فیلتر خشک‌کننده‌ی هوا

 

APM2 (مدولاتور تولید‌کننده‌ی هوای نسل 2) سیستمی برای جابه‌جایی، توزیع و تنظیم هوای پرفشار برای استفاده در مدار ترمز و تجهیزات جانبی است. 

توضیحات فنی

خشاب: آب را نگه می‌دارد، ذرات روغن و آئروسل را به دام می‌اندازد و از تمام سیستم هوا محافظت می‌کند.

غربال: از APM در برابر آلودگی سیستم هوا و به خصوص شیر تخلیه که در بالای خشاب قرار دارد، محافظت می‌کند.

صداخفه‌کن: سر و صدای سیستم هوا را کاهش می‌دهد تا الزامات قانونی برآورده شود.

تفاوت فیلترهای خشک‌کننده‌ی هوا

کیفیت لازم برای استاندارد ولوو تضمین شده است. سیستم APM2 کامیون‌های ولوو را از نظر مدیریت هوا در زمره‌ی بهترین‌های صنعت کامیون‌سازی قرار می‌دهد.

آزمایشات جامع

در کامیون‌های ولوو، آزمایش جامع بر روی APM2 به همراه بقیه‌ی سیستم انجام می‌شود. آزمایش شامل نصب بر روی کامیون‌های آزمایشی در سراسر دنیا می‌شود. از محیط‌ های پر گرد و غبار در معادن تا حمل و نقل شهری و در بازه‌ی دمایی وسیع از خشک و سرد تا مرطوب و گرم.

 سرویس

عملیات سرویس و تعمیرات در دفترچه راهنمای IMPACT توضیح داده شده است. ولوو پیشنهاد می کند که خشاب هوا با توجه به پیام ظاهر شده بر روی پنل کامیون و حداقل سالی یک بار تعویض شود. غربال و صداخفه کن باید همزمان با خشاب تعویض شوند.

خشاب: اگر خشاب تعویض نشود، ممکن است فیلتر روغن اشباع شود آلودگی سیستم و آب و روغن جریان پیدا کنند. این می تواند باعث ایراد در ترمز و خرابی وسیله شود.

غربال: اگر صافی تعویض نشود یا به دلیل استفاده ی نامناسب خراب شود، خطر آلودگی و/یا آسیب به APM2 وجود خواهد داشت. اگر شیر تخلیه ی APM2 محافظت نشود، ممکن است منجر به خرابی وسیله شود.

صداخفه کن: اگر صداخفه کن تعویض نشود، مسدود می شود خطر انفجار شلنگ وجود دارد که منجر به سر و صدای بیش از حد قانونی می شود. صداخفه کن نیمه مسدود می تواند روند بازتولید خشاب را قطع کند و بر روی عملکرد APM2 اثر مخرب داشته باشد.

قطعات پیشنهادی

شماره ی محصول: 22223804 بسته ی خشاب + غربال شماره ی محصول: 22223806 بسته ی خشاب + غربال + صداخفه کن

جهت خرید فیلتر های ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/04/01
    محصولاتش عالی
    ولی تعداد محدوده
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    عالی هستید
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    من که از سایتتون و اطلاعتتون واقعا استفاده میکنم
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    اطلاعاتتون عالی و دقیقه
  • کاربر میهمان 1400/06/13
    مثل همیشه عالی