ولوو FH new face

ولوو FH

انقلابی توسط کامیون‌‌های ولوو

ساخته شده تا شما را به دوردست‌ها ببرد

ولوو FH این بار از همیشه راحت تر، هوشمندتر و بهینه‌تر شده است. این نهایت تجربه یک سفر طولانی است. این کامیون همراه و در عین حال خود بهتر ازشما خواهد بود. محل کارتان، اتاق خوابتان، اداره‌تان خواهد بود. چون قرار است سفر کنید. آماده هستید؟

یک نماد ، همراه همیشگی همواره در حال تغییر

داخل آن برای یک سفر طولانی. ولوو FH یک نماد است – یک همراه همیشگی همواره در حال تغییر که هر نسل فقط بهتر و بهتر می‌شود. این تکامل است. حالا قرار است چند پله بالاتر برود تا تجربه‌تان از این هم بهتر شود.

حتی از دور هم متوجه خواهید شد که این یک کامیون جدید است. اما شکل آن صیقلی‌تر و چراغ‌های جلو مشخص تر شده‌اند. و این‌ فقط نشان از تغییراتی است که زیر این سطح ظاهری رخ داده است. ولوو fh مدل جدید بهبود یافته‌تر، کارآمدتر، ایمن‌تر و توانمندتر از هر زمان دیگری است. آیرودینامیک این ماشین بهبود پیدا کرده و عملکرد چراغ‌های جلو برای امنیت شما توسعه داده شده است.

به محض نشستن روی صندلی راننده – حتی قبل از اینکه موتور را روشن کنید- می‌فهمید که با یک رابط رانندگی کاملا جدید مواجه هستید. و به محض حرکت در جاده، قابلیت رانندگی با این قطارقدرت جدید ولوو را احساس خواهید کرد. این تازه شروع یک دوستی زیبا و جدید است.

ولوو FH

پشت طراحی هر چیزی، دلیلی وجود دارد.

طراحی خارجی

وقتی آن را ببینید متوجه تکامل می‌شوید. 

اگر شما راننده حرفه‌ای یا یک اپراتور حمل‌ونقل با استانداردهای بالا هستید، مشخصا این نهایت تجربه‌ یک سفر طولانی است.

 شکل آیرودینامیک کابین

چراغ‌های جلویی به‌ یادماندنی که عملکرد و هوشمندی را بیشتر از همیشه با هم تلفیق کرده ‌است. خطوطی که گوشه‌های جلویی را تزیین کرده و تا پشت ماشین امتداد دارند تا بر کارایی داخلی آن تاکید کنند. هر چیزی برای دلیلی آنجا است و همه طراحی شده‌اند تا به مؤثرترین شیوه و به‌ موقع کار انجام شود. تا همراه قابل‌ اعتمادی باشد که سر قول‌هایش می‌ماند.

برای رسیدن به  اهداف بلند پروازانه‌ -چه رسیدن به ثبات مالی باشد یا مراقبت از محیط‌ زیست. برای باز کردن راهی به سودآوری و ثروت. برای ‌اینکه بتوانید پس ‌از پایان کار در سلامت و امنیت به خانه برگردید. بارها و بارها. بلندمدت این همان تکامل در حمل‌ونقل سفرهای بلندمدت است. این همان چیزی است که ولوو FH در اختیارتان قرار می‌دهد.

قسمت داخلی

که دقیقاً مطابق نیاز شما کار می‌کند. دقیقا همان جایی که انتظارش را دارید.

دستتان روی فرمان و چشم‌هایتان به جاده -این شعار تیم طراحی این رابط رانندگی بود. ما تلاش مضاعفی کردیم تا این رابط را دقیق طراحی کنیم و بنابراین مجبور نباشید زیاد به آن توجه کنید.

داخل ماشین بنشینید، و دست راستتان طبیعتا روی اهرم دنده آی-شیفت نسل جدید قرار می‌گیرد. انحراف اهرم آن فرمان را دقیقا در موقعیت دلخواه شما قرار می‌دهد. گروه عملکردهای این ابزار روشن می‌شود -و نمایشگری که تمام دیجیتال و کاملا دینامیک است. رابط رانندگی قابل تطبیق است و برای هر موقعیتی بهینه‌سازی ‌شده -چه در حال انجام بررسی‌های روزانه هستید، در بزرگراه با بالاترین سرعت حرکت می‌کنید، به ‌دنبال پیدا کردن مقصد بارگیری هستید یا دارید کامیونتان را بارگیری می‌کنید.

