت همراه با صرفه‌جویی در سوخت.

حفظ این تعادل سخت است. ما چالش‌های روزانه شما برای تحویل به موقع و کنترل هزینه‌ها را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که ما یک چرخ زنجیر منحصر به فرد را توسعه داده‌ایم که عملکرد ارتقا یافته ای را ارائه می‌دهد. بهبود بهره‌وری سوخت و کاهش اثرات زیست‌محیطی. در اینجا مهم‌ترین ویژگی‌هایی که به شما کمک خواهند کرد آورده شده‌است.

ولوو FH

I-Shift با کلاچ دوبل- دو جعبه‌دنده در یکی.

هیچ وقفه‌ای در انتقال توان یا گشتاور ایجاد نمی‌کند. سرعت متوسط بالاتر. با این حال مصرف سوخت کم‌تر است. کلاچ دوگانه منحصر به فرد I-Shift، انتقال قدرتی راحت‌تر و نرم‌تر را نسبت به قبل از خود را فراهم می‌کند. تغییر دنده راحت عملکرد کامیون را افزایش می‌دهد و جریان ثابتی از قدرت ایجاد می‌کند که نحوه حرکت شما را تغییر خواهد داد و بهره‌وری شما را افزایش خواهد داد. ​

ولوو FH

استارت بهتر با دنده‌های کرالی.

I-Shift با دنده‌های کرالی. برای حمل و نقل سنگین و کارهای مربوط به ساخت‌وساز ساخته شدده است. یک نسبت اکسل عقب سریع‌تر به شما این امکان را می‌دهد که سرعت کروز را در دور موتورهای بسیار پایین‌تر حفظ کنید. و دور موتورهای کم‌تر در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کند. شروع از حالت توقف با بارهای سنگین، بسیار آسان‌تر شده‌است.

ولوو FH

نسبت درست

منظور ما از نسبت درست چیست؟ همه چیز مربوط به اکسل عقب است. آخرین لینک در یک زنجیره کارآمد، که توان و گشتاور را از موتور به چرخ‌های کامیون تحویل می‌دهد. با اتصال اکسل عقب به یک نسبت درست برای مسافت‌های طولانی، آن با موتور D۱۳ و کلاچ دستی I - Shift هماهنگی کامل دارد. نتیجه؟ دور موتورهای پایین‌تر، رانندگی راحت‌تر و اقتصاد عالی. ​

ولوو FH

لاستیکهایی برای صرفه‌جویی در انرژی.

لاستیک ها کمک میکنند که بهترین عملکرد کامیون را داشته باشید. برای مثال، لاستیکهای ۳۱۵ / ۷۰ R۲۲ به طور خاص برای حمل و نقل طولانی مدت طراحی شده‌اند. محافظ‌های سوختی که متناسب با وظایف شما هستند. فشار مناسب در لاستیک‌ها، همراه با چرخ‌ها و اکسلهای تراز شده، می‌تواند راه مناسبی برای کمک به شما در صرفه‌جویی در مصرف سوخت و پول در دراز مدت باشد.

ولوو FH

خاموش کنید و در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنید.​ 

تغییرات کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اجزای محرک با موتور هنگام فعالیت، سوخت مصرف می‌کنند. کمپرسورها، سرووپمپهای فرمان، و حتی خود موتور. زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را خاموش کنید و در مصرف سوخت و پول صرفه‌جویی کنید.

ولوو FH

هر جاده ای به خاطر سپرده می شود.

کدام مسیر از کم‌ترین سوخت استفاده خواهد کرد؟ I-See همه تپه‌ها را در یک پایگاه مرکزی ذخیره می‌کند. به صورت رایگان، برای استفاده کامیون‌های دیگر. این اطلاعات به کامیون این امکان را می‌دهد تا به طور خودکار به گرادیان‌ها واکنش نشان دهد تا از تغییرات غیر ضروری دنده‌ها جلوگیری کند. هیچ نقشه یا GPS ای مورد نیاز نیست. I-Cruise و I-See را ترکیب کنید و یک همراه وفادار برای صرفه‌جویی در سوخت خواهید داشت.

ولوو FH

I-Shiftخود را تنظیم کنید.

I-Shift را برای شغل خود تغییر دهید. طیف وسیعی از بسته‌های نرم‌افزاری متناسب با شرایط رانندگی شما وجود دارد. حمل و نقل طولانی مدت، سرعتهای کروز را بهینه می‌کند. این امر باعث رانندگی موثر در بزرگراه می‌شود.

بدنه‌ای صاف.

بسته‌های جریان هوا مقاومت باد را به حداقل رسانده و مصرف سوخت را پایین نگه می‌دارند. به کمک آزمایش‌های تونل باد، ما منحرف‌کننده‌های هوا را به خوبی تنظیم کرده‌ایم. نتیجه؟ مصرف سوخت به طور قابل‌توجهی کمتر.

کروز کنترل هوشمند.

I-Cruise به ثابت نگاه داشتن سرعت کمک می‌کند. این کنترلر سرعت شما را تنظیم می‌کند تا مصرف سوخت را پایین نگه دارد. این کار نه تنها با حفظ سرعت متوسط بالا به بهره‌وری شما کمک می‌کند، بلکه به رانندگی ایمن‌تر و راحت‌تر نیز کمک می‌کند.

تعلیق  هوایی عقب

برای هر کاری یک راه حل درست وجود دارد.

