سیستم ضد سرقت

دزدگیر ALARM-E برای کابین، سازه فوقانی و تریلر

 سیستم ضد سرقت

سیستم دزدگیر ضد سرقت Volvo ALARM-E نوعی سیستم امنیتی کامل است که مطابق با استانداردهای سختگیرانه بیمه‌ اروپا طراحی شده است. در برخی بازارها، کامیون مجهز به این دزدگیر مجهز ممکن است در بیمه شامل تخفیف شود.

این سیستم برای کامیون‌های Volvo طراحی شده و به گونه‌ای ساخته شده است که بهترین حفاظت ممکن را در برابر سرقت و نفوذ غیرمجاز فراهم کند.

ویژگی‌های امنیتی جامع:

- درب‌های کابین، پوشش سرویس و محفظه‌های ذخیره‌سازی خارجی توسط دزدگیر محافظت می‌شوند. دزدگیر علاوه بر حفاظت از خود کامیون، دارای ورودی کمکی برای اتصال به تریلر یا تجهیزات خاص است.

- جهت افزایش هر چه بیشتر امنیت، سنسور شیب تعبیه شده در صورت شیب گرفتن کابین، دزدگیر را فعال می‌کند.

- داخل کابین حسگرهای حرکتی وجود دارند که در صورت تشخیص هرگونه حرکت، دزدگیر را فعال می‌کنند. حسگرهای حرکتی می­توانند خاموش شوند که باعث می­شود دزدگیر روشن بماند؛ حتی زمانی که راننده در کابین خوابیده یا در حال حمل‌ونقل با کشتی باشد.

- هنگام روشن شدن دزدگیر، دیود موجود در نمایشگر دزدگیر در بالای پنل ابزارک‌ها چشمک می‌زند که به عنوان نوعی دزدگیر قابل رؤیت عمل می‌کند.

امنیت:

- طراحی شده برای کامیون‌های Volvo و با بهترین اندازه برای ارائه نهایت حفاظت ممکن در برابر نفوذ و سرقت.

- آژیر با سیگنال بسیار قوی حدود 93 دسی‌بل (A).

- یکپارچه با سیستم ایموبلایزر (غیر فعال‌سازی خودرو).

جذابیت برای راننده:

- یکپارچه با سیستم قفل مرکزی و کنترل آسان به وسیله ریموت.

آژیر بلند و ضد دستکاری:

این سیستم شامل آژیری است که در یک جعبه فلزی نصب شده و در محلی ایمن قرار دارد، به طوری که از بیرون قابل دسترسی نیست. هنگامی فعال­ شدن دزدگیر، آژیری با صدای بلند و قوی حدود 93 دسی‌بل (A) به مدت حداکثر 5 دقیقه به صدا در آمده و تمام چراغ‌ راهنماهای کامیون نیز به طور همزمان چشمک می‌زنند. آژیر دارای باتری داخلی پشتیبان است و در صورت هرگونه تلاش برای دستکاری سیم‌ها و اتصالات، دزدگیر فعال می‌شود.

یکپارچه با قفل مرکزی:

دزدگیر و قفل مرکزی با یکدیگر یکپارچه هستند و به راحتی به وسیله همان ریموت کنترل کار می‌کنند. زمانی که درها قفل می‌شوند، دزدگیر نیز فعال می‌شود.

سیستم ضد سرقت

ریموت کنترل دارای فرستنده رادیویی با حداکثر برد 40 متر است.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1403/07/16
    سلام .
    آیا موجود دارید .
    لطفا قیمت بفرمایید
    • مدیر سایت 1403/07/16
      درود برشما
      خیر موجود نیست