بیشتر عملکردها با استفاده از کنترل‌های فرمان مدیریت می‌شوند -تکامل راه درازی را پیموده است. همه این‌ بهبودها انجام‌ شده تا شما بتوانید با خیال راحت دستتان را روی فرمان بگذارید. سمت راستتان نمایشگر جانبی دسترسی به عملکردهای رسانه‌ای، برقراری تماس و کار با اپلیکیشن‌ها را در اختیارتان می‌گذارد.

همه‌چیز شهودی، قابل تطبیق و قابل دسترسی است، دقیقا همان‌طوری که انتظار داشتید. بنابراین می‌توانید کمترین توجه را به آنها داشته باشید -و روی کارتان تمرکز کنید.

ولوو FH

خانه‌ای دور از خانه ما برایتان یک آپارتمان ساخته‌ایم.

تعداد شب‌هایی که در طول سال در جاده می‌گذرانید را بشمارید. وقتی این اعداد را با هم جمع ‌کنید، به‌ وضوح می‌بینید که چرا نباید به کمتر از بهترین راضی شوید.

ما با ساخت کابین جهانگردی کار بسیار متفاوتی را ارائه کرده‌ایم و از آن زمان هرگز دست از پیشرفت برنداشتیم. جدیدترین پیشرفت در تکامل ولوو FH میراث پرافتخاری از راحتی و امنیت را برای استراحت و توقف‌های شبانه فراهم می‌کند. می‌توانید از بین پنج اندازه کابین مختلف انتخاب کنید -همه آن‌ها فضای زیادی را برای شما و وسایلتان ارائه می‌کنند.

می‌توانید کاملا در اتاقک آن استراحت کنید، فضایی بزرگ و حتی یک یا دو تخت‌خواب دارد. متریال، وسایل و تودوزی‌ها به یک سطح بالاتر ارتقا داده شده است. یک تخت‌خواب بزرگ و راحت با تشک فنری کوچک یا یک تشک اسفنجی اضافه، خواب راحت شما را تضمین می‌کند. اگر کامیونتان را در سراشیبی پارک کرده‌اید، می‌توانید تخت را طوری تنظیم کنید که تعادل برقرار شود تا خواب راحت‌تری را تجربه کنید. وقتی لازم است در طول روز وسط آفتاب استراحت کنید، فقط کافی ا‌ست پرده‌های مشکی کابین را بکشید.

آیا از ابزارهای زیادی برای راحتی، برقراری ارتباط و سرگرمی استفاده می‌کنید؟ با سیستم باتری دوتایی، هر چقدر برق برای استراحت یا روشن بودن تجهیزاتتان نیاز دارید را در اختیار خواهید داشت. بااین‌حال امکانات اتاق در آن تعبیه نشده‌اند.

ولوو FH

بازدهی شما

بیایید کمی کار جدی انجام دهیم.

ولوو FH مملو از ویژگی‌هایی است که فراهم شده‌اند تا به شما اجازه دهند با تلاش کم‌تر و در مدت زمان کم‌تر کار بیشتری انجام دهید. ما کامیون شما را مطابق با نیازها و کارهایتان می‌سازیم.

نحوه مسافرت شما باید پارامترهای متعادلی مثل سرعت، قدرت، بازدهی سوخت، گنجایش بار، چابکی، قدرت کشش و غیره داشته باشد تا با نیازهای کار شما مطابقت پیدا کند. کامیون ولوو FH برای به تعادل رساندن این موارد از تصور شما هم فراتر رفته است.

گزینه قطارهای قدرت که در ولوو FH تعبیه شده، به شما این امکان را می‌دهد که هر مقدار قدرتی که نیاز دارید را دقیق‌تر از همیشه به دست آورید. (گزینه) کمک گشتاور ولوو گشتاور کافی را برای راننده فراهم می‌کند تا سرعت واقعی را حفظ کرده و شتاب‌گیری وسیله نقلیه را بهینه‌سازی کند و درعین‌حال در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کند.

