کنترل احیا سیستم
احیا سیستم DPF (فیلتر ذرات دیزل) برای سوزاندن دوده موجود در DPF در حین کار ضروری است. به طور معمول، احیا سیستم به طور خودکار در طول رانندگی ، بدون هیچ گونه دخالتی از جانب راننده شروع می شود. با این حال، احیا سیستم باعث ایجاد دمای بالای اگزوز می شود و ممکن است در محیط های رانندگی خاص نامناسب باشد.
با DRC-AMII ، درایور این امکان را دارد که احیا سیستم را به صورت دستی با یک سوئیچ کنترل کند. در صورتی که مکان نامناسب باشد، راننده میتواند احیا سیستم در حال انجام را متوقف یا قطع کند. به طور مشابه، راننده این فرصت را دارد که در صورت نیاز به هر دلیل خاصی، احیا سیستم دستی را شروع کند.
اطلاعات مربوط به فرآیند احیا سیستم ، در DID نشان داده شده است (نمایشگر اطلاعات راننده).
مهار احیا سیستم ، فقط در سرعت 0-40 کیلومتر در ساعت فعال می شود.هنگامی که عملکرد مهار فعال می شود، تا زمانی که عملکرد مهار خاموش شود ، سرعت خودرو به حداکثر 40 کیلومتر در ساعت محدود می شود.
توجه داشته باشید که عملکرد مهار را نمی توان در سرعت بالای 40 کیلومتر در ساعت فعال کرد، راننده با پیامی مطلع می شود که ، شرایط برای مهار وجود ندارد.
هنگام شروع احیا سیستم دستی، خودرو باید ساکن باشد و موتور باید در دمای کارکرد با ترمز دستی فعال باشد.
ویژگی ها و مزایا
راننده می تواند در مواقعی که موقعیت مکانی و شرایط رانندگی مناسب باشد، احیا سیستم را به صورت دستی مهار یا شروع کند.
سوئیچ برای احیا سیستم دارای سه عملکرد است:
- جلوگیری از شروع احیا سیستم خودکار مداوم.
-شروع احیا سیستم دستی .
-قطع دستورالعمل شروع احیا سیستم .
سوئیچ برای احیا سیستم قفل نمی شود و پس از فعال شدن به حالت اولیه خود باز می گردد.
ولوو این حق را برای خود محفوظ می دارد که طراحی و مشخصات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید
برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید