کاهش آلایندگی کامیون ها

ما هدف گذاری های سختی در سطح جهانی تعیین کردیم تا تاثیر منفی روی محیط زیست را کاهش بدهیم تا سال 2030 قصد داریم آلایندگی کامیون هایمان را 50 درصد کاهش بدهیم و تاسال 2040 آلایندگی کامیون ها 100 درصد کاهش یافته باشند .

سوالی که پیش می آید این که چطوری به این هدف برسیم؟

این نقشه چشم انداز آلایندگی ماست در راه رسیدن به آلایندگی صفر سه تکنولوژی به ما یاری خواهند رساند موتور های احتراقی که با سوخت های تجدید پذیر سوخت های سلولی و باتری کار میکنند اینکه هر کدام از این تکنولوژی ها چند درصد محصولات را تشکیل میدهند هنوز مشخص نیست چون هیچکدام به طور قطعی برتریش اثبات نشده است .

به منظور کسب موفقیت باید راه کار های متفاوتی برای نیاز های مختلف داشته باشیم کامیون هایی که موتور برقی دارند هم اکنون مشغول به کار هستند و حمل و نقل و ساخت و ساز درون شهری و منطقه ای را تحت سلطه خودشان خواهند درآورد.

از آنجایی که تکنولوژی و زیر ساخت های شارژ در حال توسعه هستند کامیون های برقی در آینده نیاز های حمل ونقل بیشتری را پوشش خواهند داد برای حمل ونقل در مسیر های طولانی گزینه مناسب کامیون های برقی سلول سوختی هستند که از هیدروژن استفاده میکنند یا موتور احتراقی که از سوخت های تجدید پذیر مثل بایو LNG و HVO استفاده میکند در هر سه روش بحث این نیست که از چه مدل انرژی قرار استفاده بشود بلکه اصل کار این است که انرژی مورد نظر از کجا تامین میشود چون هدف ما حرکت به کمک انرژی پاک است یعنی انرژی مصرفی کامیون ها باید از منابع تجدید پذیر به دست آمده باشد.

برای رسیدن به هدفمان باید چندین راه حل متفاوت ارائه بدهیم تا جوابگو هر شخصی در هر نقطه ای از دنیا بر اساس نیازش باشیم.

ما برای رسیدن به حمل و نقل پایدار تر بسیار مصمم هستیم ولی به تنهایی قادر به انجامش نیستیم و با افراد مختلفی باید همکاری کنیم در این صورت ما قادر خواهیم بود که به هدفمان برسیم آلایندگی تولید شده از کامیون های ولوو ما صفر بشود .

برای خرید لوازم یدکی ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