در مقایسه با تعلیق ورقی سنتی، تعلیق هوایی فواید زیادی دارد. این کار، بدون توجه به شرایط جاده، سواری راحت تری را فراهم می‌کند -  جلوگیری از پوسیدگی و فرسایش کامیون، محموله و مهم‌تر از همه، راننده. مشاغل مختلف به راه‌حل‌های متفاوتی نیاز دارند و از آنجا که ولوو FH می‌تواند همه چیز را از حمل و نقل طولانی سریع و کارآمد با ظرفیت بار بالا در جاده‌های صاف گرفته تا کارهای ساخت‌وساز سخت پوشش دهد - ما راه‌حل‌هایی داریم که همه آن‌ها را بهینه‌سازی می‌کند.

ولوو FH

ولوو FH مفهومی سبک وزن

شما می‌توانید یک تراکتور سبک ولوو FH ۴ * ۲ یا ۶ * ۲ را برای حمل و نقل طولانی راحت با وزن ترکیبی تا ۵۰ تن مشخص کنید. به همراه یک موتور D۱۳، سیستم تعلیق هوایی عقب سبک، سیستم تعلیق هوایی جلو تک ورقی و سیستم شاسی سبک. ​

ولوو FH

تعلیق هوایی برای کامیون‌های ساختمانی.

تعلیق هوایی عقب ولوو برای کارهای ساختمانی رانندگی راحت، افزایش قدرت کشش و سرعت را فراهم می‌کند. همچنین بیش از ۳۰۰ میلیمتر فاصله از زمین دارد. تمام اجزا به خوبی محافظت می‌شوند و هیچ بخشی از تعیق خارج از پوشش تایر عقب قرار نمی‌گیرد. این امر همچنین سازگاری شاسی را برای کاربردهایی مانند لایه‌های آسفالت و یا تخلیه‌کننده‌ها آسان‌تر می‌کند.

ولوو FH

محور فشاری سبک وزن.

یک وزن بهینه ۲ * ۶ نصب، وزن جدول کامیون را تا ۵۰۰ کیلوگرم کاهش می‌دهد، به این معنی که پتانسیل افزایش بار مفید را دارد. نصب جدید فشرده‌تر است و فضا را برای مخازن سوخت بزرگ‌تر و تجهیزات دیگر بر روی شاسی فراهم می‌کند. ​

ولوو FH

کاهش وزن نصب محور عقب برای مسافت‌های طولانی.

اگر وزن برای حمل و نقل مورد نیاز شما مهم است، نصب جدید محور تعلیق هوایی عقب، به نام گراس - جی ۴، وزن وسیله نقلیه را تا ۹۰ کیلوگرم کاهش می‌دهد، در حالی که هنوز هم ۱۱.۷ تن ظرفیت بار محوری ارائه می‌دهد. این محصول در گستره وسیعی از نسبت‌های محور قرار دارد و یک انتخاب عالی برای تراکتورهای ۴ * ۲ یا ۶ * ۲ در حمل و نقل طولانی با وزن بالای ۴۴ تن است. ​

بالابر جفت محوری

مصرف سوخت و زاویه پیچشش کمتر می خواهید؟

بالابر با محور دوگانه یک ویژگی منحصر به فرد است که به ۶×۴ یا ۸×۴ شما این امکان را میدهد که کشش و ظرفیت بار چهار چرخ متحرک را با قابلیت حرکت و بازدهی دو چرخ متحرک ترکیب کنید- همه در یک وسیله‌ی نقلیه. ​

ولوو FH

حالت بهینه حرکت در ۱۵ ثانیه.

اگر با کامیون پر از بار سنگین در یک مسیر و خالی در مسیر برگشت رانندگی می‌کنید بالابر جفت اکسلی برایتان عالی است. زمانی که کامیون تخلیه می‌شود، شما فقط یک دکمه را روی داشبورد فشار می‌دهید تا آن را رها کنید و اکسل را بالا ببرید. به محض اینکه کامیون را بار می‌کنید، اکسل محرک به طور خودکار خود را پایین می‌آورد و دوباره درگیر می‌شود تا از کشش بیشینه و قابلیت حرکت اطمینان حاصل شود. تنها حدود ۱۵ ثانیه از شروع تا پایان طول می‌کشد، بنابراین شما وقت ارزشمندتان را هدر نمی‌دهید.

ولوو FH

مصرف سوخت کمتر در هنگام بدون بار.

به دلیل اصطکاک و مقاومت غلتشی اضافه‌شده، اکسل‌های محرک معمولا در همه حالتها مقدار زیادی سوخت مصرف می‌کنند. که این در مورد بالابر جفت اکسلی صدق نمی‌کند. با جدا کردن و بالا بردن اکسل محرک در زمانی که نیازی به آن نیست، می‌توانید مصرف سوخت خود را در زمانی که بدون بار برمی گردید، کاهش دهید.

ولوو FH

از گریپ استفاده کنید.

تا زمانی که محدودیت بار اکسل اجازه دهد، می توان آن را بالا برد تا تمام وزن را برای کشش و گیر بهتر روی یک اکسل محرک انداخت. این عمل حتی می‌تواند هنگام رانندگی با سرعت پایین نیز انجام شود.

ولوو FH

از شعاع چرخش بهتر لذت ببرید.

جفت محور بالابر می‌تواند به طور موثری ۶ * ۴ را به ۴ * ۲ یا ۸ * ۴ را به ۶ * ۲ تبدیل کند. درست همانند وقتی که یک اکسل غیرمتحرک بالا میرود، این امر با کوتاه کردن شعاع چرخش، قابلیت مانور کامیون را به طور قابل‌ملاحظه‌ای بهبود می‌بخشد. در واقع، به عنوان مثال، یک ۴ * ۶ با یک پایه چرخدار ۴.۶ متری می‌تواند شعاع چرخش آن را به بیش از یک متر کاهش دهد. تنها زمانی می توان به این هدف دست یافت که وسیله نقلیه بدون بار باشد.

رابط بدنه‌سازی

آماده است که متناسب بدنه شما شود.

