تبدیل خودرو به شریک تجاری هوشمند

آینده متصل

دنیایی که پنجاه میلیارد دستگاه میتوانند با هم ارتباط برقرار کنند کامیون ها هم استثنا نیستند.

به لطف ارتباط ، الان زندگی روزمره برای رانندگان کامیون و مالکان شرکت های حمل و نقل سراسر دنیا به صفر توقف رسیده خودرو به یک شریک تجاری هوشمند تبدیل شده است میتواند خودش فکر کند و هر چیزی که در توانش دارد را به کار بگیرد تا بهره وری را به حداکثر برساند .

درست مثل یک انسان الان کامیون هم نگران سلامتی خودش است و به صورت زنده سلامتی خودش را زیر نظر دارد کامیون میتواند ایرادات کوچک را خودش برطرف کند و اگر مشکلی جدی و بزرگ پیش آمد زنگ هشدار را به صدا در بیاورد.

ولی البته گاهی مراجعه به پزشک متخصص یا در این مورد به تعمیرگاه همچنان یک نیاز خواهد بود برای اینکه تا حد امکان موثر باشد .

خود کامیون بصورت اتوماتیک این ویزیت ها را برنامه ریزی خواهد کرد و همیشه زمان را طوری برنامه ریزی خواهد کرد که برای مالک مشکلی بوجود نیاید برای مثال در زمان صرف ناهار یا در طول شب .

این کار همچنین باعث میشود که تعمیرگاه راحت تر برنامه ریزی کند خدمات در هر تعمیرگاهی که با آن ماموریت حمل و نقل متناسب باشد قابل انجام است.

به علاوه در این آینده متصل کامیون ها میتوانند نرم افزارشان را دائما از راه دور آپدیت کنند هر زمان که ارتقایی موجود باشد کامیون میتواند عملکرد سیستم ها و اجزایش را بر اساس ماموریت حمل و نقل تنظیم کند.

مثلا زمانی که کامیون به قدرت بیشتری نیاز دارد یا اینکه حمل و نقل در جاده ها و آب و هوای سختی انجام میگیرد.

برای افزایش بیشتر کارایی حمل و نقل هر کامیون بر اساس سبک رانندگی هر راننده تنظیم و ساخته شده و همچنین ماموریت حمل و نقلی که انجام خواهد داد که یعنی صرفه جویی بیشتر در مصرف سوخت و فرسودگی و پارگی کمتر برای لاستیک ها کامیون های متصل در روند ایجاد انقلاب در صنعت حمل و نقل هستند با حذف تمام غافلگیری های ناخوشایند در طول انجام یک ماموریت اتصال به شدت باعث افزایش بهره وری خواهد شد و ساعت کاری را برای هر شرکت حمل و نقل افزایش خواهد داد .

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