تکامل Volvo FH

Volvo FH

تکامل Volvo FH توسط کامیون­های ولوو

به گونه ­ای طراحی شده است که شما را به مسافت­های دور برساند.

Volvo FH نرم‌تر، هوشمندتر و کارآمدتر از همیشه است.این نهایت تجربه طولانی مدت است.هم ‌زمان هم شریکتان و هم نمونه­ ی گسترده­ تر خودتان. محل کارتان. اتاق خوابتان. دفتر کارتان. چون به مکان­های متفاوتی میروید. آیا اماده هستید؟

در عین باثبات بودن، همیشه درحال تغییر است

برای مدت طولانی در آن قرار گرفتن. Volvo FH یک نماد است در عین با ثبات بودن همیشه درحال تغییر است و در هر نسل هربار بهتر و بهتر می­شود. این تکامل است. حالا در حال برداشتن قدم بعدی برای بهتر کردن عملیات شما است.

شما از فاصله دور هم متوجه می­شوید که این یک کامیون جدید است. ظاهر آشنایی دارد اما اشکال صاف­ تر و چراغ­های جلو مشخص ­تر هستند. و این فقط به تغییراتی که در زیر سطح رخ داده است اشاره می­کند. Volvo FH جدید اصلاح شده­ تر، کارآمد­تر، امن­ تر و توانا تر از قبل است.آیرودینامیک بهبود یافته و برای ایمنی شما عملکرد چراغ جلو پیشرفت کرده است. به محض اینکه بر روی صندلی راننده بنشینید، حتی قبل از آنکه موتور را روشن کنید، مشخص است که این رابط راننده کاملا جدید است. به محض اینکه وارد جاده می­ شوید، قابلیت رانندگی پیشرانه جدید ولوو را احساس خواهید کرد.این تازه شروع یک دوستی زیباست.

هرچیزی به دلیل مشخصی طراحی شده است

طراحی بیرونی

شما زمانی که آن را ببینید متوجه پیشرفت می­شوید. اگر راننده ­ای نیازمند یا اپراتور حمل و نقل با استانداردهای بالا هستید، واضح است: این نهایت تجربه طولانی مدت است.

شکل آیرودینامیکی کابین، چراغ‌های جلوی نمادینی که عملکرد و هوشمندی بیشتری نسبت به قبل دارند.خطوطی که گوشه جلو را در بر می­گیرند و به سمت عقب کشیده می­شوند تا تمام کارایی داخلی را برجسته کنند. برای هر چیزی که آنجاست دلیلی وجود دارد، و برای کارآمدتر شدن و تحویل به موقع است. تمام این­ها برای آن است که شریک مورد اعتمادی باشد که به وعده ­ها عمل می­کند.برای هموار کردن مسیر برای سود و موفقیت، فراتر رفتن از اهداف بلندی که تعیین شده­ اند چه در مورد پایداری مالی و چه درمورد مراقبت­های زیست محیطی باشند. برای اینکه بتواند بارها و بارها بعد از اتمام کار، امن و امان به خانه برگردد. این در زمینه حمل و نقل مسافت طولانی، معنای تکامل را نشان می­دهد. این چیزی است که Volvo FH ارائه می­دهد.

محیط داخلی که کار می­کند. دقیقا چیزی که شما نیاز دارید. در مکانی که انتظارش را دارید.

دست­ها روی فرمان و چشم­ها به جاده این شعار تیم پشت صحنه طراحی رابط راننده بود. ما به طور مشخص تلاش مضاعفی برای این رابط گذاشتیم که نیازی به توجه زیاد به آن نداشته­ باشید.

روی صندلی بنشینید و به طور طبیعی دست راست شما روی دسته دنده I-Shift نسل بعدی قرار می­ گیرد.عملکرد شیب گردن، فرمان را در موقعیت دلخواه شما قرار می­دهد.

دسته ابزار روشن می­شود با صفحه نمایش ابزاری که تماما دیجیتال و پویا است.رابط راننده برای هر موقعیتی سازگار و بهینه شده است- چه شما در حال بررسی کار­های روزانه خود هستید، چه با سرعت کامل در بزرگراه هستید، چه در حال حرکت به سمت نقطه سوار کردن هستید یا اگر در حال بارگیری کامیون خود هستید.

