ولوو FMX


ولوو اف ام ایکس 6*41/6*6 محکم

مهارت های شما را کاملاً تکمیل می کند.

رانندگی در عملیات ساختمانی و معدنی نیاز به مهارت دارد.مهارت شگرف در حمل و نقل سریع و کارآمد بارهای بزرگ بدون احساس خستگی یا به خطر افتادن کامیون. اما این کار نیاز به عضلات قوی نیز دارد، اینطور نیست؟ در واقع نه.

حتی اگر  Volvo FMX کامیون قوی باشد، ، برای آسان تر و ایمن تر کردن رانندگی در کاربردهای ساختمانی ، از سپر محکم  و فرمان نرم و راحت گرفته تا سیستم تعلیق قوی عقب، توسعه یافته است. اجازه دهید به شما نشان دهیم که یک کامیون مدرن ساختمانی و معدنی، مملو از راه حل های نوآورانه و ویژگی های پیشگامانه، چگونه به نظر می رسد.

چگونه یک کامیون سنگین واقعی را بشناسیم

طراحی مستحکم Volvo FMX به وضوح با سایر کامیون ها متفاوت است. اینجا جزئیات متمایز کننده آن را می بینید. جزئیاتی که برای کار روزانه رانندگان تفاوت زیادی ایجاد می کند.

جای پاها در جلو:  جلوی محکم کامیون می تواند به عنوان یک نردبان عمل کند. فقط از آن بالا بروید. برای دسترسی بهتر هنگام تمیز کردن شیشه جلو، امکان قرار دادن یک نردبان اضافی روی سپر جلو وجود دارد.

ورودی هوای زیاد : ورودی هوای زیاد باعث ایجاد دید خوب به عقب هنگام رانندگی دنده عقب می شود. ورودی هوا توان عبور هوای بالایی دارد و به همین دلیل مانع ورود گرد و غبار می شود.

پله ورود به کامیون: پله پایین تر و تاشو ورود به کامیون های شاسی بلند را آسان تر می کند.هر سه پله دارای طراحی ضد لغزش هستند. چراغ اضافی تعبیه شده در، به ورود ایمن در هنگام تاریک شدن هوا کمک می کند.

سپر محکم: سپر از فولاد ساخته شده است،و دارای سه قسمت است که تکه های آن قابل مشاهده و به راحتی قابل تعویض هستند. این باعث می شود تا به راحتی بتوان قطعه آسیب دیده را تعویض کرد. بنابراین چیز مهمی نیست اگر به مانع بزرگی برخورد کنید. شاید حتی متوجه آسیب به سپر نشوید. این بخاطر این  است که سپر فولادی نیز توسط یک روکش پلی پروپیلن ضخیم پوشیده شده است، که در صورت آسیب به حالت اولیه خود برمی گردد.

صفحه اسکید (ترمز): صفحه محافظ زیر موتور واقعا ارزش نامش را دارد. ضخامت آن 3 میلی متر است و نه تنها از مخزن موتور بلکه از شیلنگ ها و خنک کننده نیز محافظت می کند. از هر چیزی که در هنگام رانندگی خارج از جاده مستعد خرابی باشد، حتی در هنگام دنده عقب محافظت می شود. صفحه اسکید مزیت دیگری نیز دارد، اگر در محیطی با گرد و غبار رانندگی کنید، این صفحه اثر حرکت گرد و غبار زیر کامیون را کم می کند.

آیینه ها: آینه های دید عقب مقاوم با پایه های محکم، در برابر برخوردهای محکم مستحکم هستند. دارای بازوهای باریک آینه برای دید خوب جلو.

مکانیسم زمان بندی عقب: طراحی جمع و جور و کم وزن، باعث افزایش قدرت انرژی کمپرسور هوا ، فرمان برقی، روغن و پمپ های تغذیه سوخت می شود.

سیستم های تزریق منعطف با کنترل EMS: به لطف سیستم مدیریت موتور (EMS)، انژکتورها با زمان بندی عالی کار میکنند.

