VOLVO FE

شریک تجاری انعطاف پذیر شما

وسیله­ ای ایده ­آل برای تحویل مواد غذایی یخچالی و در عین حال قابل تطبیق به عنوان مخلوط کن بتن. یا یک حمل کننده زباله. ولوو FE بعنوان یک وسیله نقلیه چند منظوره که قابلیت رانندگی عالی همراه با بهره وری درجه یک را ارائه می­دهد، انتظارات را برآورده کرده است. با توجه به توزیع شهری و منطقه ­ای، بارگیری و تخلیه آسان بوده و این خودرو، محیطی راحت و جادار برای کار به راننده ارائه می ­دهد. ولوو  FE با تمرکز بر قابلیت جابجایی آسان، افزایش ایمنی و دیدی گسترده، از قدرت و عملکرد افسانه ­ای کامیون­های ولوو، چیزی را قربانی نکرده است. در ضمن، شما می‌توانید همراه با ولوو بعنوان شریک تجاری خود، از طیف گسترده‌ای از خدمات انعطاف‌پذیر بهره برده و مطمئن شوید که راه‌حل حمل‌ونقل با بالاترین کلاس را انتخاب کرده‌اید.

 ویژگیهای VOLVO FE

1. مالکیت آسان، رانندگی آسان

کامیونی که حداکثر انعطاف پذیری را در زمان و مکان مورد نیاز به شما عرضه می­کند. شما می‌توانید با قابلیت‌های همه جانبه­ ی بی‌رقیب و سهولت در رانندگی، روی کارهای روزانه خود تمرکز داشته باشید و به ما نیز اجازه می‌دهید که فشار را تحمل کنیم.

2. راحتی

برای فعالیت­های طولانی مدت و در صندلی راننده طراحی شده است. تعهدات شغلی شما هر چه که باشد، ولوو  FE راحتی و آرامش مطلوبی را ارائه نموده و خودرو را به مکانی تبدیل می­کند که دوست دارید آن را خانه خود بنامید.

3. ایمنی

ما افتخار می­کنیم که در طراحی ولوو بر ایمنی شما نهایت دقت و تمرکز را داشته­ ایم. کامیون‌های ما مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌ها هستند تا نه تنها از سلامت و تندرستی شما اطمینان حاصل کنند، بلکه از تصادفات و عواقب ناشی از آن در صورت وقوع حادثه، بکاهند.

4. کابین دارای پله ­های کم

کابین ورودی با تعداد پله­ های کم، برای کامیون‌های حمل زباله، کامیون‌های توزیع، و سایر وسایل نقلیه­ ای طراحی شده که راننده و مسافر در آن مجبورند چندین بار در روز از کابین بالا رفته و یا از آن خارج شوند. این کابین یک پله ورودی کم­تر، درب ورودی بازتر، و یک کف مسطح دارد.

5. آرامش خاطر

ما تضمین می‌کنیم که خدمات ما در ولوو، شما را در جاده‌ها ایمن نگه داشته و این قابلیت را دارد که بهره‌وری شما را بدون ریسک‌های غیرضروری به حداکثر برساند.

6. سوخت­های جایگزین

حال شما می­توانید موتوری را انتخاب کنید که بتواند با سوخت غیرفسیلی کار کند، به اصطلاح "بیودیزل" یا گاز طبیعی فشرده شده، که CNG نامیده می ­شود.

این گزینه­ ها عبارتند از:

–HVO EN15940 (روغن­ موتورهای گیاهی هیدروژنه) در تمامی موتورها.

–RME (روغن کلزا متیل استرها) فقط برای 320 اسب بخار.

–CNG (گاز طبیعی فشرده)، موتور G9K320.

تمامی این گزینه­ ها، انتشار گازهای گلخانه ­ای را به طور قابل ملاحظه­ ای کاهش می­ دهند.

 

اقلام مصرفی روزانه توزیع درجه یک در هر دمایی

 

در یک کسب و کار رقابتی نظیر توزیع، داشتن یک ناوگان ترابری قابل اعتماد باعث راحتی و آسایش شما است. مخصوصا هنگامی که در حال جابجایی و تحویل محصولات حساس نظیر کالاهای منجمد هستید. ولوو FE با موتور 6 سیلندر قدرتمند D8K با توان خروجی 250 تا 350 اسب بخار، عملکردی عالی داشته و برای کار توزیع عالی است. محورهای سبک وزن جلو و عقب این امکان را برای بار بیشتر فراهم می­آورد. و دید عالی رانندگی را در محیط­ های شهری تسهیل می ­سازد. سه بسته تجهیزات کابین موجود است: توزیع، توزیع+ ، و شغلی.

بخشی از خانواده ولوو

طراحی متمایز و جدید، با نشان آهنی ولوو، نشانه کیفیت در جاده است. ما باور داریم که کسب و کار شما می­تواند از شراکت مثبت با ولوو به سودآوری برسد. میراث ما در طراحی کامیون ­های دارای بالاترین کیفیت، احترام جهانی است.

بالابر قسمت عقب ماشین.

بالابر قسمت عقب ماشین، رانندگی را بسیار آسان­تر و کارآمدتر می­کند. شما می‌توانید به کارخانه ولوو سفارش دهید تا بالابر قسمت عقب را با تمام سیم‌کشی‌های برق، یک سوئیچ روی داشبورد، و یک نماد جدید روی صفحه نمایشگرها مجهز کند.

چراغ­های جلو

هنگامی که برای تحویل کالا در جاده هستید، چراغ‌های جلو و مه­ شکن­ های قدرتمند و قابل تنظیم ولوو FE دید خوبی را حتی در شرایط بد تضمین می‌کنند. علاوه بر این، طراحی متمایز آنها تضمین می‌کند که تمامی رانندگان دیگر، خودرو ولوو را خواهند شناخت.

I-Shift - سنگینی را از روی پای چپ خود بردارید

رانندگی با I-Shift به این معناست که شما می­توانید کلاچ را فراموش کنید. تعویض دنده خودکار و پیشرفته­ ی ولوو، همیشه از هوش داخلی خود برای انتخاب دنده ی مناسب توسط شما استفاده می­کند. حتی بهترین راننده ­ها هم معترفند که داشتن چنین دقت اتوماتیکی غیر ممکن است. فقط آرام باشید. یا اگر با « تحت کنترل» داشتن خودرو، احساس راحتی بیشتری می‌کنید، می‌توانید با I-Shift وارد عمل شده و دنده را به صورت دستی عوض کنید. انتخاب با شماست.

با دیدی برتر و  همه جانبه

ولوو  FE به شما این امکان را می­دهد تا از دنیای اطراف کابین خود لذت ببرید. اندازه و موقعیت استراتژیک آینه­ ها بهترین دید ممکن را ارائه می­دهد، در حالی که پنجره ­های کمکی، دید کاملی از مناطق نزدیک به وسیله نقلیه را برای شما فراهم می­آورند.

مالکیت آسان، رانندگی راحت ناراحت نباشید،نگران نباشید.

 ما در کارخانه کامیون­های ولوو باور داریم که شما باید آزادانه روی آنچه در زندگی حرفه‌ای‌تان مهم است تمرکز کنید. شما باید از ارزشمند بودن زمان در هنگام فعالیت خود با کامیون، آگاهی داشته باشید - ما کار تحویل را انجام می ­دهیم. شما می­توانید بهره وری کسب و کار خود را با استفاده از طیف انعطاف پذیر خدمات ما افزایش دهید. ما نیز برای کاهش تمام هزینه­ های مالکیت وسیله نقلیه شما کار می­کنیم. ولوو FE با توجه به تمام این ویژگی­ها، یک شرکت بسیار سودآور برای شما و کسب و کارتان محسوب می­  شود.

