خدمات ولوو REMAN

از گرمای صحرا گرفته تا یخبندان قطب از کوه های صخره ای گرفته تا عمیق ترین معادن محصولات ولوو گونه ای طراحی شدند که سخت ترین شرایط جوی و محیطی را تحمل کنند.

این امر در مورد قطعات محصولات هم صدق میکند اما یک روزی بالاخره میرسد این قطعات فرسوده بشوند و نیاز به تعویض داشته باشند به جای خرید یک قطعه نو و تازه ولوو یا صرف هزینه برای تعمیرات خدمات ولوو REMAN شاید پیشنهاد مناسبی هم برای کسب وکار و هم محیط زیست باشد.

همه چیز از اینجا شروع میشود یک هسته ، قطعات فرسوده شده که مواد اولیه فرایند تولید مجدد می باشند اینجا در یکی از هسته های کاری هسته های مثلا موتور  ،گیربکس ، فیلتر های دیزلی و دیگر قطعات توسط صاحبان برگردانده شدند این هسته ها قبل از این که به واحد تولید مجدد فرستاده بشوند بررسی میشوند تا از بابت داشتن کیفیت لازم برای تولید مجدد اطمینان حاصل بشود.

هسته هایی که کیفیت مد نظر را ندارند جدا میشوند و مواد اولیه اش بازیافت میشود در واحد تولیدی این هسته ها به طور کامل باز میشوند تا قطعاتشان دقیق بررسی بشوند این قطعات کاملا تمیز شده و از هر گونه زنگ زدگی و فرسودگی و خوردگی پاک شود.

توسط یک فرایند شیمیایی و این عمل قبل ازبررسی صورت میگیرد قطعاتی که استاندارد های لازم را داشته باشند در بخش های جدید دوباره نصب میشوند قطعات فرسوده ای که استاندارد لازم را ندارند با قطعات جدید جایگزین میشوند تمام قطعات مورد تست و آزمایش قرار میگیرند تا با تغییراتی که در طراحی جدید بوده سازگار باشند تا محصولی نهایی که تولید میکنیم با تکنولوژی روز تطابق داشته باشد.

بعد از اینکه تمام قطعات مجددا پیکره بندی شدند فرایند تولید مجدد تقریبا به انتها رسیده البته برای تایید عملکرد محصول با دقت مورد آزمایش قرار میگیرند مثلا موتور ها باید یک چرخش آزمایش را با موفقیت پشت سر بگذارند که در آن شرایط عملیاتی سخت شبیه سازی شده و عملکرد اجزا مختلف مورد سنجش قرار میگیرد در نهایت موتور رنگ آمیزی میشود تا ظاهرش مثل یک محصول نو باشد.

در فرایند تولیدمجدد جان تازه ای در پیکره هسته های برگشتی دمیده شده است و پروژه ولوو REMAN به این صورت کار میکند فرایندی صنعتی که در تولید این محصولات رخ میدهد تاثیر محیط زیست محیطی را کاهش میدهد در قیاس با تولید یک محصول جدید و نو چون تا 85 درصد از هسته محصول قبلی استفاده میشود.

ضمنا در قیاس با تولید یک محصول جدید 80 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میشود از هر نظر محصولی که دوباره تولید شده نو محسوب میشود و کیفیت و عملکرد و در دسترس بودن محصولات تازه تولید شده را دارد علاوه بر اینها قطعات تولید شده در پروژه ولوو REMAN همان وارانتی را دارند که قطعات که جدید تولید شدند دارند و از همه مهم تر قیمت مناسبی هم دارند از طریق آن جان دوباره به محصولات فرسوده ما اطمینان حاصل میکنیم که محصولاتمان توان تحمل سخت ترین شرایط محیطی را دارند و برای حمل و نقل پاکیزه راه حل پایدارتری ارائه دادیم .

برای خرید قطعات گیربکس ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/07/23
    عالی پرفکت
  • کاربر میهمان 1400/09/18
    تو ایران خیلی وقته این هسته شکل گرفته اکثر قطعاتی که داریم میبندیم  استوک هستن