اکثر عملکردها با استفاده از کنترل­های فرمان مدیریت می­شوند -راه طولانی برای این تکامل طی شده است.همه برای اینکه بتوانید دستان خود را روی فرمان نگه دارید.در سمت راست، صفحه نمایش کناری به شما امکان دسترسی به عملکردهای رسانه، ارتباطات و برنامه­ ها را می­دهد.

همه چیز شهودی، سازگار و در دسترس است، دقیقاً همانطور که شما انتظار دارید. بنابراین می­توانید حداقل توجه را به آن داشته باشید و روی کار خود تمرکز کنید.

خانه­ای دور از خانه ، ما شما را به یک سوئیت ارتقا دادیم. تعداد شب­هایی را که در یک سال در جاده می­گذرانید را بشمارید. زمانی که اعداد را جمع کنید متوجه می­شوید که به چه علت نباید به کمتر از بهترین­ راضی شوید.

ما با کابین Globetrotter مسیر جدیدی را آغاز کردیم و از آن زمان دیگر متوقف نشده ­ایم.آخرین جهش در تکامل Volvo FHتولد یک میراث افتخارآمیز برای راحتی و ایمنی استراحت و اقامت شبانه است.

از میان پنج سایز متفاوت کابین انتخاب کنید. تمام آن­ها فضای زیادی برای شما و وسایلتان ارائه می­دهند.می‌توانید تمام قد بایستید، فضای ذخیره‌سازی فراوان و یک یا دو تخت داشته باشید.مواد، ویژگی‌ها و تزئینات به سطح بعدی از اصلاح ارتقا یافته‌ اند.یک تخت راحت و پهن با یک تشک فنری جیبی یا یک تشک فوم درجه یک خواب خوب را تضمین می کند. اگر کامیون شما در شیب پارک شده است، شما می توانید تخت را تنظیم کنید تا شیب جبران شود و راحت­ تر بخوابید.و هنگامی که نیاز به استراحت در روز روشن دارید، فقط پرده های خاموشی را بکشید.

آیا از تجهیزات زیادی برای راحتی، ارتباط و سرگرمی استفاده می­کنید؟با سیستم باتری دوگانه، تمام توان مورد نیاز خود را هم برای راحتی و هم برای زمان کار در اختیار خواهید داشت. با این حال، شامل سرویس اتاق نمی­ شود.

بهره­ وری شما ، بیایید یک کار جدی انجام دهیم.

Volvo FH مملو از ویژگی­هایی است که به شما این امکان را می­دهد که با تلاش کمتر و در زمان کمتر،کارهای بیشتری انجام دهید. ما کامیون شما را بر اساس نیازها و وظایف شما تنظیم می­کنیم.

راه­ حل حمل و نقل شما باید پارامترهایی مانند سرعت، قدرت، بهره وری سوخت، ظرفیت بار، چابکی، کشش و موارد دیگر را متعادل کند تا با نیازهای عملیات شما مطابقت داشته باشد.Volvo FH برای این وظیفه متعادل کنندگی آماده است.

انتخاب پیشرانه‌های موجود برای Volvo FH به شما این امکان را می‌دهد که میزان نیرو را برای نیازهای خود دقیق‌تر از همیشه تنظیم کنید. موتورهای D13 ما گشتاور بالایی را در دورهای پایین ارائه می دهند و موتورهای D13TC حتی گشتاور بیشتر از آن را ارائه می­دهند. شما می توانیدبا سهولت بیشتر از حد معمول، با دنده بالا از تپه هایی با شیب تندتر بالا بروید.

اگر بتوانید یک تن اضافی روی هر محور قرار دهید، چه معنایی برای بهره ­وری شما خواهد داشت؟ یا بوژی داشته باشید که بتواند 38 تن را تحمل کند؟ هرکدام از محورهای هوایی معلق جلو در Volvo FH می توانند تا 10 تن بار را برای ظرفیت بار شما یا افزایش انعطاف پذیری تحمل کنند.و نصب بوژی معلق برگی وظایف سنگین را به راحتی انجام می­دهد.

برای راحت­ تر کردن مانور با بارهای سنگین، به وسیله اکسل های تگ و فشار دهنده،زوایای فرمان را افزایش داده­ ایم. این کار مانور شما را بهبود می­ بخشد و منجر به سایش کمتر لاستیک­های شما می­شود.Tandem Axle Lift همچنین به شما امکان بلند کردن یک محور را در صورت نیاز می­دهد. این قابلیت کشش و ظرفیت بار دو محور را به شما می دهد  با چابکی و بهره ­وری سوخت یک محور.