بدنه سازها تمایل ​دارند کامیون مورد علاقه خود را داشته باشند که اغلب ولوو است.​ دلیلش این است که ما در کارخانه کارهای زیادی کرده‌ایم تا با آماده کردن شاسی برای این سوپر سازه، کار را برای آن‌ها آسان کنیم. آن‌ها می‌توانند از کار بازسازی غیرضروری و پرهزینه اجتناب کنند و این به معنای کوتاه‌تر شدن زمان ساخت بدنه است. برخی از ویژگی‌هایی که تفاوت ایجاد می‌کنند به شرح زیر می باشند:

ولوو FH

بسته شاسی های صلب
گزینه‌های مانند حفاظت جانبی در حال حرکت، لوازم جانبی بدنه، محافظ گل و لای و چراغ‌های LED عقب در یک بسته مناسب در دسترس هستند - که می توان به راحتی با کیفیت بالا آنها را سفارش داد.

ولوو FH

زمانی که وزن کم ضروری است.

وزن کم به معنی ظرفیت باربری بیشتر و مصرف سوخت کمتر است. به همین دلیل است که ما هر قطعه از کامیون را برای سبکتر کردن آن بهینه میکنیم. دستاوردهای اخیر شامل یک رمپ ۵م از چرخهاست که ۱۰ کیلوگرم وزن کمتر و فریم سبکتر برای مدلهای صلب دارد و کاهش وزن آن قابل توجه است.

ولوو FH

دستورالعمل بدنه ساز ولوو.

به محض اینکه شما ولوو FH خود را سفارش دادید، نقشه‌های دقیق کامیون تان در پورتال آنلاین VBIدر دسترس است. بدنه ساز می‌تواند همزمان با ما که کامیون را می‌سازیم شروع به کار کند، که این به طرز چشمگیری زمان ساخت را کوتاه می‌کند.

ولووFH

توان گیری برای همه نیازها

طیف گسترده‌ای از PTOها وجود دارد: موتور نصب‌شده روی موتور و همچنین نصب شده روی گیربکس، که شامل PTOهای مستقل از کلاچ و وابسته به کلاچ می باشند. همچنین طیف گسترده‌ای از پمپ‌های هیدرولیکی حتی با کلاچ نیز برای صرفه‌جویی در سوخت وجود دارد. ​

ولوو FH

فریم کاملا صاف

برخلاف بیشتر کامیون‌های دیگر، یک ولوو دارای یک فریم کاملا مستقیم و موازی در پشت کابین است. این موضوع کار بدنه ساز را بسیار آسان‌تر می‌کند. ​

ولوو FH

در کار بدنه ساز دخالت نمی کنیم.

ما هرگز به مهندسان خود اجازه نمی‌دهیم که هیچ چیزی را در بالای فریم قرار دهند. این ناحیه به طور کامل به بدنه ساز تعلق دارد - که انعطاف‌پذیری زیادی را برای بدنه ساز به همراه دارد.

ولوو FH

یک ردیف سوراخ اختصاصی.

قاب دارای تعداد زیادی ردیف از سوراخ‌هایی است که به طور خاص برای سوپرسازه طراحی شده‌اند. از آنجا که ما در اینجا از هیچ اتصال پرچی استفاده نمی‌کنیم، سازنده بدنه به راحتی می‌تواند تجهیزات خود را به آن متصل کند. ​

ولوو FH

محل دقیق برامدگی اتصالی خود را انتخاب کنید.

قاب عقب می‌تواند از کارخانه مطابق خواست شما بریده شده باشد- در فواصلی با اندازه mm۵۰-تا کاملا با سازه رویی شما مطابقت داشته باشد. صرف‌نظر از این که آیا به یک تکیه‌گاه عقبی بسیار کوتاه یا یک تکیه‌گاه بلندتر نیاز دارید.

ولوو FH

ویژگی ها و امکانات فراوان.

هر چه ترکیبات ممکن بیشتر باشد، ساخت کامیون آسان‌تر است. به همین دلیل است که ولوو FH گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل در مورد پیکربندی‌های محوری، ارتفاع شاسی و پایه چرخ‌ها دارد.

ولوو FH

۴ نوع برش انتهای عقبی.

ما می‌توانیم FH شما را با چهار برش انتهای عقبی مختلف ارائه دهیم: بالا (‏برای تراکتورها، بالابرهای دارای قلاب و کامیون‌های حمل پسماند)‏، پایین (‏برای تریلرهای محور مرکزی)‏، خم (‏برای تراکتورها)‏یا مستقیم (‏برای صلب ها)‏.

ولوو FH

حالت underrun عقبی.

برای گسترش بیشتر گزینه‌های انتهای عقبی، حفاظت از تکیه‌گاه عقبی را می توان در موقعیت‌های مختلف قرار داد. ​

ولوو FH

دو ارتفاع فریم متفاوت.

بسته به نیاز سازه رویی، بین یک قابmm۲۶۶ وmm۳۰۰ انتخاب کنید. ​

ولوو FH

مدول سازنده بدنه.

استفاده از سیستم الکتریکی کامیون برای تنطیم کاربردها را برای بدنه ساز آسان می کند. شما می‌توانید به راحتی با کلیدهای انعطاف‌پذیر داشبورد و همچنین در ورک ریموت دسترسی داشته باشید.

ولوو FH

مناسب برای تعویض بدنه.

هیچ بدنه کامیونی همیشگی نیست. ضربه ۲۹۵ میلیمتری تعلیق هوای عقب در ترکیب با شاسی پایین اضافی راه‌حل مناسبی برای تعویض بدنه در صورت لزوم است.

ولوو FH

براکت های اتصال.