خط شش: 6 سیلندر. 7 بلبرینگ برای توزیع نیروها. اطمینان پذیری هرگز از مد نمی افتد.

بهینه سازی قدرت برای وسیله شما

موتور 13 لیتری با قدرت 400-440 اسب بخار و گشتاور 2000-2200 نیوتن متر.  مطمئن باشید که با عملیات حمل و نقل شما سازگار است.

منحنی گشتاور ولوو: در زمان گرفتن پدال احساس خواهید کرد. گشتاور عالی در دورهای پایین. محدوده بسیار گسترده گشتاور حداکثری. حداکثر گشتاور با اوج قدرت موتور رخ می دهد.وقتی شروع به مقایسه منحنی های موتور کنید، پیشروی ولوو در فناوری موتورهای دیزل به وضوح قابل مشاهده است. شتاب سریع، قدرت کشش عالی، هندلینگ راحت با سرعت کم و از همه مهمتر، سواری کم مصرف و لذت بخش در سرعت کروز را تجربه خواهید کرد.

راندمان سوخت داخلی: دارای طراحی بهینه محفظه احتراق، تزریق سریع و دقیق با کنترل EMS، پر شدن سریع سوخت خودرو. ما می‌توانیم فهرستی از موتورهای ولوو را را نام ببریم که کار را برای شکست دادن مصرف سوخت اقتصادی مشکل می کند. نتیجه اینکه شما از مزایای آن بهره خواهید برد. محیط زیست هم همینطور.

VEB: ترمزهای معروف موتور ولوو (مخفف VEB). گرفتن پدال ترمز را به حداقل برسانید. ترمزهای اختراع شده توسط ولوو نیروهای قابل توجهی تولید می کند.

گیربکس با کارایی بالا با تعویض آسان دنده

کلاچ دوگانه برقی کمکی

دیسک اصطحکاکی دوگانه با قطر 400 میلی متر برای انتقال آسان نیرو از موتور به گیربکس در حین حمل بارهای سنگین. دیسک دوتایی همچنین فواصل تعویض دنده طولانی تری را امکان پذیر می کند. دنده کمکی سبب می شود در هنگام تعویض دنده قدرت کمتری نیاز باشد.

تعویض آسان دنده

مکانیسم تعویض دنده، قابلیت اتصال کابل اهرم دنده بدون لرزش در  موقعیت های دنده مختلف را می دهد. این امر، تعویض آسان دنده و راحتی راننده را در حین رانندگی تضمین می کند.

نسبت های گسترده، سرعت متوسط بالاتر

گیربکس دارای طیف وسیعی از دنده ها و افزایش دنده متعادل کننده است. که این یک شروع بسیار بالا را فراهم می کند ضمن اینکه ظرفیت سرعت متوسط بالاتری را نیز دارد. همه شفت‌ها، یاتاقان‌ها و چرخ دنده‌ها برای اطمینان بالا و عمر طولانی، قویترین اندازه گذاری را دارند.

بیرون کثیف است ولی اینجا تمیز است

اتاق برای کار

صندلی راحت راننده ، دید عالی و فضای مناسب، کار شما را لذت بخش تر و ایمن تر می کند. نمای کلی خوب از داشبورد، به‌علاوه هر دکمه و شاسی در دسترس، رانندگی را آسان‌تر می‌کند.

تنظیم راحت تر فرمان، فضای بیشتر برای زانوها

پدال تنظیم فرمان و ستون فرمان طوری تنظیم و اصلاح کرده ایم که  فضای بیشتری برای زانوهای شما ایجاد شود.

رنگ پرکلاغی

رنگ داشبورد پرکلاغی است. این رنگ برای ساخت محیط آماده شده است، چون این رنگ حساسیت کمتری به کثیفی دارد.