علاوه بر این، Volvo FH طیف گسترده ای از خدمات متصل به هم در مدیریت و زمان­ بندی ناوگان ارائه می­دهد تا به صورت حداکثری بتوانید از کامیون­های خود استفاده کنید.

Volvo FH آماده هم آماده ­تر است.

نهایت تجربه طولانی مدت

راندمان سوخت شما

کامیون شما یک ماشین جادویی است. در دستان شما، سوخت را به حمل و نقل و تجارت سودآور تبدیل می­کند. با Volvo FH، هزینه ­های سوخت و تاثیرات محیط زیستی در کنترل شما است.مهم­تر از همه، تضمین می­شود که از هر قطره بیشترین بهره را خواهید برد.

ارقام مصرف سوخت، درباره راندمان سوخت به شما اطلاعاتی می­دهد. اما درمورد اینکه از هر قطره چه میزان بهره­ وری می­گیرید، تصویر کاملی نمی ­دهد. از آیرودینامیک کابین Volvo FH و پیشرانه­ ها گرفته تا خدمات مدیریت ناوگان، همه چیز به گونه ­ای طراحی شده ­اند که بدون به خطر انداختن عملکرد یا بهره وری، در مصرف سوخت صرفه­ جویی کنند.

موتور D13تمام عملکرد ممکن را از هر قطره سوخت به دست می­آورد. در دورهای پایین گشتاور زیادی بدست می­ آید و I-Shift دنده مناسب را انتخاب می­کند و دقیقاً در لحظه مناسب تعویض می­کند.حتی استفاده از حالت­های رانندگی I-Shift آسان­تر هم هست. اگر می‌خواهید مصرف سوخت را کارآمدتر کنید، به I-Seeهم نگاهی بیندازید. این می­تواند سرعت و تغییر دنده را با توجه به توپوگرافی مسیرهای شما بهینه ­تر کند.

اگر می­خواهید تاثیرات محیط­ زیستی خود را، بدون به خطر انداختن عملکرد، حتی بیشتر از این کاهش دهید، Volvo FH LNG با موتور گازی را بررسی کنید.

آیا در عملیات‌های سخت‌تر مسافت‌های طولانی را می‌پیمایید؟ Volvo FH توسط I-Save پتانسیل ذخیره سوخت، بالا بردن بهره ­وری و راحت ­تر کردن رانندگی به صورت همزمان را دارد. این شامل موتور D13TC است که به طور کاراتر از انرژی استفاده می­کند و در دورهای پایین­ تر گشتاور بالاتری ارائه می­دهد. می­توانید آن را جادویی صدا بزنید.

امنیت شما ،مسئول با پشتیبان

ما می­خواهیم در کنترل کامل با کامیون شما باشیم. همزمان می­خواهیم شما در امنیت باشید. و اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد، ما می­خواهیم از شما به طور مناسبی محافظت شود. بنابراین ما ایمنی زیادی را در Volvo FH ایجاد کردیم.

در این کلاس از کامیون­ها، دید از روی صندلی راننده در Volvo FH سخت است. مقدار مناسبی پنجره، طراحی بهینه آینه و دوربین گوشه سرنشین که ناحیه نزدیک به کامیون در سمت سرنشین را پوشش می­دهد. در مجموع، حداکثر هشت دوربین را می­توان متصل کرد برای بهینه ­سازی نما برای کاربری شما.

نور بالا تطبیقی در عین اینکه دید عالی را ارائه می­دهد، از سایر کاربران جاده مراقبت می­کند.

کروز کنترل تطبیقی با توقف و حرکت، رانندگی در بزرگراه‌ های شلوغ را راحت‌ تر می‌کند.کروز کنترل در سراشیبی از ترمزهای کمکی برای پایین نگه داشتن سرعت استفاده می­کند و تنها در صورت نیاز ترمزهای چرخ را درگیر میکند.

سیستم‌های پشتیبانی مانند هشدار برخورد با ترمز اضطراری و فرمان دینامیکی ولوو با دستیار پایداری و دستیار حفظ خطوط در موقعیت‌هایی که می‌توانستند فاجعه‌ بار باشند، کمک می‌کنند.آنها برای راحتی در آنجا نیستند، آنها عملکردهای ایمنی هستند که برای تصحیح و حفظ شما در حاشیه مورد نظرتان وارد عمل می شوند. از طریق Dynafleet Safety، می توانید پتانسیل­های بهبود را شناسایی کنید.

