بی­ حرکت کننده

ترکیبی مطمئن:

سرقت کامیون در حال عادی شدن است. فرقی ندارد که کجا کامیون خود را پارک کنید، در هر صورت خطر دزدی از شما و کامیون شما وجود دارد. شرکت ولوو برای محافظت از بار و کامیون شما، سیستم بی­ حرکت کننده را طراحی کرده است. این سیستم امنیتی تنها در صورتی موتور را روشن می­کند که سوئیچ صحیح به ماشین استارت بزند. سیستم بی­ حرکت کننده ولوو به عنوان یک بازدارنده استارت عمل می­کند. سوئیچ استارت با استفاده از سیگنال­های کدگذاری شده و کدهای تصادفی با قسمت راه ­اندازی موتور ارتباط برقرار می­کند. بدون سوئیچ مناسب موتور کار نخواهد کرد. بنابراین تا زمانی که از سوئیچ اصلی نگهداری کنید کامیون شما در امنیت خواهد بود. تمامی کامیون­هایی که به سیستم الکترونیکی جدید ولوو مجهز هستند به عنوان یک آپشن دارای بی­  حرکت­ کننده ولوو هستند.

حفاظت کامل با آلارم کامیون ولوو:

آلارم موثر کامیون ولوو درها، دریچه جلو و جعبه باتری و سیستم نوسان کابین را کنترل می­کند و می­تواند برای حفاظت از بار نیز استفاده شود. این سیستم توسط کنترل از راه دور رادیویی فعال می ­شود و در برابر " گرفتن" یا اسکن کدهای انتقال اعمال حفاظت دارد.

اگر از سیستم هشدار کامیون ولوو استفاده کنید می­توانید با شرکت بیمه خود در رابطه با حق بیمه مذاکره کنید و اطمینان حاصل کنید که کامیون و بار شما همیشه محافظت خواهند شد.

آپشن بی­ حرکت کننده ولوو به این صورت عمل می­کند:

یک ترانسپوندر در سوئیچ کامیون تعبیه شده است که با استفاده از یک آنتن القایی در قفل استارت ارتباط برقرار می­کند. وقتی سوئیچ در قفل استارت قرار گیرد، واحد کنترل بی ­حرکت کننده یا ICU سیگنال سوئیچ یا "اثر انگشت" الکترونیکی را تشخیص میدهد و ارتباط با سیستم مدیریت الکترونیکی موتور (EMS) را ممکن می­ سازد.

وقتی سوئیچ در قفل استارت چرخانده شود، یک سیگنال رمزگذاری شده از سیستم مدیریت الکترونیکی موتور به واحد کنترل بی­  حرکت کننده ارسال می ­شود. در صورتی که این سیگنال شناسایی و تایید شود یک سیگنال تصادفی و کدگذاری شده انتخاب شده و به EMS ارسال می­ شود تا به موتور اجازه راه­ اندازی دهد. کل این فرآیند در کسری از ثانیه انجام خواهد شد و شما تنها در صورتی متوجه آن خواهید شدکه لامپ مربوطه بر روی پنل ابزار روشن شود و نشان دهد که کامیون آماده راه ­اندازی است.

نصب در نمایندگی:

کیت بی ­حرکت کننده را از گنت (شهری در شمال غربی بلژیک) سفارش دهید.

شماره شاسی را از مشتری دریافت کنید و کیت سوئیچ ( سه سوئیچ) را از گنت سفارش دهید. این کیت به صورت مکانیکی با شماره شاسی کدگذاری شده است. زمانی را برای نصب مشخص کنید.

با استفاده از ابزار برنامه ­نویسی Tech نرم­ افزار را در بی­ حرکت کننده، واحد کنترل موتور و ابزار مورد نظر برنامه­ نویسی کنید.

برنامه­ نویسی سوئیچ با استفاده از Tech Tool  را آغاز کنید. هر سه سوئیچ باید برنامه نویسی شوند. عملکرد سه سوئیچ را بررسی کنید (موتور را استارت بزنید)

جابه ­جایی سوئیچ در بازار پس از فروش

هنگامی­که به یک سوئیچ جایگزین نیاز دارید می­توانید از گنت سفارش دهید.

برای به دست آوردن کد مکانیکی سوئیچ صحیح شماره شاسی را مشخص کنید.

وقتی خواستید سوئیچ جایگزین را تحویل دهید، از مشتری بخواهید که تمامی سوئیچ ­های خود را به همراه داشته باشد. با استفاده از برنامه tech تمامی سوئیچ­ها را برنامه نویسی کنید (این کار سبب غیرفعال شدن سوئیچ گم­شده خواهد شد). عملکرد تمامی سوئیچ­ها را بررسی کنید.

بی ­حرکت ­کننده FH4/FM4

برای نصب بی­ حرکت ­کننده بر روی FH4/FM4  نیازی به نصب یا سفارش سخت­ افزار نیست. با تنظیم پارامتر­ها می­توان عملکرد این برنامه را ممکن ساخت.

بی­ حرکت کننده FM4/FH5

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1401/05/21
    ولوو همیشه اطمینان
  • کاربر میهمان 1401/03/03
    ولوو.زندگی بروز ...عشق بی پایان