موقعیت عالی برای نشستن

هر راننده ای ارزش یک صندلی خوب را می داند. صندلی مدل جدید Volvo FMX را می توان تا 20 سانتی متر جلو و عقب و 10 سانتی متر به صورت عمودی و افقی تنظیم کرد. و  یک کوسن جدید دارد که راحت تر از همیشه است.

داشبورد جدید، مدرن و ارگونومیک

داشبورد جدید و با یک انحنای ملایم نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه با همه کنترل ها، ابزارها و ذخیره سازی در دسترس و آسان برای موقعیت رانندگی ارگونومیک و راحت طراحی شده است.

همه چیز در دستان شماست

دکمه‌های کروز کنترل، صدا و نمایشگر اطلاعات به شما این امکان را می‌دهند تا کنترل چرخ ها را به خوبی در دست داشته باشید.

ساخته شده در حمام پرندگان

حمام پرندگان در بالای داشبورد تعبیه شده است.این قسمت برای گذاشتن خرت و پرتهای کوچک بوده و یک جا خودکار نیز دارد.

ترمز دستی برقی

ترمز دستی الکتریکی با یک سوئیچ سهل الوصول روی داشبورد کنترل می شود که به صورت خودکار زمانی کلید خاموش فعال است درگیر می شود.

ما در تمام راه از شما حمایت خواهیم کرد.

برنامه ریزی خدمات جدید

یک قدم جلوتر. با تشکر از دروازه تلماتیک (گزینه)، کارگاه می تواند به اطلاعاتی مانند داده های موتور، مسافت پیموده شده، مصرف سوخت، کدهای عیب یاب، شرایط رانندگی و وضعیت اجزای حیاتی (لنت ترمز، کلاچ، باتری و خشک کن هوا و غیره) دسترسی داشته باشد. این بدان معناست که ما می‌توانیم به موقع، قبل از اینکه خطر توقفی غیرقابل پیش بینی داشته باشید، به شما هشدار دهیم. اما مهمتر از همه، ما همیشه کاملاً آماده ایم تا شما وارد کارگاه شوید . پس قبل از اینکه متوجه شوید به جاده بر می گردید.

آموزش رانندگی

یک سرویس منحصر به فرد ارائه شده برای Volvo FMX: دوره پیشرفت رانندگی. یک دوره کلاس یک روزه است که شامل کارهای ایمنی شخصی و راه هایی برای کار موثر و حذف خطرات است. همچنین شامل تکنیک های رانندگی خارج از جاده برای جلوگیری از تصادف یا گیر کردن است. و اگر این اتفاق بیفتد چه باید کرد. ویژگی های خودرو نیز در نظر گرفته شده است. آنهایی که به رانندگی در خارج از جاده و استفاده از برق کشی مرتبط هستند.

اپلیکیشن Dynafleet

این برنامه کار برای راننده را بسیار آسان تر و سرگرم کننده تر می کند. می توانید امتیاز و رتبه بندی مصرف سوخت راننده را در کنار زمان راننده و نقاط مورد علاقه روی نقشه دنبال کنید. همچنین می توانید عملکرد راننده را با سایر همکارانش مقایسه کنید.این برنامه برای گوشی های هوشمند و یا تبلت در دسترس است. اگر سیستم Dynafleet را داشته باشید، این یک ویژگی خوب است.

مشاوره سوخت

به شما امکان دسترسی به مربیان مدیریت سوخت - کارشناسان واقعی در کاهش مصرف سوخت را می دهد.  آنها می توانند با توصیه های شخصی در مورد چگونگی بهبود، گزارش های سوخت را با شما به اشتراک بگذارند.

مشخصات فنی

وزن ها می تواند +/-1.5٪ متفاوت باشد

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/11/03
    اف ام ایکس یعنی سلطان تناژ
  • 1401/01/14
    اف ام ایکس مرد روزهای سخت
  • کاربر میهمان 1400/11/07
    ولوو
    یعنی زندگی
    رویاهارو برآورده میکند
  • 1400/11/06
    اف ام ایکس همیشه توانمند