Volvo FH16 Aero قوی ترین کامیون دنیا

Volvo FH16 Aero

ولوو FH16 Aero یک کامیون برای حمل و نقل سنگین است که برای بهره وری بیشتر شکل و قدرت دارد. طراحی آیرودینامیکی، همراه با موتور قدرتمند D17، به شما امکان می دهد عملکرد خود را در عین صرفه جویی در مصرف سوخت افزایش دهید. تجربه رانندگی عالی نیز بخشی از این بسته است.

Volvo FH16 Aero

Volvo FH16 Aero

کاربردها: وظایف حمل و نقل سنگین
قدرت: 600-780 اسب بخار

کارایی و راحتی برای نیازهای شما

به طراحی آیرودینامیک کامیون با سیستم مانیتور دوربین نگاهی دقیق‌تر بیندازید: کاهش کشش برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و همچنین بهبود دید مستقیم. راحتی کابین Globetrotter XXL را تجربه کنید. .

سیستم مانیتور دوربین

Volvo FH16 Aero

سیستم مانیتور دوربین آیرودینامیک را بهبود می بخشد تا در مصرف سوخت شما صرفه جویی کند. همچنین میدان دید شما را در شرایط خوب و چالش برانگیز باز می کند.

اطلاعات سرگرمی و صوتی

رابط راننده با کاربری آسان، سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم صوتی موجود در دو سطح، Volvo FH16 Aero را چه در حال رانندگی و چه در حال استراحت، تجربه‌ای راحت می‌سازد.

راحتی کابین Globetrotter XXL

Volvo FH16 Aero

Volvo FH16 Aero برای به حداکثر رساندن زندگی شما در جاده ساخته شده است. با کابین Globetrotter XXL تمام مسیر را طی کنید. حتی فضای بیشتر، راحتی بیشتر و تخت بزرگتر.

برای عملکرد و کارایی قدرت دارد

D17 قدرتمندترین موتوری است که تا به حال در یک کامیون ولوو ساخته شده است. اما این راندمان سوخت و گشتاور بالا است که ولوو FH16 Aero را به بهترین بازی برای کارهای سنگین حمل و نقل با سرعت متوسط بالا تبدیل می کند.

موتور D17

D17 یک موتور 17 لیتری شش سیلندر خطی، با وزن کم و راندمان بالا است. بین 600 اسب بخار، 700 اسب بخار و 780 اسب بخار انتخاب کنید.

ولوو تراکس موتور جدیدی را برای کامیون نمادین FH16 خود معرفی می کند.  موتور جدید دارای گواهینامه برای کار با سوخت زیستی است.

رانندگی مداوم با سرعت های بالا با بارهای سنگین می تواند یک چالش باشد – اما نه با موتور 17 لیتری یورو 6 جدید ولوو که به کامیون FH16 آن نیرو می دهد. موتور جدید که برای انجام سخت ترین وظایف حمل و نقل طراحی شده است، دارای سه سطح قدرت است. 600 اسب بخار، 700 اسب بخار و 780 اسب بخار. سطوح گشتاور در نسخه برتر به 3000 نیوتن متر، 3400 نیوتن متر و 3800 نیوتن متر افزایش یافته است. سطوح قدرت و گشتاور بالاتر منجر به پاسخ سریعتر موتور، قابلیت رانندگی بهتر، حداکثر بهره وری و بهبود بهره وری سوخت می شود.

من مفتخرم که موتور جدید خود را معرفی کنم. واقعاً یک شاهکار و نتیجه مهندسی در سطح جهانی است. نسخه 780 قوی ترین موتور در صنعت است. هنگام بالا رفتن از سطوح شیب دار در جاده ای با حداکثر بار، نمی خواهید با گشتاور و قدرت بسیار کم گیر کنید. به همین دلیل است که ما تمام تلاش خود را بر روی ساخت موتور D17 بسیار قدرتمند، قابل اعتماد و پاسخگو متمرکز کرده ایم. مارکوس وینگارتنر، مدیر محصول ولوو تراکس، می گوید: برای مشتریان ما، این به معنای انجام سریع تر کار با بهبود بهره وری سوخت است.

موتور D17 مجهز به یک توربوشارژر کارآمد است که پاسخگویی موتور را افزایش می دهد و تجربه رانندگی را بهبود می بخشد. طراحی نوآورانه پیستون موجی ثبت شده ولوو احتراق را بهینه می کند و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، در حالی که سیستم انژکتوری جدید بهترین مصرف سوخت را تضمین می کند و افزایش حداکثر فشار سیلندر توان خروجی بالایی را ممکن می کند.

قدرت ترمز موتور در کل محدوده سرعت با واکنش موتور فوق العاده بهبود یافته است. این امکان تعویض سریع دنده را فراهم می کند و منجر به سایش کمتر لنت ترمز و ترمز دیسکی می شود، در حالی که در سرازیری کارآمدتر است.


دارای گواهی برای کار بر روی سوخت های زیستی

موتور جدید D17 دارای گواهینامه HVO (روغن گیاهی تصفیه شده با آب) در تمام رتبه های قدرت است. نسخه 700 اسب بخاری نیز دارای گواهینامه 100٪ بیودیزل (B100) است. گیربکس تا 3800 نیوتن متر به روز شده است و راندمان گیربکس داخلی در نسخه های 3000 نیوتن متر و 3400 نیوتن متر بهبود یافته است.

من مطمئن هستم که مشتریان و رانندگان از قدرت ترمز موتور بالاتر و همچنین توانایی کار با HVO و بیودیزل قدردانی خواهند کرد. D17 موتوری شگفت‌انگیز برای یک کامیون افسانه‌ای است و همه مشتریان ما که در کار روزانه خود به Volvo FH16 تکیه می‌کنند، اکنون ابزار قدرتمندتری برای کمک به آنها خواهند داشت.»

شروع فروش Volvo FH16 با موتور جدید در اواسط سال 2024 است. شروع تولید در نیمه دوم سال 2024 است.

موتور جدید در Volvo FH16 Aero کاملا جدید و آخرین نسخه Volvo FH16 موجود است.

Volvo FH16 Aero

راندمان بیشتر و گشتاور بالاتر

موتورهای Volvo FH16 Aero همگی قدرت بیشتر، تا 3800 نیوتن متر گشتاور و قدرت ترمز موتور بیشتر در دورهای موتور پایین ارائه می دهند. این بدان معناست که شما می توانید یک پیشرانه صاف، قدرتمند و کارآمد بسازید و به طور بالقوه هزینه سوخت خود را کاهش دهید.

تعویض دنده عالی با I-Shift

با I-Shift، هر تعویض دنده نرم و با میلی ثانیه زمان بندی می شود. رانندگی شما را راحت و کارآمد می کند. مجموعه ای از بسته های نرم افزاری به شما امکان می دهد I-Shift خود را برای نیازهای حمل و نقل سنگین خود تنظیم کنید.

Volvo FH16 Aero

فرمان پویا ولوو: یک دست ثابت

مانور دادن بارهای سنگین با سرعت کم، دقیق و کنترل شده؟ مانند یک دست ثابت، فرمان پویا ولوو برای سهولت در رانندگی شما وجود دارد. همچنین تعامل با سیستم های پشتیبانی راننده شما را ارائه می دهد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