وسیله نقلیه شما ایمن است

سیستم هشدار پیشرفته کنترل از راه دور، کامیون ولوو FE را به دشمن دزدها تبدیل کرده است. در مواقعی که سارقان سعی می­ کنند درها را باز کنند یا مزاحمتی برای وسیله نقلیه ایجاد نمایند، این سیستم به راحتی فعال می­شود، و هرگاه در مکان دیگری هستید به شما آرامش می­دهد.

حرکت ساده ، هر کجا که هستید

حرکت کردن ولوو FE، حتی در شلوغ ­ترین فضاها نیز آسان است. این خودرو، وسیله نقلیه ­ای است که امکان فرمان پذیری آسان و شتاب گیری نرم و همچنین ارائه مجموعه­ ای از ابزارها را برای کمک به شما در هر موقعیتی فراهم می­آورد.

رانندگی باید لذت بخش باشد

ما در هنگام ساخت صفحه نشانگرها و داشبورد ولوو FE، احساس کردیم که تمرکز بر سادگی خیلی مهم است. معیارها و نشانگرها روی داشبورد به گونه‌ای طراحی شده­ اند که با یک نگاه ساده کار می­ کنند، و بهترین طراحی ممکن را ارائه داده و به شما این امکان را می‌دهد تا از رانندگی راحت و با آرامش لذت ببرید، هر چند جاده‌ها شلوغ باشند.

قراردادهای انعطاف پذیر متناسب با نیازهای شما

شما می­توانید با مجموعه­ ای از قراردادهای مرتبط با خدمات ولوو، از راه­ حل­ های ایده آل حمل و نقل استفاده کنید. قراردادهای ما به شما آزادی تصمیم گیری در مورد نگهداری و تعمیر وسیله نقلیه خود را در صورت لزوم ارائه می­ کنند. این انعطاف‌پذیری به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را به حداکثر برسانید. ساختارهای خاص نیز می­توانند در قرارداد شما گنجانده شوند.

دیدن، باور می­آفریند و عملی می­شود

در ولوو FE، شما همیشه حس خوبی نسبت به محیط اطراف خود خواهید داشت. جایگاه و اندازه آینه ­ها به همراه مسیر دید از طریق شیشه جلو، بهترین حالت ممکن را برای دید شما فراهم می­آورد. پنجره ­های کمکی را نیز به این ویژگی­ها اضافه کنید؛ در این حالت، شما بهترین شرایط ممکن برای مدیریت شلوغی درون شهری را خواهید داشت.

کامیون شما ، آن­گونه که شما می­ خواهید

ما در شرکت ولوو، کامیون­های خود را مطابق با نیاز شما می ­سازیم. با آگاه کردن ما از آنچه که نیاز دارید، می‌توانیم کامیون­ها را مستقیما از کارخانه برای شما آماده کرده و اتصالات بدنه و تجهیزات الکتریکی لازم را به سازنده­ی بدنه سفارش دهیم. این فرآیند به طور چشمگیری زمان انتظار برای سفارشی کردن خودرو را کوتاه می­کند، بدین معنا که دقیقا کامیونی را که برای تجارت خود می ­خواهید دریافت می­کنید با سرعت.

سیستم پیچیده­ ای که کار را آسان می­کند

کلیه عملکردهای کامیون را می­توان به سادگی از روی صندلی راننده فعال کرد. یک سیستم الکتریکی مدرن و جامع اجازه کنترل و تنظیم آسان را فراهم می­آورد، در حالی که اپلیکیشن­ها را می­توان بر اساس ویژگی­های کامیون ارائه کرد.

اجاره­ به شرط تملیک ولوو Premium.

اگر به نظر شما مناسب است که وسیله نقلیه توزیعی یا ناوگان ترابری خود را بصورت اجاره به شرط تملیک تهیه کنید، اجاره به شرط تملیک ولوو Premium با پرداخت ماهانه در دسترس است. یک پکیج جامع، شامل همه چیز به جز هزینه سوخت و راننده در دسترس است. اجازه دهید کسب و کار شما به آرامی دنبال شود.  

محدوده موتوری ولوو قدرت و عملکرد در صورت تقاضا

انعطاف‌پذیری، قدرت، واکنش سریع و سازگار بودن با محیط زیست. موتورهای ولوو FE عملکردی را تضمین می­کنند که خودرو را به وسیله ­ای حرفه ­ای و ضروری برای توزیع شهری و منطقه ­ای تبدیل می­کند. این گستره در حال حاضر با موتورهایی برای سوخت­های جایگزین و یک موتور با قدرت و گشتاور اضافی با قدرت 350 اسب بخار برای کار­های سخت افزایش یافته است. ولوو  FE با یکپارچه سازی جدیدترین فناوری­ های مربوط به ماشین آلات، سرمایه گذاری طولانی مدت و برجسته ­ای را ارائه می­کند، هرگاه که شما نیاز باشد تا از حداکثر زمان و بهره وری برای کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید.

گشتاور

موتور D8K گشتاور عریض‌تر و مسطح‌تری تولید کرده و واکنش بهتری در دورهای پایین برای مثال در پیچ و خم­ها ایجاد می‌کند. حداکثر گشتاور در حال حاضر 1400 نیوتن متر است که نیاز به تعویض دنده را کاهش می­دهد.

ADBLUE

AdBlue از یک مخزن جداگانه تشکیل شده و انتشار گازهای خروجی از اگزوز را کاهش می­دهد. AdBlue  تا 6 درصد از مصرف دیزل موتور ولوو FE را به خود اختصاص می­دهد.

واکنش سریع

موتور D8K در هر شرایطی بهترین عملکرد را بروز می­دهد. در جاهایی که حرکت شدید مورد نیاز است  برای مثال در ترافیک شهری سنگین می­توانید هر بار به یک واکنش سریع و برق آسا تکیه کنید.

سیستم سوخت رسانی ریلی مشترک

سوخت رسانی الکترونیکی با فشار بالا توسط ریل مشترک با حداکثر فشار 2000 بار عرضه می­شود.

شروع به کمک

این حالت که به آن حالت گل آلود نیز گفته می­شود، به شما کمک می­کند تا دور دنده انتخابی خود را ثابت نگه دارید. این گزینه مخصوصا هنگام رانندگی روی سطوح لغزنده جاده مؤثر است.

بازیابی موتور

هنگامی که موتور و سیستم تصفیه پس از اگزوز (EATS) کار می­کنند، دوده و گوگرد در EATS جمع می­شوند. این کار توسط واکنش­  های شیمیایی طبیعی هنگام استفاده از کامیون کنترل می­شود. فقط در شرایط حاد، مداخله راننده برای کنترل بازیابی لازم است  معمولا هیچ اقدامی لازم نیست.

ترمز فشرده و خفه کن  

ابزاره­ای در موتورهای دیزلی که ازطریق تغییر پس فشار دود، سرعت خودرو را کاهش می­دهد.

موتور D8K به یک ترمز موتور قدرتمند مجهز شده که باعث صرفه جویی در ترمز چرخ­ها و افزایش طول عمر لنت ترمز و دیسک ترمز می­شود. ولوو  FE ترکیبی از خفه کن و ترمز فشرده دارد که هر دوی اینها، ترمز قدرتمندی را در صورت نیاز ارائه می دهند.

یورو 6

استانداردهای سختگیرانه­ ی Europeanexhaust برای موتورهای دیزلی اعمال شده تا میزان آلاینده ­ها را تنظیم کند. استاندارد یورو 6، قابل اجرا از شروع سال 2014، کاهش شدیدی را نسبت به مدل قبلی خود یورو 5 نشان می­دهد، گاهی اوقات تا 75 درصد. راه حل کامیون­های ولوو برای این چالش، اصلاح تکنولوژیSelective Catalyst Reduction (SCR) با افزودن یک سیستم Exhaust Gas Recirculation (EGR) خنک شده با آب به موتور است. دامنه موتورهای موجود برای ولوو  FE به دقت ساخته و مهندسی شده تا با یورو 6 مطابقت داشته باشد بدون اینکه نیرو یا گشتاور کاهش، یا مصرف سوخت افزایش یابد. یک موقعیت برد-برد. برای رانندگان و همچنین برای محیط زیست.

