کامیون کشنده جدید FM

کامیون کشنده جدید FM

کامیون FM-DAY5

کامیون FM-DAY5 یک کامیون مدل day است که به منظور حمل و نقل توزیع محلی و منطقه ای توسعه یافته است.

این کامیون سطح بسیار بالایی از راحتی را با موقعیت رانندگی ایده آل، صندلی های طراحی شده آناتومیک، سطح سر و صدای کم، سیستم کنترل آب و هوا با ظرفیت بالا و سطح ایمنی در سطح جهانی ارائه می دهد. ارتفاع داخلی 164 سانتی متر (120 سانتی متر روی درب محفظه موتور) است.

کامیون FM-DAY5 به صورت آیرودینامیک با سطوح صاف و گوشه های گرد در جلو طراحی شده است. شیشه جلو به بدنه چسبانده شده است که این به معنای خطر کمتر صدای باد و محافظت بهتر در برابر تصادف است. پنجره بالا یا دریچه سقف، نه تنها برای تهویه در نظر گرفته شده است، بلکه یک راه فرار نیز می باشد.

فضای داخلی با تمرکز بر روی راننده طراحی شده است. کابین دارای فضای داخلی مدرن با موادی است که بادوام و نگهداری آسان است.تلاش زیادی برای انتخاب موادی انجام شده است که انتشار گاز از اتصالات داخلی را به حداقل می رساند و خطر آلرژی های تماسی را کاهش می دهد. کابین کامیون همچنین فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهد.

این کامیون در حالت تصادف کردن آزمایش شده و دارای طراحی پیشگیری از آسیب با استفاده از مواد جاذب انرژی است.بخش های کابین از ورق فلزی گالوانیزه ساخته شده اند که محافظت اولیه خوبی در برابر خوردگی ایجاد می کند.

ویژگی ها و مزایا

  • ایمنی کابین در تمام جزئیات از راننده محافظت می کند.
  • طراحی آیرودینامیکی بیرونی کابین که به مصرف سوخت خوب و افزایش سود کمک می کند.
  • ورودی راحت با پله های ضد لغزش و نورگیر.
  • زاويه باز شدن گسترده درب ها و كمك چرخ فرمان به داخل كابين.
  • فضای داخلی بسیار جادار با سیستم آب و هوایی پیشرفته.

ورودی کم ارتفاع و راحت

ارتفاع ورودی کابین ولوو کم و با دو پله ضد لغزش رنگ تیره ساخته شده از پلاستیک مقاوم و دارای محلول مقاوم در برابر سایش است. درج های آلومینیومی سخت شده جامد که به طور محکم بر روی پله های پلاستیکی ثابت شده اند به عنوان یک گزینه در دسترس هستند.

درب تا 79 درجه باز می شود و ورود به کابین را راحت تر می کند. دستگیره های فلزی محکمی در دو طرف درب وجود دارد که ورودی را راحت تر و ایمن تر می کند.

کامیون کشنده جدید FM

صندلی هایی با طراحی ارگونومیک

صندلی ها به صورت ارگونومیک با تکیه گاه جانبی کارآمد طراحی شده اند و با انواع مشخصات (تعلیق هوا، تهویه در صندلی، گرمایش و ...) در دسترس هستند. صندلی راننده با تنظیمات بسیار متنوعی در دسترس است که یافتن موقعیت رانندگی راحت را آسان‌تر می‌کند. به جای یک صندلی سرنشین، می توان یک نیمکت با کمربند ایمنی برای دو سرنشین تعیین کرد.

کامیون کشنده جدید FM

فرمان قابل تنظیم برای یک موقعیت رانندگی ایده آل

زاویه و ارتفاع ستون فرمان و همچنین شیب فرمان را می توان با پدال پا به سمت چپ ستون فرمان تنظیم کرد. محدوده تنظیم ارتفاع 90 میلی متر و محدوده زاویه شیب ستون 28 درجه است. زاویه شیب فرمان 20 درجه است. فرمان با یا بدون کیسه هوا در دسترس است. کنترل های یکپارچه در فرمان عملکرد ایمن و راحت کروز کنترل، عملکردهای تلفن و رادیو و منوها در صفحه نمایش ابزار و نمایشگر جانبی را فراهم می کند.

