گارانتی قطعات اصلی ولوو

برای ارائه پوشش ضمانتی که تفاوت را ایجاد می کند، به ولوو اعتماد کنید.

ضمانت دو ساله برای قطعات اصلی نصب شده ولوو

گارانتی قطعات نصب شده فقط برای قطعات جایگزین نصب شده در بریتانیای کبیر و ایرلند موجود است، و برای قطعات خریداری شده از خارج از کشور، در دسترس نیست. در صورت بروز یک خرابی در خارج از کشور که مشمول شرایط گارانتی قطعات نصب شده است، تعمیر باید توسط یک کارگاه ولوو مجاز انجام شود و هرگونه ادعای بازپرداخت برای هزینه های قابل ضمانت را می توان از طریق یک کارگاه مجاز Uk/Rol Volvo انجام داد ( جزئیات کامل تعمیر و فاکتور و همچنین گواهی خرید اصلی باید ارائه شود). قطعات جایگزین عرضه شده و/یا نصب شده در خارج از کشور، از ضمانت استاندارد در بریتانیا و جمهوری ایرلند بهره مند می شوند.

برای موتورها، شرط ضمانت قطعات نصب شده ی سه واحد اصلی شرح داده شده این است که کارگاه تعمیر ولوو باید از وضعیت رادیاتور و کمپرسور راضی باشد و مشتری در صورت لزوم نسبت به تعویض آن ها اقدام کند.

نکات: در صورت هرگونه درخواست ضمانت، باید گواهی خرید ارائه شود. مواد جایگزین شده تحت ضمانت استاندارد قطعات نصب شده، به طور خودکار به مالکیت  Volvo Group Uk Ltd (گروه ولوو بریتانیا با مسئولیت محدود) تبدیل می شود. این خلاصه از ضمانت قطعات اصلی ولوو و پوشش محصول توسعه یافته در بریتانیای کبیر و ایرلند، تعریفی قانونی از این پیشنهاد را تشکیل نمی دهد.  گروه ولوو بریتانیا با مسئولیت محدود، حق به روز رسانی گارانتی و شرایط پوشش محصول را هر از چندگاهی برای خود محفوظ می دارد.

آخرین شرایط و ضوابط از گروه ولوو بریتانیا با مسئولیت محدود، از کوچه Wedgnock در شهر Warwick با کد پستی CV34 5YA در دسترس است. شرایط گارانتی که اعمال می شود، همیشه در زمان خرید حاکم است. درخواست های ضمانت فقط در صورت وجود نقص قابل ضمانت و نه برای استهلاک متوسط، صرف نظر از مسافت پیموده شده، پذیرفته می شود. این امر به خصوص در مورد فیلترها، مواد اصطکاکی و مواد مصرفی که در آن استفاده زیاد ممکن است طول عمر نرمال را در طول مدت زمان ضمانت به همراه داشته باشد، اعمال می شود.

قطعات اصلی ولوو، قطعاتی هستند که با نام تجاری Volvo توسط گروه ولوو بریتانیا با مسئولیت محدود، به کارگاه های مجاز خود در بریتانیای کبیر و ایرلند، عرضه می شوند. سایر قطعات عرضه شده توسط کارگاه مجاز ولوو ( از جمله قطعات خدمه جاده)، مشمول ضمانت نامه های فوق نیستند. به مشتریان توصیه می شود که قبل از خرید، شرایط و ضوابط گارانتی این قطعات را دقیق و مو به مو تایید کنند.

قطعات اصلی Volvo

اکثر سازندگان قطعات، نوعی گارانتی را برای قطعات خود ارائه می کنند، اما توجه کنید که تقلید ها دارای محدودیت هایی هستند. به ولوو اعتماد کنید تا پوشش ضمانتی را به شما ارائه دهد که واقعا تفاوت را ایجاد می کند.

با ولوو، هر حلقه در زنجیر، قدرتمند است. خرید ولوو نه تنها به معنای قطعات با کیفیت بالا و ضمانت 12 ماهه ما با مسافت طی شده نامحدود به عنوان استاندارد است، بلکه به معنای پشتیبانی درجه یک نیز است.

قطعه را توسط تکنسین واجد شرایط نصب کنید و گارانتی به صورت خودکار تا 24 ماه (نامحدود) برای هر دو قطعه و کار تمدید می شود و اگر خرابی قطعه سبب از کار افتادگی شود یا ماهیت ایمنی داشته باشد، ولوو هزینه های تماس و بازیابی را در صورت لزوم پوشش می دهد.

اما این همه ی ماجرا نیست؛ قطعات اصلی مانند موتورها و گیربکس ها، در صورت نصب توسط تکنسین واجد شرایط، از مزایای ضمانت 3 ساله (نامحدود) برخوردار می شوند.

گارانتی استاندارد_ 12 ماه (مسافت نامحدود)

در تمام قطعات اصلی ولوو عرضه شده؛ در صورتی که قطعه اصلی ولوو به دلیل یک نقص قابل ضمانت خراب شود.

گارانتی قطعات نصب شده_24 ماه (مسافت نامحدود)

در قطعات اصلی ولوو عرضه شده و نصب شده توسط یک تکنسین واجد شرایط

گارانتی قطعات نصب شده_36 ماه (مسافت نامحدود)

در مورد موتورها، گیربکس ها و دیفرانسیل ها عرضه شده و نصب شده توسط یک تکنسین واجد شرایط

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