ولوو مدل آی-شیفت

VOLVO I-shift

گیربکس دستی خودکار با ذکاوت دیجیتال.

ولوو پیشرفته ترین گیربکس دستی خودکار صنعتی توسعه داده است. آخرین نسخه گیربکس Volvo I-Shift شامل سخت افزار و نرم افزار ارتقا یافته، دوام بیشتر و ترمز میل لنگ جلو جدید،برای عملکرد بهتر و تعویض روان تر و سریع تر است. واحد کنترل الکترونیکی توانایی رسیدگی به هر بار و هر جاده ای را دارد و به راحتی قابل جابجایی است. همچنین دوام کلاچ و میرایی پیچشی را در هر دو مدل11 D و13 D بهبود یافته است.

بنابراین I-Shift نه تنها هزینه‌های سوخت را پایین می‌آورد، بلکه می‌تواند به کاهش سرعت فرسایش پیشران، کاهش نویز و لرزش، افزایش عمر انتقال و کاهش هزینه‌های نگهداری کمک کند. چه مسیر شما شامل تپه‌های متحرک یا حتی شیب‌های کوهستانی باشد، کروز پیش بینی کننده I-See ولوو از دانش خودآموز توپوگرافی جاده برای کار با I-Shift، برای کمک به رانندگان برای بهینه سازی سرعت کامیون و تعویض دنده ها استفاده می کند.

همه رانندگان در مصرف سوخت صرفه جویی می کنند.

جدیدترین مدل I-Shift رانندگان را با استفاده از وسایل الکترونیکی هوشمند برای نظارت مداوم بر درجه، سرعت، وزن و بار موتور، تعویض دنده در مواقع ضروری یا نگه داشتن دنده ، هر کدام که باعث صرفه جویی در مصرف سوخت شود، کارآمدتر می کند. بنابراین صرف نظر از تجربه یا آموزش، I-Shift به هر راننده کمک می‌کند تا در مصرف سوخت صرفه جویی داشته باشد.

درگیری ذهنی و پای چپ شما احساس آسودگی خواهد کرد.

هنگام رانندگی با یک I-Shift ، دیگر هرگز نمی خواهید با پدال کلاچ سروکار داشته باشید. I-Shift به شما این امکان را می دهد که روی کار در دستتان تمرکز کنید ، مثلا تحویل بار ، نه بر روی دنده ای که در آن هستید. استفاده از آن آسان است و همیشه دنده متناسب است،بنابراین شیفت های از دست رفته و زانو درد را فراموش کنید. با I-Shift، فقط بنشینید، راحت باشید و روی رانندگی خود تمرکز کنید.

مغز، نیروی عضلانی، و ارزش.

با موتور D11 یا D13، گشتاور ولوو I-Shift به 1900 پوند فوت می رسد، بنابراین با هر موتور ولوو که انتخاب می کنید سازگار است. I-Shift همچنین برای فروش مجدد کامیون شما ارزش دارد. اگر کامیون ولوو با قدرت موتور کمتری خریده اید، با کمک یک فلش نرم افزاری ساده می توانید آن را به بالاترین میزان توان بدون نیاز به تعویض گیربکس به روز کنید.

تغییرات طراحی باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان می شود.

خنک کننده انتقال I-Shift  که طراحی آن به روز شده، دمای سیال را در آب و هوای سرد و گرم و نتیجتا بهبود بهره وری سوخت، بهینه سازی می کند. اتصالات نیز برای تعمیر و نگهداری سریعتر در طول توقف سرویس ارتقا یافته است.

حالا هر جاده ای ارزش یادآوری را دارد

I-Shift را با کروز کنترل هوشمند ترکیب کنید و I-See را دریافت کنید. این یک سیستم منحصر به فرد و مسلط به توپوگرافی جاده است. سپس هنگامی که کروز کنترل هوشمند فعال شد ، به طور خودکار از دانش خود برای صرفه جویی در مصرف سوخت استفاده می کند.