فواصل زمانی خدمات و الزامات تعمیر و نگهداری یکسان می­ مانند

با وجود افزایش تقاضا برای موتورها و ارائه دهندگان خدمات به واسطه­ ی یورو 6، مالکان ولوو FE دیگر نباید نگرانی نسبت به فواصل زمانی خدمات یا الزامات تعمیر و نگهداری خودروهای خود داشته باشند. هیچ تغییری در این الزامات اتفاق نخواهد افتاد.

توربو هندسه متغیر

بهبود عملکرد کامیون در سرعت کم با استفاده از یک توربو هندسه متغیر حاصل می­گردد. این ویژگی اجازه می­دهد تا نسبت منظری موثر توربو موتور تغییر کرده و خروجی گشتاور یکنواخت و واکنش فوق ­العاده سریع را باعث می­شود.

خاموش شدن در حین درجا کارکردن موتور

هنگامی که موتور برای مدت زمان مشخصی در حالت درجا کار می­کند، موتور خاموش شده تا در مصرف سوخت صرفه جویی گردد و آلاینده ­ها کاهش یابند. این ویژگی برای کم کردن هزینه­ های شما و محیط زیست خوب است.

اگزوز بعد از کار کردن

آلایندگی موتور D8K با استفاده از ترکیبی از سیستم‌های Selective Catalytic Reduction (SCR) و Exhaust Gas Recirculation (EGR) فیلتر می‌شود. یک انژکتور اضافی روی اگزوز تعبیه شده تا دمای مناسب گاز خروجی را برای تصفیه بیشتر اگزوز تنظیم کند.

سیستم انتقال قدرت از گیربکس

سیستم انتقال قدرت از گیربکس در ولوو FE، نیرو را برای به حرکت درآوردن و عملکردهای کمکی یا تجهیزات مرتبط با بارگیری فراهم می­آورد.

D8K- نیرویی که کاملا سازگار شده است

موتور D8K ولوو یک موتور 8 لیتری و 6 سیلندر کاملا جدید است که دارای خروجی­ های 250، 280، 320 و 350 اسب بخار است. این ویژگی حداکثر سازگاری را با ولوو FE دارد که بهترین سازگاری و بالاترین عملکرد را ارائه می­کند.

سوخت­های جایگزین

دیزل، صرفا یکی از سوخت­های جایگزین برای ولوو FE محسوب می­شود. اگر می­خواهید به محیط زیست کمک کنید و از مشوق­ های موجود در بازارتان لذت ببرید، گزینه­ های زیادی وجود دارد.

CNG

یک موتور 9 لیتری با 320 اسب بخار و 1356 Nm گشتاور، که با گاز طبیعی فشرده (CNG)  کار می­کند، انتشار دی اکسید کربن تا 70٪ در مقایسه با یک کامیون دیزل کاهش دارد.

HVO

تمام سطوح قدرت برای موتورهای D8K برای دیزل ترکیبی (روغن­های گیاهی هیدروژنه HVO EN15940) تایید شده ­اند.

RME

نوع دیگری از موتور D8K320 وجود دارد که با بیو دیزل خالص کار می­کند (متیل استرهای روغن کلزا - RME B100) - دارای گواهینامه یورو 6. 

شاسی انعطاف­ پذیر چارچوبی برای موفقیت

هنگام تطبیق شاسی ولوو FE، مهندسان ما تخیل خود را به کار انداختند. یک مدل انعطاف پذیر، چشم انداز جمعی بود، مدلی که تقریبا برای هر کاری که یک کامیون می­توانست انجام دهد، قابل اجرا بود. بنابراین آنها یک شاسی مستحکم و بادوام با محافظ تاشوی جانبی که با وجود سبک بودن، می­تواند بارهای سنگین را تحمل کند و به راحتی قابل شخصی سازی است، طراحی کردند. انتخاب یک محور جلو با تحمل وزن 9 تن باعث چابکی کامیون شد. اکنون می­توانید نتایج تلاش آنها را آزمایش کنید.

تعلیق

در ولوو  FE امکان انتخاب سیستم تعلیق برای هر دو محور جلو و عقب وجود دارد. اینها به بار محوری بستگی دارد. سیستم تعلیق هوا و برگ در ترکیبات مختلفی موجود است.

محافظ ضربات جانبی

محافظ تاشوی ضربات جانبی (SUP) تقویت شده، به عنوان یک گزینه مجهز در کارخانه عرضه می­شود. این ویژگی که توسط ولوو طراحی شده، ترکیبی از حفاظت ایمن و قابلیت سرویس دهی آسان است.

بسته بندی کاملا جدید شاسی

بسته بندی شاسی اصلاح شده برای یورو 6 بدین معناست که ولوو  FE همانند گذشته انعطاف پذیر است و تحت تأثیر الزامات آلایندگی سختگیرانه قرار نمی­ گیرد.

تعلیق هوا

سیستم کنترل الکترونیکی (ECS) را می­توان برای کنترل میزان تعلیق هوا، از طریق کلیدهای روی داشبورد یا جعبه کنترل بکار برد. این امر منجر به بارگیری آسان و سریع بدون توجه به ارتفاع سطح شیب دار بارگیری می­شود.

محورهای جلو

محورهای جلو بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، در شاسی ولوو  FE با حداکثر ظرفیت بار 7.1 تا 9.0 تن بکار رفته ­اند.

سفارشی­ ساز، آماده یا استاندارد

شاسی ولوو FE را می­توان با یک طرح استاندارد سفارش داد. اما اگر واقعا می­خواهید این کار را برای سازندگان بدنه آسان کنید، می­ توانید آن را با کیت آماده سازی یا حتی با ویژگی­های کاملا متناسب با نیازهای خاص خود سفارش دهید. به لطف دستورالعمل‌های مرتبط با سازندگان بدنه­ ی ولوو (سیستم VBI)، زمان لازم برای تحویل سفارش توسط سازندگان بدنه کوتاه شده و شما می­توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کامیون آماده ­شده­ ی خود را با ساختاری عالی، و متناسب با کارکردهای تجاری خاص خود دریافت کنید.

کاربرد­های خاص

شاسی کامیون را می­توان برای کاربرد­های خاصی نظیر حمل ضایعات، تانکرها، و جرثقیل­ها، به شکلی ویژه طراحی کرد. مخازن سوخت و/ یا مخازن AdBlue به منظور سازگاری با کاربرد مورد نظر در مکان­ های متفاوتی نصب می­شوند.

محورهای عقب

در شاسی FE دو نوع محور عقب وجود دارد. محور TA-FIXED یک محور ضمیمه شده­ ی ثابت با یک یا دو چرخ­ است. TA-HYDRS یک محور ضمیمه­ شده­ ی هدایت هیدرولیکی است که فقط یک چرخ دارد.

محورهای عقب

چهار محور متفاوت در عقب کامیون با ترکیب­های مختلف وجود دارد. ظرفیت بار از 13 تا 23 تن متغیر است.

ارتفاع بدنه

دو نوع ارتفاع بدنه (FRAME266 و FRAME300) به ترتیب با ضخامت7 و 8 میلی متر وجود دارد.

لایه داخلی بدنه

در وسایل نقلیه سه محور وجود دارد، بصورت استاندارد، یک لایه داخلی برای تقویت محیط اطراف محورهای عقب جهت نصب و راه اندازی.

مخازن سوخت

مخازن سوخت پلاستیکی، فولادی یا آلومینیومی با ظرفیت­های متفاوت بین 160 تا 630 لیتر، با توجه به مشخصات کامیون و الزامات خاص، قابل نصب هستند.