ولوو FH می‌تواند در کارخانه با براکت های اتصال بدنه، بر روی فریم نصب شده باشد. در حال حاضر نه تنها در ناحیه پایه چرخ بلکه در قسمت عقب نیز در دسترس است.

ولوو FH

برای یک جرثقیل آماده شده است.

شاسی های پایین و بارهای محوری بالا. این چیزی است که سازندگان جرثقیل همیشه در فهرست آرزوهای خود دارند. ولوو FH هردو این ویژگی ها را دارد. علاوه بر این، ما می‌توانیم یک فضای خالی قاب در پشت کابین ایجاد کنیم و حتی کامیون شما را تز کارخانه با صفحات جرثقیل نصب‌شده تحویل دهیم.

ولوو FH

کاهش وزن بیشتر.

در حالی که بیشتر کامیون‌ها برای رسیدن به استانداردهای یورو ۶ نیاز به اضافه وزن دارند، این کامیون وزن خود را کم کرده است. موتورهای یورو ۶ مرحله‌ای C D13 حتی سبک‌تر از موتورهای یورو ۶ قبلی خود هستند. یک بلوک موتور جدید و یک میل لنگ به روز شده این تفاوت را​ ایجاد می‌کند. ​

آینه‌های دید عقب

ولوو FH

آینه هایی که مزاحم شما نمی شوند محفظه بسیار باریک.

برای ایمنی.

طراحی ظریف آینه کناری به مشخصات متمایز کابین می‌افزاید. آن‌ها نه تنها به شما کمک می‌کنند که پشت را بهتر ببینید، بلکه وقتی به جلو نگاه می‌کنید چیزهای بیشتری را نیز نشان می‌دهند. به عنوان یک مزیت، طراحی نیز به بهبود آیرودینامیک کمک می‌کند و حساسیت کمتری به فرسودگی دارد. ​

شکافی که ایمنی را بهبود می دهد.

ستون‌های بالا آمده A با آینه ای با طراحی باریک و سطح مقطع باریک - این طراحی قابلیت دیده شدن از داخل کابین ولوو FH را شگفت انگیز کرده است. این امر، به ویژه در ترافیک شهری، بسیار ارزشمند است و به شما اجازه می‌دهد تا متوجه سایر کاربران جاده‌ای، مانند عابران پیاده و دوچرخه سواران شوید.

ولوو FH

گرمایش و کنترل الکترونیکی

لازم نیست سرما یا رطوبت را از آینه پاک کنید. آینه‌های حرارتی برای شما این کار را انجام می دهند. و از آنجا که همه آینه‌های نمایش عقب کنترل الکتریکی دارند، شما می‌توانید آن‌ها را بدون بیرون آمدن از کابین به صورت دقیق تنظیم کنید. ​

ولوو FH

دوربین‌های دید بیرون.
وقتی چیزهای بیشتری برای دیدن وجود داشته باشد.

زوایای مشخصی وجود دارند که هیچ آینه‌ای در دنیا نمی‌تواند آنها را نشان دهد. خوشبختانه، ولوو FH از کارخانه برای نصب چهار دوربین خارجی، در هر جایی که به آن‌ها نیاز دارید، آماده شده‌است. اتصال آنها به صفحه نمایش اطلاعات ثانویه یکپارچه ۷ اینچی، راه مفیدی برای نگاه کردن به عقب است، به عنوان مثال برای دنده عقب رفتن یا چک کردن بار.

ولوو FH

محافظ تغییر لاین

با نقطه کور خداحافظی کنید.

درست در کنار آینه‌های نمایش عقب در سمت مسافر، یک آیکون کوچک اما قابل‌توجه وجود دارد. هنگامی که چراغ روشن می‌شود، نشان می‌دهد که پشتیبان تغییر مسیر انتخابی چیزی را در ناحیه نقطه کور مشاهده کرده‌است، و شما باید از تغییر مسیر تا زمانی که واضح شود، خودداری کنید. در واقع یک ویژگی ایمنی برای نجات جان است.

معامله سوخت

هر قطره ارزشمند است.

کاهش هزینه‌های سوخت و انتشار آلاینده‌ها باید آسان باشد. به همین دلیل است که ما کارآمدترین گزینه‌های صرفه‌جویی در سوخت خود را در دو بسته دسته‌بندی کرده‌ایم. یکی از آن‌ها ویژگی‌های خود کامیون را اضافه می‌کند. دیگری مجموعه‌ای از چندین سرویس مفید است. اگر برای هر دوی آن‌ها ثبت‌نام کنید، می‌توانید بر روی کاهش مصرف سوخت خود حساب کنید. البته می‌توانید این دو را به طور جداگانه تهیه کنید و یا تنها ویژگی‌هایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

ولوو FH

برنامه داینافلیت

آیا می‌خواهید ببینید در آخرین شیفت کاری خود چقدر در مصرف سوخت کمتر، موفق بوده اید؟ ​ تمام چیزی که شما نیاز دارید، یک تلفن هوشمند و یا یک تبلت و نرم افزار داینافلیت است. تنها کافی است این برنامه را دانلود کنید و راهی عالی برای بهبود مهارت‌های خود پیدا کنید. یا شاید همکاران خود را به چالش بکشید...

فضای بیشتری برای سوخت.
صحبت از سوخت شد. طرح شاسی انعطاف‌پذیر ولوو FH به شما این امکان را می‌دهد که کامیون خود را برای ظرفیت سوختی که نیاز دارید بهینه‌سازی کنید. با طیف گسترده‌ای از تانک‌ها، که در آن بزرگ‌ترین تک تانک ۹۰۰ لیتر و حجم باک آبی تا ۱۰۰ لیتر است، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید کامیون خود را با حداکثر مقدار مجاز سوخت تطبیق دهید. ​

ولوو FH

پیرامون شاسی سوخت را ذخیره کنید.