اگر بتوانید به ازای هر محور یک تن دیگر در کامیونتان بارگیری کنید، بازدهی تان چقدر افزایش خواهد یافت؟ یا اینکه بتوانید یک بوگی (واگن تخت) داشته باشید که 38 تن را تحمل می‌کند؟ هوای معلق چرخ‌های جلویی در ولوو FH هر کدام می‌تواند تا ده تن بار را تحمل کند، هم ظرفیت بارگیری تان را بیشتر کرده و هم انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد؛ و نصب واگن تخت هم می‌تواند وزن‌های سنگین را به راحتی تحمل کند.

برای اینکه مسافرت با بارهای سنگین خطر کمتری داشته باشد، ما تگ و محورهای هل دهنده‌ای را تعبیه کرده‌ایم که زاویه فرمان را افزایش می‌دهند. این مسأله قابلیت حرکت شما را بهبود داده و باعث سایش کم‌تر لاستیک‌ها خواهد شد. بالابر محور قطاری به شما اجازه می‌دهد که در صورت نیاز یکی از محورها را بلند کنید. این کار قدرت کشش و گنجایش بار دو محور را به شما می‌دهد –در کنار چابکی و صرفه‌جویی در سوخت یک محور.

مهم‌تر از همه این‌ها ولوو FH رنج وسیعی از خدمات متصل را در بخش مدیریت سرعت و تجهیزات ارائه می‌کند، بنابراین شما می‌توانید استفاده از کامیونتان را به حداکثر برسانید.

ولوو FH

ولوو FH کاملا آماده است نهایت تجربه یک سفر طولانی.

 

بازدهی سوخت شما

آنچه به دست می‌آورید ارزش دارد.

کامیون شما یک خودروی جادویی است. در دستان شما سوخت را به حرکت تبدیل می‌کند و همچنین به یک تجارت سودآور. با یک دستگاه ولوو FH شما هزینه‌های سوختتان و همچنین ردپای زیست‌ محیطیتان را تحت کنترل دارید. از همه مهم‌تر تضمین می‌شود که از هر قطره سوخت بیشترین استفاده را می‌کنید.

نمودارهای مصرف سوخت چیزهایی به شما درباره بازدهی سوخت می‌گویند. اما تصویر کاملی از بازدهی که از هر قطره سوخت بدست می‌آورید را نشانتان نمی‌دهند. همه چیز از کابین آیرودینامیک ولوو FH و قطارهای قدرت تا خدمات مدیریت سرعت طوری مهندسی شده که بدون قربانی کردن عملکرد یا بازدهی خودرو، در مصرف سوخت صرفه‌جویی کند.

موتور D13 تمام استفاده‌های احتمالی را از هر قطره سوخت می‌برد. گشتاور بالایی در دورهای پایین موتور در دسترس است و I-SHIFT دنده درستی را انتخاب کرده و دقیقا در لحظه‌ درست دنده را تعویض می‌کند. استفاده از حالت‌های رانندگی با I-SHIFT حتی ساده‌تر از آن است.

اگر می‌خواهید صرفه‌جویی مصرف سوختتان ساده‌تر هم شود، نگاهی به I-See داشته باشید. این حالت سرعت شما را بهینه کرده و دنده را مطابق با شکل مسیرتان تعویض می‌کند.

اگر می‌خواهید ردپای زیست‌ محیطیتان را از این هم بیشتر کاهش دهید و درعین‌حال عملکردتان کاهش پیدا نکند، LNG گازی ولوو FH چک کنید.

آیا واقعا به دفعات در مسافت‌های طولانی مسافرت می‌کنید؟ آنگاه دستیار گشتاور ولوو FH گشتاور کافی را در اختیارتان می‌گذارد تا سرعتتان را حفظ کرده و شتاب‌گیری شما بهینه‌سازی شود. مزیت بزرگش این است که تا 3٪ صرفه‌جویی در مصرف سوخت دارد.

ولوو FH

امنیت شما مسئولانه. با پشتیبانی.

می‌خواهیم شما کنترل کامل کامیونتان را در اختیار داشته باشید. در عین حال می‌خواهیم به شما کمک کنیم که ایمن بمانید. و اگر هر اتفاقی افتاد، می‌خواهیم که کاملا از شما محافظت شود. بنابراین ابزارهای امنیتی کاملی را در ولوو FH تعبیه کرده‌ایم.