سربالایی

وقتی I-See می فهمد که یک سربالایی پیش روست، سرعت رسیدن به آن را افزایش می دهد. هنگامی که سربالایی شروع می شود، I-See از دانش قبلی خود برای جلوگیری از جابجایی های غیر ضروری به سمت بالا استفاده می کند. به آرامی و بدون هدر دادن سوخت با دنده پایین تر، در انتهای سربالایی به قله نزدیک می شوید.

سراشیبی

درست قبل از شیب،I-See Eco-Roll که مسیر حرکت را تعیین می کند درگیر شده به کامیون اجازه می دهد قبل از درگیر شدن، برای مدت زمان بهینه فعال باشد. این کار باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش نیاز به ترمزگرفتن می شود. I-See همچنین می فهمد که شیب چه زمانی تمام شود. بنابراین می تواند به موقع ترمز موتور را به نرمی فشار می دهد، به‌جای اینکه ناگهان در انتهای مسیر قرار بگیرد و یا برای تپه‌ای شتاب بگیرد.

I-SE چگونه کار می کند.

1- برای بهبود سرعت تپه نوردی شتاب می گیرد

2- برای صرفه جویی در مصرف سوخت از تعویض دنده خودداری می کند

3- قبل از سراشیبی سرعت را کاهش می کند

4- صرفه اقتصادی (Eco-Roll)

5- به کمک ترمز موتور از زیاد شدن سرعت جلوگیری می کند

6- افزایش سرعت درصرفه اقتصادی (Eco-Roll)

بهره وری گسترده سوخت. قابلیت رانندگی عالی.

پکیج های برنده جوایز Exceptional Efficiency (XE) تعهد ولوو به بهره وری سوخت و قابلیت اطمینان را بیشتر می‌کند.

XE یک ویژگی معمولی صرفه جویی در مصرف سوخت نیست؛ بلکه یک راه حل کاملا سفارشی برای تنظیمات وسیله نقلیه و پیشرانه شماست که با نیازهای تجارت شما مطابقت دارد. همه چیز با انتخاب موتور مناسب ولوو و تطبیق آن با گیربکس I-Shift شروع می شود. سپس، ما به شما کمک می کنیم بهترین پکیج بهره وری را بر اساس برنامه تان انتخاب کنید. تمام این کارها می توانند در صرفه جویی 0.2 مایل بر کیلوگرم سوخت یا بیشتر کمک کنند. این به معنای صرفه جویی تا 2000 دلار در سال برای هر کامیون است.

شما به ما بگویید چه باری دارید و کجا می برید، و ما به شما خواهیم گفت که XE  چگونه می تواند به کامیون های شما برای انجام این کار ،  و در عین حال به کسب و کار شما در صرفه جویی زیاد در مصرف سوخت کمک کند.

پکیجهای XE ما هر سال هوشمندتر می شوند. همین الان یک پکیج سفارشی XE  برای تانکرهای مایع، تانکرهای تخت و حمل و نقل فله در دسترس است.

دنده تطبیقی XE

اولین پیشرانه در صنعت که از بار سیستم تعلیق عقب خودرو برای تغییر قدرت محرکه، بر اساس داشتن بار یا تخلیه بودن، استفاده کرد. این دنده به شما قدرت انتقال دو محرک را یکجا می دهد:عملکرد یک درایو مستقیم در هنگام بارگیری و کاهش سرعت بیش از حد در هنگام سبکی.

گسترش محدوده دور موتور

در برخی کاربردها، پکیجهای XE به شما کمک می‌کنند تا با افزایش محدوده دور موتور در دقیقه، در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنید. نیروهای متحرک سنتی به حداکثر بهره وری سوخت بین 1300-1500 دور در دقیقه می رسیدند. اما استفاده کاهنده سرعت ولوو، XE این بازه را بین  1050-1500 دور در دقیقه افزایش می دهد. به ازای هر 100 دور در دقیقه کاهش سرعت، راندمان سوخت تقریباً 1.5٪ بهبود می یابد. از آنجایی که پکیج ولوو XE13 سرعت موتور را 200 دور در دقیقه یا بیشتر کاهش می دهد، بازده کل سوخت 3 درصد افزایش خواهد داشت.

