نظارت بر فعالیت کامیون های ولوو

چه میشد اگر میتوانستید همیشه کامیون های خود را تحت نظر داشته باشید و از توقف های خارج از برنامه جلوگیری کنید یا اینکه میتواستید به جای رفتن به تعمیرگاه از خدمات در مسیر استفاده کنید .

این امکان دیگر چشم اندازی در آینده نیست بلکه بخشی از خدمات اتصال و آپ تایم ولوو است امروز کامیون های ما به یکی از پیشرفته ترین سیستم های نظارت مستقیم در این صنعت متصل هستند داده های عملکرد کامیون تمام وقت به مرکز بین المللی آپت تایم و به شبکه گسترده ی 1100 نمایندگی ما ارسال میشوند .

اینجا داده ها بررسی و به راه حل های پیش بینی شده تبدیل میشوند تا زمان فعالیت کامیون شما را به حداکثر برسانند مرکز آپت تایم ما در شهر گنت بلژیک واقع شده بیش از 200 متخصص محصولات ولوو در این مرکز مشغولند .

دانش فنی آنها به همراه فناوری پیشرفته ی کامیون و هوش مصنوعی امکان نظارت تمام وقت قطعات حیاتی را فراهم میکند که شامل موتور مدیریت نیرو کاتالیزور اگزوز و سیستم سوخت میشود.

این یعنی ما میتوانیم توقف های خارج از برنامه را پیش بینی کرده و آن را به یک مراجعه از پیش تعیین شده به تعمیرگاه تبدیل کنیم .

وقتی هشدار خرابی قریب الوقوع دریافت میشود نمایندگی محلی مطلع شده تا قبل از خرابی کامل نسبت به رفع آن اقدام شود اگر خرابی یا تصادف اتفاق بیفتد خدمات ارتباطی ما میتوانند به راننده کمک کنند و با در دسترس بودن خدمات ولوو اکشن(VAS) میتوانیم توقف کامیون شما را به حداقل برسانیم با فشردن دکمه خدمات ولوو اکشن(VAS) راننده به مرکز تماس ولوو اکشن متصل میشود.

با این کار پرسنل میتوانند موقعیت مکانی وسیله را پیدا کرده و به زبان راننده با او مکالمه کنند امکان ارسال داده به کامیون نیز وجود دارد دانلود نرم افزار از راه دور امکان به روز رسانی کامیون را فراهم میکند و از مراجعه غیر ضروری به نمایندگی جلوگیری میکند نرم افزار به سادگی دانلود میشود و ذخیره میشود تا زمانیکه راننده در زمان مناسب آن را نصب کند.

تمام این ها نتیجه جاه طلبی ما برای فعال نگه داشتن کامیون های شماست خدمات پیش بینی شده ی حمل و نقل که سطح استاندارد را برای زمان فعالیت ارتقا میدهند .

برای خرید قطعات ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/12/18
    اگه تو کشو ما هم بود عالی میشد
  • کاربر میهمان 1401/09/09
    کار عالی
  • کاربر میهمان 1401/09/09
    کار بسیار عالی اگه واقعا کمک رسانی کنن
  • کاربر میهمان 1401/09/09
    کار بسیار عالی اگه واقعا کمک رسانی کنن
  • کاربر میهمان 1401/09/09
    کار بسیار عالی اگه واقعا کمک رسانی کنن
  • کاربر میهمان 1400/09/10
    مام کازرون داریم