امکان ندارد در زمینه قابلیت دید از صندلی راننده هیچ کامیونی به پای ولوو FH برسد. مساحت زیاد پنجره، طراحی بهبودیافته آینه و دوربین بغل مسافر که مساحت نزدیک به کامیون در سمت مسافر را پوشش می‌دهد. در کل، می‌توان به حداکثر هشت دوربین وصل شد – تا میدان دید متناسب با کاربرد شما بهینه سازی شود. نور بالا با قابلیت تنظیم نور، دید فوق العاده‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد و در عین حال مزاحم دیگر کاربران جاده نمی‌شود. کنترل سرعت حرکت با قابلیت تنظیم که حالت توقف و حرکت دارد، باعث می‌شود رانندگی در بزرگراه‌های شلوغ راحت تر باشد. کنترل سرعت در سراشیبی از ترمزهای محوری برای پایین نگه داشتن سرعت استفاده کرده و در صورت نیاز ترمزهای فرمان را هم فعال می‌کند.

سیستم‌های پشتیبانی مثل هشدار برخورد با ترمز اضطراری و فرمان دینامیک ولوو با دستیار ثبات و دستیار حفظ مسیر در شرایط خطرناک به کمک شما خواهند آمد. این موارد تعبیه نشده‌اند تا خیالتان راحت باشد بلکه عملکردهای ایمنی هستند که موقع فعال شده و شما را در حاشیه موردنظرتان نگه می‌دارند. به کمک امنیت دینافلیت، می‌تواند متوجه قابلیت‌های بهبودیافته شوید.

اگر قرار باشد تصادفی رخ بدهد، شما جایی نشسته‌اید که می‌تواند محافظت کننده‌ترین کابین در صنعت حمل و نقل باشد. کابینی که از این نظر از الزامات ایمنی قانونی هم فراتر رفته است. شما کاملا جایتان امن است.

امنیت در همه کارهایمان اهمیت اساسی دارد. بیشتر از 50 سال، ما تیم پژوهش تصادفات خودمان را داشتیم و می‌دانیم چگونه رویکرد جامعی را به سمت ایمنی در پیش بگیریم. همه چیز در ماشین شما تعبیه شده است.

تجهیزات شما

هر وقت که شما آماده هستید، کامیونتان هم آماده است.

بارگیری، حرکت و تحویل به موقع. زمانی که از کامیونتان استفاده می‌کنید اهمیت دارد. ما ولوو FH را ساختیم تا وقتی آماده هستید در اختیارتان باشد و از توقف‌های برنامه ریزی نشده پرهیز شود. و می‌توانید برای مطابقت آن با تجارت خود از پشتیبانی کمک بگیرید.

یک کامیون بادوام اساس تجهیزات حداکثری است. ولوو FH ساخته شده تا هرگز ناامیدتان نکند – همه چیز از انتخاب طراحی‌ها و متریال تا راه‌حل‌های ارائه شده تضمین می‌کنند که شما به حرکتتان ادامه دهید. یک سپر پرقدرت که نمی‌شکند. یک سیستم باتری دوتایی که استارت زدن را تضمین می‌کند حتی اگر هنگام اسکان در کابین تجهیزات زیادی را به برق زده باشید. همه و همه برای اینکه تجهیزات کامل در اختیارتان باشد.

در آخر همه مولفه‌ها و سیستم‌ها حتی در یک کامیون ولوو هم فرسوده می‌شوند. ولوو FH می‌تواند از راه دور با کارگاه ارتباط بگیرد تا عملکردش را گزارش کنید بنابراین می‌توان خدمات و تعمیرات را مطابق با کارهای واقعی خود برنامه ریزی کنید. با این کار، می‌توانید از توقف‌های برنامه ریزی نشده برای کارهای برنامه ریزی شده پرهیز کنید که زمان کمتری را در کارگاه می‌برد و هزینه‌هایتان را هم کاهش می‌دهد.

بهترین راه برای به حداکثر رساندن تجهیزاتتان قرارداد طلایی ولوو است که تمام خدمات و تعمیرات لازم را در ازای یک مبلغ ثابت ماهانه شامل می‌شود. نسخه فلکسی-گلد نیز همین رویه را دارد اما هزینه آن به مسافت طی شده شما در هر ماه بستگی خواهد داشت. اگر مسافت کمتری طی کنید، هزینه خدمات و تعمیرات هم  کمتر می‌شود. اگر شلوغی برنامه کاریتان در طول سال متغیر است این می‌تواند گزینه خوبی باشد. و همیشه کامیونی خواهید داشت که هر وقت شما آماده باشید، آن هم آماده است.

