کامیون الکتریکی ولوو - کامیون برتر سال ۲۰۲۴

کامیون الکتریکی ولوو

ولوو الکتریکی FH  برنده جایزه «کامیون سال 2024» شد

کامیون‌های ولوو برای ولووی الکتریکی FH خود جایزه‌ی معتبری از این صنعت دریافت کردند. این اولین بار است که یک کامیون برقی برنده این جایزه می شود.

کامیون سنگین الکتریکی ولوو

ولووی الکتریکی FH ، به عنوان کامیون بین‌المللی سال 2024 انتخاب شده است. هیئت داوران در راستای تصمیم خود، عملکرد کامیون الکتریکی، شتاب روان، بی‌صدایی وعدم لرزش آن را ستایش کردند.

جیاننریکو گریفینی، رئیس کامیون سال بین‌المللی، می‌گوید: «با معرفی FH  الکتریکی، کامیون‌های ولوو طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی با باتری پیشرفته را ارائه کرده است که برای انواع عملیات حمل و نقل مناسب است. این نشان دهنده‌ی این است که انتقال انرژی حتی در محیط تجاری چالش‌برانگیز امروزی نیز در حال افزایش است.»

راجر آلم، رئیس ولوو تراکس، شب گذشته در مراسم اهدای جوایز در نمایشگاه حمل و نقل Solutrans در لیون فرانسه، این جایزه معتبر را دریافت کرد.

کامیون الکتریکی ولوو

من بسیار مفتخرم که ولووی الکتریکی FH  ما، برای اولین بار در تاریخ صنعت حمل و نقل یک وسیله نقلیه الکتریکی، را به عنوان کامیون سال انتخاب شده و جایزه بسیار مهم را کسب کرده است. ولوو FH الکتریک نشان‌دهنده عصر جدیدی در حمل و نقل است و برنده شدن این جایزه به وضوح نشان می‌دهد که انتقال به سمت انتقال آلایندگی صفر اینجا و اکنون اتفاق می‌افتد.

«من صمیمانه می خواهم از همه کسانی که در این موفقیت سهیم بوده‌اند تشکر کنم. این مبتنی بر کار تیمی عالی با اشتیاق و فداکارانه‌ی همکاران ما در گروه ولوو و همکاری مشتریان، شرکا و تامین کنندگان ارزشمند ما است.»

ولوو برای چهارمین بار برنده‌ی جایزه شده است

این چهارمین باری است که مدل نمادین FH ولوو به عنوان کامیون سال انتخاب می شود. ولوو FH یکی از موفق‌ترین مدل‌های این صنعت است که تاکنون نزدیک به 1.4 میلیون فروند کامیون در سراسر جهان از آن فروخته شده است.

ولووی الکتریکی FH  می تواند در مجموع 44 تن کار کند. تولید ولووی الکتریکی FH  در سال 2022 در کارخانه ولوو گوتنبرگ سوئد آغاز شد و تولید در کارخانه در گنت بلژیک در سال 2023 آغاز شد.

کامیون الکتریکی ولوو

یک کامیون برقی کاملا مجهز

ولوو اولین تولیدکننده جهانی بود که تولید سری کامیون‌های الکتریکی را در سال 2019 آغاز کرد و امروز دارای یک خط تولید الکتریکی گسترده با مجموع 6 کامیون برقی است که برای انجام انواع مختلفی از وظایف حمل و نقل طراحی شده اند. ولوو تراکس با سهم 49 درصدی در بازار کامیون های الکتریکی سنگین در اروپا پیشتاز است.

کامیون بین المللی سال

سازمان بین المللی کامیون سال در سال 1977 راه اندازی شد و از 24 خبرنگار خودروهای تجاری از مجلات بزرگ حمل و نقل در سراسر اروپا تشکیل شده است. این جایزه سالانه به کامیون‌های که در 12 ماه گذشته به بازار معرفی شده تعلق می‌گیرد که بیشترین سهم را در کارایی حمل و نقل جاده ای داشته است. چندین معیار کلیدی از جمله نوآوری تکنولوژیکی، راحتی، ایمنی، قابلیت رانندگی، بهره وری انرژی، «ردپای محیط زیستی»، و هزینه کل مالکیت (TCO) ارزیابی می‌شوند.

دقت کنید که:

از «اروپا» به معنای اتحادیه اروپا از جمله نروژ و سوئیس استفاده‌ شده است. سهم بازار ولوو که برای کامیون‌های الکتریکی سنگین (≥16 تن) اروپا ارجاع داده شده و شامل محتوایی از S&P جهانی است.

کامیون الکتریکی ولوو

دیدگاه شما چیست؟