دستگاه‌های آیرودینامیک اضافی برای تیزی‌گیرهای شاسی، جریان هوا را در طول کامیون بهینه‌سازی می‌کنند و کشش هوا و آشفتگی را به حداقل می‌رسانند. نتیجه کاهش مصرف سوخت است.

دینامV۲۴ و A۱۵۰ قدرت بیشتر.

دینامی بسیار کم‌مصرف برای مصرف سوخت کمتر ، که برای شارژ باتری‌ها به سوخت کمتری نیاز دارد. به خصوص هنگامی که توان زیادی مصرف میکنید، به​ عنوان مثال زمانی که شب‌های طولانی را در کابین سپری می‌کنید، اهم​یت این قطعه مشخص میشود.

I-See

کمک راننده ی دور اندیش I-See همه راه هایی که سفر میکنید را در یک پایگاه داده ذخیره میکند. I-See می‌تواند داده‌ها را دانلود کند، و کنترل تغییر شکل و سرعت را برای استفاده حداکثری از نیروی حرکت کامیون ممکن سازد، که منجر به صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف سوخت می‌شود.

توصیه در مورد سوخت

به شما این امکان را می‌دهد که به مربیان مدیریت سوخت ما دسترسی داشته باشید - متخصصین واقعی در زمینه کاهش مصرف سوخت. آن‌ها هر ماه گزارش‌های پیشرفته سوخت را با مشاوره مختص شما در مورد چگونگی بهبود وضعیت به شما ارسال می‌کنند. شما می‌توانید مشاوره بیشتری از طریق میز کمک اختصاصی، یا ورود به سایت برای پیدا کردن نکات کمکی و تجربیات دریافت کنید.

داینافلیت

سوخت و محیط زیست

سیستم مدیریت ناوگان ولوو به شما اجازه می‌دهد تا مصرف سوخت را در زمان واقعی از دفترتان از طریق یک رابط کاربری تحت وب نظارت کنید. با بررسی گزارشهای داخلی مربوط به سوخت، رفتار راننده و اثرات محیطی روندها را بررسی می‌کند و جای بهبود را پیدا می‌کند. ​

آموزش رانندگی

رانندگی کارآمد

رانندگی ماهرانه تاثیر زیادی بر کاهش مصرف سوخت دارند. رانندگی ساختگی مسیری است که در آن بر روی نحوه رانندگی ماهرانه و صرفه‌جویی در مصرف سوخت تمرکز می‌کنیم. ​

خاموش شدن بی‌کار موتور.

سوخت را در حالت ایستایی ذخیره کنید.

یک قطعه کوچک که به شما اجازه می‌دهد تا سوخت را با خاموش کردن خودکار موتور بعد از دو و نیم دقیقه توقف، ذخیره کنید. ​

کمپرسور کلاچ خور.

بدون هیچ فشار اضافی کمپرسور هوا در صورت عدم نیاز به طور خودکار بسته می‌شود که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود.​

ولوو FH

زمان کاری

با آنلاین ماندن در جاده بمانید. 

قرارداد طلایی ولوو.

بسته جامع و همواره فعال

برای اینکه کامیون تان را در جاده نگاه دارید و پول درآورید، قرارداد ولوو گلد وجود دارد که یک بسته اضافی است. این قرارداد شامل خدمات و تعمیرات می‌شود. شامل تعمیر و نگهداری پیشگیرانه می شود. و همچنین شامل برنامه‌ریزی خدمات و ویژگی‌های آنلاین است - دو ویژگی خدماتی که واقعا از طریق دروازه تلوماتیک ممکن شده‌اند. هدف نهایی؟​ تضمین ۱۰۰ % فعالیت

ولوو FH

ما تضمین می‌کنیم: ۱۰۰ ٪ زمان کاری

هیچ کامیونی پرهزینه‌تر از کامیونی که بی‌حرکت ایستاده باشد، نیست. در قرارداد طلایی، ما زمان کاری ۱۰۰ درصدی را تضمین می‌کنیم. هدف ما این است که وسیله نقلیه را در کوتاه‌تری زمان ممکن به جاده برگردانیم.

ولوو FH

برنامه‌ریزی خدمات.

یک گام جلوتر.

به لطف تلمیتیک، این کارگاه می‌تواند به اطلاعاتی مانند داده‌های موتور، مسافت‌سنج، مصرف سوخت، کدهای خطای تشخیصی، شرایط رانندگی و وضعیت اجزای حیاتی (‏پدهای ترمز، کلاچ، خمیر، دریچه هوا و غیره) ‏دسترسی داشته باشد. این به این معنی است که ما می‌توانیم به موقع به شما هشدار دهیم، قبل از این که شما خطر توقف برنامه‌ریزی نشده را داشته باشید. اما از همه مهم‌تر، ما همیشه وقتی شما وارد کارگاه می‌شوید کاملا آماده هستیم. پس قبل از اینکه متوجه شوید، به جاده بر می‌گردید. ​

ولوو FH

ویژگی‌های آنلاین.

متخصص وایرلس شما

برخی چیزها نباید نیاز به حضوری کارگاه رفتن داشته باشند. و حالا این نیاز برطرف شده است. به صورت آنلاین، یک تکنسین ماهر می‌تواند به وسیله نقلیه شما از راه دور برای تنظیم مصرف سوخت نمایش‌داده‌شده، اندازه مخزن سوخت (‏اگر مخازن اضافی نصب کرده‌اید)‏ و حد سرعت جاده مورد نظر شما دسترسی داشته باشد. حتی این امکان وجود دارد که تابع شاخص بار را از فاصله دور فعال کنیم. تنها کاری که باید بکنید این است که چند دقیقه کنار جاده بایستید. خدمات هیچوقت اینقدر سریع‌ نبوده است.

