کامیون های برقی با برد طولانی تر

ولوو کامیون های برقی را با برد طولانی تر معرفی می کند.

کامیون‌های ولوو اکنون باتری‌های جدید و قدرتمندتری را برای کامیون‌های برقی متوسط ​​خود معرفی می‌کند که می‌توانند برد بیشتری را تا 450 کیلومتر ارائه دهند و امکان برق‌رسانی حتی بیشتر وظایف حمل‌ونقل شهری را فراهم کنند.

به لطف باتری‌های قدرتمندتر در محدوده کامیون‌های متوسط ​​ولوو، ولوو FL و ولوو برقی FE، اکنون می‌توان انتقال به حمل‌ونقل شهری آرام‌تر و تمیزتر را تسریع کرد. باتری های جدید 42 درصد ظرفیت انرژی اضافی را ارائه می دهند و در نتیجه می توانند تا 450 کیلومتر برد کلی را با یک بار شارژ ارائه دهند.

این بدان معناست که کامیون‌ها می‌توانند انواع مسیرها و وظایف را در مناطق شهری انجام دهند و همچنین نیروی لازم را برای تجهیزات برای کارهای پرمصرف مانند حمل زباله یا ساخت و ساز شهری فراهم کنند. انرژی اضافی همچنین می تواند برای کارهای رانندگی شهری در شیفت های طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده شود. در نتیجه باتری های بهبود یافته، ولوو برقی FL اکنون تا 450 کیلومتر برد دارد، در حالی که ولوو برقی FE تا 275 کیلومتر برد دارد.

(جسیکا سندستروم)، معاون مدیریت محصول ولوو تراکس می گوید:« کامیون‌های برقی ما با برد تا 450 کیلومتر آماده جایگزینی کل ناوگان کامیون‌های دیزل شهری مشتریان ما هستند. ولوو FL و ولوو  FE حداقل آلایندگی و سر و صدا تولید می کنند که به نفع آب و هوا، راننده و همه کسانی است که در شهر زندگی و حرکت می کنند.

ظرفیت بالاتر به این معنی است که باتری های کمتری برای همان قدرت موجود امروزی مورد نیاز است. اگر مشتریان به برد کوتاه‌تری نیاز داشته باشند، بنابراین می‌توانند با استفاده از باتری‌های کمتر، بار محموله خود را افزایش دهند، با افزایش 500 کیلوگرمی برای هر باتری که حمل نمی‌شود.

(جسیکا سندستروم) می گوید:«برای برخی از مشتریان، دریافت بار اضافی به جای به حداکثر رساندن محدوده مهمتر است. ما در انتخاب بهترین راه حل با مشتریان خود همکاری نزدیک داریم».

با جایگزینی یک کامیون دیزلی ولوو FL یا ولوو FE با نسخه الکتریکی با استفاده از برق سبز در یک مسیر معمولی، تقریباً 30 تن CO2 در هر سال صرفه جویی می شود.*

ولوو FL و FE برقی به روز شده هم اکنون برای تحویل در پاییز 2023 قابل سفارش هستند.

از زمانی که ولوو در سال 2019 تولید کامیون های تمام الکتریکی را آغاز کرد، این شرکت نزدیک به 5000 کامیون برقی در 40 کشور در سراسر جهان فروخته است. هدف این شرکت این است که نیمی از کل فروش جهانی کامیون تا سال 2030 الکتریکی باشد.

حقایق

ولوو برقی FL

خط انتقال قدرت: تا 180 کیلو وات

واحد محرک: 1 موتور الکتریکی

باتری: 280-565 کیلووات ساعت، 3-6 باتری

برد: تا 450 کیلومتر (توزیع) بدون PTO الکترومکانیکی، 6 باتری

تا 280 کیلومتر (توزیع) بدون PTO الکترومکانیکی، 3 باتری

ولوو برقی FE

خط انتقال قدرت: تا 225 کیلو وات

واحد محرک: 2 موتور الکتریکی

باتری: 280-375 کیلووات ساعت، 3-4 باتری

برد: تا 275 کیلومتر (توزیع) بدون PTO الکترومکانیکی، 4 باتری

تا 200 کیلومتر (دستکاری زباله) با PTO الکترومکانیکی، 4 باتری

* صرفه جویی در CO2 بر اساس محاسبه با استفاده از ماشین حساب ردپای محیطی Volvo است (مقایسه استفاده شهری با مسافت پیموده شده سالانه 50000 کیلومتر و با فرض اینکه مقایسه کننده دیزل از 7٪ بیودیزل استفاده می کند و به طور متوسط ​​​​21 لیتر در 100 کیلومتر می رسد. وزن کل ولوو برقی FE 27 تن و ولوو برقی FL 16.7 تن است).

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