ولوو FH

حقایق. گزینه‌ها.امکانات.یورو 5

سفارشی کردن ولوو FH شما

اینجا به تمام گزینه‌هایی اشاره شده که هنگام سفارشی سازی ولوو FH متناسب با نیازهایتان می‌توانید از آنها استفاده کنید. 

کابین‌ها

ولوو FH

ولوو FH

به ترتیب از چپ به راست: کابین خوابیده پایین، کابین خوابیده، کابین جهانگردی، کابین جهانگردی ایکس لارج، کابین جهانگردی دو ایکس لارج

موتورهای یورو 5

 

ستون جدول از سمت چپ: 13 لیتر، بیشترین قدرت، بیشترین گشتاور

kW: کیلووات؛ r/min: دور/دقیقه

گیربکس‌های یورو 5

  

 

در اینجا منتخب کوچکی از ویژگی‌ها آمده است – اما گزینه‌های دیگری هم برای انتخاب وجود دارند.

یورو 3

سفارشی کردن ولوو FH شما

اینجا به تمام گزینه‌هایی اشاره شده که هنگام سفارشی سازی ولوو FH متناسب با نیازهایتان می‌توانید از آنها استفاده کنید. 

کابین‌ها

ولوو FH

ولوو FH

به ترتیب از چپ به راست: کابین خوابیده پایین، کابین خوابیده، کابین جهانگردی، کابین جهانگردی ایکس لارج، کابین جهانگردی دو ایکس لارج

موتورهای یورو 3

ستون جدول از سمت چپ: 13 لیتر، بیشترین قدرت، بیشترین گشتاور

kW: کیلووات؛ r/min: دور/دقیقه

گیربکس‌های یورو 5

  

 

 

در اینجا منتخب کوچکی از ویژگی‌ها آمده است – اما گزینه‌های دیگری هم برای انتخاب وجود دارند.

ولوو FH

ولوو FH

امکانات کامیون شما. روش شما.

ولوو FH واقعا کامل نیست تا وقتی ‌که شما پشت فرمان آن بنشینید-با دنده پیشرفته و تمام قابلیت‌هایی که شما برای کار و زندگیتان در جاده نیاز دارید. ما امکاناتی که لازم دارید را فراهم کرده‌ایم تا کاملا کامیون خود را به شیوه‌ای که می‌خواهید مجهز کنید. به روش خودتان.

7 دلیل برای انتخاب ولوو FH

این نهایت تجربه یک سفر طولانی است.

ولوو FH

 1. قطارهای قدرت: موتورها با I-SHIFT تلفیق فوق‌العاده‌ای از رانندگی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را ارائه می‌دهند. دستیار گشتاور، گشتاور کافی برای حفظ سرعت و بهینه‌سازی شتاب‌گیری را در اختیارتان می‌گذارد. بزرگ‌ترین مزیت آن‌هم صرفه‌جویی تا 3٪ در مصرف سوخت هنگام رانندگی با پدال است. اینگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از سوخت خود ببرید.

ولوو FH

 2. چراغ‌های جلو: شکل به یاد ماندنی چراغ‌ها نشانی از تکامل آن است. و نه ‌تنها ظاهر فوق‌العاده‌ای به کامیون‌ها می‌دهند- بلکه دید و راحتی شما را نیز بهبود می‌دهند. سه سطح چراغ‌ وجود دارد-از هالوژن تا نور بالای قابل تنظیم که عملکرد نوری را به حداکثر رسانده و درعین‌حال دیگر کاربران جاده را نیز آزار نمی‌دهد.

ولوو FH

 3. فضای اسکان: جدا از اینکه کدام یک از پنج کابین ولوو را انتخاب کنید، فضای زیادی برای زندگی در جاده خواهید داشت. فضای ذخیره، راحتی هنگام خواب، نور سقف و هوای کابین همگی تکرار نشدنی هستند.

ولوو FH

  4. فرمان دینامیک ولوو: هنگام رانندگی کمترین تلاش برای کار با فرمان نیاز است و درعین‌حال کنترل کامل هم روی آن خواهید داشت. فرمان دینامیک ولوو قابلیت حرکت عالی را هم در جهت معمول و هم معکوس دارد. مهم‌تر از همه دستیار فرمان هم دارید تا ماشین سر نخورد. همچنین فرمان قابلیت کنترل از راه دور هم دارد تا هنگامی‌ که بیرون از کامیون در حال انجام کاری هستید هم بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید.

