خدمات عملکرد ولوو

خدمات عملکرد ولوو (VAS) یک سرویس آماده به کار برای کمک جاده ای در رابطه با وظایف حمل و نقل ملی و بین المللی است و در تمام مسیرهای اصلی حمل و نقل، در دسترس است. در سراسر اروپا، این سازمان با وسایل نقلیه اضطراری آماده است تا در صورت لزوم با فرستادن یک مکانیک، به شما کمک کند.

خدمات عملکرد ولوو به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، کمک های کنار جاده ای ارائه می دهد. با پشتیبانی از  شبکه گسترده خود در سراسر اروپا، می‌توانیم در تعمیر کامیون و تریلر، بدنه، یخچال، فریزر یا لاستیک‌ها، به شما کمک کنیم.

کارکنان مرکز عملیات می توانند با استفده از نقشه دیجیتال اروپا، محل دقیق قرارگیری وسیله نقلیه را ببینند و بلافاصله اطلاعات فنی خودرو را بدست آورند. تمامی تعمیرگاه های ولوو نیز در این نقشه قرار دارند. کارکنان ما می توانند ببینند که کدام تعمیرگاه در موقعیت بهینه قرار دارد و مکانیک باید کدام مسیر را انتخاب کند تا بتواند سریعتر از تعمیرگاه، خود را به محل وسیله نقلیه برساند.

روش استفاده از خدمات عملکرد ولوو

1. دکمه رافشاردهیدیا تماس تلفنی برقرارکنید

اگردرطول مسیربا مشکل مواجه شدید،کافی است دکمه روی صفحه ابزار را فشاردهید و آن را به مدت سه ثانیه نگه دارید.

شما به مرکزتماس خدمات عملکرد ولوو متصل می­ شویدکه به زبان خودتان به شما کمک خواهد کرد و میتواند داده ها و مکان دقیق کامیون را ببیند.

یا

صرف نظر ازاینکه درکشورخود هستید یاخارج ازکشور،تماس تلفنی برقرارکنید. شماره­ های تلفن درصفحات بعد قرار دارند.

برای کمک های جاده ای،لطفا اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  • جزئیات خودرو،به عنوان مثال شماره شاسی.
  • علائم خرابی وهرکدخطای کمک کننده
  • مکان خودرو،ترجیحا بامختصات  GPS (درصورت عدم اتصال کامیون).
  • جزئیات پرداخت.

* ما میتوانیم به 18 زبان مختلف صحبت کنیم.

2.هماهنگ کننده موضوع،دخیل خواهد بود

شما به یک هماهنگ کننده موضوع (درمرکزتماس چند زبانه ما) متصل می­شویدکه درطول کل پرونده،با شما در ارتباط خواهد بود. هماهنگ کننده شمارا ازآنچه درحال وقوع است، با خبر می­کند.

3.  وقتی به توافق رسیدیم،کارشروع میشود.

پس ازبه دست آوردن کلیه اطلاعات موردنیازدرمورد نقص خودرو واطمینان ازنحوه پرداخت،بامناسب ترین تعمیرگاه ولوو تماس میگیریم تا تعمیرات لازم را انجام دهیم.

اگرتعمیرکنارجاده­ ای درمحل وسیله نقلیه شما امکان پذیرنباشد، خودروی شما یدک کشی و تعمیردرتعمیرگاه انجام میشود.

درصورت نیاز،هماهنگ کننده میتواند دریافتن کامیون اجاره ­ای،کمک مالی اضطراری،پشتیبانی قانونی، تدارک محل اقامت یا رزرو سفر، به شماکمک کند.

4.  پس از اتمام کار

هماهنگ کننده تازمانی که وسیله نقلیه به جاده بازگردد به رسیدگی به پرونده ادامه خواهدداد. پس ازاتمام کار،تکنسین باهماهنگ کننده تماس می­گیرد وگزارشی از وضعیت ارائه میدهد.

سپس شرکت شما به نمایندگی محلی، صورت حساب را پرداخت می­کند مگراینکه توافق دیگری صورت گرفته باشد.

شماره تلفن خدمات  عملکرد ولوو

باشماره تلفن رایگان کشوری که درحال حاضردرآن هستید تماس بگیرید.

