I-Shift گیربکس اتومات

I-Shift ولوو، گیربکسی هوشمند است که به منظور بهینه ­سازی مصرف سوخت، افزایش ایمنی و بهبود راحتی در رانندگی با توجه به تعویض دنده نرم طراحی شده است.

راز ابتکار این طراحی در نرم­ افزار هوشمند و واحدهای کنترلی پیشرفته آن نهفته است که به وسیله آن تعویض درجات، سرعت خودرو، شتاب، تقاضا برای گشتاور و مقاومت در برابر لغزش همواره پایش می­گردد. گیربکس با استفاده از این اطلاعات سواری را به وسیله زمان­بندی مناسب جهت درگیر نمودن دنده ­های لازم در هر شرایط و نگه داشتن موتور در شرایط کاری بهینه، به مطلوب­ ترین شیوه ممکن هدایت می­نماید.

مشخصات و مزایای  گیربکس اتومات

از آن­جا که ممکن است شیوه استفاده از کامیون در طی زمان طول عمر آن تغییر کند، مشتریان می­توانند از مزایای به ­روزرسانی نرم ­افزار به منظور مطابقت هر چه بهتر آن با شرایط و کاربردهای جدید بهره ­مند گردند. به همین دلیل ولوو کیت­ های به ­روزرسانی متعددی در بازار پس از فروش برای کامیون­های در حال کار تدارک دیده است که به بعضی از مشخصات و مزایای اصلی آن­ها در ذیل اشاره می­شود.

آزمایشات فراوان

همانند دیگر موارد در کامیون­های ولوو، نرم­ افزار نیز به منظور ارضای نیاز­ها و الزامات ایمنی، کیفی و محیط ­زیستی طراحی شده است. به منظور اطمینان از عملکرد مناسب، بالاترین استانداردها و الزامات در تولید نرم­ افزار رعایت شده است. این امر شامل آزمایشات فراوان در تک تک واحدهاو گروه­های مربوطه از جمله آزمایشات مربوط به راندمان و رفتار یکپارچه می­شود. روش­های آزمایشی برگشتی گوناگونی به منظور تایید تغییرات صورت گرفته در نرم ­افزار طی فرایند­های تولید و سطوح مختلف آن به کار گرفته شده است و طی آن آزمایشات هیچ گونه خطای جدیدی مشاهده نشده است.

خدمات

بسته­ های نرم­ افزاری و امکانات مربوطه به ابزارهای برنامه­ ریزی ولوو نیاز داشته و باید حتما توسط نمایندگان و تعمیرگاه­های رسمی ولوو انجام شوند.

تفاوت­ها

گیربکس i-Shift ولوو پیشتاز بازار در زمینه سیستم­های اتوماتیک تعویض دنده در کامیون­های حمل بار تجاری بوده و مشخصات منحصربه­ فرد و قدرتمندی حتی در نسخه­ های پایه دارد. با امکانات به ­روزرسانی ولوو توانسته مزایای بیشتری نیز برای مشتریان خود فراهم کند تا آن­ها به بتوانند تجارت خود را با آن امکانات بهبود بخشند. به    ­ روزرسانی­ ها تنها از طریق نمایندگان و تعمیرگاه­ های رسمی ولوو امکان­ پذیر است.

امکانات زیر برای بسته ­های نرم­ افزاری بالا در دسترس است:

APF-ENH عملکردهای پیشرفته PTO در I-Shift (سیستم خلاص اتوماتیک، سیستم جلوگیری از انتخاب دنده عقب، اتصال جعبه تقسیم)

ASMO-AUT تعویض دنده دستی I-Shiftدر حالت اتوماتیک شامل عملکرد تخته گاز

AVO-BAS اطلاعات توپوگرافیک پایه که از سیستم مکان­ یابی GPS به دست می­ آید

PVT-EXT اطلاعات توپوگرافی پیشرفته که از سیستم مکان­ یابی GPS و اطلاعات ذخیره شده به دست می ­آید

برای خرید لوازم گیربکس ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