گشتاور خود را انتخاب کنید

اکنون با انتخاب شما از نرم افزارهای مختلف مدیریت گشتاور موتور، آخرین پکیج XE13 در دسترس است. XE  اقتصادی گشتاور موتور را در دنده‌ استارت ، با به حداکثر رساندن قابلیت اطمینان چرخ و قدرت محرکه در حالی که قدرت و گشتاور کافی برای انجام کار با سرعت کروز را فراهم می کند، کاهش می‌دهد. گشتاور بالای XE ، برای کسانی که انتقال سریع‌تر قدرت را به سرعت کروز در حداکثر گشتاور کل دنده‌ها ترجیح می‌دهند، امکان‌پذیر می‌کند.

ساخته شده برای سخت ترین کارها

I-Shift بهبود یافته برای انتقال بهتر قدرت در کارکردهای سخت ساخته شده است. این استاندارد در همه مدل‌های VHD وجود دارد و برای دیگر مدل‌ها اختیاری است. آخرین نسخه I-Shift for Severe Duty شامل سخت افزار و نرم افزار مجهز به چرخ دنده بهبود یافته و ترمز جدید میل لنگ جلو برای بهبود عملکرد و تعویض نرم تر دنده ها، ارتقا یافته است.

تیک آف قدرت

به لطف سیستم تیک آف قدرت (PTO) ولوو، انجام چند کار با کامیون هیچ وقت اینقدر آسان نبوده است. با ارائه 9 پیشنهاد PTO، ولوو ترکیب مناسبی را برای برنامه شما دارد. مهم نیست که با چه هیکلی و یا با چه تجهیزاتی رانندگی کنید. با قابلیت ارائه اتصالات درایو PTO در سه موقعیت مختلف (PTO موتور جلو، PTO موتور عقب و PTO نصب شده گیربکس)برای پمپ‌های دنده‌ای، پمپ‌های پیستونی یا اتصالات محور محرک مستقیم، بهترین گزینه برای کار خود را پیدا خواهید کرد.

پکیج نرم افزاری عملکرد

I-Shift با بسته نرم افزاری Performance (عملکرد) حالت عملکرد پیشرفته P+ را ارائه می دهد که با کاربردهای ساخت و ساز و حمل و نقل سنگین سازگاری دارد. این حالت شامل عملکردهای مختلفی است که زمان تعویض و انتخاب دنده را با سطح رانندگی ضعیف و کشش جاده های تپه ای تطبیق می دهد. همچنین شامل کارهایی است که به شروع از حالت توقف، در شرایط رانندگی غیر ایده آل کمک می کند. بسته نرم‌افزاری عملکرد همچنین به راننده این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به صورت خالی بار حرکت کند.

راه اندازی قدرت

ویژگی Power Launch (راه اندازی قدرت) بخشی از بسته نرم افزار عملکرد است. برای ایجاد گشتاور اضافی در هنگام شروع از حالت توقف، هنگام بارگیری تا حد ظرفیت یا در زمین های ضعیف فعال می شود. این ویژگی با هماهنگی بین گشتاور خودرو و زمین زیر آن، لغزش چرخ‌ها را روی سطوح نرم به حداقل می‌رساند.

به کنترل فوق العاده کم سرعت تغییر کنید.

هنگامی که استارت اولیه خیلی سریع، مانورپذیری با سرعت کم یا حداکثر بارهای GCW بحرانی باشد، I-Shift با چرخ دنده خزنده GCW جواب مسئله است. گزینه خزنده یک یا دو دنده را به I-Shift برای Severe Duty، که یک دنده کم و یک دنده خیلی پایین که آن را به یک جعبه دنده 13 یا 14 سرعته تبدیل می کند، اضافه می کند.

آماده. تنظیم. آهسته.

اکنون I-Shift جدید با Crawler Gears برای کاربردهای حرفه ای در دسترس است. این امکان حرکت به جلو و عقب را با سرعت بسیار آهسته تا 0.6 مایل در ساعت با نسبت محور عقب 3.58 فراهم می کند. این عملکرد برای زمینهای سنگفرش و موانع دار مناسب است. I-Shift جدید عملکرد بهتر سوخت را در سرعت های زیاد به ارمغان می آورد زیرا می توانید در دور موتورهای کمتری حرکت کنید.

