VERA چیست؟

VERA چیست؟

VERA یک سیستم حمل و نقلی بر اساس حمل و نقل اتصال برقی و خودکار و تحت نظارت برج مراقبت هست که برای مسافت های کم و پر تکرار مناسب هستند.

در حال حاضر چه چیزی را ارائه میدهید؟ چیزی که ارائه میدهیم یک همکاری با شرکت قدرتمند DFTS هست

هدف از این همکاری چیست؟

هدف این همکاری نصب یک سیستم حمل و نقل خودکار است که با یک شریک قدرتمند شرایط ایده آلی را رقم بزنیم و این سیستم را از طریق مشتریان جدید گسترش بدهیم .

میتوانید وظایف حمل ونقل را تشریح کنید؟ وظیفه این سیستم حمل ونقل از مراکز لجستیک در مسافت های نسبتا کوتاه به ترمینال ها میباشد که از جاده های عمومی میادین و دروازه ها رفت و آمد میکنند .

VERA چه چیزی را حمل میکند؟ VERA از مرکز لجستیک کانتینر ها را حمل میکند و در مسیر های پر تکرار و کوتاه رفت و آمد میکند و توسط برج مراقبت به عملکردش نظارت میشود.

VERA چقدر سرعت خواهد داشت؟ در حال حاضر محدودیت سرعت 40 کیلومتر در ساعت برای چند VERA که در مسیر فعال هستند گذاشته ایم .

میتوانید پیچیدگی مسیر ها را توضیح دهید؟ هنوز در مراکز صنعتی هستیم و طبیعتا پیچیدگی مسیر ها نسبت به مناطق شهری کمتر است ولی پیچیدگی مسیر شامل میدان جاده های عمومی و رد شدن از دروازه است.

چطور از ایمنی بودن حمل ونقل مطمئن میشوید؟ ایمنی یکی از مهم ترین نکات کامیون های ماست به همین منظور اقدامات لازم برای تضمین ایمنی را انجام میدهیم هم ایمنی ماشین و هم ایمنی زیر ساخت هایی که شاید ضروری باشند و استقرار برج مراقبت به منظور نظارت برسیستم .

این سیستم حمل و نقل برای مشتریان احتمالی چه مزایایی به همراه دارد؟ به نظرم مزایای زیادی به همراه دارد مثلا بازده مراکز صنعتی بالاتر میرود دقت بالا درحمل و نقل های پر تکرار و ایمنی .

این امر برای کامیون های VOLVO چقدر مهم است؟

قدم مهمی برای کامیون های VOLVO است که پا به عرصه نوین عصر دیجیتالی بگذارند و همکاری سازنده ای با DFTS در این زمینه داریم و دیدگاه وعقاید مشترکی در این مسیر داریم .

این سیستم روی صنعت حمل ونقل چه تاثیری دارد؟ به نظرم صنعت حمل ونقل چالش های بسیاری را پشت سر گذاشته و ما یک راه حل جدید ارائه داده ایم که میتواند مثبت باشد و باعث رشد پایدار جامعه بشود

این سیستم حمل ونقل چه زمانی در دسترس عموم قرار میگیرد؟

برای جامعه از نظر ما سیستم پایدارتری است برای انجام کار های این مدلی چون حمل ونقل تمیز تر و کم صداتری است .

VERA چه زمانی در بندر گوتنبرگ به طور کامل آماده میشود؟ هنوز مراحل ابتدایی است و به کمک شریک قدرتمندمان به دنبال راه حل هستیم وقتی که اقدامات لازم برای ایمنی را انجام بدهیم میتوانیم عملیات را شروع کنیم .

آینده کامیون های راننده دار چه میشود؟ آینده رانندگان کامیون همچنان درخشان است این سیستم برای یک سری مسیر های تکراری و ازقبل مشخص شده است و باعث افزایش بازده میشود وزمانی که بازده افزایش پیدا کند تقاضا برای سایر امورات حمل و نقل بالاتر میرود به همین دلیل هنوز به کامیون های راننده دار نیاز است

 برای خرید لوازم موتوری ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