فیلتر روغن اصلی ولوو

VOLVO GENUINE VALUE

 فیلتر روغن اصلی ولوو بخشی از یک سیستم یکپارچه از قطعات هستند که توسط ولوو طراحی شده اند تا با یکدیگر به سود موتور شما کار کنند. حداکثر رساندن عملکرد کامیون شما نیاز به قطعاتی دارد که برای کامیون ولوو شما طراحی و ساخته شده است تا باهم به صورت یکپارچه عمل کنند. ولوو فقط از بهترین مواد، چسب‌ها و درزگیرهای فیلتر موجود استفاده می‌کند تا به کامیون شما فیلتری عالی بدهد.

مزیت اصلی VOLVO

 کاغذ فیلتر اصل ولوو

فیلترهای اصلی ولوو حاوی یک کاغذ صافی با چین خوردگی متراکم و برجسته هستند. که از الیاف سلولز ریز و درشتی ساخته شده که کارایی و ظرفیت مورد نیاز را ارائه می‌دهد. اتصال چین خورده در کاغذ صافی روی فیلتر اصلی ولوو به شدت مؤثر است و در تمام طول آن 100٪ درز هارا پوشش می‌دهد.

طراحی اصلی ولوو

محفظه بیرونی مقاوم فیلتر اصلی روغن ولوو با عمر طولانی از ورق فولادی 0.75 میلی متری محافظت شده در برابر خوردگی (فیلتر استاندارد 0.63 میلی متر) ساخته شده است تا در هنگام نصب در برابر آسیب مقاوم باشد. فیلتر اصلی ولوو دارای گیرنده ویژه‌ای در قسمت پایین قوطی است.

 واشر

واشر لاستیکی بالایی بین محفظه فیلتر و فیلتر روغن از AEM ساخته شده است که نسبت به NBR معمولی برتری دارد.

مزایا برای اپراتورها

فیلترهای روغن اصلی ولوو تحت تغییرات فشار و دمای زیاد برای مدت طولانی تری موثر می مانند. آنها عمر طولانی تر و راندمان عملیاتی بیشتری را ارائه می دهند و شما را در جاده نگه می دارند.

ویژگی ها

اتصالات چسبنده انعطاف پذیر. حداقل شدن خطر ورود روغن فیلتر نشده به موتور که باعث کاهش دوام آن شود.

بدون گرفتگی تا قبل از پایان بازه سرویس‌ دوره‌ای به دلیل مساحت کم کاغذ (0.77 متر2). مصرف سوخت کمتر.

ساختار گیره به راحتی هنگام سرویس خارج می‌شود.

بدنه‌ای محکم از ورق فولادی بدون ریسک فرسودگی سازه یا شکست منجر به نشتی.

تا شدگی یکنواخت ظرفیت فیلترینگ را افزایش می دهد. بدون سایش غیر ضروری موتور

راهـنـمـای خرید

محصولات روغن موتور اصل ولوو از طریق نزدیکترین نمایندگی ولوو به شما در دسترس هستند.

مزایا

پوشش کامل

راه‌حل‌های ممتاز Volvo با هزینه‌های رقابتی برای رفع هر یک از نیازهای فیلتر روغن شما ارائه می‌شوند. با فیلتر اصلی ولوو، راه حل فیلترینگ برتر بازار را برای موتور ولوو خود دریافت می‌کنید.

اجزای با کیفیت

فیلترهای روغن اصل ولوو از قطعاتی با بالاترین کیفیت ساخته شده اند. .

مواد فیلترینگ، درزگیرها، چسب و پوشش همگی برای به حداکثر رساندن عمر فیلتر و کاهش هزینه کل مالکیت برای مشتری طراحی و ساخته شده اند.

حداکثر عملکرد

فیلترهای روغن اصلی ولوو از موتور و سایر اجزای حیاتی محافظت می کنند. محصولات ما به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که کامیون ولوو شما را در بهترین عملکرد خود نگه دارد.

فیلترهای روغن اصلی ولوو راندمان سوخت و قدرت موتور را برای عمر طولانی حفظ می‌کنند.

تکنیک های پیشرفته و منابع آزمایشگاهی عظیمی برای تولید یک کاغذ صافی با ساختار منافذ درست مورد نیاز است. عکس یک کاغذ فیلتر اصلی ولوو را نشان می دهد که 100 برابر بزرگنمایی شده.

مواد فیلتر برای مساحت بزرگتر چین خورده است.

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