جعبه ابزارها

ولوو FE با دو جعبه ابزار مجهز شده است – یک نسخه کوچک­تر با 55 لیتر حجم و یک مدل 125 لیتری بزرگ­تر. اینها برای حفظ تسمه ­های ایمنی بارگیری یا تجهیزات دیگر ایده ­آل هستند.

فاصله بین مرکز چرخ­های جلو تا مرکز چرخ­های عقب

بسته به مدل خودرو و پیکربندی محور، فاصله بین دو محور ولوو  FE بین 3200 تا 6800 میلی‌متر انتخاب می‌شود.

CNG ولوو FE قدرتمند، کارآمد، و تمیز

آیا بدنبال کار در محیط شهری و جستجو برای جایگزینی با آلایندگی کمتر بجای دیزل هستید؟ این جایگزین از بیرون شبیه به یک ولوو  FE معمولی به نظر می­رسد، اما در زیر کاپوت یک موتور جدید یورو 6 پنهان شده است – که منحصرا با گاز طبیعی فشرده (CNG) یا ترجیحا بیوگاز فشرده کار می­کند.

قدرت و گشتاور

موتور G9K قدرت کامل 320 اسب بخار و گشتاور 1356 نیوتن متر را ارائه داده و اساسا برای کارهایی که نیازمند چرخه­ های رانندگی کوتاه با شروع و توقف مکرر است، توسعه یافته است.

جعبه دنده خودکار

جعبه دنده خودکار بدین معناست که شما می­توانید همان کارایی و ویژگی­های رانندگی را که از ولوو FE معمولی دریافت می­کنید، انتظار داشته باشید. این ویژگی برای حمل و نقل کارآمد شهری توسعه و تکامل یافته است.

یک راه حل قابل اعتماد

موتور 6 سیلندر و 9 لیتری ولوو از فناوری جرقه ­زنی استفاده می­کند، دارای مخازن گاز فشرده نصب شده در دو طرف شاسی، و یک کاتالیست (فعال کننده) سه طرفه است. کارآمد و قابل اعتماد. صداگیر افقی یا عمودی نیز در آن وجود دارد.

آلایندگی کم

موتور گازی مقدار ذرات بسیار کمی تولید می­کند به نحوی که نیازی به فیلتر ذرات نیست. AdBlue نیز وجود ندارد. هنگام کار با بیوگاز، آلایندگی CO2 تا 70٪ در مقایسه با یک کامیون دیزلی کاهش پیدا می­کند.

دامنه عملیات

بین مخازن گاز 2×4 یا 2×3 نصب شده روی شاسی یکی را انتخاب کنید. این کار، دامنه عملیاتی را تا 400 کیلومتر در توزیع نور و تا 250 کیلومتر در جمع آوری ضایعات افزایش می­دهد.

برنده شدن در قراردادها

سوخت تجدیدپذیر تا حد زیادی یک نیاز برای برنده شدن قراردادها در حمل و نقل ضایعات محسوب می­شود. Volvo FE CNG، کار در محیط‌ های شهری را با اثرات خیلی کم زیست‌ محیطی امکان­ پذیر می­کند.

کامیونی که تغییراتی اساسی بوجود آورده است

در هنگام انتخاب یک کامیون مناسب برای خواسته­ های تجاری خود، همیشه این وسوسه وجود دارد که جزئیات خاصی را در اولویت قرار دهید یا آن جزئیات را بپذیرید. باولوو FE شما نیازی به این کار ندارید.

ما با ساختار متناسب با نیازهای دقیق شما آشنایی داریم. بدنه محکم FE 6×2 با میزان سر و صدای کم، آلایندگی بسیار کم، دید همه جانبه و بی رقیب، و حرکت آسان، این کامیون را به گزینه ­ای عالی برای عملیات حمل ضایعات تبدیل کرده است. توقف ­ها و استارت ­های مکرر با کمک یک موتور قوی  D8K، 6 سیلندر، 8 لیتری، تا 350 اسب بخار، همراه با گیربکس اتوماتیک یا I-Shift انجام می­شود - یا با انتخاب محور انتقال قدرت CNG با آلایندگی بسیار کم همراه است. کابین پایین یک ورودی راحت با پله­ های ضد لغزش ارائه می ­دهد. به هرحال، بخاطر راحت بودن فضای داخلی، ممکن است شما هیچ تمایلی به بیرون رفتن نداشته باشید.

محور عقب

حمل یک بار سنگین عقب به معنای اعتماد شما به سیستم تعلیق کامیون است. محور عقب سبک وزن ولوو FE وزن 13 تنی را تحمل کرده و سیستم تعلیق هوا راحت­ ترین سفر ممکن را تضمین می­کند.

I-Shift و جعبه دنده اتوماتیک

راندن یک کامیون با I-Shift به این معناست که شما به راحتی می­توانید بر روی رانندگی وسیله نقلیه خود از یک نقطه توقف به نقطه دیگر تمرکز کنید - در حالی که همچنان کارایی سوخت را بهینه می­کنید. با جعبه دنده اتوماتیک، توقف و حرکت مکرر وسیله نقلیه هنگام جمع آوری ضایعات بسیار راحت خواهد بود.

آغاز به کار

ایده آل برای توقف­ های مکرر، هنگام ورود و خروج از وسیله نقلیه خود. حرکات ضد لغزش و دستگیره ­های در دسترس وظیفه شما را راحت تر می­کند، حتی در شرایط نامساعد آب و هوایی. هنگام کار در صبحدم ­های تاریک یا هنگام غروب، روشنایی سلیقه­ ای روی درها ایده آل بنظر می­رسد.

کابین با پله­ های کمتر سوار و پیاده شدن آسان شده است.

به یک روز کاری راحت ­تر خوش آمدید. کابین ورودی با پله ­های کم ولوو FE  برای کارهایی طراحی شده که نیاز به توقف ­های مکرر دارد. خواه به جمع آوری ضایعات مشغول باشید یا تحویل کالا، در هر حال فشار و خستگی کمتری را تجربه خواهید کرد و به سادگی روی انجام کار تمرکز خواهید نمود.

ورود آسان

با یک پله ورودی راحت و کم و یک درب 90 درجه بازشو، می­توانید بدون زحمت وارد و خارج کامیون شوید. این کابین را می­توان حتی برای حالت چهار زانو نشستن نیز سفارش داد که ورودی را تا 90 میلی متر بیشتر پایین می­آورد.

برای راحتی ساخته شده است

کابین ورودی با پله کم همراه با موقعیت رانندگی کاربر پسند، طراحی صندلی سازگار، میزان سر و صدای کم و ایمنی در کلاس جهانی، راحتی بالایی را به شما ارائه می­دهد.

این ویژگی خیلی خوب بنظر می­رسد. یک فضای داخلی شیک و جادار شامل کمربندهای ایمنی قرمز است. کابین را می­توان با دو یا سه صندلی برای سرنشینان طراحی کرد.

یک سازگاری کامل

کابین ورودی با پله کم را با سیستم CNG ترکیب کنید تا قدرت و گشتاور را با آلایندگی کم شاهد باشید.

تصویری کامل دریافت کنید

یک پنجره­ بزرگ در مقابل راننده، دید فوق العاده ای را عرضه کرده که با آینه ­های دید عقب با طراحی کاربر پسند کامل شده است. شیشه جلوی کابین در دو نوع طراحی شده است، یا با شیشه رنگی، یا با شیشه رنگی و منعکس کننده حرارت.

کابین ورودی با پله کم را می­توان با گرمایش برقی نیز تجهیز کرد که یک بخاری پارکینگ سلیقه ­ای نیز در دسترس باشد.

ایمن - همانند تمام کامیون­های ولوو

انتخاب درب‌ها با پنجره‌های اضافی کوچک، دید راننده را در کنار کابین بهبود می‌بخشد.

