ولوو سری VAH

حمل و نقل و کارایی را به حداکثر می رساند

تفاوت تغییرات را احساس کنید

بهره‌وری راننده:

فضا، ویژگی‌های کابین، راحتی

سری VAH می‌تواند راحتی و بهره‌وری رانندگان را بهبود بخشد.

راندمان سوخت:

به حداکثر رساندن میزان بار قابل‌حمل و بهبود عملکرد، به‌حداقل‌رساندن هزینه عملیاتی.

موتورهای جدید و تکنولوژی پیشرفته سیستم پیشرانه ما را تجربه کنید، سیستمی که تا حد زیادی در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کند. ویژگی‌های مربوط به راندمان مصرف سوخت را در سری پیشرفته VAH جستجو کنید.

ایمنی:

سیستم حفاظتی پیشرو در صنعت

بیاموزید که چگونه تعهد شرکت ولوو نسبت به ایمنی سرنشین، از باارزش‌ترین دارایی شما، یعنی راننده محافظت می‌کند.

آپ تایم:

مسیر پیشروی خود را بشناسید

به کمک مجموعه خدماتی که خودروی شما را همیشه آماده حرکت نگه می‌دارد و برای شما صرفه اقتصادی به همراه دارد، قدرت شناخت مسیر پیش رو را کشف کنید.

 در مسیر طولانی آسوده برانید

 

 مناسب برای مناطق شهری

سیستم گیربکس اتوماتیک و دستی همراه با هوش دیجیتال

ولوو بهبودهای چشم‌گیری در پیشرفته‌ترین گیربکس اتوماتیک صنعت حال حاضر ایجاد کرده است. آخرین نسخه I-Shift شامل مجموعه سخت‌افزار و نرم‌افزار ارتقا یافته بوده و از دوام و پایداری بیشتری برخوردار است. همچنین، ترمز واسط دنده جدید سبب عملکرد بهتر و تعویض دنده نرم‌تر می‌شود. واحد کنترل الکترونیکی می‌تواند هر بار و هر جاده‌ای را تحمل کند و تعویض دنده به‌خوبی انجام شود. ما دوام کلاچ و میرایی نوسانات پیچشی را نیز در مدل D13 خود بهبود بخشیده‌ایم؛ بنابراین سیستم I-Shift نه‌تنها از لحاظ مصرف سوخت مقرون‌به‌صرفه است، بلکه می‌تواند به کاهش سرعت سایش خط انتقال نیروی موتور، کاهش نویز و لرزش، افزایش عمر سیستم گیربکس و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کمک کند.

مدل I-See  ولوو برای پیمایش مسیر، چه شامل تپه‌ای پر پیچ‌وخم و چه شامل مسیرهای کوهستانی با شیب تند، از سیستم هوشمند توپوگرافی جاده برای کار با I-Shift استفاده می‌کند و سرعت کامیون و تعویض دنده را مطابق با جاده بهینه می‌کند.

بهره‌وری راننده

 

 

راحتی در کنار استاندارد

تجربه رانندگی خود را سفارشی کنید

فضای داخل کابین مدل VAH از جمله قسمت‌هایی است که صنعت روی آن کار کرده است (مدل‌های کابین راحت که به‌خوبی طراحی شده‌اند و درعین‌حال برای استفاده در سخت‌ترین شرایط به‌اندازه کافی مستحکم هستند).

هر یک از این سه سطح تریم داخلی، تنوع گسترده‌ای از ترکیبات رنگی و متریال را جهت انتخاب ارائه می‌دهد. هر سه سطح تریم را می‌توان با موردورا گندمی ممتاز، لیف مصنوعی کوردورا قهوه‌ای تیره و گزینه‌هایی مانند صندلی چرمی انتخابی شما با اسپرسو قهوه‌ای یا قهوه‌ای ساهاران سفارشی کرد.

 

 

 

 راندمان سوخت

 

 

تکنولوژی پیشرفته هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد

موتورهای ولوو ترکیبی از قدرت، اثربخشی و ارزش را به مشتری ارائه می‌دهند. همه موتورهای 2017 بهینه‌سازی شده‌اند تا صرفه اقتصادی را برای مشتری به همراه داشته باشند.

رانندگی با آلایندگی نزدیک به صفر

سیستم کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) Volvo یک راه‌حل برتر برای استانداردهای آلایندگی EPA است، نه اینکه به یک نوآوری در مصرف سوخت و صرفه‌جویی در هزینه برای ناوگان شما اشاره کنیم.

