کامیون گاز سوز ولوو

پنج دلیل اصلی برای انتخاب یک کامیون گازسوز ولوو

1)مزیت رقابتی

صنعت حمل و نقل با تقاضای فزاینده مشتریان برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مواجه است. یک کامیون گازسوز ولوو به شما یک مزیت رقابتی و فرصتی برای تضمین قراردادها برای تجارت آینده می دهد.


2)یک راه حل قابل اطمینان

موتور قلب هر کامیونی است. موتور جدید گازسوز مبتنی بر پیشرفته ترین موتور D13  ما است.راندمان و همچنین فواصل سرویس،قابلیت اطمینان و عملکرد هم تراز با دیزل است.


3)فضای اشغال شده کوچکتر

برای شرکت هایی که اهداف پایداری دارند،کامیون های گازسوز ولوو در مقایسه با کامیون های دیزلی،20% کاهش انتشار CO2 را ارایه میکنند. با استفاده از LNG زیستی،کاهش 100% CO2 نیز امکان پذیر است.


4)هزینه های سوخت کم تر

کامیون های گازسوز جدید ولوو همان راندمان سوخت خودروهای مشابه دیزلی ما را ارایه می کنند. با این حال،از آنجایی که LNG اغلب ارزان تر است،فرصت خوبی برای کاهش هزینه های سوخت شما وجود دارد.


5)عملکرد همانند دیزل

پیشرانه در کامیون های جدید گازسوز ما براساس فناوری موتور معروف ما است.عملکرد و ظرفیت بار یکسانی را، اما با انتشار 20% CO2 کمتر ارایه می دهد.


  تانکهای lng در حجم های 275،375،495 لیتری


این آلاینده های ناشی از وسیله نقلیه را در حین استفاده پوشش میدهد که اصطلاحا "مخزن به چرخ" نامیده میشود.


عملکرد یکسان
قابلیت رانندگی یکسان
بهره وری یکسان
اما با 20%
CO2 کمتر
از طریق راه حلی نوآورانه،ترکیبی از فناوری دیزل اثبات شده ولوو با گاز طبیعی مایع،کامیون های جدید گازسوز ما انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یافته را با عملکردی بدون ایراد ارایه می دهند. امکان حمل و نقل پایدار برای عملیات سنگین منطقه ای و طولانی مدت. ما مفتخریم که Volvo FM LNG و Volvo FH LNG را ارایه دهیم.

برای خرید قطعات موتور ولوو اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