ولوو FH

به کمک احتیاج دارید؟

فقط دکمه را فشار بدهید.

ناگهان در ناکجا آباد خاموش کرده اید؟ خدمات عملیات ولوو، تنها به اندازه فشار یک دکمه با شما فاصله دارند. این سرویس به طور خودکار شما را به یک اپراتور متصل می‌کند که به زبان شما صحبت می‌کند (‏کامیون ملیت کارت را در دستگاه مختصات دیجیتال چک می‌کند)‏. پس از اتصال، سرویس هم سریع و هم دقیق است، زیرا آن‌ها از قبل شناسه شاسی، موقعیت و کدهای خطای تشخیصی احتمالی شما را می‌شناسند. ​

کامیون من

به کابینتان خوش آمدید.

ولوو FH

با برنامه My Truck، شما از راه دور به ولوو FH خود دسترسی پیدا می‌کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که صرف نظر از اینکه کجا هستید،‌ داشبورد را چک کنید، وضع هوای مورد نظر در کابین را تنظیم کنید، وضعیت قفل در را بررسی کنید و بر روی آژیرهای هشدار دهنده عمل کنید. هیچ راه ساده‌تری برای بهبود کارهای روزانه شما وجود ندارد.

همیشه به یک آب و هوای راحت برگردید.

برای فعال کردن سیستم آب و هوایی نیازی نیست که در کابین باشید. "کامیون من" به شما این امکان را می‌دهد که فورا آن را از هر جایی روشن کنید. همچنین می‌توانید آن را تنظیم کنید تا با روی تایمر شروع کند، یا تنظیمات هفتگی را برنامه‌ریزی کنید، بنابراین همیشه به دمای محیط کار عالی خواهید رسید.

امن باشید.

مطمئن شوید درها را قفل کردید و زنگ خطر درست کار می‌کند. اگر آژیر باید خاموش شود به سرعت مطلع میشوید. ​

قبل از اینکه وارد شوید داشبورد را چک کنید.

قبل از اینکه برسید بازرسی قبل از حرکت را انجام دهید. "کامیون من" به شما اجازه می‌دهد تا سوخت، آب، روغن‌موتور، واشر، سطوح خنک‌کننده و چراغ‌ها را چک کنید.

یک برنامه برای کنترل همه چیز

کل ناوگان خود را به یک برنامه کاربردی متصل کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که دکمه را فشار دهید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. به هر یک از کامیون‌ها یک نام و تصویر منحصر به فرد ارائه دهید، و پیدا کردن آن‌ها در این لیست آسان خواهد بود.

...یا یک کامیون با چندین برنامه.

کامیون را با سایر رانندگان به اشتراک می گذارید؟ آیا رئیس شما نیز این برنامه را می‌خواهد؟ یا آیا می خواهید ان را هم روی تلفن و هم تبلت استفاده کنید؟ مشکلی نیست دانلود این برنامه رایگان است، و شما می‌توانید با تعداد نامحدودی از دستگاه‌ها به یک کامیون متصل شوید، و نرم‌افزار “My truck” را فعال کنید.

چطور شروع کنیم.

اول از همه، شما به یک ولوو FH با نرم‌افزار “My Truck” نیاز دارید. سپس فقط این برنامه را دانلود کنید، که بر روی سیستم عامل iOS یا اندروید قابل نصب است. حالا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کامیون خود را به برنامه متصل کنید. ساده تر از این ممکن نیست.

نورهای جلو

آینده پیش رو روشن به نظر می‌رسد.

و همینطور گوشه ها و پیچ‌ها.

ولووFH

ولوو FH

نور اصلی جلو.

ولوو FH هنگام رانندگی در شب، دوست بسیار خوبی است. چراغ‌های جلوی اتومبیل یک پرتو نور پرقدرت ایجاد می‌کنند، و به شما دیدی اولیه در مورد آنچه که در پیش رو اتفاق می‌افتد، می‌دهند. و به همین ترتیب، کاربران دیگر جاده نیز شما را در تاریکی خواهند دید.

ولوو FH

چراغ‌های جلوی دینامیک.

با چراغ‌های جلوی متحرک، نور جلو می‌تواند برنامه ریزی شده و جاده را دنبال کند. همانطور که شما در پیچ می‌پیچید، چراغ هم می‌پیچد. در بسیاری از جهات، این امر منجر به افزایش گسترده میدان دید می‌شود.

ولوو FH

نور استاتیک گوشه‌ها

وقتی که سرعت را کم میکنید تا یک پیچ را در تاریکی بپیچید، نورهای گوشه استاتیک تقویت شده به کمک شما می‌آیند. به محض این که راهنمای دور زدن را فعال می‌کنید، ناحیه کناری فورا روشن می‌شود، و به شما کمک می‌کند تا کاربران جاده بی دقت را تشخیص دهید. ​

ولوو FH

Bi-Xenon

چراغ‌های جلو را به Bi - Xenon مجهز کنید تا سطح جدیدی از روشنایی را تجربه کنید. آن‌ها همچنین در مقایسه با لامپ‌های هالوژن معمولی، طول عمر بیشتری دارند.

ولوو FH

نور نزدیک شدن کامیون.

وقتی شب به کامیون نزدیک می‌شویم، تنها کافیست دکمه روی ریموت را فشار دهید. نور داخلی و خارجی روشن می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به راحتی کامیون خود را پیدا کرده و با خیال راحت وارد آن شوید.

ولوو FH

نمایی خاص.

