کابین FMX-SLP

FMX-SLP یک کابین خواب است که برای حمل و نقل ساختمانی توسعه یافته است.

کابین راحتی بسیار بالایی با جایگاه رانندگی دلپذیر، صندلی‌های ارگونومیک، میزان سروصدای کم، یونیت آب و هوا با ظرفیت بالا و استاندارد ایمنی در سطح جهانی ارائه می‌دهد. کابین برای وظایف ساختمانی سخت طراحی شده و دارای تجهیزاتی است که کار راننده را آسان تر می‌کند. طراحی و توسعه فضای داخلی کابین، راننده را در تمرکز کامل قرار می‌دهد.

پنل ابزار به راحتی قابل دسترسی است و به گونه‌ ای طراحی شده است که در هر شرایطی اطلاعات صحیح را به راننده بدهد. کابین دارای اتصالات داخلی مدرن با مواد بادوام و پاک­ شوندگی راحت است و گنجایش بالایی دارد.

راننده از طریق یک شیشه جلوی بزرگ، آینه‌های عقب بزرگ، پنجره‌های جانبی و یک آینه kerb در سمت سرنشین، دید خوبی دارد. چراغ‌های جلوی قدرتمند دارای لنزهای جداگانه برای نور بالا، نور پایین، چراغ‌های پارکینگ و چراغ‌های راهنما هستند که تعویض هر واحد را در صورت لزوم آسان می‌کند. چراغ‌های جلو را می‌توان با یک توری محافظ فولادی نصب کرد.

کابین مورد تست ضربه قرار گرفته و دارای ساختاری برای جلوگیری از آسیب است که از مواد جذب کننده انرژی ساخته شده است. پنل‌های کابین از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند که از خوردگی محافظت می‌کند. کل کابین ضد زنگ است و روکش بالایی طبق روش ولوو متصل می‌شود که کیفیت و طول عمر بالا را تضمین می‌کند.

سپر مخصوص کارهای ساختمانی ساخته شده و بسیار مقاوم است. این سپر یک واحد سه تکه است که امکان تعویض بخش‌های جداگانه را در صورت آسیب میسر می‌کند.

آپشن ویژگی یکپارچه FUPS (سیستم حافظت حفاظت در برابر ضربه جلو) هم وجود دارد که به ویژه برای کارهای ساختمانی اصلاح شده و برای ارتفاع‌های مختلف شاسی در دسترس است. یک صفحه لغزنده محکم برای حافظت از سیستم تعلیق و سامپ جلو نیز به عنوان یک آپشن موجود است. یک دستگاه بکسل جلو با کاربری آسان برای وزن 25 تن (توسعه یافته و تست شده برای 32 تن) در شاسی و کابین تعبیه شده است.

نقاط سرویس که بخشی از روتین بازرسی راننده هستند، به راحتی در پشت دریچه ­ای در جلو قابل دسترسی هستند. تعمیر قطعات محفظه موتور آسان است زیرا کابین 70 درجه کج می‌شود. به منظور سهولت در تمیز کردن شیشه جلو، یک پله جمع شونده در سپر همراه با یک دستگیره در جلوپنجره موجود است.

ویژگی‌ها و مزایا

  • کابین ایمنی از همه جهات از راننده محافظت می‌کند.
  • محیط راننده با طراحی راحت و ارگونومیک همراه با کنترل‌های منطقی با کاربری آسان.
  • طراحی آیرودینامیکی بیرون کابین به مصرف سوخت کم و افزایش سود کمک می‌کند.
  • فضای خواب راحت برای یک نفر.
  • ورودی راحت با پله‌های ضد لغزش و روشن.
  • باز شدن درب با زاویه مناسب و کج شدن فرمان به ورود به کابین کمک می‌کند.
  • Bi-Xenon به عنوان یک آپشن موجود است.

ابزار دقیق

ابزارهای کابین دارای طراحی ساده و منطقی با کنترل‌های راحت و کاربری آسان هستند. اطلاعات راننده از طریق یک نمایشگر واضح بر روی پنل ابزار ارائه می‌شود. واحد توزیع برق همراه با انواع اجزای الکتریکی و فیوزها در مکانی محافظت شده در وسط پنل ابزار قرار گرفته است. کامیون دارای یک واحد توزیع برق جداگانه برای بدنه است که در نزدیکی پای مسافر نصب شده است.