کابین به صورت استاندارد با FUP (محافظ حرکات رو به جلو) مجهز شده است. این ویژگی از گیرکردن وسایل نقلیه کوچک­تر در زیر کامیون در صورت برخورد از جلو جلوگیری می­کند، در حالی که مواد جذب کننده ­ی انرژی در کابین به طور موثری از راننده و سرنشینان محافظت می­کنند.

میزان ایمنی کابین ولوو FE مطابق با الزامات سوئد است. این بدان معناست که حفاظت بی نظیری در همه حوادث، برای مثال در صورت واژگونی احتمالی کامیون، رعایت می­شود.

درون کابین وارد یک روز کاری راحت ­تر شوید

هنگامی که روال کار روزانه­ ی شما مستلزم ورود و خروج مکرر از وسیله نقلیه است، داشتن یک وسیله نقلیه راحت و با طراحی کاربر پسند ضروری است. یک فضای داخلی جادار با ویژگی‌های مناسب، کامیون شما را به فضایی آرام تبدیل می‌کند که کار کردن در آن واقعا لذت‌بخش است. نگاهی به فضای داخلی ولوو FE بیندازید – فضایی است که با راحتی شما سازگار شده است.

جادار بودن کابین

چهار گزینه مختلف برای داشتن یک کابین جادار با ولوو  FE وجود دارد. کابین روز، جمع و جورترین کابین در بین این سه کابین است در حالی که کابین راحتی را می­توان با تختخواب یا بدون آن مجهز کرد. کابین ورودی با پله کم، ورود راحت و بی­ نظیری را ارائه می­  کند. کابین بزرگ­تر برای استراحت، همیشه با یک تختخواب همراه است که فضای کافی برای استراحت و آرامش را عرضه می­کند.

تعلیق کابین

رانندگی نرم با سیستم تعلیق کابین ولوو FE تضمین شده است. سیستم تعلیق کابین مکانیکی با فنرهای مارپیچی و کمک فنرهایی در جلو و عقب بوجود آمده است، در حالی که سیستم کامل تعلیق هوای کابین هم در جلو و هم در عقب تعبیه شده است.

فضای ذخیره سازی بیشتر

به اطراف کابین نگاهی بیندازید، فضای زیادی برای نگهداری وسایل خود پیدا خواهید کرد. محفظه­ های ذخیره سازی در داشبورد. در درها. بالای سر راننده. بین صندلی­ها. علاوه بر اینها، در صورت تمایل می‌توانید فضاهای ذخیره‌سازی بیشتری را اضافه کنید.

صندلی­ هایی کاملا جدید

صندلی‌های کاربر پسند و جدید یکی از ویژگی‌های مهم در داخل جدیدترین خودروی ولوو FE محسوب می­شوند، که دارای لنگر اصلاح شده، بالش یکدست و کمربند ایمنی هستند. روکش صندلی باکیفیت یا لوازم داخلی جدید، مقاومت بیشتری در برابر کثیفی ایجاد می­کنند. هر دو صندلی راننده و سرنشین را می­توان مطابق با نیازهای خود تنظیم کرد.

صدای داخلی بسیار کم

حداکثر عایق صدا بدین معناست که ولوو FE را می­توان در محیطی ساکت راند و صدای موتور و لاستیک را به حداقل رساند.

تفکر کاربر پسند

هنگام طراحی چیدمان کابین، آنچه را که برای راننده مهم است در نظر گرفته­ ایم. به این فرایند، تفکر کاربر پسند می­ گویند. ابزارها و دسته دنده به صورت استراتژیک تعبیه شده ­اند تا شما بتوانید بدون دردسر به همه چیز دسترسی داشته و آنها را با کنترل در اختیار داشته باشید. کنترل­ هایی که غالبا استفاده می­ کنید در نزدیکی فرمان قرار دارند و کار شما را بسیار آسان می­کنند.

آغاز به کار

نورپردازی سلیقه­ ای در راه پله به شکل یک لامپ در قاب پایینی درب ورودی وجود دارد. دستگیره ­های قابل دسترس و دو پله ضد لغزش، ورود و خروج منظم شما از وسیله نقلیه را آسان می­سازد.

گزینه ­های صوتی

بین چندین پکیج صوتی یکی را انتخاب کنید. این پکیج ­ها می­توانند شامل رادیو RDS، اتصال USB، بلوتوث برای پخش موسیقی و اتصال تلفن­های دوطرفه و هندزفری و همچنین آماده سازی DAB باشند.

فرمان

فرمان را می­توان در موقعیت دلخواه تنظیم شده و قطر آن 460 یا 500 میلی متر است.

محفظه­ های DIN

در بالای شیشه جلو دو بخش ذخیره سازی و همچنین چهار محفظه DIN وجود دارد. محفظه­ های DIN برای مواردی نظیر رادیو ارتباطی، ذخیره سازی بیشتر، و سرعت ­نگار در نظر گرفته شده ­اند.

گزینه ­های کنترل آب و هوا

یک بخش آب و هوایی، دمای کابین را در سطح مناسب نگه می­دارد - با استفاده از تهویه مطبوع یا بدون آن.

طرح داشبورد و کنسول مرکزی

طرح داشبورد و مجموعه ابزار، دسترسی به اطلاعات حیاتی مورد نیاز را آسان می­کند. سرعت، دور در دقیقه، میزان سوخت، و روغن همگی خیلی سریع قابل مشاهده بوده و به شما در برنامه ریزی کمک می­کنند.

ما موضوع خوبی را در پیش گرفتیم و آن را بهبود بخشیدیم

هنگام طراحی و ساخت طیف وسیعی از کامیون­های خود، باور داشتیم که هر یک از اعضای خانواده ولوو باید شخصیت متمایزی داشته باشند. ولوو FE از این حیث از همه متمایزتر است. این یک وسیله نقلیه­ است که اعتماد به نفس خاصی ایجاد کرده و بدنه بیرونی متعادل و زیبای آن، قلمرو خود را بعنوان باکیفیت ­ترین وسیله نقلیه در حوزه کاری خود معرفی کرده است. طراحی جدید و نوین آن بر اساس این شخصیت منحصر به فرد بنا شده و ظاهری کاملا مدرن ارائه کرده است. لامپ­های ال ای دی V شکل با علامت تجاری مخصوص، یکی از متمایزترین ویژگی­های آن در این رویکرد است. ولوو  FE یعنی؛ همه چیز در نظر گرفته شده، و نشانه تمایز است.

بخشی از مجموعه ­ی ممتاز ما

ولوو FE بخشی از مجموعه کامیون‌های ممتاز ولوو است - از ولوو FH16 قدرتمند تا ولوو FMX، یک موجود خشن، یک وسیله نقلیه. وظیفه شما مهم نیست، ما کامیونی داریم که باید با همه چیز مطابقت داشته باشد.

به واسطه­ ی رانندگی با ولوو، احساس غرور کنید

امروزه، علامت آهنی معتبر روی ولوو  FE در قسمت جلوی وسیله نقلیه، نزدیکتر به شما بعنوان راننده قرار گرفته است.

دریچه سقف سلیقه ­ای

یک دریچه سقفی – شیشه ای یا فلزی – طراحی شده که به صورت دستی یا الکتریکی کنترل می­ شود.

شبکه مشبک جلو

شبکه مشبک جلو دارای الگوی لانه زنبوری است که جریان هوای موثرتر را امکان پذیر ساخته و خنک شدن موتور و فرآیند پس از تصفیه را تسهیل می­سازد.


یک راه حل جامع

ولوو  FE با حداکثر سازگاری و رانندگی عالی، انتخابی کامل برای بهینه سازی کارایی و اثربخشی در کسب و کار شما است. ما مطمئنیم که دقیقا وسیله نقلیه مورد نیاز خود را دریافت می ­کنید. خواه کسب و کار شما ساخت و ساز، توزیع و یا مربوط به ضایعات باشد، ولوو  FE اینجاست تا کارهایتان را انجام دهد.