موقعیت V شکل منحصر به فرد و چراغ‌های فعال در روز، نمایی به ولوو FH می‌دهد که تشخیص آن از فاصله دور را آسان می‌کند.

مدیریت بار

نگاه دقیق تری به بار داشته باشید.

دستورالعمل بدنه ساز ولوو.

به محض اینکه شما ولوو FH خود را سفارش دادید، نقشه‌های دقیق کامیون تان در پورتال آنلاین VBIدر دسترس است. بدنه ساز می‌تواند همزمان با ما که کامیون را می‌سازیم شروع به کار کند، که این به طرز چشمگیری زمان ساخت را کوتاه می‌کند.

ولوو FH

۵ سطح بارگذاری ۳ سطح رانندگی

همه بنابر دستور و خواسته شما

ECS شامل چهار دم در هر محور (‏دو دم در هر محور) است که یک بالابر موازی از شاسی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید به راحتی ارتفاع دل‌خواه خود را تنظیم کنید. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد که پنج ارتفاع مختلف اتصال را ذخیره کنید، چیزی که وقتی به یک سکوی بارگیری آشنا می‌رسید، مفید واقع می‌شد. همچنین می‌توانید از سه سطح رانندگی قابل تنظیم برای بهینه‌سازی پاک‌سازی زمین یا آیرودینامیک استفاده کنید. ​

ولوو FH

شاسی ها را ثابت و بار در جای خود نگهدارید.

ECS به طور پیوسته سطح شاسی را حفظ می‌کند، صرف‌نظر از این که کالا چگونه توزیع می‌شود. آن از چرخیدن در جهت مخالف جلوگیری می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که کامیون همیشه در تعادل است. کار از راه دور همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به طور دستی زانو زدن طرف مقابل را جبران کنید.

ولوو FH

شاخص بار.

دقیق و آسان.

منوها و نمایشگرهای شهودی به شما این امکان را می‌دهند که دقیقا ببینید بار در طول وسیله نقلیه چگونه توزیع می‌شود. چراغ‌ها، بارهای محوری و بارهای Bogeهمگی به طور جداگانه مشخص شده‌اند، بنابراین به راحتی می‌توانید مطمئن شوید که آن‌ها در محدوده، در کامیون و همچنین در تریلر هستند. کالیبراسیون نیز آسان است. شما می‌توانید هر دو کامیون و تریلر را برای اندازه‌گیری‌های دقیق در تمام زمان‌ها به پایان برسانید. ​

ولوو FH

همه چیز را با انگشتانتان هماهنگ کنید.

سیم را قطع کنید. با داشتن ریموت در دستانتان شما میتوانید تعلیق هوایی را حتی هنگام پیاده روی به صورت دستی کنترل کنید.

ولوو FH

تجهیزاتتان را کنترل کنید.

تا چهار PTOموتور را خاموش و روشن کنید. شما می توانید سرعت موتور را تنظیم کنید، و تنظیمات دور موتور را برای دسترسی سریع ذخیره کنید.

ولوو FH

چراغها را روشن کنید. 

آیا شما نورهای کاری یا نورهای محیطی از سازنده دارید؟ یا استفاده از ریموت میتوانید آنها را خاموش یا روشن کنید.

ولوو FH

امکانات سازنده بدنه را اضافه کنید.

بسته به سازه‌بیرونی، شما میتوانید کارهای زیاد دیگری را نیز کنترل کنید. همه آنها از طریق منوها در دسترسند و آیکون هایی مشابه دکمه‌های روی داشبورد داشته باشد.

ولوو FH

از آن به عنوان کلید استفاده کنید.

بله، قطعا این ریموت بیش از یک کلید معمولی است، ولی همچنان خیلی راحت است که بتوان بدون زمین گذاشتن آن درها را باز و بسته کرد.

ولوو FM

کنترلهای بالابر ادغام شده.

نیازی به داشتن ۲ ریموت کنترل نیست. این ریموت به سادگی به شما امکان بالابردن و پایین آوردن قسمت پشتی را می‌دهد.

سیستمهای پشتیبانی راننده

داشتن یک مراقب اضافی در جاده

ولوو FH

دوربین گوشه ها.

منطقه پنهان در سمت مسافر کامیون را زیر نظر داشته باشید. دوربین کناری هنگام استفاده از نشانگر کناری فعال می‌شود و نمای کناری را در نمایش اطلاعات ثانویه نشان می‌دهد.

ولوو FH

ترمز کشش.

در برخی شرایط خاص، مانند حرکت به سمت پایین و یا رانندگی به سمت پایین بر روی یک جاده باریک، تریلر با خطر برخورد به کامیون مواجه می‌شود و یک وضعیت دسته چاقویی خطرناک ایجاد می‌کند. "ترمز کشش" یک ویژگی ولوو است که برای جلوگیری از وقوع این وضعیت طراحی شده‌است. با ترمز پله ای تریلر، مجموعه وسیله نقلیه کشیده می‌شود و خطر کاهش می‌یابد. سیستم اختیاری به طور خودکار در شرایط خطرناک، در سرعت تا ۳۰ مایل بر ساعت فعال می شود. ​

ولوو FH

کروز کنترل انطباقی، هشدار برخورد و ترمز اضطراری.

ریتم ترافیک را بدون هیچ مشکلی دنبال کنید. کروز کنترل انطباقی (‏ACC)‏ مبتنی بر رادار، با کنترل گاز و تمام ترمزهای موجود، فاصله ایمن از خودرو جلویی را حفظ می‌کند. اگر خطر برخورد وجود داشته باشد، چراغ‌های اخطار دهنده بر روی شیشه جلوی اتومبیل کشیده می‌شوند - و اگر برخورد قریب‌الوقوع باشد، ترمز اضطراری اتوماتیک به سرعت به کمک شما می‌آید. ​

ولوو FH

پشتیبانی ماندن در یک لاین.

