امنیت ولوو

امنیت چیزی که در دی ان ای ماست !

ما رهبران ایمنی ترافیک هستیم و چشم انداز ما این است که هیچ کامیونی نباید تصادف کند.

ما تیم تحقیقات تصادفات خود را در سال ۱۹۶۹ تاسیس کردیم و از زمان شکوفایی نوآوری هایی که از تصادفات جلوگیری می کنند و صدمات را کاهش می دهند، در خط مقدم ایمنی بوده ایم.

بیش از ۵۰ سال نجات جان

با استفاده از کمربند ایمنی می توان از حدود نیمی از تلفات مربوط به کامیون ها جلوگیری کرد. بسیار مهم است که نسل جدید رانندگان درک کنند که این اختراع چقدر مهم است، زیرا نجات جان انسان ها بیش از هر چیز دیگری برای ما اهمیت دارد.

امنیت ولوو

با حالت شب، رانندگان امکان خاموش کردن فوری تمام نور پس زمینه های غیرضروری داشبورد با فشردن یک دکمه را دارند که نتیجه آن، نور کم تر در میدان دید راننده و حواس پرتی کم تر از بازتاب ها در شیشه جلو و آینه های جانبی است.

جلوگیری از حوادث

طرح های ایمنی فعال ما برای جلوگیری از خطاهایی طراحی شده اند که حدود ۹۰ درصد از کل تصادفات رانندگی را موجب می شوند. بنابراین ما به رانندگان خود کمک می کنیم تا بیشتر ببینند. ما آن ها را راحت و متمرکز نگه می داریم. و کامیون های خود را به سیستم ها و تکنولوژی هایی مجهز می کنیم که ایمنی را توسعه میدهند.

امنیت کامیون ولوو

ترمزهای کارآمد

سیستم ترمز الکترونیکی این خودرو باعث ایجاد برهم کنش های ترمز نرم، مسافت های توقف کوتاه تر و پایداری و تعادل بهترمی شود.

امنیت

پشتیبانی پایداری

اگر کامیون شما در حال حرکت است، کنترل پایداری الکترونیکی نیروهای جانبی را خنثی می کند تا همه چیز درست تنظیم شود.

امنیت ولوو

دید همه جانبه

شیشه های زیاد، جلو پنجره قدرتمند، آینه های عقب بازطراحی شده و موارد دیگر به شما کمک می کنند تا بیشتر دید داشته باشید و ایمن بمانید.

امنیت کامیون ولوو

تکنولوژی هوشمند

کروز کنترل تطبیقی نزدیکی شما به خودرو مقابل را تنظیم میکند، در حالی که سیستم کمکی عبور از بلندی به شما کمک می کند تا با خیال راحت از تپه بالا بروید

امنیت ولوو

بیش ترین قابلیت رانندگی

آی شیفت یک سیستم انتقال هوشمند است که کار تعویض دنده را انجام می دهد تا بتوانید روی جاده تمرکز کنید.

کاهش آسیب دیدگی

حادثه خبر نمیکند! ، بنابراین ابتکارات ایمنی غیرفعال ما بر روی به حداقل رساندن خطر آسیب در هنگام تصادف متمرکز است. در نتیجه، ما بر روی ساخت کامیون هایی تمرکز می کنیم که راننده، مسافران و دیگر کاربران جاده ای را تا حد ممکن محافظت می کنند.

امنیت ولوو

ترمز کششی

این ترمز به طور خودکار تریلر را کند می کند و در مسیرهای لغزنده سراشیبی به سمت بالا حرکت می کند و خطر جاخالی دادن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

امنیت ولوو

کابین جاذب انرژی

اگر کامیون واژگون شود یا تصادف کند، کابین تقویت شده ما انرژی را به عقب منتقل می کند و فضای مورد نیاز برای حفظ جان را در داخل حفظ می کند.

امنیت ولوو

کمربند ایمنی سه نقطه ای

سیستم کنترل راحت ما که توسط ولوو ابداع شده است، هنگامی که سرعت به طور ناگهانی کاهش می یابد، یا اگر کامیون واژگون شود، راننده را در جای خود نگه می دارد.

امنیت ولوو

کیسه هوای راننده

طراحی کیسه هوای پیشرفته ما مانع برخورد راننده با فرمان، داشبورد و جلوپنجره در یک تصادف شدید از جلو می شود.

امنیت ولوو

سیستم حفاظتی جلوبندی

در برخورد از جلو با یک خودرو، این ناحیه گرد ۲۰۰ میلی متر عقب نشینی می کند تا از سرنشینان، راننده و سرنشینان داخل خودرو محافظت کند.

امنیت ولوو

کنترل کروز انطباقی با هشدار برخورد جلو

این سیستم پشتیبانی هوشمند راننده، از رادار برای حفظ فاصله ایمن از خودروی پیش رو و هشدار به راننده در مورد خطر تصادف استفاده می کند.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