نحوه عملکرد آن به شرح زیر است: اگزوز با ذرات آلاینده بالا از موتور به فیلتر ذرات دیزلی ولوو (DPF)، یعنی جایی که بسیاری از ذرات اگزوز حذف می‌شوند، انتقال می‌یابد. در مرحله بعد، قبل از اینکه اگزوز به مبدل کاتالیزوری برسد، مایع اگزوز دیزل (DEF) با آن مخلوط می شود. مایع اگزوز دیزل و مبدل کاتالیزوری اکسیدهای نیتروژن مضر را به نیتروژن و بخار آب بی ضرر تبدیل می کنند و انتشار  کامیون تقریبا به صفر می‌رسد. مایع اگزوز دیزل به موتور اجازه می دهد تا از بازچرخش گازهای خروجی کمتری (EGR) استفاده کند و سطوح بالاتری از اکسیژن را برای احتراق بهتر حفظ کند.

 پیشرو در نوآوری

راندمان سوخت در محصولات ولوو حاصل عملکرد مجموعه از بخش‌ها است، نه فقط مشخصات فنی که باید در قبال عملکرد یا دوام برآورده شود. شرکت ولوو در هر فرصتی به دنبال نوآوری است. از طراحی اولیه و ترسیم فنی گرفته تا پشته اگزوز در محصول کامیون تکمیل شده، ما راهکارهایی را جهت بهبود عملکرد، کاهش افت اصطحکاک و کاهش وزن ارائه می‌کنیم که همگی به افزایش بار قابل‌حمل و بهبود بهره‌وری سوخت کمک می‌کنند.

 ایمنی

 از خطر در امان باشید

تکنولوژی پایداری پیشرفته ولوو (VEST)

ازدست‌دادن کنترل، قیچی شدن کامیون (V شکل) و واژگونی سه مورد از خطرناک‌ترین حوادثی هستند که یک راننده ممکن است با آن مواجه شود. استاندارد تمام محصولات سری VAH، یعنی فناوری پایداری پیشرفته ولوو یا به‌اختصار VEST، کلیه پارامترهای ورودی‌های راننده و پارامترهای یک رانندگی نرمال را به طور مستمر کنترل می‌کند. اگر فناوری VEST تشخیص دهد که احتمال واژگونی کامیون وجود دارد، سیستم به طور خودکار گشتاور موتور را کاهش می‌دهد و برای کمک به بازگشت کامیون به مسیر به طور خودمختار ترمز می‌گیرد.

آپ تایم

 محصولات و خدمات برتر

ایرادیابی از راه دور

ایرادیابی از راه دور می‌تواند از طریق بررسی و کنترل موتور ولوو، I-Shift و راهکارهای بعدی جهت برطرف‌کردن ایراد، به‌صورت 24 ساعته، از خرابی و توقف غیرمنتظره کامیون جلوگیری کند. ایرادیابی از راه دور استاندارد موجود در کامیون‌های ولوو، طیف وسیعی از مزایای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به خطایابی فعال پیشرفته، تحلیل دقیق کدهای خطای برای برنامه‌ریزی تعمیر، ارتباط آنی در صورت نیاز به انجام برخی اقدامات، و رویه‌های ساده جهت سرویس اشاره کرد. این سرویس قدرتمندی است که متوسط زمان خطایابی را 70٪ و میانگین زمان تعمیر را تا 22٪ کاهش می‌دهد.

ولوو با برخورداری از یک تیم اختصاصی متشکل از متخصصان به‌صورت شبانه‌روزی در مرکز جهانی Uptime Center این شرکت در واقع در گرینزبورو، نیویورک سیتی، بسیار فراتر از تکنولوژی تشخیص خطا عمل کرده و راه‌حل‌های عملی ارائه می‌دهد.

محل ارائه خدمات مهم نیست

شبکه جهانی ما نشان می‌دهد که کامیون شما همواره تحت مراقبت و حفاظتی است که در زمان خرید انتظار آن را داشتید. خدمات آپ تایم ولوو با بیش از 360 نمایندگی و هزاران مرکز ارائه خدمات در شمال آمریکا، در انجام گام‌به‌گام سرویس‌ها به شما کمک می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که کامیون شما در مسیر جاده پایدار خواهد بود.

تعمیر و سرویس توسط متخصصان ولوو به‌صورت دقیق انجام می‌شود. تیم تأمین قطعات ما، کلیه قطعات لازم را برای شما تأمین می‌کند (از موجود قطعات اطمینان حاصل می‌کند).

زمان شما ارزشمند است، و این همان دلیلی است که خدمات آپ تایم کامیون‌های ولوو سعی دارد تا هم در زمان و هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند.

طرح‌های حفاظتی ولوو

جاده غیرقابل‌پیش‌بینی است. اما بدانید که همیشه تحت پوشش هستید. در طول مدت ضمانت کامیون، در موردنیاز به تعمیرات اضطراری نگران نباشید. ما طرح‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم تا موتور و شاسی کامیون را تحت پوشش قرار دهیم و نیازهای شما را سفارشی کنیم (شما طول مدت و وسعت پوشش خدمات را متناسب با نیاز خودتان انتخاب می‌کنید).

برای خرید قطعات یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزئینی ولوو کلیک کنید

  •  

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1400/12/02
    عالیه متاسفانه راننده های ایران تو خوابم اینارو نمیبینن