I-SHIFT استاندارد شده

صدای شما را شنیدیم و موافق نظر شماییم I-SHIFT مثال بارزش میباشد به همین دلیل I-SHIFT را به عنوان یک ویژگی استاندارد در محصولات قدیمی تعبیه کردیم.

سیستم ولوو I-SHIFT کاملا با موتور های ولوو هماهنگ است موتور ها را کنترل میکند به شما میگوید چه زمانی سرعت را افزایش بدهید چه زمانی سرعت را کاهش بدهید و چه زمانی ترمز بگیرید سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و دستی همراه با 120سرعت ودو پدال میباشد ودنده مناسب را برای راننده انتخاب میکند.

برخلاف سیستم های انتقال قدرت اتوماتیک در ماشین های جدید که سیستم تبدیل گشتاور دارند ولوو I-SHIFT یه کلاچ مثل سیستم دستی دارد که میتوان آن را به حالت اتوماتیک هم تغییر داد .

با استفاده از ولوو I-SHIFT راننده میتواند با خیال راحت وارد کابینه بشود و ماشین را در حالت حرکت قرار بدهد و برود سیستم I-SHIFT در سال 2007 در امریکای شمالی معرفی شد و از آن زمان بیش از 25 هزار ماشینی که سیستم انتقال I-SHIFT دارند روانه بازار کردیم.

مزایای I - Shift

اولین مزیتی که دارد قطعا مصرف سوخت بهینه اش میباشد با استفاده از I-SHIFT جدید تقریبا 1.5درصد در مصرف سوخت صرفه جویی میشود .

I-SHIFTباعث افزایش سطح ایمنی ماشین برای رانندگان با تجربه و بی تجربه میشود و بار روی دوش راننده را کمتر میکند و راننده دیگر لازم نیست نگران تغییر دنده باشد و میتواند حواسش را کامل به محیط اطراف جمع کند کامیون های مجهز به I-SHIFT تصادفات کمتری داشتند و مهر اثباتی براین ادعا میباشد وقتی که با ولوو I-SHIFT رانندگی میکنید راننده میتواند با خیال راحت بنشیند و رانندگی کند و لبخند بزند تقاضای بالای مشتریان شرکت ولوو را متقاعد کرده که سیستم I-SHIFT باید به صورت استاندارد از این به بعد در تمام ماشین ها تعبیه شود .

برای خرید قطعات گیربکس اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