انطباق راننده

علم انطباق

جهان انطباق راننده هرگز در مرکز توجه مقامات دست‌اندرکار نبوده است. افزایش قانونگذاری در این زمینه به این معنی است که منطبق ماندن و حفظ گواهینامه رانندگی شما و نمره خطر انطباق راننده (OCRS) می‌تواند کاری پیچیده و هزینه‌بر باشد.

در کامیون‌های ولوو، ما فشارهایی که شغل شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، درک می‌کنیم؛ بنابراین با به‌کارگیری یک رویکرد علمی‌تر جهت انطباق، به همراه تلفیق مناسبی از محصولات و خدمات ولوو که دارای صرفه اقتصادی هستند، می‌توانیم به شما در منطبق ماندن کمک کنیم.

با بررسی انطباق یا سازگاری راننده، این مقوله در چهار حوزه مشخص قرار می‌گیرد:

شایستگی جاده

اعمال قاون ترافیک

نظارت

ایمنی

هر کدام از این حوزه‌ها با قابلیت‌های موجود و تثبیت شده  محصولات و خدمات مقرون به صرفه ولوو تطبیق داده شده‌اند. این خدمات حمل و نقلی ولوو نه تنها ارزش افزوده عالی را پیشنهاد می‌دهند، بلکه اطمینان می‌دهند از:

انطباق راننده : برطرف کردن ناآگاهی که از نظر قانون قابل دفاع نیست.

زمان کار وسیله نقلیه : کاهش رانندگی کامیون‌ها در مسیرهای غیراصلی  به خاطر مسائل غیرانطباقی تأثیر مستقیم در زمان کار و درآمد خالص شغلی


 

شایستگی جاده

 

 

 

در صورتی‌که مجموعه کامیون شما مطابق با استانداردهای DVSA (مؤسسه استانداردهای خودرو و راننده) نگهداری نشود، گواهینامه رانندگی شما در معرض خطر خواهد بود. تعمیر و نگهداری یک ناوگان حمل و نقلی می‌تواند از جرایم سنگین DVSA جلوگیری کند، خطر امتیازات ضعیف OCRS را برطرف کرده و با کاهش زمان توقف در کار، سوددهی را تسهیل کند.

اولین شبکه فروش ولوو درجه یک ما الزامات قانونی را در مورد تمام کارهایی که برروی وسیله نقلیه شما انجام می‌گیرد، با قاطعیت برآورده می‌کند که در نتیجه برای اولین بار  به میزان عبور MOT (تأیید می‌کند خودروی شما در زمان آزمایش حداقل معیارهای زیست‌ محیطی و ایمنی جاده که توسط قانون مورنیاز است، برآورده می‌کند) می‌رسد که بالاتر از میانگین ملی است.

همراه با ترکیب چشمگیر ما از قطعات و خدمات معتبرخودرو، خیال شما با دانستن این که ما محصول شما را در وضعیت سود آور در جاده نگه می‌داریم، راحت می‌شود.

اعمال قانون ترافیکی

وقتی صحبت از قانون می‌شود، ناآگاهی قابل دفاع نیست. اجرای قوانین ترافیکی مدام در حال تغییر و جرائم سختگیرانه به این معنی است که به‌روز ماندن با جدیدترین قوانین و مقررات، مهمتر از همیشه است.

با گستره چشمگیری از راه‌کارها و خدمات ولوو، تجارت شما بهترین فرصت برای تلقی شدن به عنوان سازگار در صورت یک بازرسی کنار جاده‌ای را دارد.

سیستم‌های تعبیه شده تشخیص عیب در زمان واقعی، سیستم‌های فعال نظارت بر بار کامیون و سیستم اطلاعات حمل‌ونقل اینترنتی  ولوو  Dynafleet تنها تعدادی از محصولات برای ایمن، قانونی و تحت کنترل نگه داشتن شماست.

نظارت

عدم نظارت بر محصول و نگه‌داری دقیق سوابق سرویس می‌تواند تجارت شما را تحت تأثیر قرار دهد. با سیستم اینترنتی خدمات ولوو، تاریخچه سازگار DVSA از محصول شما را آسان می‌کند. با قابلیت دسترسی از طریق اینترنت و استفاده رایگان، سرویس آنلاین ولوو به نحوه مؤثری مستندات شما را ذخیره می‌کند، مراحل اداری را کاهش می‌دهد و دسترسی مستقیم به اطلاعات مهم را فراهم می‌کند.

همچنین جهت تسهیل در امکان مطلع شدن از برنامه سرویس شما، وقتی که ولوو روی خودروی شما (حتی اگر خودرو ولوو نباشد) کار می‌کند، به طور خودکار به‌روز می‌شود که در نتیجه زمان بیشتری صرف رسیدگی به کارتان در اختیار شما می‌گذارد.

ایمنی

 

 

 یک راننده یا وسیله نقلیه غیرایمن غیرمنطبق است؛ به همین سادگی.

برای حفظ تعامل کارآمد و ایمن بین فرد و ماشین، به ترکیب مناسب از خصوصیات ایمنی فعال و مهارت راننده  نیاز دارید.

برنامه جامع ولوو دوره‌های آموزشی معتبر راننده CPC ، هر آنچه که برای فهم و سازگاری با جدیدترین دستورالعمل‌های رانندگی CPC EU لازم است، در اختیار رانندگان می‌گذارد. علاوه بر این، سیستم‌های ایمنی  فعال و تشخیص عیب ولوو با خصوصیات پیشرفته مانند پشتیبانی تغییر مسیر، برنامه پایداری الکترونیکی و هشداردهنده‌های زودهنگام ، هم به امنیت راننده و هم کامیون کمک می‌کند. ایمنی یکی از ارزش‌های اصلی در DNA ماست.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

برای خرید کالاها و هدیه تزیینی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