بادگیر

بادگیرها به کاهش مقاومت کمک نموده و بخش­های بادگیر اضافه­ تر مصرف سوخت را بیشتر از قبل کاهش می­دهند.

ایمنی فعال توسعه یافته با در ذهن داشتن ایمنی شما

ما در کارخانه ولوو به خود می ­بالیم که ایمنی شما را جدی گرفته­ ایم. این بخشی از میراث ما است و در ارزش­گذاری ­های اصلی ما بنا شده است. این موضوع به طور طبیعی یک دلیل مهم در پشت پیشرفت­ های همیشگی فناوری است که ما در وسایل نقلیه خود در نظر گرفته ­ایم. ولوو  FE دارای دیدی عالی و ایمنی بهبود یافته در کابین و همچنین یک سیستم حفاظتی بدیع است. این ویژگی نه تنها ایمنی خود را افزایش داده، بلکه ایمنی اطرافیان شما را در جاده­ ها نیز افزایش می­دهد.

کنترل پایداری الکترونیکی

ولوو  FE بصورت استاندارد، دارای ESC، یعنی؛ کنترل پایداری الکترونیکی است. این ویژگی ایمنی و ثبات مسیر را در شرایط سخت رانندگی بهبود بخشیده و به جلوگیری از واژگونی کمک می­کند.

کروز کنترل سازگار، هشدار تصادف و ترمز اضطراری

اصول ترافیک را بدون تلاش دنبال کنید. کروز کنترل سازگار مبتنی بر رادار (ACC) با کنترل پدال گاز و تمام ترمزهای موجود، فاصله ایمن با خودروی جلویی را حفظ می­کند. اگر خطر تصادف وجود داشته باشد، چراغ‌های هشدار روی شیشه جلو روشن می­شوند و اگر ضربه قریب‌ الوقوع باشد، ترمز اضطراری خودکار سریعا به کمک شما می‌آید.

پشتیبانی از ماندن در بین خطوط

خارج شدن از خطوط جاده یکی از علل شایع تصادفات شدید است. به نظر ما این نوع تصادفات خیلی رایج هستند. حمایت از ماندن در بین خطوط، خط کشی­های جاده را با دوربین ردیابی کرده و در صورت عبور ناخواسته از آنها به شما هشدار می­دهد.

بهبود دید همه جانبه

هنگام رانندگی در یک محیط شهری، بسیار مهم است که بتوانید دائما تصویری کلی از محیط اطراف خود دریافت کنید.

با کنترل الکتریکی، آینه­ های بیرونی گرم شونده بصورت دلخواه، کنترل کاملی بر آنچه می­بینید خواهید داشت. یک گزینه دستی نیز موجود است. شیشه­ های رنگی و با مدیریت خورشیدی به عنوان گزینه در دسترس هستند. این امر باعث کاهش گرمای کابین در اثر تابش آفتاب می­شود.

دید عالی به جلو

شیشه جلو بزرگ بوده و لبه پایینی کوچکی دارد. این به معنای داشتن دید عالی به جلوی کامیون است. با وجود کابین ورودی با پله کم، دید به جلو حتی از قبل هم بهتر شده است.

پنجره­ های اضافی

پنجره ­های اضافی در درب­ ها و بخش­های جانبی نیز طراحی شده ­اند. اینها به ویژه هنگام رانندگی در فضاهای محدود خیلی موثر هستند، در حالی که یک پنجره دید به عقب به شما این امکان را می ­دهد تا محموله گرانبهای خود را زیر نظر داشته باشید.

ایده­ ی سپر سه تکه

در ایده­ ی سپر جدید ولوو FE، گوشه ­های فولادی در نظر گرفته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه ایجاد می­کند. همچنین در صورت آسیب دیدن یک قطعه، تعویض آن آسان بوده به نحوی که منجر به کاهش هزینه­ های تعمیر می­شود.

کابین تقویت شده

کل کابین به منظور ایجاد یک فضای ایمنی قوی در صورت وقوع حادثه تقویت شده است. درب­ ها، بدنه عقب، سقف و کف، تمام قسمت­های کابین تقویت شده است. این باعث می­ شود کابین در هنگام تعویض بار، برخورد یا حتی آتش سوزی ایمن تر شود. و البته کابین تمام تست‌های تصادف و برخوردها را گذرانده، به نحوی که بسیار محکم‌تر از آن چیزی است که قانون می‌خواهد.

ایمنی غیرفعال توسعه یافته با در ذهن داشتن ایمنی شما

ما در ولوو به خود می­ بالیم که ایمنی شما را جدی گرفته ­ایم. این بخشی از میراث ما است و در ارزش­گذاری­ های اصلی ما بنا شده است. این موضوع به طور طبیعی یک دلیل مهم در پشت پیشرفت­ های همیشگی فناوری است که ما در وسایل نقلیه خود در نظر گرفته ­ایم. ولوو  FE دارای دیدی عالی و ایمنی بهبود یافته در کابین و همچنین یک سیستم حفاظتی بدیع است. این ویژگی نه تنها ایمنی خود را افزایش داده، بلکه ایمنی اطرافیان شما را در جاده ­ها نیز افزایش می­دهد.

کمربندهای ایمنی یکپارچه

کمربندهای ایمنی در صندلی­ های راحتی و استاندارد تعبیه شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارند. همچنین، کمربندهای ایمنی به رنگ قرمز بوده و بدین ترتیب افراد دیگر نیز به راحتی می­توانند استفاده از آن را تایید کنند.

صندلی­ های تقویت شده و لنگر صندلی

در اصل، صندلی­ ها به شکلی ایمن به زمین لنگر می­زنند و لنگرها به منظور ایجاد حداکثر ایمنی تقویت شده ­اند. در حقیقت، کل کابین ولوو FE تقویت شده تا در صورت بروز حادثه از شما محافظت شود. ناگفته نماند که کابین تمام تست­های برخورد، مانع و تصادف ولوو را پشت سر گذاشته است.

تجهیزات اضافی

همیشه می­توانید تجهیزات ایمنی بیشتری را که می­ خواهید در کابین خود داشته باشید. جلیقه­ های هشدار دهنده، کپسول­های آتش نشانی، و جعبه کمک­های اولیه همگی در دسترس شما هستند.

سیستم محافظت در برابر ضربات جانبی

سیستم حفاظت از ضربات جانبی (SUP) طراحی شده توسط ولوو از گیرکردن وسایل نقلیه کوچک­تر در زیر کامیون در صورت برخورد جلوگیری می­کند. این سیستم می­تواند در کارخانه نصب شده و محافظت ایمن را عرضه کند. از آنجایی که هم تاشدنی است و هم به راحتی جدا می­ شود، هیچ تاثیر منفی روی قابلیت خدمات کامیون ندارد.

سیستم­های حفاظتی در برابر ضربات جلو و عقب

سایر کاربران جاده­ ای توسط سیستم محافظت در برابر ضربات جلو (FUP) و همچنین توسط سیستم محافظت در برابر ضربات عقب (RUP) و حفاظت از ضربات جانبی (SUP) ایمن می­گردند.

این سیستم­ها از گیرکردن وسایل نقلیه کوچک­تر در زیر کامیون در صورت برخورد جلوگیری می ­کنند. محافظ­ های زیر را می­توان در کارخانه نصب کرد.

 ساختمان و ساخت و ساز خلق یک آینده روشن­ تر

هنگامی که کسب و کار شما ساخت و ساز است، باید یک ناوگان وسایل نقلیه انعطاف پذیر داشته باشید. ولوو  FE این هدف را به طور کامل محقق می ­سازد. به همان اندازه که بعنوان یک میکسر بتن عمل می­کند، به عنوان یک تخلیه کننده نیز کار می­کند. هنگامی که به یک قلاب‌ بالابر کوچک مجهز می‌شود، به‌طور تحسین‌ برانگیزی به عنوان جرثقیل عمل می‌کند. قوی و در عین حال چابک، ولوو  FE یک دستگاه همه فن حریف و کامل است که برای از بین بردن موانع، حمل و نقل مواد یا کمک به ساختن مکان­های توسعه‌ شهری جدید بسیار مناسب است. با قابلیت جابجایی عالی، در هر شرایطی در دسترس است.