ولوو FH

5. رنج I-SHIFT: برای ولوو FH می‌توانید رنج وسیعی از سخت‌افزار و نرم‌افزار را در خانواده I-SHIFT انتخاب کنید. کار با حالت‌های رانندگی I-SHIFT از همیشه راحت‌تر شده‌ است. با دنده‌های کرال که به شما اجازه می‌دهند آرام برانید و انحراف ماشین را کنترل کنید، کلاچ دوگانه I-SHIFT دنده را بدون هیچ‌گونه تداخلی در تحویل قدرت تعویض می‌کند. رانندگی امن و کارآمد با I-SHIFT چیزی ورای راحتی است.

ولوو FH

6. رابط رانندگی: گروه ابزارهایی که کاملا دیجیتال و سازگار شده با کامیون شما، نیازهای شما و شرایط رانندگی شما هستند. یک نمایشگر جانبی که به شما را در کنترل ابزارها و اپلیکیشن‌های ارتباطی خود قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید دستانتان را روی فرمان گذاشته و چشمانتان را به جاده بدوزید.

ولوو FH

 7. میدان دید: ولوو FH دید خیلی عالی را به لطف مساحت وسیع پنجره و آینه‌های عالی طراحی‌شده خود فراهم می‌کند. از همه بهتر می‌توانید هشت دوربین به آن اضافه کنید- که یکی از آن‌ها دوربین زاویه مسافر است که در آینه عقب سمت مسافر قرار می‌گیرد-تصاویر دوربین در نمایشگر جانبی نشان داده خواهند شد. این حالت وضعیت ترافیک، کامیون و جاده‌تان را کاملا به شما نشان خواهد داد.

ولوو FH یک گام جلوتر بروید.

تکامل ادامه دارد. این نهایت تجربه سفر طولانی است. شما متخصص کارهایتان هستید. نمایندگی خدمات پس ‌از فروش شهرتان به شما کمک خواهد کرد که ولوو FH خود را مختص چالش‌های خودتان آماده کنید. پکیج های مالی متنوع و روش‌های بیمه انتخابی از خدمات مالی ولوو به شما کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری کرده- و از آن محافظت کنید.

برخی از امکانات نشان ‌داده‌ شده یا ذکر شده ممکن است فقط به‌ عنوان گزینه‌ها یا تجهیزات وجود داشته باشند و ممکن است از کشوری به کشور دیگر مطابق با قانون‌گذاری‌های محلی متفاوت باشند. نمایندگی خدمات پس ‌از فروش ولوو شهر شما خوشحال می‌شود که اطلاعات مفصل‌تری را دراین‌باره در اختیارتان قرار دهد. رنگ‌ها ممکن است بدلیل محدودیت‌های فرایند چاپ تا حدی متفاوت باشند. ما تمامی حقوق تغییر ویژگی‌های این محصول را بدون اطلاع قبلی در اختیار داریم.

ولوو FH

در خانواده پیشتاز است. تکامل در انواع کامیون‌های ما ادامه پیدا می‌کند.

ولوو FH

ولوو FH16

قدرتمندترین کامیون ما ساخته‌شده تا از پس سخت‌ترین شرایط بربیاید. سرعت میانگین را با بارگیری بالا یا در مسیرهای کوهستانی به‌ راحتی حفظ می‌کند. بیشترین راحتی را در جاده به ارمغان می‌آورد.

خروجی موتور: 550–750 hp

کابین‌ها: پنج سایز

ولوو FH

ولوو FM

یک کامیون بزرگ، راحت و ایمن برای رانندگان پرمشغله با وزن کم‌تر و ورود راحت‌تر به کابین سفر بسیار کارآمدی را برایتان به ارمغان می‌آورد. محل کاری راحت با میدان دید فوق‌العاده.

خروجی موتور: 330–500 hp

کابین‌ها: شش سایز

انواع سوخت: دیزل و *LNG

* پیش نیاز: سوخت تخصصی یورو 6 در بازار موجود است.

ولوو FH

ولوو FMX

یک کامیون قدرتمند، هوشمند و ایمن که بیشترین تجهیزات و کارآمدی را حتی در چالش برانگیزترین محیط‌ ها تضمین می‌کند. رانندگی راحت و دید فوق‌العاده را در اختیارتان می‌گذارد.

خروجی موتور: 330–540 hp

کابین‌ها: شش سایز

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