فضای داخلی کاربردی با امکانات ذخیره سازی بالا


فضای بالای شیشه جلو دارای دو فضای ذخیره سازی با دریچه و چهار اسلات ISO است که یکی از آن‌ها برای تاخوگراف در نظر گرفته شده است. جا لیوانی، قلمدان و فضایی برای وسایل کوچک در پنل ابزار تعبیه شده است. در زیر تخت دو محفظه بزرگ ذخیره سازی وجود دارد که از بیرون می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت و در قسمت خواب نیز محفظه­ ای برای نگه­داری مجلات تعبیه شده است. محفظه‌های ذخیره­ سازی اضافی در تونل موتور به عنوان آپشن در دسترس هستند.

فرمان قابل تنظیم برای یک جایگاه رانندگی ایده آل

زاویه و ارتفاع فرمان با استفاده از پدالی در سمت چپ ستون فرمان تنظیم می‌شود. ارتفاع را می‌توان تا 90 میلی متر و زاویه را تا 28 درجه تنظیم کرد. فرمان را می‌توان با یا بدون کیسه هوا تعیین کرد. کنترل‌های تعبیه‌ شده در فرمان یک راه امن و راحت برای کار با تلفن و سیستم صوتی است.

فضای خواب راحت

محل خواب راحت و مناسب برای یک نفر است. تخت با دو ضخامت مختلف تشک موجود است. دو لامپ مطالعه، یکی در هر انتهای تخت، در دیوار کناری کابین نصب شده است. در دیوار جانبی (سمت راننده) نیز یک آشکارساز دود به عنوان تجهیزات استاندارد وجود دارد.

محیط کاری دلپذیر با سطح صدای پایین

سطح صدا در کابین به طرز خوشایندی پایین است. آینه‌های با جاگذاری مناسب، دید همه جانبه خوبی را فراهم می‌کنند. یک پنل کنترل برای آینه‌ها و پنجره‌های جانبی در پنل درب سمت راننده تعبیه شده است. کابین دارای سیستم گرمایش و تهویه هوای موثر است. تهویه هوایی که با دما کنترل می‌شود، به عنوان یک آپشن موجود است.

صندلی‌هایی با طراحی ارگونومیک


صندلی‌ها به صورت ارگونومیک طراحی شده و با آپشن­ های مختلف (با سیستم تعلیق بادی، تهویه در بالشتک صندلی، گرمکن و غیره) موجود هستند. روکش صندلی در انواع وینیل، پارچه، مخمل و چرم موجود است. آپشن میکروفون و بلندگوی تعبیه شده در تکیه ­گاه سر هم وجود دارد. صندلی با کمربند ایمنی یکپارچه به عنوان یک آپشن موجود است.

ورودی پایین و راحت

ورودی کابین Volvo FMX به علت داشتن دو پله ضد لغزش و نورانی ساخته شده از فولاد ضد زنگ، پایین است. برای ایمنی بیشتر هنگام خروج، پله‌ها کمی بیرون زده ­اند تا از داخل کابین قابل رویت باشند. یک پله پایین اضافی به عنوان آپشن موجود است. در باز کردن در، دستگیره ­های فلزی محکمی در دو طرف وجود دارد. برای ورود راحت‌تر فرمان را می‌توان به سمت شیشه جلو کج کرد.

مشخصات

نامگذاری ................................................ FMX -SLP

مدل کامیون .........................................................FMX

نوع کابین ........................................................ کابین خواب

ابعاد تخت....................................... x 2000 x 125 / 160700 میلی متر

زاویه باز شدن درب .............................................. 90 درجه

ارتفاع کل با پیکربندی زیر..........................2871 میلی متر

شاسی ..................................................................CHH-MED

لاستیک............................................................  315/70 R22.5

سیستم تعلیق جلو..............................................................FST-PAR

تاسیسات اکسل جلو ..................................................  FA - LOW

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