اتریش

0800 29 89 64

بلژیک

0800 159 45

بلاروس

8 820 0321 0003 (فقط با تلفن ثابت کار می کند نه موبایل)

سوئیس

0800 55 11 78

جمهوری چک

0800 18 72 93

آلمان

0800 181 03 00

دانمارک

800 101 57

اسپانیا

900 99 32 47

900 98 32 51   (تنها برای استفاده مشتریان اسپانیایی در اسپانیا)

فرانسه

0800 90 75 18

فنلاند

0800 11 32 02

بریتانیا

0800 89 88 39

0800 92 92 92   (تنها برای استفاده مشتریان بریتانیایی و ایرلندی در بریتانیای کبیر)

یونان

00800 321 23 22

مجارستان

06800 123 61

ایرلند

1800 55 32 07

1800 70 92 92   (تنها برای استفاده مشتریان بریتانیایی و ایرلندی در ایرلند)

ایتالیا

800 87 83 56

لوکزامبورگ

0800 22560

نروژ

800 114 06

هلند

0800 022 52 41

لهستان

00800 321 12 01

پرتغال

800 80 50 32

رومانی

0800 88 65 86

روسیه

8 800 333 7400

8 800 100 7799   (فقط برای مشتریان بلاروسی، قزاقستانی، روسی و اوکراینی در بلاروس، قزاقستان، روسیه و اوکراین)

سوئد

020 79 58 27

ترکیه

00800 329 13 22

سایر کشورها

 00 32 9 255 67 11(شماره تلفن رایگان نیست)

اگر یدک کشی الزامی باشد

  • آیا مالک کامیون یدک کشی را تایید کرده است؟
  • چه چیزی باید بکسل شود؟ (فقط تراکتور یا کل مجموعه؟)
  • به کجا باید بکسل شود (مثلاً نزدیکترین پارکینگ، محل بارگیری/ تخلیه، نزدیکترین نمایندگی)؟
  • وزن بار چقدر است؟
  • ارتفاع کامیون چقدر است (برای تعیین اینکه آیا می توان از میله یدک کش استفاده کرد یا به کامیونی با پلت فرم بسیار کم نیاز است)؟
  • وضعیت چگونه است (مثلاً آیا کامیون واژگون شده است، آیا به جرثقیل نیاز است)؟
  • برای هماهنگی بکسل با خدمات ولوو اکشن تماس بگیرید.

کمک های جاده ای در بزرگراه های فرانسه

قوانین فرانسه تنها به تکنسین‌های مجازDépanneur Agréé*  (DA)* اجازه می‌دهد تا در بزرگراه‌هایی که با علامت A (مانند A12)و برخی از جاده‌های ملی با علامت N (مثلا N1)مشخص‌شده‌اند، تعمیر یا بکسل انجام دهند. این همچنین در مورد اتصال مکان‌های پارکینگ، جایگاه‌های سوخت، خروجی‌ها، ورودی‌ها و خطوط اضطراری صدق می‌کند و با اولین دوربرگردان پس از محل اخذ عوارض، خاتمه می‌یابد. در بیشتر موارد، تعمیرات در بزرگراه مجاز نیست، اما بکسل الزامی است.

  1. با خدمات ولوو اکشن تماس بگیرید تا هماهنگی را با مالک کامیون، نمایندگی محلی و غیره آغاز کنند.
  2. با امنیت بزرگراه تماس بگیرید

- یک باجه ی تلفن درخواست کمک (SOS) پیدا کنید و دکمه را فشار دهید. سرویس امنیتی بزرگراه اکنون موقعیت شما را می بیند. فقط بگویید «camion». این برای اطلاع رسانی به امنیت بزرگراه در مورد خرابی کامیون کافی است.

- یا از طریق تلفن خود با شماره 17 تماس بگیرید (فقط فرانسوی).

- یا به امنیت بزرگراه یا پلیس در حال عبور خبردهید.

- یا به کارکنان پمپ بنزین یا مغازه کنار جاده اطلاع دهید.

  1. وقتی امنیت بزرگراه به محل رسید، دوباره با خدمات ولوو تماس بگیرید. آنها مقصد بکسل، پرداخت، رزرو تعمیرگاه و غیره را با همکاری مالک کامیون و امنیت بزرگراه هماهنگ می کنند.
  2. وقتی DA برای بکسل کردن کامیون آمد، یک بار دیگر با خدمات ولوو تماس بگیرید تا مطمئن شوید که DA دستورالعمل‌های صحیح را دارد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • 1402/06/20
    ممنون عالی بود
  • کاربر میهمان 1402/06/18
    واقعآ آموزنده بود دستت درد نکنه  نمایندگی زهرایی تنهانمایندگی هست تو ایران  خدمات بیستی داره
  • کاربر میهمان 1402/06/18
    واقعآ آموزنده بود دستت درد نکنه  نمایندگی زهرایی تنهانمایندگی هست تو ایران  خدمات بیستی داره
  • کاربر میهمان 1402/06/18
    در ایران خدمات دارد
  • کاربر میهمان 1402/06/18
    👍👍✌️