بارهای سنگین مشکلی نیستند

I-Shift با چرخ دنده های خزنده GCW می تواند تا 220000 پوند وزن را حمل کند که جزء بالاترین رتبه ها در صنعت است. چرخ دنده های خزنده GCW قابلیت شروع فوق العاده ای خوبی دارند. و هنوز هم با استاندارد  تعویض دنده نرم و بازدهی سوختی که رانندگان از I-Shift انتظار دارند ارائه می شود.

پیشرو در صنعت. فقط در کابین.

برای اطمینان از ایمن‌ترین کامیون‌های ما در جاده‌ها، مهندسی پیشرفته را با سیستم‌های ایمنی فعال و غیرفعال ترکیب می‌کنیم. I-Shift نقش مهمی در حفظ ایمنی و هوشیاری رانندگان دارد.

حواس پرتی کمتر

I-Shift نیازهای جسمی و ذهنی راننده برای تعویض دنده را از بین می برد، که باعث کم شدن خستگی راننده شده و زمان بیشتری را برای توجه کامل راننده به ترافیک اطراف مهیا می کند.

در نوک انگشتان شماست

با فشار یک شاسی کنترل در کنار فرمان به هدف برسید. کروز کنترل و تمام کنترل‌های ترمز موتور، به همراه اطلاعات گیربکس، همگی در دسترس راننده هستند.

ترمز موتور ولوو

I-Shift کاملاً با ترمز موتور هوشمند ولوو (I-VEB) هماهنگ شده است. I-VEB این اجازه را می دهد تا موقعیتهای مختلف ترمز موتور را با پدال ترکیب کنید. همچنین می تواند 100% کنترل را برای بهبود تاخیر و عملکرد ترمز موتور به دست بگیرد. زمان سوار شدن، می توان ترمز کروز و ترمز موتور را فعال کرد.

مهم نیست کجایید، ما برای حمایت از کسب و کار شما آنجاییم.

I-Shift با کاهش فرسودگی پیشرانه، زمان کار را بهبود می بخشد. اما زمانی که نیاز به نگهداری دارید، شبکه فروش در سطح جهانی ولوو هرگز از مراقبت کامیون شما با کیفیتی که انتظار دارید دور نیستند. با بیش از 360 نمایندگی و هزاران مکان خدمات در سراسر آمریکای شمالی، خدمات به موقع ولوو به شما کمک می‌کند تا در هر مرحله از رویداد خدماتی آگاهی یافته و مطمئن شوید که کامیون‌هایتان در جایی که به آن تعلق دارند می‌مانند (در جاده).

فواصل  زمانی سرویس

I-Shift به حداقل سرویس و نگهداری نیاز دارد. فواصل تعویض روغن برای برنامه های کاربردی در بزرگراه ها می تواند تا 500000 مایل افزایش یابد. فیلتر روان کننده برای محافظت از ذرات خارجی در گیربکس را فراهم بوده و محرک کاملاً درزبندی بسته شده است تا بدون تعمیر و نگهداری باشد.

ضمانتنامه

گیربکس I-Shift دارای یکی از ضمانت های مهم صنعتی پشتیبانی می شود: تا 5 سال / 750,000 مایل / 15,000 ساعت در گیربکس و 3 سال / 300,000 مایل در کلاچ برای حمل و نقل جاده ای.

قابلیت ارتقا

ولوو I-Shift امکان تنظیمات نامحدود گشتاور و قدرت موتور را فراهم نموده و می تواند در هر زمان با یک به روز رسانی نرم افزار ارتقا یابد، و نیز انعطاف بیشتری برای برنامه های کاربردی شما و ارزش بیشتری در فروش ارائه می دهد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/06/15
    بسیار عالی بود ممنون از لطف شما
  • کاربر میهمان 1401/02/20
    عالی
    متشگرم از راهنماییتون
  • کاربر میهمان 1400/11/04
    خیلی عالی