ولوو FH16 جدید

کامیون‌های ولوو ، ولوو FH16 جدید را معرفی کرد – ترکیبی از راحتی و قدرت، با بهره وری بیشتر

کامیون‌های ولوو نسل جدیدی از ولوو FH16 را راه‌اندازی کرده است که دارای ویژگی‌های ایمنی جدید، محیط کاری راننده محور بوده و جدیدترین فناوری‌ها را ترکیب می‌کند تا بهره‌وری بالاتری را به مشتریان ارائه دهد. مدل جدید این گروه پرچمدار نسل بعدی خودروهای ولوو تراکس است که با در نظر گرفتن راحتی راننده طراحی شده اند.

راجر آلم، رئیس کامیون‌های ولوو، می‌گوید: «ولوو FH16 می‌تواند با سخت‌ترین برنامه‌ها کار کند و در عین حال بهترین چیزها را به مشتریان و رانندگان بدهد».

راجر آلم، رئیس کامیون‌های ولوو می‌گوید: «ولوو FH16 یک محصول ممتاز اصیل است که می‌تواند از پس سخت‌ترین برنامه‌ها برآید و در عین حال بهترین‌ها را به مشتریان و رانندگان بدهد». با نسل جدید، ما بسته‌ای ایجاد کرده‌ایم که هیچ مشکلی بین قدرت و بهره‌وری سوخت، راحتی و سبکی ایجاد نمی‌کند.

او می‌افزاید: «ولوو FH16 هر آنچه از یک کامیون ولوو انتظار دارید را ارائه می‌دهد، و از این طریق موقعیت ما را به‌عنوان برنده ی برای عملیات‌های سنگین و طولانی مدت، مستحکم می‌کند». نمای بیرونی به طور پررنگی منعکس کننده فناوری های هوشمند است

نمای بیرونی کامیون جدید با چراغ‌های V شکل مشخص می‌شود که دارای جلوه‌های کریستالی هستند تا فناوری هوشمندی را که کامیون‌ها بر اساس آن ساخته شده‌اند منعکس کنند. کاراکتر قوی و مدل پرچم‌دار Volvo FH16 با توری آبشاری تقویت شده است، در حالی که پانل‌های چراغ‌های جلو کمی به سمت بیرون تغییر مکان داده‌اند تا هم آیرودینامیک بهبود یافته و هم حالتی مطمئن به خودرو بدهد.

«در ولوو FH16 جدید، نمادین‌ترین عناصر طراحی نسل‌های قبلی‌مان را دوباره تجسم کرده‌ایم و آنها را بیشتر تقویت کرده‌ایم. به عنوان مثال، با چراغ‌های جلوی جدید با فناوری پیشرفته، ما هویت نوری قوی خود را به سطح بعدی رسانده‌ایم، در حالی که کل قسمت جلوی کامیون برای انتقال احساس قوی‌تر بازسازی شده است.))

او می‌گوید: ((مدل جدید جسورتر، پیچیده‌تر و مطمئن‌تر است، نمای بیرونی Volvo FH16 نشان‌دهنده این واقعیت است که این کامیون متصل‌تر و هوشمندتر از همیشه است.))

محیط راننده محور به روز شده

فضای داخلی ولوو FH16 جدید به طور خاص با در نظر گرفتن رانندگان طراحی شده است و با رنگ‌ها و تزئینات برجسته جدید که هم ظاهر و هم احساس کیفیت و انحصاری دارند، به روز شده است. داشبورد ارتقا یافته شامل فضاهای ذخیره سازی جدید و یک صفحه نمایش ابزار کاملا دیجیتال 12 اینچی با وضوح بالا است. راننده بسته به وضعیت رانندگی و اطلاعاتی که می‌خواهد نمایش داده شود، می‌تواند بین چهار نمای مختلف صفحه انتخاب کند.

قسمت راننده می تواند به یک صفحه نمایش جانبی 9 اینچی مجهز شود که اطلاعات سرگرمی، کمک ناوبری، اطلاعات حمل و نقل و نظارت دوربین را ارائه می دهد. نمایشگر به راحتی از موقعیت راننده قابل دسترسی است. تعامل را می توان به روش های مختلفی انجام داد: با دکمه های قرار گرفته روی فرمان، از طریق کنترل صوتی، یا مستقیماً از طریق صفحه نمایش لمسی و صفحه کنترل صفحه نمایش.

هر دو نمایشگر ابزار و نمایشگر جانبی به زبان های متعددی کار می کنند.

در کامیون‌های جدید، انتخابگر دنده I-Shift به یک استاندارد ممتاز بازطراحی شده است و شامل نمادهای انتخاب دنده روشن و حالت‌های رانندگی جدید برای عملکرد بهینه است.

