VOLVO FH16

 

قدرت واقعی

همه کامیون‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند.یکی متمایز است. ولوو FH16 جدید با توان700 اسب بخار.برتر و فراتر از هر چیزی در جاده. طراحی‌شده برای بهترین بهترین‌ها، این کامیون با قدرت پیشرفته، هوش و راحتی، با هماهنگی تمام عیاری آنها را با هم ترکیب می‌کند.به درخواست شما گشتاور فوق‌العاده‌ای برایتان ایجاد می‌کند.یک محل کار پویا و فعال و دارای فضای زندگی درجه یک و باکلاس، که شبیه به هیچ جای دیگر نیست. و البته لذت نابی که با رانندگی کامیونی با این استعداد و ظرفیت حاصل می‌شود. ولوو FH16 700 اسب بخاری در لحظه برای همه در دسترس نیست. باید شایستگی آن را داشته باشید. این خودرو برای افرادی شبیه شماست.

گشتاور عظیم

تولید گشتاور 3150 نیوتن متر در یک یا دو ثانیه درباره اعتماد صحبت کنید.با ولوو  FH16  جدید 700 اسب بخاری ، قدرتی را که آرزویش را داشتید به دست آورده و مهمتر از همه، گشتاور زیاد و مناسب را در زمانی که به آن احتیاج دارید به دست خواهید آورد. با وجود این خروجی (بازده) شگرف، می‌توانید انتظار عملکرد قابل توجهی برای سوخت‌تان را نیز داشته باشید.پس قدرت ولوو FH16 را تجربه کنید هر وقت آمادگی دارید جاده‌ها منتظر شما هستند.

ولوو قدرتمند 16D آخرین نسل از موتورهای 16 لیتری ما است.این موتور در توان‌های 540 ، 600 و 700 اسب بخار و به ترتیب تا گشتاور 2650 ، 2800 و 3150 نیوتن‌متر تولید می‌شود.انتخاب باشماست. لذت ببرید.

راحتی I-Shift

برای بیشرین لذت رانندگی آماده شوید. چرا که ولوو 16FH پیچیده‌ترین سیستم تعویض دنده اتوماتیک را به شما می‌دهد. I-Shift  به نرمی قدرت خارق العاده و گشتاور فوق‌العاده موتور را مهار می‌کند - و همه را تحت فرمان شما قرار می‌دهد. بدون نشتی و بی‌دردسر. در مجموع، هر قدم پشت فرمان آسان‌تر و لذت بخش تر می‌شود.

کل سیستم‌ها حرکت می‌کنند

قدرت ترمز VEB پلاس

هرچیزی که بالا برود باید پایین بیاید.هنگامی که بازدهی بالای ولوو FH16 به حفظ سرعت در سربالایی کمک می‌کند، نسل جدید ترمز موتور ولوو، VEB، رانندگی امن و مطمئنی را بدون ایجاد فشار بر ترمز چرخ‌ها در سراشیبی گسترش می‌دهد.VEBپلاس با طراحی پیشرفته‌اش، قدرت ترمز بسیار زیادی را ایجاد می‌کند عدد باورنکردنی ۴۲۵ کیلووات در ۲۲۰۰ دور بر دقیقه. اضافه‌ نمودن بعدی جدید و ایمن برای رویارویی با چالش‌های در حین کار.دلیل دیگری برای اینکه کلاس کاری ولوو  FH16  در رده خود بالا است.

برای افراد بسیار مهم

به محض ورود به خودرو آن را احساس خواهید کرد. FH16 برای اشخاص بسیار مهم است. سیستم‌های با تکنولوژی بالا، تجمل ناب و فضای باز خودرو اطراف شما است.ارائه نهایت کارایی، راحتی و آسایش.چه در حال کار و چه در حال استراحت باشید،FH16 باورنکردنی ترین مکان برای سوارشدن است. این دنیای شماست و شما مسئول آن هستید.

محیط نهایی راننده

در خط مقدم. طراحی ارگونومیک پیشرفته پانل ابزار، تنظیم و کنترل آسان آب و هوا، صدای الهام‌بخش موسیقی مورد علاقه شما و قابلیت اتصال تقریبا برای همه ادوات پیش به سوی آینده.انتظار همه اینها و حتی بیشتر را داشته باشید.

فضای بیشتر، ذخیرهسازی هوشمند

قلمروی خود را گسترش دهید. فضای داخلی جدید و مطبوع به شما محیطی بی‌نظیر برای کار، استراحت یا راحت‌بودن را می‌دهد.می‌توانید به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی هوشمند برای همه تجهیزات و دنده‌ها و نیز موارد دیگر اعتماد کنید. امن و امان.

نور مناسب

همه چیز در مورد محیط کاری است.راهکارهای نورپردازی پیشرفته ما را تجربه کنید و سپس منظور ما را خواهید فهمید.چراغ‌ها در بهترین موقعیت قرار می‌گیرند و نیازهای شما را هنگام کار یا استراحت پیش‌بینی می‌کنند. با کم شدن نور؟ البته.

تغییر دیدگاه

از کابین پرزرق و برق تا اتاق نشیمن لوکس.صندلی جدید سرنشین طوری طراحی شده‌است که در هنگام خاموشی موتور 90 درجه بچرخد.ایده‌آل برای ارتباط یا لذت‌بردن از مسابقه، با تلویزیون فلتی که بالای صندلی راننده نصب شده‌است.

خوب بخوابید

هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب در طول شب نیست.به همین دلیل است که ما طرح یک تخت جدید و وسیع‌ را معرفی کرده تا یک پشتیبانی نرم و در عین حال محکمی را که شایسته شماست فراهم آورده و در عین حال قابل انعطاف است.پس برای لذت بردن از موقعیت مورد علاقه خودتان آماده شوید.