کامیون کشنده جدید FM

ابزار دقیق

پانل ابزار نمای کلی خوبی ارائه می دهد و به گونه ای طراحی شده است که راننده اطلاعات صحیح را در هر موقعیتی به دست می آورد. ابزارهای کابین دارای طراحی منطقی با کنترل های راحت و آسان برای استفاده هستند. اطلاعات راننده از طریق دو نمایشگر واضح روی پانل ابزار ارائه می شود؛ یک نمایشگر ابزار در جلوی راننده و یک نمایشگر جانبی در قسمت مرکزی پانل ابزار (گزینه). Dynafleet، ناوبری و سیستم صوتی را می توان به طور کامل در ابزار دقیق ادغام کرد (گزینه).

کامیون کشنده جدید FM

دید کامل

راننده از طریق شیشه جلوی بزرگ کابین، آینه عقب های بزرگ و آینه های بغل دید همه جانبه بسیار خوبی دارد. محفظه‌های آینه فوق‌ العاده باریک هستند و محدوده دید بسیار وسیعی را با حداقل نقاط کور فراهم می‌کنند. نقطه کور گوشه جلو را می توان از طریق یک دوربین گوشه سرنشین (BLVS-CP، آپشن) که در براکت آینه سمت سرنشین قرار داده شده در نمایشگر جانبی مشاهده کرد. شیب پانل ابزار به سمت پایین به سمت شیشه جلو می رود. بنابراین، این دید نزدیک را بهبود می بخشد.

لامپ های اصلی موثر پرتو نور متمرکز و دوربردی را ارائه می دهند. چراغ های جلو LED به عنوان یک آپشن ارائه می شوند.

کامیون کشنده جدید FM

محیط کاری دلپذیر با صدای کم

عایق بندی کابین باعث کاهش تلفات دما در آب و هوای سرد و گرم می شود و به حفظ دمای راحت برای راننده کمک می کند. همچنین سطح سر و صدای کابین را در زمان کار و استراحت کاهش می دهد.

سیستم آب و هوا به طور کامل در سیستم تهویه کامیون یکپارچه شده است. این بدان معنی است که هوای سرد یا گرم به طور مساوی در داخل کابین توزیع می شود. یک انتخاب از سه سیستم آب و هوایی جایگزین وجود دارد:

- تهویه مطبوع با کنترل دستی دما.

- سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک دما.

- تهویه مطبوع با کنترل دمای اتوماتیک و کنترل کیفیت هوا.

فضای داخلی کاربردی با امکانات ذخیره سازی خوب

آفتاب گیر در فضای بالای شیشه جلو تعبیه شده است و می توان آن را به صورت دستی یا الکتریکی کنترل کرد.

یک جا لیوان و فضاهای کوچکتر نیز در پانل ابزار تعبیه شده است. محفظه های ذخیره سازی در تونل موتور به عنوان گزینه در دسترس هستند. یک محفظه ذخیره سازی بالایی با درهای کرکره ای در دیوار عقب بین صندلی ها (گزینه) وجود دارد که برای دو کلاه ایمنی کافی است. جعبه های باز در پشت صندلی ها وجود دارد که مکان های ذخیره سازی بسیار کاربردی را ایجاد می کند.

کامیون کشنده جدید FM

کامیون کشنده جدید FM

مشخصات

نام: FM-DAY5

مدل کامیون: FM

نوع کابین: کابین مدل Day

زاویه باز شدن درب: 79 درجه

شاسی: CHH-HIGH

لاستیک ها: 315/80 R22.5

سیستم تعلیق جلو: FST-PAR

نصب محور جلو: FA-HIGH

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