خودروی الکتریکی Vera

اولین ماموریت ورا

Volvo حمل و نقل خودران بین یک بندر و یک مرکز لجستیک انجام می دهد .خودروی الکتریکی، آنلاین و خودران Volvo Trucks،با اسم Vera، بخشی از یک راه حل یکپارچه برای حمل و نقل کالا از یک مرکز لجستیک به یک ترمینال بندری در گوتنبرگ، سوئد خواهد بود. این واگذاری نتیجه همکاری جدید Volvo Trucks و شرکت کشتی و تدارکات DFDS است.

خودروی برقی و خودران ولوو تراکس در حال آماده شدن برای اولین ماموریت است: حمل و نقل کالا در یک جریان متصل و مکرر از مرکز تدارکات DFDS به پایانه بندر. همکاری جدید اولین گام به سوی اجرای Vera در یک عملیات حمل و نقل واقعی و توسعه پتانسیل او برای سایر وظایف مشابه است.

هدف از این همکاری پیاده‌سازی Vera در یک محیط واقعی است که یک سیستم آنلاین را برای جابه جایی مداوم کالاها، از مرکز تدارکات DFDS تا پایانه‌های APM بندر درگوتنبرگ فراهم کند و  برای توزیع در سراسر جهان ممکن می‌سازد.

در سال 2018، ولوو تراکس اولین راه حل الکتریکی،آنلاین و خودران خود را ارائه کردند که برای انجام وظایف تکراری در مراکز لجستیکی، کارخانه ها و بنادر طراحی شده بود. Vera برای مسافت های کوتاه مناسب است و حجم زیادی از کالا را با دقت بالا حمل می کند. میکائیل کارلسون، معاون راه‌حل‌های خودران در کامیون‌های ولوو، می‌گوید: «اکنون ما این فرصت را داریم که Vera را در یک محیط ایده‌آل پیاده‌سازی کنیم و پتانسیل او را برای سایر عملیات‌های مشابه بیشتر توسعه دهیم.

هدف پیاده سازی یک سیستم آنلاین تشکیل شده از چندین خودروی Vera است که توسط یک مرکز کنترل نظارت می شوند.

قصد این است که یک جریان یکپارچه و ثابت برای کارایی، انعطاف‌پذیری و پایداری بیشتر ایجاد شود. همکاری با DFDS اولین قدم به سوی اجرای Vera در یک سیستم حمل و نقل واقعی در جاده های عمومی منطقه صنعتی است.

ما می خواهیم در خط مقدم نوآوری در حمل و نقل آنلاین و خودران باشیم. توربن کارلسن، مدیرعامل DFDS می‌گوید: این همکاری به ما کمک می‌کند تا یک راه‌حل بلندمدت کارآمد، انعطاف‌پذیر و پایدار برای دریافت وسایل نقلیه خودران که به دروازه‌های ما می‌رسند، ایجاد کنیم، که به نفع مشتریان، محیط‌ زیست و کسب‌ و کار ما است. راه حل حمل و نقل خودران از نظر فناوری، مدیریت عملیات و انطباق زیرساخت، قبل از اینکه بتواند به طور کامل عملیاتی شود، توسعه بیشتری خواهد یافت.

علاوه بر این، اقدامات احتیاطی ایمنی لازم برای برآوردن الزامات اجتماعی برای یک مسیر ایمن به سمت حمل و نقل خودران انجام خواهد شد. همانطور که Volvo Trucks تجربه بیشتری به دست می آورد، Vera این پتانسیل را دارد که در برنامه های مشابه به عنوان مکمل راه حل های حمل و نقل امروزی استفاده شود.

حمل و نقل خودران با سطح سر و صدای کم و آلاینده های اگزوز صفر نقش مهمی در آینده لجستیکی ایفا می کنند و برای کسب و کار ها و جامعه مفید خواهند بود. ما این همکاری را شروعی مهم می‌دانیم و می‌خواهیم در این زمینه پیشرفت کنیم. Vera ممکن است محدودیت سرعت داشته باشد، اما ما نداریم. آزمایش در حال حاضر آغاز شده است و ما قصد داریم این راه حل را در سال های آینده پیاده سازی کنیم.

واقعیات خودروی الکتریکی Vera

  • وظیفه تعریف شده، انتقال کانتینرها از مرکز تدارکات DFDS در گوتنبرگ به ترمینال کانتینر پایانه های APM با توجه به ظرفیت مورد نیاز است.
  • سیستم خودران توسط یک اپراتور در یک مرکز کنترل که مسئولیت حمل و نقل را نیز بر عهده دارد، نظارت می شود.
  • این راه حل برای مسیر های تکراری با حداکثر سرعت 40 کیلومتر در ساعت مناسب است.
  • انطباق زیرساخت بخشی از محدوده اجرای سیستم حمل و نقل کل، از جمله دروازه های خودکار در پایانه ها است.
  • Volvo Trucks و DFDS شرکای اصلی هستند، اما چندین بازیگر در اجرای اولین مأموریت Vera نقش دارند.
  • DFDS خدمات کشتی و حمل و نقل را در اروپا و ترکیه ارائه می دهد و درآمد سالانه حدود 17 میلیارد کرون دارد. در حدود 8000 کارمند در کشتی ها و دفاتر در 20 کشور مستقر هستند. دفتر مرکزی DFDS در کپنهاگ است و در NASDAQ کپنهاگ فهرست شده است.
  • پایانه های APM یک ارائه دهنده راه حل پایانه های کانتینری و خدمات بندری است که شبکه ای متشکل از 76 پورت را در سطح جهانی اداره می کند. APM Terminals بخشی از A.P. Moller – Maersk است، یک شرکت تدارکات کانتینری یکپارچه که برای اتصال و ساده سازی زنجیره تامین مشتریان خود کار می کند، در 130 کشور فعالیت می کند و تقریبا 70000 کارمند دارد.
  • این نوآوری با حمایت آژانس نوآوری سوئد Vinnova، اداره حمل و نقل سوئد و آژانس انرژی سوئد از طریق برنامه تحقیقاتی و نوآوری استراتژی خودرو FFI انجام می شود.

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