خروج ناگهانی از لاین حرکت یکی از علل شایع حوادث جدی است. پشتیبانی ماندن در یک لاین، علائم جاده‌ای را با یک دوربین ردیابی می‌کند و به شما هشدار می‌دهد که باید ناخواسته از آن‌ها عبور کنید. ​

ولوو FH

چراغ ترمز اضطراری.

اگر روی ترمز بکوبید، چراغ‌های ترمز به سرعت چشمک می‌زنند تا وسائل نقلیه پشت سر شما را آگاه کنند.

ولوو FH

پشتیبانی هشدار راننده.

پشتیبانی هشدار راننده یک سیستم هوشمند اختیاری است که رفتار رانندگی شما را ردیابی می‌کند. اگر با حالت عادی فرق داشته باشد و خستگی را نشان دهد، با یک سیگنال و یک پیام در صفحه نمایش به شما هشدار داده می‌شود و به شما توصیه می‌کند که استراحت کنید. ​

ولوو FH

پشتیبانی تغییر لاین حرکت.

ناحیه نقطه کور در سمت مسافر می‌تواند به راحتی کاربران دیگر جاده را پنهان کند. پشتیبانی تغییر لاین اختیاری مجهز به رادار است و زمانی که راهنماها را فعال می‌کنید آن ناحیه را بررسی می‌کند. اگر منطقه واضح نباشد، با یک صدا و یک آیکون چشمک‌زن در آینه به شما اطلاع داده می‌شود. ​

ولوو FH

برنامه ثبات الکترونیکی.

برنامه ثبات الکترونیکی ولوو (‏ESP)‏ به طور موثری خطر لغزش و چپ کردن را کاهش می‌دهد. در وضعیت‌های خطرناک، موتور فورا وارد می‌شود، توان موتور را کاهش می‌دهد و کامیون و تریلر را متوقف می‌کند. هر چرخ کامیون به طور جداگانه متوقف می‌شود. ESP در حال حاضر برای اکثر کامیونها، هم تراکتور و هم صلب‌ها در دسترس می‌باشد.

مشخصه ها

متناسب سازی ولوو FH شما 

این تنها بخش کوچکی از تمام انتخاب‌هایی است که شما هنگام متناسب کردن ولوو FH با نیازهایتان دارید. 

ولوو FH

ولوو FH

ولوو FH

لوازم

کامیون خود را داشته باشید.

ولوو FH یکی از مجهزترین کامیون‌ها در جهان است. اما برای متناسب کردن آن با نیازمندی‌های خاص حمل و نقل و یا نیازهای شخصی خود، طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی نیز وجود دارد که باید از میان آن‌ها انتخاب کنید. همه چیز در مورد کارآمدتر کردن کامیون برای کاری است که انجام می‌دهید. و فراموش نکنید که همه آن‌ها توسط کارخانه ولوو برای کامیون‌های ولوو تست شده‌اند تا مطمئن باشیم که همه آن‌ها آنچه را که شما از یک محصول ولوو انتظار دارید به ارمغان می‌آورند. هی، ما حتی از قهوه ساز هم تست تصادف گرفتیم! ​

ولوو FH

قالپاق از جنس فولاد ضدزنگ

ولوو FH

چراغ اخطار LED چشمکزن

ولوو FH

مکنده هوا

ولوو FH

Alcolock

ولوو FH

قهوه ساز

ولوو FH

تانکر آب خارجی

ولوو FH

کمربند قرمز

ولوو FH

پایه نگهدارنده تلفن

نکته:

برخی از تجهیزات نشان‌داده‌شده یا ذکر شده ممکن است تنها به عنوان گزینه‌ها و یا لوازم جانبی در دسترس باشند و ممکن است از یک کشور به کشور دیگر مطابق با قوانین محلی متغیر باشند. فروشنده ولوو شما خوشحال خواهد شد که اطلاعات دقیق تری به شما بدهد. رنگ‌ها ممکن است تا حدی به دلیل محدودیت‌های فرآیند رنگ‌آمیزی متفاوت باشند. ما این حق را داریم که مشخصات محصول را بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم.

جهت دانلود فایل به صورت کاتالوگ کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/04/12
    ممنون توضیحات خیلی کلی بود در برخی از موارد و آپشن ها کمی بیشنر توضیح داشت بهتر بود
  • کاربر میهمان 1402/04/11
    عالی مثل همیشه بهترین
  • کاربر میهمان 1401/11/25
    بسیار عالی بود
  • کاربر میهمان 1401/02/28
    بسیار سپاسگزارم
  • 1401/02/27
    سپاس بیکران
  • کاربر میهمان 1400/11/24
    خیلی عالی بود.سپاسگزارم
  • کاربر میهمان 1400/08/29
    عالی بود
  • کاربر میهمان 1400/08/29
    عالی بود
  • کاربر میهمان 1400/08/27
    مثل همیشه عالی
  • کاربر میهمان 1400/08/27
    مثل همیشه عالی
  • کاربر میهمان 1400/08/23
    خیلی عالی
  • کاربر میهمان 1400/08/23
    احسنت برشما اقای زهرایی
  • کاربر میهمان 1400/08/23
    جناب زهرایی ممنون بابت پیگیری هاتون
  • کاربر میهمان 1400/08/23
    دمتون گرم آقای زهرایی واقعا چیز خوبی بود بدردمون خورد
  • کاربر میهمان 1400/08/23
    عالی بود
    مرسی بابت کار قشنگتون
  • کاربر میهمان 1400/08/23
    سلام مهندس بسیار عالی بود میشه مطالب فنی بزارید در مورد تعمیرات ونحوه کار کردن