موتور توربو کامپوند

برای دستیابی به پیشرفت باید در خلاقیت بازنگری کرد برای ساختن یک چیز بهتر باید چالش ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به مبارزه طلبیدن شرایط و موانع موجود همیشه در ذات ما بوده مخصوصا وقتی بحث صرفه جویی در سوخت باشد سابقه ما گواه این موضوع میباشد مثل زمانی که حمل و نقل اتوماتیک را بنیان گذاری کردیم و استفاده از I-SHIFT را در کامیون هایمان رواج دادیم.

فلسفه ای بود که باعث شد حسابی روی ایرودینامیک کار کنیم دائما در حال بهتر شدن و خلق ایده های نو بودیم پس وقتی که به آینده مینگریم از خودمان میپرسیم دیگر چکار میتوانیم بکنیم موتور های توربو کامپوند را در نسل های آینده کامیون ها قرار دادیم.

جدیدترین موتور کامپوند ترکیبی عالی از کارده ای بازده ای و به صرفه بودن است هم قدرت لازم برای رسیدن به سرعت بالا را دارد و هم مصرف سوخت اش بهینه است .

در طول روز مسیر بیشتری را طی میکند یا بارش را در زمان کوتاه تری به مقصد میرساند در کامیون های ولوو شما مجبور نیستید بین عملکرد یا سوخت بهینه یکی را انتخاب کنید برای ما مشتریانمان و رانندگانشان ابن تکنولوژی را از نظر به صرفه بودن هنوز سوخت و در عین حال کیفیت خوب رانندگانی اثبات شده است و همه از آن راضی هستند به لطف گشتاور دینامیک و طراحی پیشرفته در پیستون ها موتور D13TC به تمام ناوگان های حمل ونقل در صرفه جویی برای مصرف سوخت کمک میکند.

موتور توربو کامپوند ما دودی که از اگزوز بیرون میرفت را میگیرد و به یک توربین منتقلش میکند که گشتاور و اسب بخار را به میل لنگ موتور منتقل میکند.

ولی برخلاف مدل های توربو کامپوندی که در گذشته وجود داشتن هدف ما تولید قدرت بیشتر برای موتور نیست ما از این نیرو برای کار کردن موتور مثل حالت عادی ولی با سوخت کمتر استفاده میکنیم در قیاس با موتور D13 قبلیمان 6 درصد بازده سوختش بهتر شده است .

و در مقایسه با کامیون های مدل 2015 تا 11 درصد از نظر مصرف سوخت بهینه تر هستند میزان آلایندگی هر ناوگانی را کاهش داده است هم تجربه رانندگان را بهتر کرده است و هم کیفیت کار مشتریانمان را بالاتر برده است ما اولین شرکتی نیستیم که از موتور توربو کامپوند استفاده میکنیم بلکه اولین شرکتی هستیم که درست انجامش داده ایم .

بالا بردن بازده مصرف سوخت بدون اینکه قدرت رانندگی و بازده کامیون را پایین بیاوریم همیشه به دنبال پیشرفت در رانندگی هستیم تا مزایایی به مشتریانمان بدهیم که بتوانند رویش حساب باز کنند برای سوخت کمتر پول بدهید

برای خرید لوازم موتور ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/11/19
    حصیری بین سوپر وکامپوند
  • کاربر میهمان 1402/10/25
    ما که داریم خیلی راضی هستم واقعا حرف نداره
  • کاربر میهمان 1402/10/25
    ما که داریم خیلی راضی هستم واقعا حرف نداره
  • کاربر میهمان 1402/10/25
    ما که داریم خیلی راضی هستم واقعا حرف نداره
  • کاربر میهمان 1402/10/11
    اصلا بدرد ایران نمیخوره چون باید سوخت یورو ۶بزنی والا مثل سیستم ای جی آر داف میشه داستان براراننده
  • کاربر میهمان 1400/09/12
    حاخن