دنده کرالر

شرکت ولوو کامیون های I-SHIFT را به دنده کرالر مجهز کرده جعبه دنده ای که دو تا دنده کرالر اضافه تر دارد دنده های اضافه این امکان را فراهم کردند که کامیون را از حالت خاموش در حالیکه بیش از 325 تن بار حمل کرده به حرکت درآورد مورد منحصر به فردی برای ماشین های سنگین محسوب میشود.

 I-SHIFT مجهز به دنده کرالرچطوری کار میکند؟

با اضافه کردن دو تا چرخ دنده میتوان کامیون را با سرعت بسیار کمی حرکت داد که برای مواقعی که باید دقت زیاد کرد امر ضروری محسوب میشود.

دنده های کرالر این امکان را فراهم میکنند که با سرعت 0.5 کیلومتر بر ساعت حرکت کرد.

مزایای جعبه دنده

یکی دیگر از مزایای جعبه دنده جدید تسهیل حرکت کامیون در سر بالایی میباشد I-SHIFT همراه با دنده کرالر امکان قرار دادن ماشین در دنده عقب در سرعت بسیار پایین را فراهم میکند که کمک حال رانندگانی خواهد بود که نیاز دارند با دقت بالا دنده عقب بروند.

I-SHIFT جدید همراه با دنده کرالر مثل این میماند که امکانات دو تا کامیون در یک ماشین قرار داده شده میتوان ماشین را حتی در شرایط بسیار سخت هم به خوبی استارت زد و همزمان میتوان سیستم انتقال قدرت ماشین را برای جاده های اصلی بهینه سازی کنیم واقعا کامیون انعطاف پذیری است این جعبه دنده مصرف سوختش معادل با یک I-SHIFT عادی میباشد و در مدل های FM و FH و FMX ولوو موجود میباشد.

 برای خرید قطعات گیربکس اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/01/06
    بسیار عالی
  • کاربر میهمان 1401/01/05
    عالی
  • 1400/09/12
    بهترین هس