در صورت رخ دادن حادثه­، شما در کابینی که می­تواند محافظ ­ترین کابین در صنعت حمل و نقل باشد،هستید. موردی که فراتر از الزامات ایمنی قانونی است. شما به خوبی محافظت می­شوید.

ایمنی هسته اصلی هرکاری است که ما انجام می­دهیم. بیشتر از 50 سال است که ما تیم تحقیقاتی تصادفات خود را داریم و می­دانیم که چگونه یک رویکرد جامع به ایمنی داشته باشیم. این تمام چیزی است که ما در Volvo FH قرار داده ­ایم.

زمان کار شما ، هر زمان که شما آماده هستید، آماده است

بارگیری، رانندگی و ارسال به موقع. زمانی که شما از کامیون خود استفاده می­کنید مهم است. ما Volvo FH را به گونه ­ای ساخته ­ایم که زمانی که شما آماده هستید، آماده باشد و از توقف ­های برنامه ­ریزی نشده جلوگیری کنیم.و می توانید پشتیبانی را متناسب با کسب و کار خود تنظیم کنید.

یک کامیون بادوام، پایه و اساس زمان کار حداکثری است. Volvo FH به گونه ­ای ساخته شده است که هیچوقت شما را ناامید نکند. از طراحی و مواد انتخاب شده تا راه ­حل­هایی که ارائه می­دهیم تا به شما اطمینان ادامه دادن راه را بدهیم.سپری با وظیفه سنگین که نمی­ شکند.یک سیستم باتری دوگانه که حتی اگر از تجهیزات زیادی هنگام اقامت در کابین استفاده کنید، استارت‌ پذیری شما را تضمین می‌کند. تمام این­ها در طول زمان کار شما کار می­کند.

در نهایت، حتی در کامیون‌های ولوو اجزا و سیستم‌ها فرسوده می‌شوند. Volvo FH می‌تواند از راه دور با کارگاه ارتباط برقرار­کند تا شرایط موجود را مشخص کند. درنتیجه ما می­توانیم خدمات و تعمیرات را مطابق با عملکرد واقعی شما برنامه‌ریزی کنیم.با انجام این کار، می توانید توقف­ های برنامه ریزی نشده را با اقدامات برنامه ریزی شده ­ای که نیاز به زمان کمتری در کارگاه و هزینه کمتری برای شما دارند، تعویض کنید.

بهترین راه برای به حداکثر رساندن زمان کارکرد، قرارداد طلایی ولوو است که شامل کلیه خدمات و تعمیرات مورد نیاز با هزینه ثابت ماهانه است.نسخه Flexi-Gold از همان مفهوم پیروی می­کند، اما هزینه آن به مسافت پیموده شده واقعی ماهانه شما بستگی دارد. اگر مسافت پیموده شده شما کاهش یابد، هزینه­ های سرویس و تعمیرات نیز کاهش می­ یابد. اگر شدت تجارت شما در طول سال متفاوت باشد، این یک انتخاب مناسب است. شما همیشه کامیونی خواهید داشت که در زمان آماده شدن شما آماده است.

Volvo FH خود را شخصی ­سازی کنید

در اینجا فقط اشاره ­ای به تمام انتخاب­هایی که هنگام شخصی ­سازی Volvo FH خود بر اساس نیازهایتان دارید، می­شود.

کابین­ها

موتورها

گیربکس ­ها

گیربکس 12 سرعته اسپلیتر و برد با سیستم تعویض دنده اتوماتیک. نسخه با چرخ دنده­ های خزنده، کارکرد آسان با GCW تا 325 تن را تسهیل می­کند. نسخه با کلاچ دوگانه (SPO2812) تعویض برق سریع، بدون درز و راحت را امکان پذیر می­کند.

پیکربندی محور تراکتور

 پیکربندی های محور صلب

در اینجا مجموعه کوچکی از مشخصات وجود دارد اما موارد بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

لوازم جانبی    

Volvo FH تا زمانی که شما پشت فرمان ننشینید کامل نیست با تمام دنده و کارآمدی برای کار و زندگی شما در جاده. ما لوازم جانبی مورد نیاز شما برای تجهیز کامیونتان به روشی که می­خواهید را داریم. راه و روش شما.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/09/12
    سلطان یعنی فاته
  • کاربر میهمان 1400/10/02
    بی نظیر
  • کاربر میهمان 1400/10/02
    سلطان حریف نداره وسلام
  • کاربر میهمان 1400/10/01
    خیلی خوب وعالی هس