تمیز ماندن

از روکش اصلی این وسیله نقلیه محافظت می­ شود. و تمیز کردن را آسان­ تر می­کند. روکش صندلی ­ها (سلیقه­ ای) به شکلی خاص برای ولوو در دو رنگ طراحی شده ­اند که تناسب و طراحی کاملی را ارائه می­ دهند. با الزامات سختگیرانه ­ی ولوو برای مقاومت در برابر آتش و فرسایش مطابقت دارد.

دستورالعمل ­های سازنده­ ی بدنه ­ی ولوو

وقتی ولوو  FE جدید خود را سفارش می‌دهید، سازنده بدنه وارد دستورالعمل‌های Volvo Bodybuilder می‌شود و می‌تواند مشخصات دقیق کامیون مورد نظر شما را ببیند. کار بر روی ساخت کامیون شما با استفاده از نقشه­ های طراحی شده در سیستم شروع می­ گردد. این فناوری شهودی تأثیر مثبتی در کاهش سریع زمان تحویل دارد.

صندلی­ های جدید

ولوو  FE به صندلی‌های کاربر پسند و کاملا جدید مجهز شده که حداکثر راحتی را هنگام گذراندن روزهای طولانی پشت فرمان فراهم می‌آورد. صندلی‌ها را می‌توان کج کرد و مطابق با نیازهای خود تنظیم نمود و روکش پارچه‌ای بافته شده، در برابر آلودگی مقاوم است - ایده‌آل در هنگام رانندگی در محیط‌ های پر از گرد و غبار.

I-Shift

تعویض دنده خودکار ولوو مجهز به فناوری نرم افزاری است که تضمین می­کند ولوو FE بدون توجه به شرایط رانندگی دنده بهینه را انتخاب می­کند. نرم افزار پایه سیستم را می­توان براحتی برای نیازهای خاص از طریق دو بسته اضافی توزیع و ساخت و ساز یا صرفه جویی در مصرف سوخت مطابقت داد.

ارگونومی (علم تلفیق کار و شرایط کار با ویژگی ­ها و نیازهای انسانی)

دسته ابزار و داشبورد ولوو  FE مستقیما طراحی شده تا بهترین ارگونومی ممکن را در هنگام مدیریت به راننده ارائه دهد. معیارهای داشبورد به گونه­ ای قرار داده شده­ اند که با یک نگاه، یک نمای کلی از عملکردها را نشان می ­دهند. کنترل‌هایی که بیشتر به آنها نیاز دارید، در دسترس‌ترین و ساده‌ترین ابزار هستند.

کابین استراحت

ولوو  FE دارای سه کابین مجزا است  کابین روز، کابین راحتی، و کابین خواب. کابین خواب جادارترین نمونه است که برای کارهای طولانی ­تر در مواقعی که نیاز به استراحت در طول روز کاری وجود دارد عالی می­باشد.

گیربکس و ترمزها بهترین دنده را انتخاب کنید برای محیط اطراف خودتان

تصمیم گیری در مورد گیربکس مناسب می­تواند دشوار باشد. شما باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید  ظرفیت بار وسیله نقلیه خود، محیط فعلی شما، وظیفه حمل و نقلی که انجام می­دهید. ما در کامیون‌های ولوو، راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهیم که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بهترین جایگزین را در هر زمان پیدا کنید.

I-Shift

رانندگی با I-Shift یک لذت واقعی است. بدون کلاچ، می­توانید با خیال راحت بنشینید و روی دو مورد دیگر تمرکز کنید.. I-Shift از هوش داخلی خود برای انتخاب سریع و خودکار دنده مناسب در هر زمان استفاده می­کند.

اتوماتیک

برای کاربردهایی که نیاز به شروع و توقف مکرر و بدون وقفه در تحویل نیرو دارند، یک گیربکس اتوماتیک طراحی شده است. این گیربکس حداکثر راحتی را برای راننده فراهم می­کند.

دستی

هنگام انتخاب گیربکس دستی، شش یا نه سرعت خواهید داشت. گیربکس شش سرعته برای رانندگی در داخل شهر مناسب است در حالی که گیربکس 9 سرعته برای کارهایی با نیازهای بالا در شروع و عملکرد مناسب است.

سیستم انتقال قدرت از گیربکس

سیستم انتقال قدرت از گیربکس یکی از ویژگی‌های تمامی گیربکس‌ها است که امکان تامین قدرت برای اتصالات یا ماشین‌آلات خاص را فراهم می‌آورد. ولوو  FE دارای انواع مختلفی از سیستم انتقال قدرت از گیربکس است.

ترمزهای دیسکی

ولوو FE دارای ترمزهای پنوماتیک با دیسک­های سبک وزن در جلو و عقب است که منجر به ترمزگیری نرم می­شود.

کلاچ

کلاچ­ های فشاری کاربردی درولوو FE دارای سایزهای متفاوتی بین 395 تا 430 میلی متر بوده و یک صفحه تکی دارند.

EBS

سیستم ترمز کنترل شده الکترونیکی دارای یک سیستم ضد قفل است که واکنش سریع ترمز و کاهش در فرسایش ترمز را به همراه دارد.

بگذارید I-Shift فشار را تحمل کند

کلاچ را فراموش کنید و به I-Shift اجازه دهید دنده صحیح را انتخاب کند و به شما این امکان را می­دهد که بنشینید و روی ترافیک تمرکز کنید. I-Shift همان تغییر دنده اتوماتیک ولوو است که دارای یک واحد کنترل الکترونیکی است. این سیستم، اطلاعات در مورد سرعت خودرو، شتاب، وزن، شیب جاده و تقاضای گشتاور را دریافت می­کند و با استفاده از فناوری دقیق، تغییرات دقیق دنده را بر اساس آن اطلاعات انجام می­دهد. سیستم I-Shift با موتور ارتباط برقرار کرده تا دور موتور و اثر ترمز موتور را برای تعویض های خودکار سریع و راحت تنظیم نماید.

پیشنهاد نهایی ولوو کلیه­ ی راه حل­های حمل و نقل.

خرید یک وسیله نقلیه شرکتی، یک سرمایه گذاری بلند مدت و مهم محسوب می­شود. این عمل باید یک انتخاب دقیق و سنجیده باشد که بر اساس بسیاری از عوامل مختلف صورت پذیرد. هنگامی که این تصمیم را می­گیرید، باید آزاد باشید تا روی کسب و کار خود تمرکز کنید. وقتی ولوو  FE می‌خرید، ما به شما اجازه می‌دهیم تا دقیقا این کار را انجام دهید.

عضوی از خانواده ولوو بودن بدین معناست که بتوانید از طیف گسترده راه حل ­های ما استفاده کنید. نیازهای شما هر چه باشد، می­توانید مطمئن باشید که بسته­ ای وجود دارد که کاملا با شما سازگار باشد.

راه حل قرارداد خدمات سفارشی

قرارداد خدمات ولوو راه درازی را به سوی تضمین زمان لازم برای یک شرکت سودآور در پیش دارد. تعمیر و نگهداری، طراحی پیشگیرانه، نظارت بر بخش­های مهم و خدمات مربوط به وسیله نقلیه شما فقط در صورتی که شما به آنها نیاز دارید. یک راه حل قرارداد خدمات سفارشی وجود دارد تا از سودآوری کسب و کار شما محافظت کرده و آرامش خاطر را به شما ارائه دهد. بین قراردادهای خدمات طلایی، نقره ­ای و آبی یکی را انتخاب کنید.

