ولوو تراکس Volvo VNL

Volvo Trucks یک Volvo VNL کاملاً جدید ولوو را در آمریکای شمالی رونمایی کرد تا استانداردهای صنعتی جدیدی را در حمل و نقل های سنگین تعیین کند. آیرودینامیک بهینه و فناوری های جدید راندمان سوخت را تا 10 درصد بهبود بخشیده است. این کامیون کاملاً جدید دارای نسل بعدی پیشرفت‌ها برای بهبود ارزش مشتری، بهره‌وری راننده، ایمنی و پایداری است.

کلاس 8 جدید Volvo VNL برای پاسخگویی به چالش ها و خواسته های بازار آمریکای شمالی و تغییر تجربه رانندگی در این بخش طراحی شده است.

Volvo VNL

«Volvo VNL کاملاً جدید برای تغییر همه چیز طراحی شده است. با این حال، تغییر تنها با یک کامیون بازطراحی شده به وجود نمی‌آید - این معرفی محصول شروع یک دوره جدید برای کامیون‌های ولوو، مشتریان ما و رانندگان آنها است - یک جهش کوانتومی به جلو.» . هنگامی که اولین نسل ولوو VN را در سال 1996 عرضه کردیم، سبک بدنه آیرودینامیک «غیر متعارف» آن استاندارد جدیدی را برای صنعت حمل و نقل آمریکای شمالی ایجاد کرد. همانطور که ولوو VNL کاملاً جدید را وارد بازار می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم که یک بار دیگر نوآوری‌هایی را معرفی کنیم که آینده صنعت حمل‌ونقل را برای سال‌های آینده شکل خواهند داد.

ولوو VNL جدید بر اساس یک پلتفرم کاملاً جدید برای تمام فناوری‌های آینده، از جمله موتورهای باطری الکتریکی، پیل سوختی و موتورهای احتراق داخلی که با سوخت‌های تجدیدپذیر از جمله هیدروژن کار می‌کنند، ساخته شده است. اولین زیرساخت الکتریکی 24 ولتی در صنعت حمل و نقل آمریکای شمالی و ویژگی‌های ایمنی فعال در این نسل جدید کامیون‌های ولوو معرفی شده‌اند که استانداردی برای تجاری‌سازی کامیون‌های کاملاً خودمختار در آینده خواهند بود.

بهره وری سوخت بهبود یافته با بهبودهای آیرودینامیک و خط محرکه

مقاومت آیرودینامیکی تاثیر زیادی بر بازده سوخت یک کامیون دارد. طراحی ساده‌تر و زاویه‌دارتر کابین گوی شکل ولوو VNL جدید، با طراحی مجدد جلوپنجره، فاکتورهای کلیدی در دستیابی به بهبود تا 10 درصد در بهره‌وری سوخت است. دستاوردهای آیرودینامیکی اضافی از ادغام شیشه جلوی منحنی و چسبانده شده، فاصله های تنگ تر در اطراف مناطق هوای متلاطم و همچنین شکاف تنگ تر تریلر ایجاد شد.


ولوو VNL جدید مجهز به آخرین نسل موتور D13 است که راندمان سوخت، عملکرد و دوام بهتری را ارائه می دهد. موتور D13 در چهار درجه قدرت، از 405 تا 500 اسب بخار و سه رتبه گشتاور از 2370 تا 2640 نیوتن متر در دسترس است.

ویژگی های ایمنی بهبود یافته

انواع سیستم های ایمنی فعال جدید با کامیون جدید ارائه می شود، از جمله Volvo Active Driver Assist Plus with Pilot Assist که مرکز فعال خطوط را فراهم می کند. این سیستم از فرمان دینامیکی ولوو استفاده می‌کند که مانور را در تمام سرعت‌ها، از جمله پشتیبان کنترل‌شده‌تر، بهبود می‌بخشد و پایداری را در تمام سرعت‌های جاده افزایش می‌دهد.

سیستم‌های ایمنی غیرفعال پیشرو که در ولوو VNL جدید ارائه می‌شوند شامل شیشه جلوی چسبانده شده و پیچیده شده است که دید رانندگان را بهبود می‌بخشد، ایمنی را تقویت می‌کند و صدای باد را در کابین کاهش می‌دهد. کابین ولوو VNL جدید مطابق با استانداردهای تست تصادف پیشرو ولوو ترکس طراحی شده است و با کیسه هوای پرده ای جانبی اولین صنعت آمریکای شمالی که در سمت راننده و سرنشین کابین تعبیه شده است، در دسترس خواهد بود.


فروش Volvo VNL جدید در ماه های آینده با تولید در کارخانه Volvo Trucks New River Valley در دوبلین، ویرجینیا آغاز خواهد شد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