مانور و بهره وری بهبود یافته 

افزایش ظرفیت بار محور جلو، و اکسل های برچسب و فشار دهنده با زوایای فرمان بهتر، مانورپذیری و بهره وری ولوو FH16 جدید را بهبود می بخشد. یک بوژی جدید 38 تنی نیز برای عملیات های سخت در دسترس است.

 چراغ های جلوی تطبیق پذیر

ولوو FH16 جدید دارای اولین چراغ‌های جلوی تطبیقی ​​صنعتی است که با غیرفعال کردن خودکار بخش‌های انتخابی نور بالا LED زمانی که کامیون از پشت به ترافیک مقابل یا وسیله نقلیه دیگری نزدیک می‌شود، ایمنی را برای همه کاربران جاده بهبود می‌بخشد. نور بالا زمانی تنظیم می شود که دوربین و رادار وسایل نقلیه دیگر را تشخیص دهد یا زمانی که دوربین تغییرات در میزان نور اطراف کامیون را تشخیص دهد.

ایمنی با کروز کنترل سراشیبی، که حداکثر سرعت را برای کمک به جلوگیری از شتاب ناخواسته هنگام سفر در سراشیبی تنظیم می‌کند، و کروز کنترل تطبیقی ​​(ACC) که اکنون در همه سرعت‌ها حتی تا صفر کیلومتر در ساعت کار می‌کند، بیشتر بهبود یافته است.

سیستم ترمز کنترل شده الکترونیکی (EBS)، که پیش نیازی برای ویژگی های ایمنی مانند هشدار برخورد با ترمز اضطراری و کنترل الکترونیکی پایداری است، اکنون به عنوان استاندارد در کامیون جدید عرضه می شود. فرمان دینامیکی ولوو با سیستم‌های ایمنی دستیار حفظ بین خطوط و کمک پایداری نیز به‌صورت آپشن در دسترس است.

ولوو FH16 جدید همچنین دارای سیستم تشخیص علائم جاده است که در صفحه نمایش ابزار نمایش داده می شود. این سیستم علائمی مانند محدودیت سبقت، نوع جاده و محدودیت سرعت را تشخیص می دهد.

دید را می توان با افزودن یک دوربین در سمت سرنشین که نمای مکملی از کنار کامیون در صفحه نمایش جانبی ارائه می دهد، بیشتر بهبود بخشید.

ترکیبی عالی برای کارهای سخت

ولوو FH16 جدید با ترکیب یک موتور قدرتمند 16 لیتری تا 750 اسب بخار، با مانورپذیری بهبود یافته، آخرین فناوری ایمنی و پشتیبانی بیشتر از راننده، بهره وری عالی را برای سخت ترین وظایف حمل و نقل ارائه می دهد.

قرارداد خدمات جدید به مشتریان کمک می کند تا جریان نقدی خود را بهبود بخشند

توسعه سریع خدمات متصل به حمل‌ونقل راه‌های کاملاً جدیدی برای افزایش زمان کارکرد خودرو و بهینه‌سازی استفاده از خودرو می‌دهد.

کامیون‌های ولوو قرارداد طلایی ولوو فلکسی را معرفی می‌کند که پوششی مشابه قرارداد طلایی ولوو، با همان هزینه قابل پیش‌بینی، اما با انعطاف‌پذیری بسیار بیشتر برای انطباق با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار ارائه می‌دهد. هزینه‌های ماهانه متفاوت است، به لطف 40 درصد انعطاف‌ پذیری مسافت پیموده شده سالانه می باشد. این به حمل و نقل ها انعطاف بیشتری برای انطباق عملیات خود با تغییرات فصلی و تقاضای نوسان می دهد.

بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتر در مورد قراردادهای خدماتی دارند. توماس نیمیجر، مدیر توسعه کسب و کار، قراردادهای خدمات، کامیون‌های ولوو می‌گوید: «ما اکنون فناوری لازم برای ایجاد راه‌حل‌های پویا و متصل مانند این را داریم.

قرارداد خدمات طلایی Volvo Flexi در بازارهای منتخب موجود است و به تدریج در بازارهای جدید عرضه خواهد شد.

حقایقی در مورد ولوو FH16 جدید

  • کابین: کابین کم خواب، کابین خواب، کابین Globetrotter، Globetrotter XL و Globetrotter XXL. بسته های تزئینی بیرونی و داخلی برای طراحی فردی.
  • موتورها: موتورهای دیزلی با استانداردهای آلایندگی مختلف در دسترس هستند. D16K با یورو 6 Step D با قدرت های 550 اسب بخار/2800 نیوتن متر، 650 اسب بخار/3150 نیوتن متر و 750 اسب بخار/3550 نیوتن متر در دسترس است.
  • سیستم تعویض دنده: I-Shift با بسته های نرم افزاری برای حوزه های مختلف کاربردی.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