Dynafleet

Dynafleet یک سیستم مدیریت ناوگان است که به شما در جابجایی وسیله نقلیه، راننده و حمل و نقل کمک می­کند. این سیستم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می­ دهد و این امکان را برای شما فراهم می­آورد تا کنترل کامل مکان و وضعیت وسایل نقلیه خود را در اختیار داشته باشید و همچنین به شما پیشنهاداتی در مورد موقعیت­هایی که می­توانند بهبود یابند را ارائه می­دهد. راندمان سوخت رانندگان، ساعت راننده، مکان و زمان رسیدن - همه به راحتی کنترل می­شوند. سیستم Dynafleet بعنوان یک اپلیکیشن مناسب برای گوشی­ های هوشمند و تبلت­ها نیز موجود است.

هر قطره مهم است

فلسفه کامیون­های ولوو در مورد صرفه جویی پایدار در سوخت، بخشی از رویکرد جامع ولوو برای استفاده بهینه از انرژی و به حداقل رساندن اثرات مخرب زیست محیطی است. با اقدامات نسبتا کوچک، مصرف سوخت را می­توان به میزان قابل توجهی کاهش داد و از محیط زیست محافظت کرده و در کیف پول مشتری صرفه جویی بعمل آورد.

این کمپین شامل آموزش راننده و نوآوری­ های فنی و همچنین لوازم جانبی و خدماتی نظیر تجهیزات، تعمیر و نگهداری خودرو، سیستم­های برنامه ریزی ترافیک، و تجزیه و تحلیل می­ باشد. جزئیات کوچک­تر مانند تراز صحیح چرخ­ها و انتخاب مناسب لاستیک­ها می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت شود.

مشاوره در سوخت

به منظور کاهش مصرف سوخت و ارائه ابزارهایی موثر برای به حداقل رساندن هزینه­ های سوخت، ولوو خدمات مشاوره­ای مرتبط با سوخت را به شما ارائه می­ دهد که شامل آموزش سوخت شخصی، جعبه ابزار و پشتیبانی آسان برای استفاده است. به لطف Fuel Advice، میزان صرفه جویی شما می­تواند حدود 5٪ باشد که تأثیر مثبت واقعی هم بر مصرف سوخت کلی و هم بر ردپای زیست محیطی شما دارد.

اجاره به شرط تملیک ولوو Premium

اجاره به شرط تملیک ولوو Premium یک مالکیت بدون دردسر ارائه می­دهد که شما را قادر می­سازد تا بطور کامل روی تجارت اصلی خود تمرکز کنید. با هزینه ماهانه ­ی ثابت و قابل پیش بینی برای تامین مالی، خدمات و تعمیر و همچنین بیمه، حداقل خطر و اختلال را در کسب و کار خود تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، از مزیت دقت در سرمایه گذاری، بهبود جریانات نقدی، و کاهش هزینه سرمایه نیز لذت خواهید برد. با اجاره به شرط تملیک، کامیون بعنوان دارایی در سرمایه شما نشان داده نمی­ شود،برگه­ای که اعتبار شما را برای سایر تعهدات حفظ می­کند. اجاره به شرط تملیک ولوو Premium به کسب و کار شما کمک می‌کند تا بدون هیچ تلاشی رونق بگیرد.

بیمه ولوو

بیمه ولوو راه حلی کاملا انعطاف ­پذیر و جامع برای پوشش عالی بیمه ­ای ارائه می­دهد. البته این راه حل­ها می­توانند متناسب با نیازهای تجاری شما ارائه شوند.

سه نوع اصلی بیمه عبارتند از:

مسئولیت شخص ثالث: شما را در برابر خسارات وارده به اشخاص ثالث ناشی از شما پوشش می­دهد.

بیمه کاسکو: خسارات وارده به تجهیزات شخصی شما، غیر مرتبط با شخص ثالث، مانند آتش سوزی، سرقت و تعمیرات را پوشش می­دهد.

بیمه شکاف: شکاف بین مبالغ مالی معوق و ارزش وسیله نقلیه را در صورت از دست دادن کلی خدمات، پوشش می­دهد. این شکاف برای قراردادهای مالی با خدمات مالی ولوو نیز در دسترس است.

این بیمه توسط فروشنده ولوو به شما ارائه، و مالکیت کامیون شما را آسان‌تر، و در زمان، تلاش  و هزینه صرفه‌ جویی می‌کند.

طرح توسعه و پیشرفت راننده

با شرکت در طرح توسعه و پیشرفت راننده ولوو، مهارت‌های خود را ارتقا داده و آگاهی و دانش استفاده ازولوو FE را افزایش ‌دهید. رانندگی کارآمد منجر به کاهش خطرات تصادفات، افزایش ایمنی کلی، کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره وری می­ شود. با ثبت نام در طرح توسعه و پیشرفت راننده می­توانید به درخواست گواهی صلاحیت حرفه­ای (CPC) جامه عمل بپوشانید. و شما همیشه قادر خواهید بود بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود برده و با تغییرات کوچک به پس اندازهای بزرگی دست یابید.

مشخصات فنی متناسب نمودن ولوو FE با نیازهای شما

این بخش فقط اشاره‌ای به تمام انتخاب‌هایی دارد که هنگام متناسب نمودن ولوو FE با نیازهای خود دارید.

کابین­ ها

گیربکس­ها، I-SHIFT

گیربکس 12 سرعته اسپلیتر و برد با سیستم تعویض دنده خودکار. I-Shift را می­توان به یک سیستم انتقال قدرت از گیربکس و خنک کننده روغن مجهز کرد.

 

گیربکس ­های دستی

گیربکس­های دستی با کمک فرمان کار می­کنند. دسته دنده کوتاه که در مجموعه ابزار تعبیه شده، بدون لرزش است و حرکت دسته دنده، کوتاه و موج­ دار است. گیربکس ­ها را می­توان با میزان انتقال قدرت از گیربکس شناخت.

گیربکس­ های اتوماتیک

گیربکس ­های اتوماتیک دارای ویژگی شروع عالی و تغییرات نرم دنده است که کل دامنه سرعت را پوشش می­دهد. گیربکس از طریق دکمه­ های فشاری در مجموعه ابزار کار می­کند. می­توان آن را با میزان انتقال قدرت از گیربکس شناخت.

تجهیزات و لوازم جانبی ولوو را بعنوان کامیون خود انتخاب کنید

ولوو FE یکی از مجهزترین کامیون­های جهان است. اما برای سازگار نمودن آن با وظایف خاص حمل و نقل و نیازهای شخصی شما، طیف گسترده­ای از لوازم جانبی نیز وجود دارد که می­توانید از بین آنها انتخاب داشته باشید. تمام این موارد برای کارآمدتر کردن کامیون جهت کارهایی است که انجام می ­دهید. و فراموش نکنید که همه آنها توسط کامیون­های ولوو توسعه و آزمایش شده‌اند تا مطمئن شوید همه آن‌چیزی را که از یک محصول ولوو انتظار دارید را به ارمغان می‌آورند. سلام، ما حتی قهوه ساز را در تست تصادف امتحان کرده ­ایم!

در اینجا مجموعه کوچکی از لوازم جانبی وجود دارد  اما چیزهای خیلی بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

برخی از تجهیزات نشان داده شده یا ذکر شده ممکن است فقط به عنوان گزینه یا لوازم جانبی در دسترس باشند و ممکن است مطابق با قوانین محلی از کشوری به کشور دیگر تغییر کنند. فروشنده ولوو خوشحال می­شود که اطلاعات دقیق­تری را در اختیار شما قرار دهد. به دلیل محدودیت‌های فرآیند چاپ، ممکن است رنگ‌ها تا حدودی تغییر کنند. ما این حق را برای خود محفوظ نگه داشتیم تا مشخصات محصول را بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم.

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

 

دیدگاه شما چیست؟