 

 بیشتر درباره ولوو FH16

قدرت دادن به افراد

 

 

 

حسرت کامیون

برای خوشامدگویی آماده‌اید؟ چون با ولوو FH16 بسیاری از آنها را می‌توان انتظار داشت.یک خودروی ممتاز با ارائه اعلامیه‌ای قدرتمندکه شایسته اعتماد و احترام است. از خطوط زیبای آیرودینامیکی بیرونی آن گرفته تا راحتی و تجمل درونی، این کامیون باعث چرخش سرها و نگاه با هیبت و حسادت می‌شود. پس به آن عادت کنید هر کجا که هستید.

ایمنی پیش رو

در کامیون‌های ولوو، ما متعهد به پیشروی در نوآوری ایمنی هستیم. ما معتقد به یک رویکرد پیشگیرانه هستیم که در وهله اول به کاهش خطر تصادفات کمک می کند. این کار منجر به طراحی بسیاری از سیستم‌های ایمنی فعال پیشرو و خلاقانه شده‌است.در مجموع، کمک به محافظت از شما و افرادی که با آنها مسیر مشترک دارید.

پشتیبانی هشدار راننده

صنعت اول. این سیستم، که فقط با پشتیبانی حفظ خطوط (Lane Keeping) در دسترس است، ناصافی‌های کوچک جاده را در چگونگی ارتباط با فرمان تشخیص می‌دهد. یک راننده هوشیار همیشه فرمان را تنظیم می‌کند حتی اگر مقدار آن کوچک باشد. یک راننده خسته، کندتر و با ناسازگار کمتری واکنش نشان می‌دهد.حالا می‌دانید که چه زمانی موقع استراحت است.

پشتیبانی حفظ خطوط (راندن بین خطوط)

خطوط را دنبال کنید.FH16 هوشمند مجهز به یک سیستم دوربین با طراحی خلاقانه است که علائم خطوط را ردیابی کرده و هشدارهای مهم خستگی راننده ارائه می‌دهد.اگر خودروی شما از خط خارج شود به شما هشدار داده می‌شود تا به مسیر خود بازگردید.

پشتیبانی تغییر مسیر

با نقاط کور جاده خداحافظی کنید. یک حسگر پیشرفته شبیه رادار، وسایل نقلیه‌ای که کنار خودروی شما از سمت سرنشین در حال حرکت هستند را تشخیص می‌دهد.چراغ قرمزی که در سمت آینه خودرو قرار دارد چشمک زده و به شما هشدار ناامن بودن برای تغییر مسیر می‌دهد.

ESP (برنامه پایداری الکترونیکی)

به جاده بچسبید. اگر کامیون‌تان با سرعت حرکت می‌کند و در جاده‌های لغزنده سر می‌خورد یا در خطر واژگونی در یک پیچ قرار دارد، ESP به طور خودکار نیروهای ترمز را بین محورها/چرخ‌ها توزیع کرده تا پایداری را به دست آورده و خودرو را در جاده صاف نگه دارد.تمام اینها توسط حسگرهایی امکان‌پذیر است که هم بر عملکرد راننده و هم بر رفتار کامیون نظارت دارند.

چراغهای بغل

واضح تر ببینید. وقتی برای گردش‌کردن چراغ راهنما می‌زنید، یک چراغ کمکی یک تکه روشن می‌شود تا ناحیه وسیع‌تری را در مسیر گردش روشن کند.به جای گردش به سمت تاریکی، اکنون می‌توانید ببینید که به کجا می‌رانید.

افسانهای

فکر کنید که یک موتورD16 رکوردشکن تحت فرمان شماست. شما را به کجا خواهد برد؟ چه کار‌هایی می‌توانید بکنید که دیگران می‌توانند فقط رویای آن را داشته باشند؟با ولوو FH16 همه چیز به شما بستگی دارد.چیزی که مسلم است این است که قدرت بی‌نهایت و تقریبا افسانه‌ای این خودروی سنگین ماجراهای هیجان‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

پرقدرت شوید، آرام باشید

همه چیز را در کنترل خودتان درآورید

خودروی ولوو FH16 برای افرادی طراحی و ساخته شده که بهترین‌ها را می‌خواهند.پس، بله، راندن این خودرو چیزهای زیادی در مورد شما خواهد گفت. کامیون ولووی جذاب با داشتن گزینه‌های هیجان‌انگیز و لوازم جانبی، حتی می‌تواند بیشتر درباره شما بگوید. در واقع کامیونی که شبیه هیچ خودروی سنگین دیگری نیست. و همه آنها مال شماست.

پشتیبانی برتر برای کامیونی برتر

همه چیز از فروشنده شروع می‌شود.همیشه آماده دادن خدمات با کیفیت و تعهدی درخور یک کامیون برتر است. همکاری برای شناسایی راه‌هایی برای به حداکثر رساندن راندمان کامیون، بهره‌وری سوخت و راندمان کلی عملکرد خودروی‌تان.به پوشش بی‌نظیر شبکه خدمات اختصاصی ما نیز می‌توانید اعتماد کنید.از هر نظر، همیشه برای ارائه پشتیبانی عالی و درجه یک نزدیک‌تان هستیم.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید 

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/04/13
    ممنون عالی بود اگر براتون امکان داره از حجم روغن موتورها و‌گیربکس اطاعات بزارید ممنون
  • کاربر میهمان 1401/05/22
    واقعا همتا نداره و رو دستش نمیاد ولوو همه مدل هاش دوست داشتنیه
  • کاربر میهمان 1401/02/31
    عادیست افسوس داخل ایران نداریم یعنی پولش نداریم.  خدا بزرگه