قطعات استاندارد

 

همیشه از قطعات با پارت نامبری استفاده کنید که مطابق با کاتالوگ قطعات ولوو با پیچ و مهره ­ها، واشرها و بست­ ها سازگار باشد. قطعات مختلف کاربردهای منحصربفردی دارند. شاید پیچی که برای یک کار خاصل طراحی شده است در جای دیگری قابل استفاده نباشد. مهندسان ولوو با تلاش­ های بی ­وقفه خود قطعات اصل و استاندارد مخصوص هر مکان و کاربرد را به طور جداگانه طراحی می­کنند..

چرا قطعات اصل ولوو در نوع خود بهترین هستند؟

کلگی پیچ­ها دارای علامت است

این علامت­ گذاری، خواص پیچ مانند تنش شکست و نقطه تسلیم پیچ را نشان می­دهد. همیشه باید هنگام تعویض از پیچ­ هایی با علامت ­گذاری مشابه استفاده کنید. زیرا در غیراین صورت احتمال خرابی آن افزایش می­  یابد. تمام پیج­ های بزرگتر از M5 دارای علامت­ گذاری هستند.

قطعات برای دریافت عنوان «قطعه اصل ولوو» باید 11 آزمایش را با موفقیت پشت سر بگذارند

حتی پیچ­های کاملا عادی نیز باید 11 آزمایش مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارند تا عنوان «قطعه اصل ولوو» و پارت نامبر ولوو را دریافت کنند.

روغن­ کاری خشک مهره­ های کاسه نمدی

اصطحکاک عامل تعیین­ کننده قدرت بست در اتصالات می­باشد. مهره­ های کاسه نمدی ولوو به منظور کنترل نیروهای تنش ­زا، دارای یک لایه «روغن خشک» مخصوص هستند. مقدار گشتاور سفتی اعلام شده در مشخصات مهره مربوط به مهره­ های اصل ولوو با رزوه­های روغن­ اری شده است.

 

سطح داخلی بست­های شلنگ بسیار صاف و هموار است

سطح داخلی بست­های شلنگ ولوو کاملا صاف و هموار است. پیچ­های رزوه­ دار با سطح داخلی بست­ها سازگار نیستند. بست­های اصل ولوو با شلنگ­ها کاملا سازگار بوده و در آن­ها توزیع نیرو روی بست یکنواخت است.

پرداخت­ کاری سطح برای تمام آب و هواها

پرداخت­ کاری سطح قطعات استاندارد ولوو به منظور سازگاری با شرایط گوناگون عملیاتی انجام می­شود. ولوو به منظور محافظت از قطعه در برابر خوردگی از پرداخت­ کاری آهن-زینک استفاده می­کند که در مقایسه با سایر پرداخت ­کاری­ ها عملکرد بهتری دارد.

انتخاب ترمینال مناسب برای کابل مناسب

استفاده از ترمینال­های سایر برندها امنیت و کیفیت قطعات را به خطر می­  اندازد زیرا در دنیای امروز، سیستم­های الکترونیکی به قطعات با بهترین کیفیت ممکن نیاز دارند. مواد مورد استفاده در ساخت ترمینال­های ولوو بر اساس نتایج تست­های میدانی و آزمایشگاهی جامع و گسترده­ای انتخاب شده ­اند. استانداردهای کیفی ولوو در زمینه انتخاب مواد بسیار بالا بوده و به همین دلیل ولوو و به منظور تامین امنیت خودروها از فسفر برنز نقره­  دار در ساخت ترمینال­ها استفاده می­کند. همچنین ترمینال­ها با هدف سازگاری کامل با کابل طراحی شده­ اند تا از ورود رطوبت به تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.

برای خرید لوازم یدکی ولوو اینجا کلیک کنید

جهت دانلود کاتالوگ قطعات استاندارد ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